Helaas zit ik dan in het buitenlandquote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:45 schreef Red_Cat het volgende:
Nieuwe onzin meet!!!
Goed plan van tijnbrein
Ik organiseer een meet en wie weet zijn hier singles die ook willen komen?
Jij ook ziek.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:45 schreef mrbox het volgende:
Ziek zijn is echt een downside als je single bent
Das wel jammer Belsezar, maar wel voor leuke doeleinden?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:49 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Helaas zit ik dan in het buitenland
mja, ik zei net al dat ik iemand wil klaarmaken ipv eten straks klaarmakenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:48 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Same here dus eigenlijk
Vanavond lekker feestenGa jij nou nog wat leuks doen?
welke singles zou je willen dat er komen?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:45 schreef Red_Cat het volgende:
Nieuwe onzin meet!!!
Goed plan van tijnbrein
Ik organiseer een meet en wie weet zijn hier singles die ook willen komen?
Kom je ook?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:51 schreef Adolecens het volgende:
[..]
welke singles zou je willen dat er komen?
Word vast erg gezelligquote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:50 schreef Adolecens het volgende:
[..]
mja, ik zei net al dat ik iemand wil klaarmaken ipv eten straks klaarmaken![]()
Dus, ik ga ook maar eens socializen vanavondEn verder komen er vrienden en familie langs voor m'n verjaardag nog
dat zou wel grote ONZ zijn danquote:
Past perfect dusquote:
Wasquote:
Maar heb jij dan je singles pet op, of je ONZ pet op?quote:
Echt wel, mijn moeder komt er vandaanquote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:50 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Das wel jammer Belsezar, maar wel voor leuke doeleinden?
Doe maar niet. Ik hoop dat ik maandag in ieder geval weer beter ben. Want dan heb ik een sollicitatiegesprek.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:56 schreef mrbox het volgende:
[..]
Wasmaar nu nog ff aan het aansterken
Hoop dat jij niet heel veel zieker wordt iig dan maar
Een beetje van beide, hangt er helemaal vanaf hoeveel singles er komenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:59 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Maar heb jij dan je singles pet op, of je ONZ pet op?
Oooh! Leuk!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:59 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Echt wel, mijn moeder komt er vandaan
Familiebezoek in BrazilieEn ook mijn vrienden daar natuurlijk. En lekker carnaval vieren daar. Lekker warm. Wordt super
Hey mede-apeldoorner.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:56 schreef mrbox het volgende:
[..]
Wasmaar nu nog ff aan het aansterken
Hoop dat jij niet heel veel zieker wordt iig dan maar
En dan niet meer als single terug komen zeker.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:59 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Echt wel, mijn moeder komt er vandaan
Familiebezoek in BrazilieEn ook mijn vrienden daar natuurlijk. En lekker carnaval vieren daar. Lekker warm. Wordt super
Hey heb jij nu iets van een huis in a'doorn danquote:
Gaat helemaal goedkomen! Jij ook op je meet natuurlijk!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:03 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Oooh! Leuk!Heel veel plezier dan maar
Nou zegquote:
Dank je !quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:11 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Gaat helemaal goedkomen! Jij ook op je meet natuurlijk!
Nou ik ben pas 1 keer echt verliefd geweest voor mijn gevoel. Dus dat zal wel los lopenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En dan niet meer als single terug komen zeker.
Jup. Ben weer back in town.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:09 schreef mrbox het volgende:
[..]
Hey heb jij nu iets van een huis in a'doorn dan
Pas maar op dan want voor je het weet neem je ongewild een souvenier mee uit Brazilië.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:12 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nou ik ben pas 1 keer echt verliefd geweest voor mijn gevoel. Dus dat zal wel los lopenDat er gescharreld zal worden kan natuurlijk wel
Iedereen happy! Wij zijn goed bezig!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:12 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Dank je !Ook dat gaat vast helemaal goed komen
Laat ze lekker zeuren.quote:
Dat gaat me niet gebeuren. Hier condooms kopen en altijd eentje op zak hebbenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Pas maar op dan want voor je het weet neem je ongewild een souvenier mee uit Brazilië.
Goede instelling.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:15 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat gaat me niet gebeuren. Hier condooms kopen en altijd eentje op zak hebben
Eerder soa's.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 @ 16:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Goede instelling.Of je hebt opeens een kind in Brazilië.
Of een huisquote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Goede instelling.Of je hebt opeens een kind in Brazilië.
Of ik die nog heb als ik terug ben is de vraag. Ik ga hem of verhuren of verkopenquote:
Als je als buitenlander een kind bij een Braziliaan verwerkt mag je daar toch blijven als vader?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:26 schreef Belsezar het volgende:
Sommige vrouwen een kind van een buitenlander in de hoop dat hij hen meeneemt. Er zijn verhalen zat over naalden en condooms enzo. Dus altijd mijn eigen condooms
Klopt, als je samen gaat wonenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als je als buitenlander een kind bij een Braziliaan verwerkt mag je daar toch blijven als vader?
Ik zou daar gaan wonen veel beter weer.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:30 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Klopt, als je samen gaat wonenNiet dat dat voor mij nodig is. Ik heb 2 paspoorten
Dat is altijd mijn doel geweestquote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik zou daar gaan wonen veel beter weer.
Kijk echt leuke Brazaliaanse dames met van die pracht achterwerken mag je natuurlijk altijd mee nemenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:27 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Of ik die nog heb als ik terug ben is de vraag. Ik ga hem of verhuren of verkopen
Ik had niet anders verwacht Box. Ik zal kijken wat er rondloopt op Copacabana enzo. Kijken of ik er eentje voor je kan meenemenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:34 schreef mrbox het volgende:
[..]
Kijk echt leuke Brazaliaanse dames met van die pracht achterwerken mag je natuurlijk altijd mee nemen
Veel plezier als je daar gaat wonen. Het weer is daar in ieder geval beter dan hier. Zou je Nederland missen?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:34 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat is altijd mijn doel geweestIk heb er al een huis. Die heb ik toen laten bouwen omdat ik daar ook een vriendin had. Die belazerde mij terwijl ik hier centjes aan het verdienen was.
Dus ik heb al een huis maar ik moet eerst alles stabiel hebben voor ik een dergelijke stap maak.
Daar zal vast wel geld aan te verdienen zijn.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:38 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik had niet anders verwacht Box. Ik zal kijken wat er rondloopt op Copacabana enzo. Kijken of ik er eentje voor je kan meenemen
Ach zoals het nu gaat is het voorlopig ook wel goed hoor. Een keer per jaar naar Brazilie is geen strafquote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Veel plezier als je daar gaat wonen. Het weer is daar in ieder geval beter dan hier. Zou je Nederland missen?
Je kan ook in Brazilië gaan wonen en dan een keer per jaar naar Nederland komen.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:42 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ach zoals het nu gaat is het voorlopig ook wel goed hoor. Een keer per jaar naar Brazilie is geen straf
Natuurlijk. Ik van mijn 28 jaar toch wel de helft hier gezeten. De rest over de hele wereld. Dus hier ben ik opgegroeid
Kan ook, maar waar denk je dat het meeste geld valt te verdienenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je kan ook in Brazilië gaan wonen en dan een keer per jaar naar Nederland komen.
Kan je betere niet een rijke Braziliaanse schaken ? 2 vliegen 1 klap ketsquote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:49 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Kan ook, maar waar denk je dat het meeste geld valt te verdienenIk ga later wel naar Brazilie als ik alles op orde heb
Das nog eens een goed idee Box!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:52 schreef mrbox het volgende:
[..]
Kan je betere niet een rijke Braziliaanse schaken ? 2 vliegen 1 klap kets
Dat is een beter plan inderdaad. Ik zou later misschien in Suriname willen wonen als ik oud ben.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:49 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Kan ook, maar waar denk je dat het meeste geld valt te verdienenIk ga later wel naar Brazilie als ik alles op orde heb
Misschien een leuke man voor een van de vrouwen hier in dit topic.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:53 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Das nog eens een goed idee Box!
Jij ook eentje? Ga je mee, leer ik je de taal en tegen carnaval ben je onder de pannen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |