Uithuwelijking.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:54 schreef automatic_ het volgende:
Wat is het onderwerp / de stelling?
Nouja, puur biologisch gezien is het volgens mij zo dat een orgasme zorgt dat er een bepaald hormoon vrij komt, die ervoor zorgt dat je je emotioneel gaat binden aan degene met wie je op dat moment bent.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:53 schreef MNR het volgende:
[..]
Not imho. Als ik verliefd zou worden op iedereen met wie ik intiem ben. Weet niet wat verliefdheid dan wel is, een chemische reactie?
ik heb daar dus eens een gesprek over gehad met iemand uit shrilankaquote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe gelukkig word je met zo'n partner?
dus voor een orgasme is het niet mogelijk die chemische reactie te hebben?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:55 schreef Christine het volgende:
[..]
Nouja, puur biologisch gezien is het volgens mij zo dat een orgasme zorgt dat er een bepaald hormoon vrij komt, die ervoor zorgt dat je je emotioneel gaat binden aan degene met wie je op dat moment bent.
Ex Lama Kristel had over uithuwelijken nog een goede grap. Als je wordt uitgehuwelijkt en het huwelijk werkt niet dan kan je altijd nog je vader de schuld geven omdat hij een verkeerde partner heeft uitgezocht.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:51 schreef mrbox het volgende:
[..]
Burdie in disguise![]()
Het is natuurlijk maar net met wie je dan opgescheept wordt, scheelt wel heen hoop gedoeen een hoop geluk, hoewel sommige ook hebben laten zien dan geluk ook geen garantie is al ze het zelf mogen uitzoeken
Oh jawel, daarvoor kan het ook... maar met een orgasme wordt het dus 'steviger' of voor het eerst aangemaakt. Hmm beetje vreemde woordkeuze, maar je snapt denk ik wel wat ik bedoel.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:56 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dus voor een orgasme is het niet mogelijk die chemische reactie te hebben?
voor zover ik heb begrepen is het wel chemisch maar staat het los van een orgasme, de zogenaamde aantrekkingskracht, onbewust zou het te maken hebben met reuk enzo?
Maar weet t fijne er niet van.
Daar kan je best wel eens gelijk in hebben. Misschien een idee voor ons singles. Dat familie/vrienden een nieuwe partner zoeken.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:55 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik heb daar dus eens een gesprek over gehad met iemand uit shrilanka
daar worden ze ook uitgehuwelijkt. Niet aan een neef of nicht van de familie ofzo zoals je vaker hoort bij moslim mensen.
nee de ouders gaan op zoek naar een juiste partner. Ze praten met familie van de ander, over het karakter en wat ze leuk vinden etc. En zoeken op die manier een partner.
Dan mogen de twee elkaar ontmoeten en na een aantal ontmoetingen geven ze aan of ze hem/ haar ook geschikt vinden, zo ja dan vind er een huwelijk plaats.
Die man vertelde dat hij niet meteen verliefd was, maar dat hij nu onzettend veel van haar houd en ze gelukkig zijn.
Hij vertelde ook dat er in shri lanka ook zogenaamde 'liefdes'huwelijken plaats vonden.
En dat het verschil in scheidingspercentage tussen gearangeerde huwelijken en liefdeshuwelijken enorm verschilden.
Gearangeerde huwelijken houden meer stand, het percentage scheidingen onder de liefdeshuwelijken is vergelijkbaar met het percentage scheidingen in westerse landen.
Ik kon me hier best iets bij voorstellen. En eigenlijk is het zo gek nog niet.
Het is wat anders dan dat een meisje en jongen op een dag te horen krijgen, met die MOET je trouwen.
Dat vind ik dan weer veel te ver gaan, vaak omdat het ook een familie en geld aangelegenheid is en er niet aan de personen zelf gedacht wordt.
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ex Lama Kristel had over uithuwelijken nog een goede grap. Als je wordt uitgehuwelijkt en het huwelijk werkt niet dan kan je altijd nog je vader de schuld geven omdat hij een verkeerde partner heeft uitgezocht.
Is dat zo ja? Die theorie heb ik nog niet eerder gehoord. Het zou voor mij wel een heleboel verklarenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:55 schreef Christine het volgende:
Nouja, puur biologisch gezien is het volgens mij zo dat een orgasme zorgt dat er een bepaald hormoon vrij komt, die ervoor zorgt dat je je emotioneel gaat binden aan degene met wie je op dat moment bent.
Gaan nu niet weg het was zo gezellig.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:57 schreef Duimelot het volgende:
Ik heb mn bijdrage weer gedaan
ik ga er weer vandoor
LOL!! Idd vreemde woordkeuze, maar ik begrijp wel wat je wilt zeggenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:59 schreef Christine het volgende:
[..]
Oh jawel, daarvoor kan het ook... maar met een orgasme wordt het dus 'steviger' of voor het eerst aangemaakt. Hmm beetje vreemde woordkeuze, maar je snapt denk ik wel wat ik bedoel.
Ik moet gewoon niet meer alle vrouwen laten klaarkomen dus...quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:55 schreef Christine het volgende:
[..]
Dat heb ik nog nooit gehoord en/of gelezen, terwijl ik hormonen etc. net behandeld hebquote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:55 schreef Christine het volgende:
[..]
Niet te vroegen juichen. In de Intermediair van deze week staat een stuk over dat aanraking al voldoende is om je te hechten aan iets.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:03 schreef Adolecens het volgende:
Ik moet gewoon niet meer alle vrouwen laten klaarkomen dus...
je bedoelt verkapt te zeggen dat je jezelf net een orgasme hebt gegeven?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:06 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat heb ik nog nooit gehoord en/of gelezen, terwijl ik hormonen etc. net behandeld heb
Nee, ik bedoelde dat ik net een heel blok heb gehad over hormonen en wat dat voor invloed dit heeft op je limbisch systeem (dus emoties) en op je hersenenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:07 schreef Adolecens het volgende:
[..]
je bedoelt verkapt te zeggen dat je jezelf net een orgasme hebt gegeven?
Doeiquote:
Doe er anders zelf onderzoek naarquote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:09 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee, ik bedoelde dat ik net een heel blok heb gehad over hormonen en wat dat voor invloed dit heeft op je limbisch systeem (dus emoties) en op je hersenen
Maaár in dit blok krijg ik het weer, dus zal extra opletten of ik er een onderzoekje over zie
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niet te vroegen juichen. In de Intermediair van deze week staat een stuk over dat aanraking al voldoende is om je te hechten aan iets.
Oja, dat kan ik volgend jaar wel eens doen...quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:10 schreef Christine het volgende:
[..]
Doe er anders zelf onderzoek naar.
Duw je scharrels na de seks een enquêteformulier in handen.
hoezo, dit jaar geen scharrels voor je??quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:12 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oja, dat kan ik volgend jaar wel eens doen...![]()
Ik hoef dit jaar voor de uni nog geen onderzoekje te doen.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:13 schreef Adolecens het volgende:
[..]
hoezo, dit jaar geen scharrels voor je??
We wachten in spanning af op jouw Enquête,quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:12 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oja, dat kan ik volgend jaar wel eens doen...![]()
owquote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:14 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik hoef dit jaar voor de uni nog geen onderzoekje te doen.
En hallo; ik doe niet aan scharrels!![]()
![]()
Ik vind haar niet grappig denkquote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ex Lama Kristel had over uithuwelijken nog een goede grap. Als je wordt uitgehuwelijkt en het huwelijk werkt niet dan kan je altijd nog je vader de schuld geven omdat hij een verkeerde partner heeft uitgezocht.
Are your powers failing you adol?quote:
Zo grappig was ze nu ook weer niet. Ik vond het leuk om een keer gezien te hebben verder niet. Ze had wel een paar leuke dingen maar verder niet.quote:
nee, maar niet alles hoeft openbaar tochquote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:22 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Are your powers failing you adol?
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:22 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Are your powers failing you adol?
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:23 schreef Adolecens het volgende:
[..]
nee, maar niet alles hoeft openbaar toch
quote:
Dat is zeker waarquote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:23 schreef Adolecens het volgende:
[..]
nee, maar niet alles hoeft openbaar toch
bij mij komt er wat familie langs, wat vrienden en gewoon een lekker weekendjequote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:36 schreef tijnbrein het volgende:
Nieuw onderwerp dan maar.
Iemand nog leuke plannen voor in het weekend?
Ik was van plan om weinig te gaan. Zeker nu ik mij toch niet lekker voel.
Morgen naar Amsterdam op de motor. Daar een beetje rondkijken. En 's avonds stappen of iets dergelijks. En vanavond naar de kroeg.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:36 schreef tijnbrein het volgende:
Nieuw onderwerp dan maar.
Iemand nog leuke plannen voor in het weekend?
Ik was van plan om weinig te gaan. Zeker nu ik mij toch niet lekker voel.
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:44 schreef automatic_ het volgende:
Ik ga vanavond naar het theater en er zou bezoek komen, maar die pipo krijgt bezoek voor zijn verjaardag
hey babe!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:45 schreef Red_Cat het volgende:
Nieuwe onzin meet!!!
Goed plan van tijnbrein
Ik organiseer een meet en wie weet zijn hier singles die ook willen komen?
Jaa al een tijdjequote:
was om 13:00 uur uit bedquote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:47 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Jaa al een tijdjeLekker film gekeken nog enzo
Hoe ist?
Same here dus eigenlijkquote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:47 schreef Adolecens het volgende:
[..]
was om 13:00 uur uit bed![]()
nog geen fuck gedaan en heerlijk genieten van vrije dag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |