Jij wilde toch zo'n busje kopen? Heb je dat uiteindelijk ook gedaan?quote:
welke wijk?quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:44 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ben zo nog bij je in de wijk aarti, ik zal zwaaien.
ik weet niet eens wat het is, en ik ben al blij voor jequote:Op donderdag 15 januari 2009 15:53 schreef dawg het volgende:![]()
![]()
Woohooo! Eindelijk een echt goede uitslag.
![]()
![]()
Zo, ik ben blij.
YEAH!
Congratz dawgje!quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:53 schreef dawg het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
Zo, ik ben blij.
YEAH!
Vertel. vertel.quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:53 schreef dawg het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Zo, ik ben blij.
YEAH!
You bastardquote:
Super!quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:53 schreef dawg het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
Zo, ik ben blij.
YEAH!
Ja, in principe wel. Tot ik de prijs zagquote:Op donderdag 15 januari 2009 15:52 schreef MNR het volgende:
[..]
Jij wilde toch zo'n busje kopen? Heb je dat uiteindelijk ook gedaan?
quote:
Een witte?quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:59 schreef Anthraxx het volgende:
Ja, in principe wel. Tot ik de prijs zag.
Ik heb een hele coole Kever.
quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:00 schreef dawg het volgende:
Nog niet alles helemaal goed, maar het is zeker geen afstoting, en het komt ook weer goed. Kan alleen nog paar weken duren voordat de uitslagen weer op het oude niveau zijn.
Wat een opluchting zeg.
Supernieuws dus!quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:00 schreef dawg het volgende:
Nog niet alles helemaal goed, maar het is zeker geen afstoting, en het komt ook weer goed. Kan alleen nog paar weken duren voordat de uitslagen weer op het oude niveau zijn.
Wat een opluchting zeg.
Haha. Succesquote:Op donderdag 15 januari 2009 15:59 schreef Aarti het volgende:
ik wil of een megane, of een astra, of een 308. of een golf
Ja, weer moequote:Op donderdag 15 januari 2009 16:01 schreef dawg het volgende:
[..]
Anders ik wel!
Met jou alles goed ook?
ja nu moet ik proefritten maken. heb ik helemaal geen zin inquote:
Ik ben op intake geweest.quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:59 schreef MNR het volgende:
[..]
Misschien krijg je wel een hele fijne, leuke opdracht. Niet te voorbarig zijn. You simply get what you deserve
Daarbij doe ik niet aan Utrechtquote:Op donderdag 15 januari 2009 15:59 schreef MNR het volgende:
[..]
Misschien krijg je wel een hele fijne, leuke opdracht. Niet te voorbarig zijn. You simply get what you deserve
quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:00 schreef dawg het volgende:
Wat een opluchting zeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |