Ja gaan we doen!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:04 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Hou vol Belsje! Het duurt ook niet heel lang meer voor je op vakantie gaat toch?
Hey! Ik was het niet vergeten, ik kwam er alleen te laat achter dat ik hem gesloten hadquote:
Je bent ook best wel lief hoor.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 @ 16:20 schreef MNR het volgende:
[..]
Hey! Ik was het niet vergeten, ik kwam er alleen te laat achter dat ik hem gesloten had![]()
Ik ben niet stom, ik vind mezelf hartstikke lief![]()
*zal wel ff aan Re vragen of hij de mijne sluit
Je hebt iid gelijk dingen uit het maken wie je bent in het heden. Maar waarom wachten op zo'n werkplek, kansen creer je zelfquote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:12 schreef MNR het volgende:
[..]
Haha, weet je wat het ook is? De keuzes die je maakt zijn degene die je gevormd hebben tot wat je nu bent. Dus waarom spijt hebben?
Misschien kom jij ook ooit nog wel eens op een hele leuke werkplek terecht waarbij je deze interesse toe kan passen
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:20 schreef MNR het volgende:
Ik ben niet stom, ik vind mezelf hartstikke lief![]()
Ow ja, wil jij er ook nog een druppel bovenop doen?quote:
Ik zou niet durvenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:26 schreef MNR het volgende:
[..]
Ow ja, wil jij er ook nog een druppel bovenop doen?
Wat was er stuk dan? Dat is nogal zeg!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:26 schreef nectarientje het volgende:
monteur weg.. net als de 450 euro dat het grapje kostte
Ik heb gewoon zin om ergens tegenaan te schoppen. Heerlijkquote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:27 schreef Litpho het volgende:
Ik zou niet durven. Maar je zin laat aan pure logica wat te wensen over
.
Burdie is populair vandaagquote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:29 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik heb gewoon zin om ergens tegenaan te schoppen. Heerlijk![]()
Ik laat het schoppen aan jou maar chaos doe ik graag aan meequote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:29 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik heb gewoon zin om ergens tegenaan te schoppen. Heerlijk![]()
So f*ck the logica![]()
Hulde aan alles wat daar los van staat
Waterhuis..quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:28 schreef Belsezar het volgende:
Wat was er stuk dan? Dat is nogal zeg!
Das een grote ja. Gelukkig doet hij het weerquote:
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 @ 16:26 schreef nectarientje het volgende:
monteur weg.. net als de 450 euro dat het grapje kostte
Strak plan!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:31 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik laat het schoppen aan jou maar chaos doe ik graag aan mee
Weg met alle logica!
Leg maar uit.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:36 schreef mrbox het volgende:
Maar zit er in chaos ook niet een bepaalde logica
Nee! Alles is een bij elkaar gegooit zooitje! Nergens zit orde, structuur of regelmaat in!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:36 schreef mrbox het volgende:
Maar zit er in chaos ook niet een bepaalde logica
Ja, idd! Die hebben we als voorbeeld. Wat een f*cked up personage was dat zeg. Hij speelde akelig goed... ik kreeg echt kriebels van (hoe goed die man zich in zijn personage kon verplaatsen).quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:39 schreef Belsezar het volgende:
MNR en ik hebben de wijlen Joker als voorbeeld. We just do
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |