Tenzij ze je KO slapen zoals bij Mr Tquote:Op donderdag 15 januari 2009 19:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Parachutespringen is enger moet je maar denken!
Eigenlijk lijkt me dat supergaaf. Maar ik ga het eens veranderen.quote:Op donderdag 15 januari 2009 19:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Parachutespringen is enger moet je maar denken!
I pity the fool!quote:Op donderdag 15 januari 2009 19:46 schreef Godtje het volgende:
Tenzij ze je KO slapen zoals bij Mr T
quote:Op donderdag 15 januari 2009 19:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik vind het wel lekker klinken eigenlijk
Wat is 100%?quote:
maar daar ben ik niet mee getrouwd dus ik hoor het dan nietquote:
Pure lovequote:
Misschien roept hij het straks.quote:Op donderdag 15 januari 2009 20:19 schreef nectarientje het volgende:
[..]
maar daar ben ik niet mee getrouwd dus ik hoor het dan niet
Zou je dat nou wel doen?quote:Op donderdag 15 januari 2009 20:30 schreef automatic_ het volgende:
Ik ga mijn laptopje maar eens aangooien
Niet te hard gooien want de schermen zijn breekbaarquote:Op donderdag 15 januari 2009 20:30 schreef automatic_ het volgende:
Ik ga mijn laptopje maar eens aangooien
geen guitar hero?quote:Op donderdag 15 januari 2009 20:31 schreef Godtje het volgende:
[..]
Niet te hard gooien want de schermen zijn breekbaar
Voor de rest een puik plan.
en WIDM begint
quote:Op donderdag 15 januari 2009 20:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
geen guitar hero?
Meestal als ik mensen hoor roepen 89% oid de laatste tijd, gaat het daarover
dan was mn gok dus niet eens zo slechtquote:Op donderdag 15 januari 2009 20:34 schreef Godtje het volgende:
[..]
Daar heb ik al meerdere nummers op 100%![]()
Al ben ik er niet heel goed in.
Het was alleen oud nieuwsquote:Op donderdag 15 januari 2009 20:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dan was mn gok dus niet eens zo slecht
Je bent niet wijs!quote:
Ja, daarom heb ik de laptop aan gedaanquote:Op donderdag 15 januari 2009 20:31 schreef Godtje het volgende:
[..]
Niet te hard gooien want de schermen zijn breekbaar
Voor de rest een puik plan.
en WIDM begint
Ik op de bankquote:Op donderdag 15 januari 2009 20:42 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, daarom heb ik de laptop aan gedaan
Ik lig nu lekker op bed
Trophies zijn kut. Maarre, kreeg je nog wat speciaals met de 100%?quote:Op donderdag 15 januari 2009 20:42 schreef Godtje het volgende:
Dat denk ik nu ook.
Maar dat is achteraf.![]()
En wat betreft de trophies zit ik pas op 56%
Ja? Ik vind onze nieuwe bank niet zo fijnquote:
Een trophyquote:Op donderdag 15 januari 2009 20:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Trophies zijn kut. Maarre, kreeg je nog wat speciaals met de 100%?
Een andere kopen?quote:Op donderdag 15 januari 2009 20:46 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja? Ik vind onze nieuwe bank niet zo fijn
Daar doe je 't allemaal voor.quote:
Dus we hebben voor niets ruzie gemaakt?quote:Op donderdag 15 januari 2009 20:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar doe je 't allemaal voor.![]()
Ik heb net ff de Skate2 demo uit de PSN store zitten spelen. Niet heel bijzonder.
Als ik op de bank lig val ik meestal ook vrijwel meteen in slaapquote:Op donderdag 15 januari 2009 20:46 schreef Godtje het volgende:
[..]
Een andere kopen?![]()
Als ik in bed ga liggen dan is het gelijk zo slaperig
Niet?quote:Op donderdag 15 januari 2009 20:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar doe je 't allemaal voor.![]()
Ik heb net ff de Skate2 demo uit de PSN store zitten spelen. Niet heel bijzonder.
Ik kan nergens anders slapen. Alleen in een bed.quote:Op donderdag 15 januari 2009 20:49 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Als ik op de bank lig val ik meestal ook vrijwel meteen in slaap.
Ik kan haast overal slapen, zelfs in een trein of in de wachtruimte op een vliegveld.quote:Op donderdag 15 januari 2009 20:49 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik kan nergens anders slapen. Alleen in een bed.
Ik kan 3 nachten niet slapen en nog kan ik alleen in een bed slapen.
quote:Op donderdag 15 januari 2009 20:49 schreef MissMSX het volgende:
Dus we hebben voor niets ruzie gemaakt?
Ik woon nog thuisquote:Op donderdag 15 januari 2009 20:46 schreef Godtje het volgende:
[..]
Een andere kopen?![]()
Als ik in bed ga liggen dan is het gelijk zo slaperig
Deze inkopper laat ik maar even voor wat 't isquote:Op donderdag 15 januari 2009 20:50 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik kan haast overal slapen, zelfs in een trein of in de wachtruimte op een vliegveld.
Neh, te makkelijk...quote:Op donderdag 15 januari 2009 20:50 schreef Plato1980 het volgende:
Ik kan haast overal slapen, zelfs in een trein of in de wachtruimte op een vliegveld.
Ik snap dat niet.quote:Op donderdag 15 januari 2009 20:50 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Je mag altijd even uithuilenquote:Op donderdag 15 januari 2009 20:49 schreef MissMSX het volgende:
Dus we hebben voor niets ruzie gemaakt?
Ik vermoed dat je een verband met mijn prachtige ambt wilde leggenquote:Op donderdag 15 januari 2009 20:52 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Deze inkopper laat ik maar even voor wat 't is
1: Huis kopenquote:Op donderdag 15 januari 2009 20:51 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik woon nog thuis
Hmm.. Ja, ik soms ook, maar nu niet
Check. Ik moet gestrekt anders lukkut niequote:Op donderdag 15 januari 2009 20:52 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik snap dat niet.![]()
Dat kan ik dus echt niet. Ik kan het eventueel in een still auto op reis of in een vliegtuig in de nacht.
Maar ook dan moet het heel kalm zijn en moet ik heel moe zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |