Geen suffe gezichten bij het bedienen aub!quote:
vanwaar kom je?quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:55 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik moet misschien vanaf 1 feb elke dag naar utrecht.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat is er.![]()
![]()
![]()
Tof!quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:55 schreef Godtje het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat is er.![]()
![]()
![]()
Vanuit?quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:55 schreef Godtje het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat is er.![]()
![]()
![]()
Arme jij.quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:55 schreef Godtje het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat is er.![]()
![]()
![]()
Flink filerijden dusquote:
Het is niet te doen.quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:56 schreef Aarti het volgende:
Ah, als je heeeeeeeel vroeg vetrekt is het wel te doen
PM? Worden we collega's?quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:57 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het is niet te doen.![]()
Het is een kut opdracht![]()
En maar ga ik er niet over zeggen op een inet forum
* MNR werpt schort in de hoek en loopt naar buiten, met autosleutels en jouw beursquote:Op donderdag 15 januari 2009 14:54 schreef AirwiN het volgende:
Geen suffe gezichten bij het bedienen aub!
Of lekker treinen!quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:57 schreef Godtje het volgende:
Het is niet te doen.![]()
Het is een kut opdracht![]()
En maar ga ik er niet over zeggen op een inet forum
Om vervolgens de auto te starten en niet beseffen dat de versnelling er op staat en tegen de muur aanrijden?quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:58 schreef MNR het volgende:
[..]
* MNR werpt schort in de hoek en loopt naar buiten, met autosleutels en jouw beurs
Het is de bedoeling dat je materiaal uit je eigen collectie plaatst!quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:58 schreef Bengeltje het volgende:
Dus platte hoge laarzen zijn ook goedgekeurd?
Leuke TT. Mis nu nog de plaatjes.
Ik vraag het je wel als ik je tegenkom in de gang bij mijn nieuwe baas.quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:59 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nope we worden geen collega´s
Meer ga ik er echt maar niet over zeggen online.
Voor jou tien anderen...quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:58 schreef MNR het volgende:
* MNR werpt schort in de hoek en loopt naar buiten, met autosleutels en jouw beurs
En ik haat de treinquote:
Hoezo niet?quote:
Ze gaan niet een auto en een trein betalen.quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:00 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hoezo niet?
Niet dat treinen leuk is, want dan deed ik het zelf ook wel![]()
* MNR kan heel goed schakelenquote:Op donderdag 15 januari 2009 14:59 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Om vervolgens de auto te starten en niet beseffen dat de versnelling er op staat en tegen de muur aanrijden?
Dan zou ik ze eerst moeten gaan maken.quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is de bedoeling dat je materiaal uit je eigen collectie plaatst!
Oke, daar zit wat inquote:Op donderdag 15 januari 2009 15:01 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ze gaan niet een auto en een trein betalen.
Foto's!quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:01 schreef Anthraxx het volgende:
Anna loopt momenteel op deze:
[ afbeelding ]
En van je baas?quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:01 schreef rhubarbje het volgende:
Over een half uur mag ik van mezelf naar huis
Mooi.quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:01 schreef Anthraxx het volgende:
Anna loopt momenteel op deze:
[ afbeelding ]
Partypooper!quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:02 schreef Anthraxx het volgende:
Die zijn er dan weer niet en die komen er ook niet.
Je kan het ook zelf doen, dan hoef je haar niet te dwingen...quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:05 schreef Anthraxx het volgende:
Ik kan iemand niet dwingen om foto's op het internet te plaatsen terwijl zij dat niet wilt.
Dan koopt ze 20cm lange stiletto hakken en gaat daar mijn ballen mee bewerken. Ik ben niet echt in voor dat soort dingen.quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je kan het ook zelf doen, dan hoef je haar niet te dwingen...
Haha. Ik ging dan ook gewoon weg. Je kan je tijd wel beter gebruikenquote:Op donderdag 15 januari 2009 15:08 schreef rhubarbje het volgende:
Het is stage
En het is niet echt de bedoeling dat ik al ga, maar ik ben al een paar dagen klaar gewoon
En ik word gek van het niksen
Hakken is wel een must.quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:58 schreef Bengeltje het volgende:
Dus platte hoge laarzen zijn ook goedgekeurd?
Leuke TT. Mis nu nog de plaatjes.
Je moest eens weten...quote:
quote:
Voor de man misschien welquote:
Lang genoeg op lopen om er aan te wennen.quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:11 schreef bigbird het volgende:
[..]
Voor de man misschien welAls ik op hakken ga lopen wordt het een ramp hoor
Ik ga dan wiebelen
Ja, dan kun je het beter niet doen inderdaad.quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:11 schreef bigbird het volgende:
[..]
Voor de man misschien welAls ik op hakken ga lopen wordt het een ramp hoor
Ik ga dan wiebelen
Paar dagen niksen??quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:08 schreef rhubarbje het volgende:
Het is stage
En het is niet echt de bedoeling dat ik al ga, maar ik ben al een paar dagen klaar gewoon
En ik word gek van het niksen
Ik weet niet wat voor stage je doet, maar ik had mijn eigen cliënten en dan vroeg ik gewoon van; Ja mag ik dit niet lekker thuis uit werken? En dat was geen probleem.quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:11 schreef rhubarbje het volgende:
Idd
Maar ik vind dat altijd zo lullig
Maar ja
Hoe lang ben je?quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:13 schreef bigbird het volgende:
Met mijn lengte is het erg lastig om er aan te wennen en ook niet echt super om dan nog meer boven de gemiddelde mens om je heen uit te torenen
Je kunt het ook anders bekijken: zeeen van tijd, je kunt doen en laten waar je zin in hebt en je krijgt ook nog eens betaald. Waar heb je zin in om te doen?quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:16 schreef rhubarbje het volgende:
Ik word docent
Maar dit jaar heb ik een minor waarbij ik op kantoor met andere studenten aan een project moet werken
Maar die andere houden zich niet zo strak aan de planning en ik wel
Waardoor ik nu moet wachten tot zij klaar zijn
Dus ze merken het wel als ik er niet ben, en heb een contract ondertekend dat ik hier 8 uur per dag ben
Maar ja er is gewoon echt geen werk voor me
Heb heb al aangegeven en krijg ook iets meer taken maar dat is pas per volgende week en die leveren me in totaal nog geen 8 uur opEn ik zit hier dus 4 keer 8 uur
En ik heb nog maar een week gewoon stage (daarna nog wel wat stage maar niet structureel)
Dus om aan iets helemaal nieuws te beginnen is onzin
dan zul je maar gewoon je tijd moeten volmaken. Of elk uur om werk vragen.quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:16 schreef rhubarbje het volgende:
Ik word docent
Maar dit jaar heb ik een minor waarbij ik op kantoor met andere studenten aan een project moet werken
Dus ze merken het wel als ik er niet ben, en heb een contract ondertekend dat ik hier 8 uur per dag ben
Heb heb al aangegeven en krijg ook iets meer taken maar dat is pas per volgende week en die leveren me in totaal nog geen 8 uur opEn ik zit hier dus 4 keer 8 uur
En ik heb nog maar een week gewoon stage (daarna nog wel wat stage maar niet structureel)
Oke, dat heb ik vorig jaar ook gehad, maar dan als eindopdracht. Tja, als jij met jouw deel klaar bent en je kunt niet verder, dan zou ik ook gaanquote:Op donderdag 15 januari 2009 15:16 schreef rhubarbje het volgende:
Ik word docent
quote:
Dus ga je geen enorme hakken oid aandoenquote:Op donderdag 15 januari 2009 15:22 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dan val je wel op als vrouw, met die lengte.
ik geef je groot geljikquote:Op donderdag 15 januari 2009 15:25 schreef rhubarbje het volgende:
Er is niemand om het aan te vragen want ze hebben het allemaal druk
En ik krijg niet betaald
Zou het wel krijgen, maar heb na maanden nog geen euro gezien
En heb geen reguliere lessen nu dus ook geen ander schoolwerk
Mn huis kan nodig een poetsbeurt gebruiken maar ja dat gaat zo moeilijk vanacht mn computer
En ik lig al niet zo goed in de groep (die met die andere studenten, ze vinden het gek dat ik alles al af heb) dus echt wegblijven lijkt me een slecht idee
Maar voor vandaag ben ik er wel klaar mee
Doeg
Je hebt gelijk, lekker naar huisquote:Op donderdag 15 januari 2009 15:25 schreef rhubarbje het volgende:
Er is niemand om het aan te vragen want ze hebben het allemaal druk
En ik krijg niet betaald
Zou het wel krijgen, maar heb na maanden nog geen euro gezien
En heb geen reguliere lessen nu dus ook geen ander schoolwerk
Mn huis kan nodig een poetsbeurt gebruiken maar ja dat gaat zo moeilijk vanacht mn computer
En ik lig al niet zo goed in de groep (die met die andere studenten, ze vinden het gek dat ik alles al af heb) dus echt wegblijven lijkt me een slecht idee
Maar voor vandaag ben ik er wel klaar mee
Doeg
Of Stadsdeel. Z-O is best groot.quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:44 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ben zo nog bij je in de wijk aarti, ik zal zwaaien.
MNR is jaloers op dawgjequote:
Jij wilde toch zo'n busje kopen? Heb je dat uiteindelijk ook gedaan?quote:
welke wijk?quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:44 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ben zo nog bij je in de wijk aarti, ik zal zwaaien.
ik weet niet eens wat het is, en ik ben al blij voor jequote:Op donderdag 15 januari 2009 15:53 schreef dawg het volgende:![]()
![]()
Woohooo! Eindelijk een echt goede uitslag.
![]()
![]()
Zo, ik ben blij.
YEAH!
Congratz dawgje!quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:53 schreef dawg het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
Zo, ik ben blij.
YEAH!
Vertel. vertel.quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:53 schreef dawg het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Zo, ik ben blij.
YEAH!
You bastardquote:
Super!quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:53 schreef dawg het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
Zo, ik ben blij.
YEAH!
Ja, in principe wel. Tot ik de prijs zagquote:Op donderdag 15 januari 2009 15:52 schreef MNR het volgende:
[..]
Jij wilde toch zo'n busje kopen? Heb je dat uiteindelijk ook gedaan?
quote:
Een witte?quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:59 schreef Anthraxx het volgende:
Ja, in principe wel. Tot ik de prijs zag.
Ik heb een hele coole Kever.
quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:00 schreef dawg het volgende:
Nog niet alles helemaal goed, maar het is zeker geen afstoting, en het komt ook weer goed. Kan alleen nog paar weken duren voordat de uitslagen weer op het oude niveau zijn.
Wat een opluchting zeg.
Supernieuws dus!quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:00 schreef dawg het volgende:
Nog niet alles helemaal goed, maar het is zeker geen afstoting, en het komt ook weer goed. Kan alleen nog paar weken duren voordat de uitslagen weer op het oude niveau zijn.
Wat een opluchting zeg.
Haha. Succesquote:Op donderdag 15 januari 2009 15:59 schreef Aarti het volgende:
ik wil of een megane, of een astra, of een 308. of een golf
Ja, weer moequote:Op donderdag 15 januari 2009 16:01 schreef dawg het volgende:
[..]
Anders ik wel!
Met jou alles goed ook?
ja nu moet ik proefritten maken. heb ik helemaal geen zin inquote:
Ik ben op intake geweest.quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:59 schreef MNR het volgende:
[..]
Misschien krijg je wel een hele fijne, leuke opdracht. Niet te voorbarig zijn. You simply get what you deserve
Daarbij doe ik niet aan Utrechtquote:Op donderdag 15 januari 2009 15:59 schreef MNR het volgende:
[..]
Misschien krijg je wel een hele fijne, leuke opdracht. Niet te voorbarig zijn. You simply get what you deserve
quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:00 schreef dawg het volgende:
Wat een opluchting zeg.
Hij's mooi man! (nummerbordje ook mooi weggewerkt, hehe).quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:04 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Nee, ik heb een grijze.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jup. Hoewel met dit weer er toch een hoop vuil op ligtquote:Op donderdag 15 januari 2009 16:06 schreef MNR het volgende:
[..]
Hij's mooi man! (nummerbordje ook mooi weggewerkt, hehe).
Hij blinkt helemaal
Er zal toch wel iets goeds zijn aan die opdracht? Je bent in ieder geval dicht bij Q. in de buurtquote:Op donderdag 15 januari 2009 16:04 schreef Godtje het volgende:
Ik ben op intake geweest.
Ik kan je al verklappen dat het niet leuk is.
Heeél vervelend inderdaadquote:Op donderdag 15 januari 2009 16:04 schreef Aarti het volgende:
[..]
ja nu moet ik proefritten maken. heb ik helemaal geen zin in
Enorm.quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:02 schreef automatic_ het volgende:
Fijn dawg!
Geen idee wat voor uitslag precies, maar zo te horen ben je er heel blij mee
quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:09 schreef dawg het volgende:
[..]
Enorm.
dat zei mijn ex vroeger ook altijd trouwens
Ojee, foute opmerking dusquote:Op donderdag 15 januari 2009 16:09 schreef dawg het volgende:
[..]
Enorm.
dat zei mijn ex vroeger ook altijd trouwens
echt! ik wil gewoon een nieuwe auto, al dat gevergelijk..quote:
Haha, dan ga je gewoon iene-miene-mutte doenquote:Op donderdag 15 januari 2009 16:10 schreef Aarti het volgende:
[..]
echt! ik wil gewoon een nieuwe auto, al dat gevergelijk..
Herkenbaar probleem. Ongeveer een jaar geleden moest ik ook een auto uitkiezen en wist ik ook totaal niet wat ik wilde. Zelfs niet eens in welke auto's ik een proefrit wilde maken. Wat ik je kan adviseren? Maak gewoon een proefritje in die auto's die je zojuist genoemd hebt en kies degene die jou het lekkerste gevoel geeft.quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:10 schreef Aarti het volgende:
[..]
echt! ik wil gewoon een nieuwe auto, al dat gevergelijk..
Volgens mij begrijp je het niet helemaal.quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:09 schreef MNR het volgende:
[..]
Als je wordt aangenomen nav de intake wel
Ja maar dan moet ik dus kiezen welke auto ik een proefrit wil makenquote:Op donderdag 15 januari 2009 16:13 schreef MNR het volgende:
[..]
Herkenbaar probleem. Ongeveer een jaar geleden moest ik ook een auto uitkiezen en wist ik ook totaal niet wat ik wilde. Zelfs niet eens in welke auto's ik een proefrit wilde maken. Wat ik je kan adviseren? Maak gewoon een proefritje in die auto's die je zojuist genoemd hebt en kies degene die jou het lekkerste gevoel geeft.
En als je geen zin hebt om zoveel proefritjes te maken, maak je er een en als dat bevalt, doe je dat gewoon
Succes!
Ik vind proefritjes sowieso lastig. Het is wel leuk, maar ik vind (bijna) alles prima rijden.quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:15 schreef Aarti het volgende:
[..]
Ja maar dan moet ik dus kiezen welke auto ik een proefrit wil maken
Maar inderdaad, ik moet gewoon ff al die ritjes achter mekaar plannen op een middag of zo. En iemand met verstand van auto's meenemen
Leg het me maar uit.quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:14 schreef Godtje het volgende:
Volgens mij begrijp je het niet helemaal.
Hmm, ja dat is wel een goed idee!quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:16 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik vind proefritjes sowieso lastig. Het is wel leuk, maar ik vind (bijna) alles prima rijden.
Gewoon die vier auto's pakken die je net zei en dan 2 op een dag. Vind je er één al goed, gelijk kappen en die nemen
Ah, okquote:Op donderdag 15 januari 2009 16:19 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat doe ik dus niet in het openbaar.
Dan kan ze het ook moeilijk begrijpen/snappenquote:Op donderdag 15 januari 2009 16:19 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat doe ik dus niet in het openbaar.
Dan moet ze ook geen gekke conclusies trekkenquote:Op donderdag 15 januari 2009 16:20 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dan kan ze het ook moeilijk begrijpen/snappen
Maietquote:
Gelukkig maar.quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:53 schreef dawg het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Zo, ik ben blij.
YEAH!
Ik snap het idee achter de conclusie welquote:Op donderdag 15 januari 2009 16:22 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dan moet ze ook geen gekke conclusies trekken
Rofl, de laatste 2 dagen waren verschrikkelijk op kantoor. Sinds ik hier begonnen ben heb ik niet zo hard gewerktquote:Op donderdag 15 januari 2009 16:32 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Maiet
Jij hebt nog lang niet hard genoeg gewerkt
Hij heeft een of andere ontsteking op z'n staart die maar niet geneest. Nou moet de dierenarts dat eruit gaan snijden. Ze hoopt dat het lukt, als ie namelijk niet genoeg huid overhoudt op die plek zodat ze de boel dicht kan hechten (want zoveel extra huid hebben ze niet op hun staart) dan moet er een stuk van z'n staart gewoon helemaal af.quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:38 schreef dawg het volgende:
Dank jullie, rhju, An en twistje.
Wat is er met je kat dan, twist?
Aw! Arme poes!quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:41 schreef TwistedDarling het volgende:
Hij heeft een of andere ontsteking op z'n staart die maar niet geneest. Nou moet de dierenarts dat eruit gaan snijden. Ze hoopt dat het lukt, als ie namelijk niet genoeg huid overhoudt op die plek zodat ze de boel dicht kan hechten (want zoveel extra huid hebben ze niet op hun staart) dan moet er een stuk van z'n staart gewoon helemaal af.
Dat lijkt me wel apart, een kat met een kort staartje. Hopen dat het goed komt maar dan.quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:41 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Hij heeft een of andere ontsteking op z'n staart die maar niet geneest. Nou moet de dierenarts dat eruit gaan snijden. Ze hoopt dat het lukt, als ie namelijk niet genoeg huid overhoudt op die plek zodat ze de boel dicht kan hechten (want zoveel extra huid hebben ze niet op hun staart) dan moet er een stuk van z'n staart gewoon helemaal af.
Hoop ook dat het zonder gedeeltelijke amputatie kan.quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:43 schreef dawg het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel apart, een kat met een kort staartje. Hopen dat het goed komt maar dan.
TD has a pointquote:Op donderdag 15 januari 2009 16:49 schreef TwistedDarling het volgende:
Maar wat ga je doen om je goede nieuws te vieren dawg? Want zulk nieuws verdient dat natuurlijk.
Ik nietquote:Op donderdag 15 januari 2009 16:39 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik snap het idee achter de conclusie wel
Ging even kijken in je fobo of er een foto van je dikkie-dik stond. Maar helaas.quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:46 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Hoop ook dat het zonder gedeeltelijke amputatie kan.
Maar wat Polle zelf zo ongeveer het ergst zal vinden is dat ie vanaf dinsdagavond tien uur geen eten meer hebben. Dat wordt afzien voor onze dikkie-dik.
Er zijn genoeg mensen die dat wél doenquote:Op donderdag 15 januari 2009 16:50 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik niet![]()
Ik ga toch niet iets doen waar ik geen zin in heb.
Dat is hun probleem en naar mijn bescheiden mening is dat heel erg dom.quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:53 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Er zijn genoeg mensen die dat wél doen![]()
Utrecht?quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:50 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik niet![]()
Ik ga toch niet iets doen waar ik geen zin in heb.
Kloptquote:Op donderdag 15 januari 2009 16:54 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat is hun probleem en naar mijn bescheiden mening is dat heel erg dom.
Uhh, ik heb net een jointje opgestoken.quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:49 schreef TwistedDarling het volgende:
Maar wat ga je doen om je goede nieuws te vieren dawg? Want zulk nieuws verdient dat natuurlijk.
Even zoeken (qua uiterlijk lijkt ie niet op dikke-dik trouwensquote:Op donderdag 15 januari 2009 16:51 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ging even kijken in je fobo of er een foto van je dikkie-dik stond. Maar helaas.
Hoop dat het meevalt en hij zijn hele staart kan behouden.
Dat valt me van je tegen.quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:57 schreef dawg het volgende:
[..]
Uhh, ik heb net een jointje opgestoken.
En voor de rest niet, als ik alles moest vieren wat in positieve zin met mijn gezondheid te maken had, zou ik de helft van mijn leven feest hebben, en dat is iets teveel van het goede.
Hij kijkt wel mooi naar de camera.quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:57 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Even zoeken (qua uiterlijk lijkt ie niet op dikke-dik trouwens):
[ afbeelding ]
Utrecht is in elk geval een klote stad wat bedoeld is voor berber opvang en niet om serieus werk te verrichten.quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:56 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Klopt
Maar wat heb je dan tegen Utrecht?
Je bent erg warrig![]()
Ja, katten en eten. Wat zal ie het zwaar krijgen inderdaad.quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:46 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Hoop ook dat het zonder gedeeltelijke amputatie kan.
Maar wat Polle zelf zo ongeveer het ergst zal vinden is dat ie vanaf dinsdagavond tien uur geen eten meer hebben. Dat wordt afzien voor onze dikkie-dik.
Thnx.quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:58 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hij kijkt wel mooi naar de camera.Mooie kater.
Wie zit daar links op de grond???
Ja, mij ook. Ik word oud.quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:58 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Dat valt me van je tegen.
Oke.quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:59 schreef Godtje het volgende:
[..]
Utrecht is in elk geval een klote stad wat bedoeld is voor berber opvang en niet om serieus werk te verrichten.
En het is een opdracht die me niet aan staat.
Verzet je er tegen!quote:
Herkenbaar probleem.quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:59 schreef Godtje het volgende:
[..]
Utrecht is in elk geval een klote stad wat bedoeld is voor berber opvang en niet om serieus werk te verrichten.
En het is een opdracht die me niet aan staat.
Vruchtje!quote:
Ik ben vampier weet je nogquote:
Vast welquote:Op donderdag 15 januari 2009 17:02 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oke.
Dus dan ga je die opdracht niet doen, maar daar ga je dan gezeik mee krijgen ofzo?
Vlak bij de Amsterdamse Poort. Ongeveer aan de Bijlmerdreef. Geen idee hoe het daar heet.quote:
Daar zit ik nietquote:Op donderdag 15 januari 2009 17:18 schreef Q. het volgende:
[..]
Vlak bij de Amsterdamse Poort. Ongeveer aan de Bijlmerdreef. Geen idee hoe het daar heet.
Okee.quote:Op donderdag 15 januari 2009 @ 17:18 schreef Aarti het volgende:
[..]
Daar zit ik niet
Ik werk in amstelveen tegenwoordig!
Ik ga zo wel naar de mediamarkt, dus zwaai maar!
Oh ja, dan laat maar. Pure energie lijkt me ook niet zo verkeerd.quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:13 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik ben vampier weet je nogEeuwig jong enzo.
Hehe, coolquote:
Bels!quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:13 schreef Belsezar het volgende:
Oh nee, maar ik denk ik geef gelijk het goede voorbeeld.quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:27 schreef MNR het volgende:
[..]
Hehe, cool
Ik voelde mij al lichtelijk genegeerd
Je bent goed bezigquote:Op donderdag 15 januari 2009 17:27 schreef JonKeL het volgende:
Oh nee, maar ik denk ik geef gelijk het goede voorbeeld.![]()
Kloon?quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:13 schreef Belsezar het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:50 schreef MissMSX het volgende:
In het kader van schildpadden:
[ afbeelding ]
Schilpadden zijn lief en cool... enzoquote:Op donderdag 15 januari 2009 17:54 schreef Bengeltje het volgende:
[..]![]()
Wat is dat met die schildpadden.
Klopt, leuke happertjes.quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:56 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Schilpadden zijn lief en cool... enzo
Neh, veel te veel gedoequote:Op donderdag 15 januari 2009 17:59 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Klopt, leuke happertjes.![]()
Maar hebben jullie ze zelf?
Twee platte kunnen elkaar niet vatten.quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:50 schreef MissMSX het volgende:
In het kader van schildpadden:
[ afbeelding ]
Aparte combinatie.quote:Op donderdag 15 januari 2009 18:58 schreef nectarientje het volgende:
boerenkool met gebakken salami erdoor is erg lekker!
Idd een aparte combiquote:Op donderdag 15 januari 2009 19:18 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Aparte combinatie.
Ik ga hetzelfde als gisteren eten.
Dawg (let op de hoofdletter)!quote:Op donderdag 15 januari 2009 19:19 schreef dawg het volgende:
Plato!
Heel eenvoudig: rijst met kip en groenten en een woksaus.quote:Op donderdag 15 januari 2009 19:19 schreef Godtje het volgende:
[..]
Idd een aparte combi
En wat ga jij eten dan?
Dank je dawg (let op de kleine letter)!quote:
Ging wel goed.quote:Op donderdag 15 januari 2009 19:24 schreef dawg het volgende:
Haha, ja, maar toch. dawg.
Hoe was het vanmorgen?
quote:Op donderdag 15 januari 2009 19:27 schreef dawg het volgende:
[..]
Mooi. Mijn uitslag vandaag was ook goed trouwens.
In hetzelfde topic wil ik het weleens doen.quote:
apart maar werkelijk briljant! Ik doe het ook wel eens bij andijvie en spinazie. Dus waarom dan niet bij boerenkool? In plaats van spekjes, salami.quote:Op donderdag 15 januari 2009 19:18 schreef Plato1980 het volgende:
Aparte combinatie.
Ik ga hetzelfde als gisteren eten.
Ik zou het toch niet zo snel kopen als het zo bij de AH lagquote:Op donderdag 15 januari 2009 19:33 schreef nectarientje het volgende:
[..]
apart maar werkelijk briljant!
Ik ook nietquote:Op donderdag 15 januari 2009 19:35 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik zou het toch niet zo snel kopen als het zo bij de AH lag.
Toen ik 16 was zei een goede vriend eens geile hond tegen me als ik weer eens wat liep te flirten met meisjes enzo, dat werd al snel horny dog, dog, dawg. Zelfs nu nog word ik zo weleens genoemd, door vrienden.quote:Op donderdag 15 januari 2009 19:33 schreef automatic_ het volgende:
dawg; hoe kom jij op deze nickname?
Het hele topic? Ook als er 6 pagina's staan?quote:Op donderdag 15 januari 2009 19:31 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
In hetzelfde topic wil ik het weleens doen.
Niet zo snel?quote:Op donderdag 15 januari 2009 19:35 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik zou het toch niet zo snel kopen als het zo bij de AH lag.
100 posts per pagina FTW!quote:Op donderdag 15 januari 2009 19:40 schreef dawg het volgende:
Het hele topic? Ook als er 6 pagina's staan?
Bij mij hebben topics die nog niet gesloten zijn nooit meer dan drie pagina's.quote:Op donderdag 15 januari 2009 19:40 schreef dawg het volgende:
[..]
Het hele topic? Ook als er 6 pagina's staan?
Ahaaaáquote:Op donderdag 15 januari 2009 19:39 schreef dawg het volgende:
[..]
Toen ik 16 was zei een goede vriend eens geile hond tegen me als ik weer eens wat liep te flirten met meisjes enzo, dat werd al snel horny dog, dog, dawg. Zelfs nu nog word ik zo weleens genoemd, door vrienden.
Het scheelt wel een hoop heen-en-weer klikken bij snelle topics!quote:Op donderdag 15 januari 2009 19:43 schreef dawg het volgende:
Ik wist het wel, minder pagina's.
Het blijven evenveel posts.
Het scheelt een paar keer klikken met de muis!quote:Op donderdag 15 januari 2009 19:43 schreef dawg het volgende:
Ik wist het wel, minder pagina's.
Het blijven evenveel posts.
Ja, misschien maar eens proberen.quote:Op donderdag 15 januari 2009 19:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het scheelt wel een hoop heen-en-weer klikken bij snelle topics!
Parachutespringen is enger moet je maar denken!quote:
Tenzij ze je KO slapen zoals bij Mr Tquote:Op donderdag 15 januari 2009 19:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Parachutespringen is enger moet je maar denken!
Eigenlijk lijkt me dat supergaaf. Maar ik ga het eens veranderen.quote:Op donderdag 15 januari 2009 19:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Parachutespringen is enger moet je maar denken!
I pity the fool!quote:Op donderdag 15 januari 2009 19:46 schreef Godtje het volgende:
Tenzij ze je KO slapen zoals bij Mr T
quote:Op donderdag 15 januari 2009 19:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik vind het wel lekker klinken eigenlijk
Wat is 100%?quote:
maar daar ben ik niet mee getrouwd dus ik hoor het dan nietquote:
Pure lovequote:
Misschien roept hij het straks.quote:Op donderdag 15 januari 2009 20:19 schreef nectarientje het volgende:
[..]
maar daar ben ik niet mee getrouwd dus ik hoor het dan niet
Zou je dat nou wel doen?quote:Op donderdag 15 januari 2009 20:30 schreef automatic_ het volgende:
Ik ga mijn laptopje maar eens aangooien
Niet te hard gooien want de schermen zijn breekbaarquote:Op donderdag 15 januari 2009 20:30 schreef automatic_ het volgende:
Ik ga mijn laptopje maar eens aangooien
geen guitar hero?quote:Op donderdag 15 januari 2009 20:31 schreef Godtje het volgende:
[..]
Niet te hard gooien want de schermen zijn breekbaar
Voor de rest een puik plan.
en WIDM begint
quote:Op donderdag 15 januari 2009 20:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
geen guitar hero?
Meestal als ik mensen hoor roepen 89% oid de laatste tijd, gaat het daarover
dan was mn gok dus niet eens zo slechtquote:Op donderdag 15 januari 2009 20:34 schreef Godtje het volgende:
[..]
Daar heb ik al meerdere nummers op 100%![]()
Al ben ik er niet heel goed in.
Het was alleen oud nieuwsquote:Op donderdag 15 januari 2009 20:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dan was mn gok dus niet eens zo slecht
Je bent niet wijs!quote:
Ja, daarom heb ik de laptop aan gedaanquote:Op donderdag 15 januari 2009 20:31 schreef Godtje het volgende:
[..]
Niet te hard gooien want de schermen zijn breekbaar
Voor de rest een puik plan.
en WIDM begint
Ik op de bankquote:Op donderdag 15 januari 2009 20:42 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, daarom heb ik de laptop aan gedaan
Ik lig nu lekker op bed
Trophies zijn kut. Maarre, kreeg je nog wat speciaals met de 100%?quote:Op donderdag 15 januari 2009 20:42 schreef Godtje het volgende:
Dat denk ik nu ook.
Maar dat is achteraf.![]()
En wat betreft de trophies zit ik pas op 56%
Ja? Ik vind onze nieuwe bank niet zo fijnquote:
Een trophyquote:Op donderdag 15 januari 2009 20:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Trophies zijn kut. Maarre, kreeg je nog wat speciaals met de 100%?
Een andere kopen?quote:Op donderdag 15 januari 2009 20:46 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja? Ik vind onze nieuwe bank niet zo fijn
Daar doe je 't allemaal voor.quote:
Dus we hebben voor niets ruzie gemaakt?quote:Op donderdag 15 januari 2009 20:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar doe je 't allemaal voor.![]()
Ik heb net ff de Skate2 demo uit de PSN store zitten spelen. Niet heel bijzonder.
Als ik op de bank lig val ik meestal ook vrijwel meteen in slaapquote:Op donderdag 15 januari 2009 20:46 schreef Godtje het volgende:
[..]
Een andere kopen?![]()
Als ik in bed ga liggen dan is het gelijk zo slaperig
Niet?quote:Op donderdag 15 januari 2009 20:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar doe je 't allemaal voor.![]()
Ik heb net ff de Skate2 demo uit de PSN store zitten spelen. Niet heel bijzonder.
Ik kan nergens anders slapen. Alleen in een bed.quote:Op donderdag 15 januari 2009 20:49 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Als ik op de bank lig val ik meestal ook vrijwel meteen in slaap.
Ik kan haast overal slapen, zelfs in een trein of in de wachtruimte op een vliegveld.quote:Op donderdag 15 januari 2009 20:49 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik kan nergens anders slapen. Alleen in een bed.
Ik kan 3 nachten niet slapen en nog kan ik alleen in een bed slapen.
quote:Op donderdag 15 januari 2009 20:49 schreef MissMSX het volgende:
Dus we hebben voor niets ruzie gemaakt?
Ik woon nog thuisquote:Op donderdag 15 januari 2009 20:46 schreef Godtje het volgende:
[..]
Een andere kopen?![]()
Als ik in bed ga liggen dan is het gelijk zo slaperig
Deze inkopper laat ik maar even voor wat 't isquote:Op donderdag 15 januari 2009 20:50 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik kan haast overal slapen, zelfs in een trein of in de wachtruimte op een vliegveld.
Neh, te makkelijk...quote:Op donderdag 15 januari 2009 20:50 schreef Plato1980 het volgende:
Ik kan haast overal slapen, zelfs in een trein of in de wachtruimte op een vliegveld.
Ik snap dat niet.quote:Op donderdag 15 januari 2009 20:50 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Je mag altijd even uithuilenquote:Op donderdag 15 januari 2009 20:49 schreef MissMSX het volgende:
Dus we hebben voor niets ruzie gemaakt?
Ik vermoed dat je een verband met mijn prachtige ambt wilde leggenquote:Op donderdag 15 januari 2009 20:52 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Deze inkopper laat ik maar even voor wat 't is
1: Huis kopenquote:Op donderdag 15 januari 2009 20:51 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik woon nog thuis
Hmm.. Ja, ik soms ook, maar nu niet
Check. Ik moet gestrekt anders lukkut niequote:Op donderdag 15 januari 2009 20:52 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik snap dat niet.![]()
Dat kan ik dus echt niet. Ik kan het eventueel in een still auto op reis of in een vliegtuig in de nacht.
Maar ook dan moet het heel kalm zijn en moet ik heel moe zijn.
Airwin is ook zo'n nare manquote:Op donderdag 15 januari 2009 20:52 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Je mag altijd even uithuilen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |