Ja, ik ben vol overgave naar de R&P SC gegaan en betaal nu zelfs voor jouw bemoeienissenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:38 schreef Re het volgende:
houden we de OP nog een beetje in de gaten enzo?
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Laat maar eens zien hoe dat er uit ziet bij jouw dan.
Je wilt het verschil tussen jou en jouw niet eens leren, of wel?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Laat maar eens zien hoe dat er uit ziet bij jouw dan. Maak maar even een printscreen.
Niet die quote uit zijn verband rukken he.quote:
Ik ben erg hardleers inderdaad. Voortaan maar beter opletten dan.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je wilt het verschil tussen jou en jouw niet eens leren, of wel?
Dus een mooie man met veel geld daar zeg jij geen nee tegen.quote:
Het zou leuk zijn als hij nog een beetje aardig wasquote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dus een mooie man met veel geld daar zeg jij geen nee tegen.
Ik vraag me af hoe gelukkig word je met zo'n partner?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:44 schreef Christine het volgende:
Wat vinden jullie van uithuwelijking?
Geluk is een state of mind. Als je denkt dat je gelukkig bent dan ben je het oog.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe gelukkig word je met zo'n partner?
Nee, maar alle singles zijn aan het werk of elders.quote:
Is het niet zo dat je verliefd wordt door intimiteit?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe gelukkig word je met zo'n partner?
Jij hebt wel veel noten op je zang he.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het zou leuk zijn als hij nog een beetje aardig was.
Burdie in disguisequote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:44 schreef Christine het volgende:
Wat vinden jullie van uithuwelijking?
Geen idee. Maar mij lijkt het niks. Ik zoek liever mijn eigen partner uit.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:50 schreef Christine het volgende:
[..]
Is het niet zo dat je verliefd wordt door intimiteit?
De kracht van herhaling. Misschien blijft het deze keer wel hangen.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wel! Dat kan ik wel 300+ posts zeggen, maar daar word niemand gelukkig van.
Ik ben ook single! Wat een toeval! Daten?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wel! Dat kan ik wel 300+ posts zeggen, maar daar word niemand gelukkig van.
Jij single?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:52 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ben ook single! Wat een toeval! Daten?.
Not imho. Als ik verliefd zou worden op iedereen met wie ik intiem ben. Weet niet wat verliefdheid dan wel is, een chemische reactie?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:50 schreef Christine het volgende:
[..]
Is het niet zo dat je verliefd wordt door intimiteit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |