Als je een oproepje plaatst is het te verwachtenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 08:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
Nou, ik ben vannacht wakker gebeld en geSMSt, kennelijk heeft mijn oproepje de mensen nog bereikt ook
Goeiemorgen
daarom gebruik ik mijn telefoon ook niet als wekker en zet m op stilquote:Op vrijdag 16 januari 2009 08:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
Nou, ik ben vannacht wakker gebeld en geSMSt, kennelijk heeft mijn oproepje de mensen nog bereikt ook
Goeiemorgen
En ik heb niet eens iets gedaan!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 08:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
Goeiemorgen
Het is eigenlijk hetzelfde als jouw werk. De hele dag FOK!ken, maar dan thuis!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 08:54 schreef Q. het volgende:
Begint dat niet saai te worden, dat bankhangen?
I get your point. Alhoewel ik hier af en toe nog een rondje moet lopen om te zorgen dat de lichten hier niet uit gaan.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 08:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is eigenlijk hetzelfde als jouw werk. De hele dag FOK!ken, maar dan thuis!
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 09:00 schreef Q. het volgende:
I get your point. Alhoewel ik hier af en toe nog een rondje moet lopen om te zorgen dat de lichten hier niet uit gaan.
daarna wel lekker geslapen?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 08:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
Goeiemorgen
Zeker op vrijdag, dan is het hier ongeveer uitgestorven en wil ik niet in het donker zitten dan moet ik wel.quote:
Nee, eigenlijk is het niet saai. Ben druk bezig de hele dag om mijn sociale contacten te onderhouden. En vrouwen kunnen nu eenmaal veeeel te bespreken hebbenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 08:54 schreef Q. het volgende:
[..]
Begint dat niet saai te worden, dat bankhangen?
Jij doet thuis echt precies hetzelfde als ik op mn werk doe.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 09:34 schreef MNR het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk is het niet saai. Ben druk bezig de hele dag om mijn sociale contacten te onderhouden. En vrouwen kunnen nu eenmaal veeeel te bespreken hebben
Ik zou willen dat ik thuis zat... Dus ik doe precies hetzelfde als jij op je werk nuquote:Op vrijdag 16 januari 2009 09:36 schreef Q. het volgende:
[..]
Jij doet thuis echt precies hetzelfde als ik op mn werk doe.
Oooooh.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 09:40 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik zou willen dat ik thuis zat... Dus ik doe precies hetzelfde als jij op je werk nu
Ik sleep je vraag ff naar SCquote:Op vrijdag 16 januari 2009 09:47 schreef Howl het volgende:
Morgen
Q en MNR, hebben jullie dan echt niets te doen op het werk?
Ik zit in de laatste negen werkdagen bij mijn huidige baan, mag geen nieuwe dingen meer oppakken en alle oude zijn af. En daarbij, ik heb toch geen motivatie meer.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 09:47 schreef Howl het volgende:
Morgen
Q en MNR, hebben jullie dan echt niets te doen op het werk?
En ga je dan LOS??quote:Op vrijdag 16 januari 2009 08:47 schreef Duimelot het volgende:
[..]
daarom gebruik ik mijn telefoon ook niet als wekker en zet m op stil
nog 3 uurtjes werken en dan WEEKEND!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |