hoezo, dit jaar geen scharrels voor je??quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:12 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oja, dat kan ik volgend jaar wel eens doen...![]()
Ik hoef dit jaar voor de uni nog geen onderzoekje te doen.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:13 schreef Adolecens het volgende:
[..]
hoezo, dit jaar geen scharrels voor je??
We wachten in spanning af op jouw Enquête,quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:12 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oja, dat kan ik volgend jaar wel eens doen...![]()
owquote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:14 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik hoef dit jaar voor de uni nog geen onderzoekje te doen.
En hallo; ik doe niet aan scharrels!![]()
![]()
Ik vind haar niet grappig denkquote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ex Lama Kristel had over uithuwelijken nog een goede grap. Als je wordt uitgehuwelijkt en het huwelijk werkt niet dan kan je altijd nog je vader de schuld geven omdat hij een verkeerde partner heeft uitgezocht.
Are your powers failing you adol?quote:
Zo grappig was ze nu ook weer niet. Ik vond het leuk om een keer gezien te hebben verder niet. Ze had wel een paar leuke dingen maar verder niet.quote:
nee, maar niet alles hoeft openbaar tochquote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:22 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Are your powers failing you adol?
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:22 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Are your powers failing you adol?
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:23 schreef Adolecens het volgende:
[..]
nee, maar niet alles hoeft openbaar toch
quote:
Dat is zeker waarquote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:23 schreef Adolecens het volgende:
[..]
nee, maar niet alles hoeft openbaar toch
bij mij komt er wat familie langs, wat vrienden en gewoon een lekker weekendjequote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:36 schreef tijnbrein het volgende:
Nieuw onderwerp dan maar.
Iemand nog leuke plannen voor in het weekend?
Ik was van plan om weinig te gaan. Zeker nu ik mij toch niet lekker voel.
Morgen naar Amsterdam op de motor. Daar een beetje rondkijken. En 's avonds stappen of iets dergelijks. En vanavond naar de kroeg.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:36 schreef tijnbrein het volgende:
Nieuw onderwerp dan maar.
Iemand nog leuke plannen voor in het weekend?
Ik was van plan om weinig te gaan. Zeker nu ik mij toch niet lekker voel.
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:44 schreef automatic_ het volgende:
Ik ga vanavond naar het theater en er zou bezoek komen, maar die pipo krijgt bezoek voor zijn verjaardag
hey babe!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:45 schreef Red_Cat het volgende:
Nieuwe onzin meet!!!
Goed plan van tijnbrein
Ik organiseer een meet en wie weet zijn hier singles die ook willen komen?
Jaa al een tijdjequote:
was om 13:00 uur uit bedquote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:47 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Jaa al een tijdjeLekker film gekeken nog enzo
Hoe ist?
Same here dus eigenlijkquote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:47 schreef Adolecens het volgende:
[..]
was om 13:00 uur uit bed![]()
nog geen fuck gedaan en heerlijk genieten van vrije dag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |