Dank je dawg (let op de kleine letter)!quote:
Ging wel goed.quote:Op donderdag 15 januari 2009 19:24 schreef dawg het volgende:
Haha, ja, maar toch. dawg.
Hoe was het vanmorgen?
quote:Op donderdag 15 januari 2009 19:27 schreef dawg het volgende:
[..]
Mooi. Mijn uitslag vandaag was ook goed trouwens.
In hetzelfde topic wil ik het weleens doen.quote:
apart maar werkelijk briljant! Ik doe het ook wel eens bij andijvie en spinazie. Dus waarom dan niet bij boerenkool? In plaats van spekjes, salami.quote:Op donderdag 15 januari 2009 19:18 schreef Plato1980 het volgende:
Aparte combinatie.
Ik ga hetzelfde als gisteren eten.
Ik zou het toch niet zo snel kopen als het zo bij de AH lagquote:Op donderdag 15 januari 2009 19:33 schreef nectarientje het volgende:
[..]
apart maar werkelijk briljant!
Ik ook nietquote:Op donderdag 15 januari 2009 19:35 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik zou het toch niet zo snel kopen als het zo bij de AH lag.
Toen ik 16 was zei een goede vriend eens geile hond tegen me als ik weer eens wat liep te flirten met meisjes enzo, dat werd al snel horny dog, dog, dawg. Zelfs nu nog word ik zo weleens genoemd, door vrienden.quote:Op donderdag 15 januari 2009 19:33 schreef automatic_ het volgende:
dawg; hoe kom jij op deze nickname?
Het hele topic? Ook als er 6 pagina's staan?quote:Op donderdag 15 januari 2009 19:31 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
In hetzelfde topic wil ik het weleens doen.
Niet zo snel?quote:Op donderdag 15 januari 2009 19:35 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik zou het toch niet zo snel kopen als het zo bij de AH lag.
100 posts per pagina FTW!quote:Op donderdag 15 januari 2009 19:40 schreef dawg het volgende:
Het hele topic? Ook als er 6 pagina's staan?
Bij mij hebben topics die nog niet gesloten zijn nooit meer dan drie pagina's.quote:Op donderdag 15 januari 2009 19:40 schreef dawg het volgende:
[..]
Het hele topic? Ook als er 6 pagina's staan?
Ahaaaáquote:Op donderdag 15 januari 2009 19:39 schreef dawg het volgende:
[..]
Toen ik 16 was zei een goede vriend eens geile hond tegen me als ik weer eens wat liep te flirten met meisjes enzo, dat werd al snel horny dog, dog, dawg. Zelfs nu nog word ik zo weleens genoemd, door vrienden.
Het scheelt wel een hoop heen-en-weer klikken bij snelle topics!quote:Op donderdag 15 januari 2009 19:43 schreef dawg het volgende:
Ik wist het wel, minder pagina's.
Het blijven evenveel posts.
Het scheelt een paar keer klikken met de muis!quote:Op donderdag 15 januari 2009 19:43 schreef dawg het volgende:
Ik wist het wel, minder pagina's.
Het blijven evenveel posts.
Ja, misschien maar eens proberen.quote:Op donderdag 15 januari 2009 19:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het scheelt wel een hoop heen-en-weer klikken bij snelle topics!
Parachutespringen is enger moet je maar denken!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |