Ja, katten en eten. Wat zal ie het zwaar krijgen inderdaad.quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:46 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Hoop ook dat het zonder gedeeltelijke amputatie kan.
Maar wat Polle zelf zo ongeveer het ergst zal vinden is dat ie vanaf dinsdagavond tien uur geen eten meer hebben. Dat wordt afzien voor onze dikkie-dik.
Thnx.quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:58 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hij kijkt wel mooi naar de camera.Mooie kater.
Wie zit daar links op de grond???
Ja, mij ook. Ik word oud.quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:58 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Dat valt me van je tegen.
Oke.quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:59 schreef Godtje het volgende:
[..]
Utrecht is in elk geval een klote stad wat bedoeld is voor berber opvang en niet om serieus werk te verrichten.
En het is een opdracht die me niet aan staat.
Verzet je er tegen!quote:
Herkenbaar probleem.quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:59 schreef Godtje het volgende:
[..]
Utrecht is in elk geval een klote stad wat bedoeld is voor berber opvang en niet om serieus werk te verrichten.
En het is een opdracht die me niet aan staat.
Vruchtje!quote:
Ik ben vampier weet je nogquote:
Vast welquote:Op donderdag 15 januari 2009 17:02 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oke.
Dus dan ga je die opdracht niet doen, maar daar ga je dan gezeik mee krijgen ofzo?
Vlak bij de Amsterdamse Poort. Ongeveer aan de Bijlmerdreef. Geen idee hoe het daar heet.quote:
Daar zit ik nietquote:Op donderdag 15 januari 2009 17:18 schreef Q. het volgende:
[..]
Vlak bij de Amsterdamse Poort. Ongeveer aan de Bijlmerdreef. Geen idee hoe het daar heet.
Okee.quote:Op donderdag 15 januari 2009 @ 17:18 schreef Aarti het volgende:
[..]
Daar zit ik niet
Ik werk in amstelveen tegenwoordig!
Ik ga zo wel naar de mediamarkt, dus zwaai maar!
Oh ja, dan laat maar. Pure energie lijkt me ook niet zo verkeerd.quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:13 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik ben vampier weet je nogEeuwig jong enzo.
Hehe, coolquote:
Bels!quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:13 schreef Belsezar het volgende:
Oh nee, maar ik denk ik geef gelijk het goede voorbeeld.quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:27 schreef MNR het volgende:
[..]
Hehe, cool
Ik voelde mij al lichtelijk genegeerd
Je bent goed bezigquote:Op donderdag 15 januari 2009 17:27 schreef JonKeL het volgende:
Oh nee, maar ik denk ik geef gelijk het goede voorbeeld.![]()
Kloon?quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:13 schreef Belsezar het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:50 schreef MissMSX het volgende:
In het kader van schildpadden:
[ afbeelding ]
Schilpadden zijn lief en cool... enzoquote:Op donderdag 15 januari 2009 17:54 schreef Bengeltje het volgende:
[..]![]()
Wat is dat met die schildpadden.
Klopt, leuke happertjes.quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:56 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Schilpadden zijn lief en cool... enzo
Neh, veel te veel gedoequote:Op donderdag 15 januari 2009 17:59 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Klopt, leuke happertjes.![]()
Maar hebben jullie ze zelf?
Twee platte kunnen elkaar niet vatten.quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:50 schreef MissMSX het volgende:
In het kader van schildpadden:
[ afbeelding ]
Aparte combinatie.quote:Op donderdag 15 januari 2009 18:58 schreef nectarientje het volgende:
boerenkool met gebakken salami erdoor is erg lekker!
Idd een aparte combiquote:Op donderdag 15 januari 2009 19:18 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Aparte combinatie.
Ik ga hetzelfde als gisteren eten.
Dawg (let op de hoofdletter)!quote:Op donderdag 15 januari 2009 19:19 schreef dawg het volgende:
Plato!
Heel eenvoudig: rijst met kip en groenten en een woksaus.quote:Op donderdag 15 januari 2009 19:19 schreef Godtje het volgende:
[..]
Idd een aparte combi
En wat ga jij eten dan?
Dank je dawg (let op de kleine letter)!quote:
Ging wel goed.quote:Op donderdag 15 januari 2009 19:24 schreef dawg het volgende:
Haha, ja, maar toch. dawg.
Hoe was het vanmorgen?
quote:Op donderdag 15 januari 2009 19:27 schreef dawg het volgende:
[..]
Mooi. Mijn uitslag vandaag was ook goed trouwens.
In hetzelfde topic wil ik het weleens doen.quote:
apart maar werkelijk briljant! Ik doe het ook wel eens bij andijvie en spinazie. Dus waarom dan niet bij boerenkool? In plaats van spekjes, salami.quote:Op donderdag 15 januari 2009 19:18 schreef Plato1980 het volgende:
Aparte combinatie.
Ik ga hetzelfde als gisteren eten.
Ik zou het toch niet zo snel kopen als het zo bij de AH lagquote:Op donderdag 15 januari 2009 19:33 schreef nectarientje het volgende:
[..]
apart maar werkelijk briljant!
Ik ook nietquote:Op donderdag 15 januari 2009 19:35 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik zou het toch niet zo snel kopen als het zo bij de AH lag.
Toen ik 16 was zei een goede vriend eens geile hond tegen me als ik weer eens wat liep te flirten met meisjes enzo, dat werd al snel horny dog, dog, dawg. Zelfs nu nog word ik zo weleens genoemd, door vrienden.quote:Op donderdag 15 januari 2009 19:33 schreef automatic_ het volgende:
dawg; hoe kom jij op deze nickname?
Het hele topic? Ook als er 6 pagina's staan?quote:Op donderdag 15 januari 2009 19:31 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
In hetzelfde topic wil ik het weleens doen.
Niet zo snel?quote:Op donderdag 15 januari 2009 19:35 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik zou het toch niet zo snel kopen als het zo bij de AH lag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |