de tijd bij die spruit van jou is ook zo snel gegaan!quote:Op woensdag 14 januari 2009 13:16 schreef Troel het volgende:
Ayden gefeliciteerd! Alweer 1
De tijd gaat zo enorm snel! Tot morgen
Ja, erg he? Ik loop de afgelopen dagen echt over van emoties, volgens mij zijn die laatste dageni n het ziekenhuis toch wat heftiger geweest voor me dan ik doorhadquote:Op woensdag 14 januari 2009 13:18 schreef Ynske het volgende:
[..]
de tijd bij die spruit van jou is ook zo snel gegaan!
kweet nog dat lieve kleine knulletje toen op mn arm
Ow, das helemaal relaxed inderdaad! Go Merelquote:Op woensdag 14 januari 2009 13:22 schreef Fuente het volgende:
Oh ja, en haar voetje wat in dwangstand stond is bijna helemaal normaal nuDus echt helemaal top
Weet hij al welk geluid giraffes maken?quote:Op woensdag 14 januari 2009 13:13 schreef freecell het volgende:
TARA heeft leander Hoeoeoeoeoe! geleerd
Hij zei steeds: huuuu! en heueueeu! Toen heeft TARA een ochtend steeds Hoeoeoeoe! Terug geroepen en aan eht eind van de ochtend deed Leander het ook
quote:Op woensdag 14 januari 2009 13:37 schreef Troel het volgende:
[..]
Weet hij al welk geluid giraffes maken?
Het erge is dat ik het Ruben ook probeer wijs te makenquote:Op woensdag 14 januari 2009 13:47 schreef freecell het volgende:
[..]Het is al wel eens aan hem verteld
Straks denken alle kinderen in de omgeving dat
quote:Op woensdag 14 januari 2009 13:54 schreef freecell het volgende:
Voor de personen die er geen hout meer van begrijpen:
Mijn broer heeft aan zijn kinderen verteld dat giraffes hazzebah-hazzebah-hazzebah-haa! doen als geluid. Dat vinden zijn kinderen nu net zo logisch als een koe die boe doet. (wat ook niet logisch is trouwens, nog nooit een koe boe horen zeggen, wel meuh)
Ik vind dat je niet moet liegen tegen kinderen, maar die hazzebah blijft er toch een beetje in
Ja en het erge is dus dat veel mensen dat grappig vinden (oa de dieetclubquote:
Goed puntquote:Op woensdag 14 januari 2009 14:37 schreef Ticootje het volgende:
Jen gooit altijd haar speen eruit tijdens het slapen.
Het leuke is nu ook dat ze m ook zelf kan pakken...
Editquote:Op woensdag 14 januari 2009 16:10 schreef LovelyLady het volgende:
Wij hebben zo'n klein popke eraan hangen die doe ik onder het dekentje vast zeg maar... punt is dan wel dat als hij zijn hoeft opzij legt dat dan de speen eruit floeptmaar het werkt vooralsnog.
En 'sochtends is het net een crimineel: dan heeft hij het popje in zijn hand en loopt hij ermee te rammen langs de spijltjes van zijn bedcompleet met hele verhalen en brabbels
het popje zit aan de speen vast en het popje ligt onder zn kin onder het dekbedje. Zodat de speen in de buurt van zn mond blijft.quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:01 schreef freecell het volgende:
[..]
EditIk ben een muts
Helemaal snappen doe ik je niet, maar Leander slaapt altijd op zijn zij, dus dan gaat het volgens mij niet werken?![]()
Oiquote:Op woensdag 14 januari 2009 20:14 schreef Maneki.Neko het volgende:
Zo, bep is door de keuring heen maar heeft wel een toeter Ventolin meegekregen. Het gaat op hetzelfde liedje lijken als middelste
Ik hooooop maar dat het eenmalig is en dat ze dan weer razendsnel opknapt
quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:54 schreef Troel het volgende:
Mensen, ongetwijfeld tot ziens in het andere topic
Kom meteen mee johquote:Op woensdag 14 januari 2009 23:18 schreef TearSong het volgende:
[..]
Tot strakjes! (ik begin zowaar een beetje emo te worden van je berichtje Troel)
Ik hoop dat jullie morgen een hele mooie dag hebben. Ruben alweer 1, jeetje!
Nou, de lichttherapie is alweer gestoptquote:Op donderdag 15 januari 2009 09:57 schreef Raissa het volgende:
Mila krijgt inmiddels lichttherapie, van de antibiotica mag ze nog niet af omdat ik tijdens de zwangerschap prednison heb gekregen. Vandaag is de hielprik ook gedaan. Flesjes gaan er redelijk in, de eerste helft gaat super vlot maar dan wordt ze erg moe (en doen ze dus de rest via de sonde).
Strakjes weer naar haar toe met haar oom
De volgende keer dat je in de Kalverstraat loopt met Amber wil ik wel even een seintje hoor, dan loop ik even mijn kantoor uit en kom ik even Amberquote:Op donderdag 15 januari 2009 16:35 schreef Llewella het volgende:
Amber en ik zijn vandaag lekker op stap geweest; vanochtend naar de VU voor het reik- en grijponderzoek; wat heel leuk was; en daarna nog wat wezen shoppen in de kalverstraat (Lush zeepjes; ander topic hier elders op fok).
wat fijnquote:Op donderdag 15 januari 2009 16:55 schreef Raissa het volgende:
[..]
Nou, de lichttherapie is alweer gestoptZe heeft ook voor het eerst een rompertje aan, maat 44 eigenlijk nog een beetje te groot maar zo schattig
![]()
niet leuk voor zo'n kleintjequote:Het infuusje moest zonet opnieuw geprikt worden, handjes en voetjes geprobeerd.. Na 5 keer prikken lukt het nog niet... Uiteindelijk lukte de 6e keer, getver wat is dat vreselijk zeg... Weet dat het moet maar bij de derde keer kreeg ik even waterige oogjes en een brok in mijn keel, vond het zo zielig..
Ik vind Stella zo snél!quote:Op donderdag 15 januari 2009 19:20 schreef Guuzewuus het volgende:
Mijn dochter heeft weer wat ontdekt![]()
Maar das net zo leuk tochquote:Op donderdag 15 januari 2009 19:23 schreef Webkim het volgende:
[..]
Ik vind Stella zo snél!
Thomas doet dat sinds gisteren en die is zowat 11 maanden.
Ik ga vast nog wel een keer met d'r op stapquote:Op donderdag 15 januari 2009 19:22 schreef Lois het volgende:
[..]
De volgende keer dat je in de Kalverstraat loopt met Amber wil ik wel even een seintje hoor, dan loop ik even mijn kantoor uit en kom ik even Amberbewonderen
![]()
Ik zie heeeeel weinig draagdoeken in Amsterdam nu ik er bij nadenk... vreemd eigenlijk, het lijkt me zo ideaal in de stad.
Wacht maar, jouw zoon loopt los voordat ie 6 maanden isquote:Op donderdag 15 januari 2009 20:25 schreef freecell het volgende:
Stella
Inderdaad snel hoor!![]()
En als mama er maar steeds achteraan om haar te bevrijden als ze weer is vastgelopen wrs
Welneequote:Op donderdag 15 januari 2009 20:27 schreef Guuzewuus het volgende:
[..]
Wacht maar, jouw zoon loopt los voordat ie 6 maanden isen dan kan jij ook als moeders steeds maar weer de weg vrij maken
quote:Op donderdag 15 januari 2009 21:52 schreef LovelyLady het volgende:
Wat een positief bericht over Isis, dat is erg fijn om te lezen dat het zo goed gaat Jojo!
Leuk filmpje van Stella
Simmu, hier ook zo'n mannetje die niet weet hoe hij terug moet draaien. En dan boos worden omdat mama niet wil helpen. En hier ook vuurrode wangetjes, de ene keer links de andere keer rechts of allebei... vooralsnog geen tand of rand te zien
Ben in iedergeval al blij dat meneer overdag weer wat meer slaapt als vorige week. Dat maakt hem net even wat vrolijker.
Ik vind de lach van Koen zooo
Sander kan af en toe wel een beetje wild zijn maar Koen is erg gehecht aan hem zoals je in het filmpje kan zien
Wat liefquote:Op donderdag 15 januari 2009 21:52 schreef LovelyLady het volgende:
Wat een positief bericht over Isis, dat is erg fijn om te lezen dat het zo goed gaat Jojo!
Leuk filmpje van Stella
Simmu, hier ook zo'n mannetje die niet weet hoe hij terug moet draaien. En dan boos worden omdat mama niet wil helpen. En hier ook vuurrode wangetjes, de ene keer links de andere keer rechts of allebei... vooralsnog geen tand of rand te zien
Ben in iedergeval al blij dat meneer overdag weer wat meer slaapt als vorige week. Dat maakt hem net even wat vrolijker.
Ik vind de lach van Koen zooo
Sander kan af en toe wel een beetje wild zijn maar Koen is erg gehecht aan hem zoals je in het filmpje kan zien
Onze smurf had hier ook veel last van en nu zijn we onder behandeling bij de kinderarts omdat ze waarschijnlijk last heeft van een verborgen reflux. Wij geven Nutrilon Omneo (tegen krampen) met jpm (zodat het eten/maagzuur niet opkomt). En het is sinds twee/drie weken een totaal ander kind!! Mavie herkauwde (leek wel of ze kauwgom kauwde) ook de hele dag en rook heel zuur. Ik weet niet of je hier wat mee kan hoor en ik weet dat je geen diagnoses van het internet moet plukken maar ik heb me ook rot gezocht naar de reden achter al het gehuil...sterkte iig!quote:[
Ze krijgt jpm in haar voeding tegen het opboeren en hikken van voeding, maar als bijwerking krijgt ze van weer hele dunne poep en regelmatig krampjes. Wat is dan wijsheid? Als ik stop met jpm heeft ze weer last van opkomende voeding en dan huilt ze ook...
sterkte met merel!quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:42 schreef Fuente het volgende:
36.1 is toch ook geen ondertemp? Ik heb zelf in ieder geval altijd een lage temp en 36.1 is voor mij vrij normaal (zeker na het wakker worden).
Wat een leuke filmpjes zag ik voorbij komen trouwens!
Hier echt een beetje een rotdag. Merel had vreselijk veel krampjes, echt zielig en ze heeft dus heel veel gehuild en weinig geslapen (na 16:00 uur ging het gelukkig beter).
Ik merk bij haar dat verandering in een dag, een dag erna dus veel stress geeft. Gisteren zijn we ;s morgens op het cb geweest en 's middags was er kraambezoek. Merel zit dan dus bij iemand anders op de arm, zit lekker te koekeloeren enz, maar de volgende dag is het dan huilen, huilen en nog meer huilen.
Ze krijgt jpm in haar voeding tegen het opboeren en hikken van voeding, maar als bijwerking krijgt ze van weer hele dunne poep en regelmatig krampjes. Wat is dan wijsheid? Als ik stop met jpm heeft ze weer last van opkomende voeding en dan huilt ze ook...
lasig hoor, de cb-arts zei dat het 'kiezen tussen 2 kwaden is' in dit geval, alsof ik daar echt wat mee kan...
hehe mijne ook..1 keer was het 34.9quote:Op vrijdag 16 januari 2009 08:29 schreef DJMO het volgende:
[..]
sterkte met merel!
lage temp .. mij temp is gemideld zo'n .35,8 de kraamverzorgster vroeg zich af of ik wel leefde
heel veel plezier vanmiddag, geniet er van!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 08:53 schreef DJMO het volgende:
die kwam vannacht om één uur voor een voeding, om kwart voor vijf (toen miste ik mijn vent, die lag op de bank te slapen) en om kwart over acht.. ligt nu heerlijk te slapen in de box
kan hem wel opvreten, maar dan ziet yolanda hem vanmiddag niet
en die verheugt zich er enorm op om eindelijk haar broertje te zien dus ja, ik neem maar geen hapje uit mijn mooie ventje
de baby-acne wordt wel een stuk minder nu ik er sudo-creme op smeer, gelukkig, hij had zo'n mooi gaaf babyhuidje, dit was echt rot om te zien, ook al had hij er voor het oog geen last van ...
Ik heb het even gemist denk ik maar mocht Yolanda niet direct na de bevalling in het ziekenhuis komen?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 08:53 schreef DJMO het volgende:
die kwam vannacht om één uur voor een voeding, om kwart voor vijf (toen miste ik mijn vent, die lag op de bank te slapen) en om kwart over acht.. ligt nu heerlijk te slapen in de box
kan hem wel opvreten, maar dan ziet yolanda hem vanmiddag niet
en die verheugt zich er enorm op om eindelijk haar broertje te zien dus ja, ik neem maar geen hapje uit mijn mooie ventje
de baby-acne wordt wel een stuk minder nu ik er sudo-creme op smeer, gelukkig, hij had zo'n mooi gaaf babyhuidje, dit was echt rot om te zien, ook al had hij er voor het oog geen last van ...
eerst even: fijn dat mila het zo goed doet, ook al wordt ze lek gepriktquote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:11 schreef Raissa het volgende:
[..]
Ik heb het even gemist denk ik maar mocht Yolanda niet direct na de bevalling in het ziekenhuis komen?
Bahquote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:55 schreef DJMO het volgende:
[..]
eerst even: fijn dat mila het zo goed doet, ook al wordt ze lek geprikthet komt helemaal goed met die stoere meid van jou!
het ging zo: ik werd ontslagen, op hetzelfde moment hing jeugdzorg (zonder te zeggen wie ze was) aan de telefoon met het ziekenhuis (niet naar mij gevraagd oid): hoe laat ik thuis zou zijn.. dat wist ik niet, ik was op dat moment de kraamzorg en een auto naar huis aan het regelen. Johan en ik hadden echter allebei zoiets van: ja we weten dat we onder toezicht komen te staan; maar mogen we in godsnaam rustig naar huis gaan, ik was koud twaalf uur bevallen. achteraf bleek (was anderhalve week later ofzo) dat het de toeziend voogd van yolanda was, als ik de dag na de bevalling wat langer in het zh was gebleven had ze daar wel heen gekomen .. (waarom dan niet langs mijn huis vraag ik me af, maar oke..) en nu is het verhaal zo gedraaid dat ze perse willen dat yolanda onder toezicht van pleegzorg en jeugdzorg haar broertje leert kennen .. ik was zo boos en verdrietig toen ik het vorige week hoorde .. heb er toen ook over gepost in het mama-topic.. heb me er inmiddels zo goed als overheen gezet, omdat ik niet wil dat JJ met negativiteit van mijn kant te maken krijgt
juh dakota, achteraf is dat wel logisch, maar op het cb hier zeiden ze dus wel vaseline.. misschien omdat jr. verder een vrij droge huid heeft ofzo, ik weet het niet, maar met sudo gaat het nu gelukkig al een stuk beterquote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:34 schreef Dakota het volgende:
vaseline is ook niet zo slim omdat het vet is en het dus alleen maar vetter maakt
Alles met zink is perfect voor babyacne (en ook voor je eigen puistjes!) dus idd sudocrem of andere zinkjes
bedoel je nou dat ik na de voeding, een beetje melk op zijn gezichtje moet smeren?? terwijl de puistjes er juist door komen??quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:52 schreef Jelief het volgende:
Vaseline dekt de huid eigenlijk alleen maar af, geeft zeg maar een extra laagje beschermend vet maar voegt niks toe. Moedermelk helpt trouwens ook heel goed tegen puistjes, beetje er op smeren na elke voeding
het is een restant nog van in de buik toen jullie alles deelden. babymeisjes kunnen ook een beetje 'ongesteld' zijn. selene had ook die pukkeltjes en een beetje gezwollen borstjes, het gaat vanzelf over.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:25 schreef Fuente het volgende:
Maar Merel krijgt fv en zit ook onder de pukkels, hoe kan dat dan?
Ik doe haar 's avonds ook vaak in de draagdoek. Als ze gewoon écht moe is en tóch niet wil/kan slapen dan krijst ze heel de tent bij elkaar. Dan stop ik haar in de draagdoek en dan geeft ze zich na maximaal 10 minuten wel gewonnen.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:07 schreef Fuente het volgende:
Jelief, ze drinkt inmiddels wel weer 6 flessen tussen 6 en 23:00, dus evenveel als eerst... ze gaan ook niet helemaal op, dus dat is het helaas niet. Thnx voor het meedenken!
Ze is trouwens eindelijk in slaap gestort, in de draagdoek
in het draagdoektopic hebben heel veel mensen handig advies en tipsquote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:22 schreef OooLizaooO het volgende:
Oei, dat wist ik niet, staat gewoon in de handleiding als een van de mogelijke houdingen vanaf 3 maanden geloof ik. Ik kijk even uit naar andere mogelijkheden!
het draagdoektopic: Draagdoeken 29quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:09 schreef OooLizaooO het volgende:
Ik heb net even de handleiding gecheckt en ik heb het verkeerd gelezen. De houding buik op buik kan al vanaf 3 maand maar voor rug op buik of op de heup moet je wachten tot 5 maand. Dan ga ik toch een andere oplossing moeten zoeken, want met zijn hoofdje naar mij gekeerd is echt geen optie, wordt hij woest van omdat hij niet genoeg ziet!
Fijnquote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:04 schreef DJMO het volgende:
in vrijwel alle opzichten geslaagd LovelyLady! ben nu bezig met foto's en filmpjes over te zetten op de pcYolanda was helemaal stapel op haar broertje.. die gedroeg zich overigens keurig, had ook een poepluier, een keurige natte luier met normale gele ontlasting etc.. en ik was koud tien minuten weg bij jeugdzorg belt die vent me op: ja ik maak me zorgen of JJ niet uitgedroogd is. ik zou het prettig vinden als je even langs de huisarts ging met hem. ik zei dat ik net eergisteren geweest was, en afgelopen maandag op het cb was geweest, dat ik maandag weer ging.. was hem niet genoeg. ik bood aan om dan maar langs de spoedeisende hulp van het zuiderziekenhuis te gaan, ik was toch nog in de buurt.. nee hij belde mijn huisarts wel even dan .. pas toen was hij gerustgesteld dat JJ wel voldoende dronk etc. en niet uitgedroogd was
hij wist dus totaal niet hoe vaak baby's natte luiers per dag (moeten!) hebben .. en waarom maakte hij zich nou onder andere zorgen: omdat ik weigerde JJ op kantoor een voeding te geven toen hij bij yolanda "aan het zoeken" was .. ik was koud vijf minuten binnen, en hij had net een drie kwartier/uur daarvoor gedronken.. had daarvan zelfs melk teruggegeven, dus om dan binnen het uur weer aan te leggen schiet ook niet op of wel dan?? enfin het was een behoorlijke domper op de vreugde die ik had en voelde van het zien van mijn dochter ...
Schrikken Webkim!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:25 schreef Webkim het volgende:
Heerlijk DJMO, dat het leuk was. en laat die rare man lekker de rambam krijgen zeg. Tsssk!
Speedy, wat een lekker ding heb je daar!
Thomas heeft ook een knetterdroge huid. We doen hem maar 2 a 3 keer per week in bad, nog altijd met extra vettende balneum en smeren Weleda of gewoon witte vaseline.
Thomas doet trouwens mee aan Nationale Jaag Je Moeder de Stuipen Op 't Lijf Week.
Van de week schrok ik me al de rimram toen -ie zó ontzettend gespuugd had.
En vanavond had ik hem even in zijn bedje geparkeerd om een pyjama voor hem van het wasrek te pakken en ik hoor hem ineens heel hard gaan huilen.
Ik kom aangesjeesd enzijn gezicht onder het bloed, zijn romper, de rand van zijn bed, een beetje naast zijn bed op het laminaat. Meneer had even een tand door zijn lip gepletterd op de rand van zijn ledikant. Na tien tellen heel hard huilen stond hij alweer te grijnzen en dat zag er knap maniakaal uit met al dat bloed.
Even nog overwogen het fototoestel te gaan pakken, maar dat voelde zo 'slechte moederig' dat ik hem maar gewoon heb schoongepoetst, zijn lip heb gekoeld en hem lekker heb laten drinken.
Brokkenpiloot. Net zo lomp als mama.![]()
Ik heb ze gezien, wat lijkt je meisje op jou zeg! En wat zit jij te glunderen. Echt een mooi momentje, fijn dat het zo goed ging (behalve die man dan maar goed...)quote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:27 schreef DJMO het volgende:
foto's komen eraan in het foto-topic!! (ik was daarnet filmpjes en foto's aan het uploaden, slaat FF eruitben dus nog bezig met uploaden)
Dat is de lieve kleine Milaquote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:52 schreef Raissa het volgende:
Maatje 44 is nog veel te groot
[ afbeelding ]
Wat een klein mooi meisje heb jequote:
Inderdaad alledrie. Nuja, komt ook wel weer goed.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:26 schreef Jojogirl het volgende:
Gefeliciteerd Yara en Tearsong
Beterschap freecell, voor jullie alledrie gok ik38,5 gemiddeld klinkt niet OK
isis en ik zijn vanochtend naar de reunie van de zwangerschapsgym geweest. De meeste mama's had ik op de nagym nog gezien, maar de babies nog niet. Echt grappig 10 ukkies op een dekbed bij elkaarMooi om al die ontzettend verschillende kindjes en koppies te zien met allemaal hun eigen maniertjes, lachjes en huiltjes
Ik was trouwens wel blij dat de meesten al wisten van Isis d'r slechte start en Down syndroom, anders was het wel een erg beladen uitje geworden, al vond ik het nu ook nog best confronterend om al die babies van haar leeftijd te zien.
Dank jequote:Op zondag 18 januari 2009 12:49 schreef Llewella het volgende:
Wat een heerlijk klein mooi popje heb je daar Raissa!!!
Wat lekker dat je een oplossing hebt gevonden!! Ik moet morgen naar het ziekenhuis met Mavie voor een echo van haar buikje/maag. Op zich gaat het met jpm al stukken beterquote:Op zondag 18 januari 2009 14:10 schreef Fuente het volgende:
Na dagen van veel gehuil zijn we eergisteren overgestapt op andere voeding (Friso Comfort) en het is echt een verademing. Merel is veel rustiger, drinkt beter, huilt veel minder. Wat een onwijze opluchting
Het eerste badje ging vliegensvlug, dus echt tijd om te "helpen" hebben we niet gekregen. (ik kon niet eens een foto schieten zo vlugquote:Op zondag 18 januari 2009 13:19 schreef Madelieve het volgende:
Wat een goed nieuws Raissa!
Wat een lekker meisje hebben jullie toch! Heb je geholpen bij dat eerste badje? En vond ze het lekker?
Ik vind trouwens dat je ontzettend positief klinkt al die tijd! En het gaat goed met Mila maar het is toch ook wel een andere start dan je van tevoren voor ogen hebt.
34+4 zou ze nu zijnquote:Op zondag 18 januari 2009 14:14 schreef DaviniaHR het volgende:Wat goed van Mila!
![]()
Hoe ver zou ze nu zijn qua zwangerschap? 35wk? 36wk?
Hihi, wat een grote ogenquote:Op zondag 18 januari 2009 18:51 schreef simmu het volgende:
wat fijn dat alle kleintjes het goed doen, speciaal de allerkleinste
hier een suprisefoto van selene die Macaulay Culkin nadoet:
[ afbeelding ]
quote:n mjh ui mmmmmmmmmmmmmmi ,..,,n mnm m m m9nmn n
quote:Op zondag 18 januari 2009 18:51 schreef simmu het volgende:
wat fijn dat alle kleintjes het goed doen, speciaal de allerkleinste
hier een suprisefoto van selene die Macaulay Culkin nadoet:
[ afbeelding ]
Hoezee, daar stoppen ze op een gegeven moment weer mee!quote:Op maandag 19 januari 2009 09:47 schreef Dakota het volgende:
Verder plast ze al 2 dagen lang papa en mij onder tijdens het verschonen..we kunnen niet snel genoeg zijn
Dat is het mooie van jongetjes..die doen dat meteen vanaf de geboorte standaard bij iedereen die hem veschoont, het komt best hoog ook nog, je weet nooit waar het heen gaat spuitenquote:Op maandag 19 januari 2009 09:47 schreef Dakota het volgende:
Verder plast ze al 2 dagen lang papa en mij onder tijdens het verschonen..we kunnen niet snel genoeg zijn
quote:Op maandag 19 januari 2009 11:15 schreef Estrys het volgende:
[..]
Dat is het mooie van jongetjes..die doen dat meteen vanaf de geboorte standaard bij iedereen die hem veschoont, het komt best hoog ook nog, je weet nooit waar het heen gaat spuitenHij kan ook in zijn eigen gezicht plassen
In je eigen gezicht plassen en dan heel tevreden likken, zo van: wat was dat nouquote:
quote:Op maandag 19 januari 2009 12:28 schreef Ticootje het volgende:
Ik had nog niet gezegd dat tand 3 bijna,bijna,bijna door is. En ze had luiers waar je van ging kokhalzen.
ja lach maarquote:
Nouquote:Op maandag 19 januari 2009 12:42 schreef Estrys het volgende:
[..]
ja lach maar![]()
Ook mooi zijn de special effects bij het temperaturen.. benodigdheden: 1 thermometer, 1 baby en heel belangrijk een luier! Men steke de thermometer in de baby en voila de thermometer komt er in een nog sneller tempo weer uit! vergeet vooral niet de luier voor het geheel te houden anders kan je de muur opnieuw wittenEn de wijkverpleegkundige zei tegen mij: " ja dat overkomt je maar 1 keer" , ja zei ik en verzweeg daarbij het feit dat het de derde keer was dat me dit overkwam
![]()
*mompelt iets over een ezel en een steen*
Ahaquote:Op maandag 19 januari 2009 12:57 schreef Estrys het volgende:
Je kan het ook niet voorkomen Freecell maar je kan er wel een luier of iets een beetje voor houden maar ik schrik er elke keer weer zo van dat ik heel dom erbij sta te kijken volgens mij en dan vergeet de luier ervoor te houden.
Blijf het toch raar vinden die tegenstrijdige adviezen van de CB'squote:Op maandag 19 januari 2009 18:24 schreef Mibos2 het volgende:
Dat is raar want een maand of drie terug kreeg ik het als advies van het CB. Gelukkig gaat het prima en hebben we weinig krampjes gehad dus het is maar goed dat ze niet veel kreeg.
Meteen de venkelthee de deur uitknikkert.
ik zeg: hydrofiele wahandjes erop!quote:Op maandag 19 januari 2009 12:57 schreef Estrys het volgende:
Je kan het ook niet voorkomen Freecell maar je kan er wel een luier of iets een beetje voor houden maar ik schrik er elke keer weer zo van dat ik heel dom erbij sta te kijken volgens mij en dan vergeet de luier ervoor te houden.
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 09:34 schreef Dakota het volgende:
trouwens..de ademhaling van een baby.. af en toe snel en af en toe rustig..dat is normaal toch?
I knowquote:Op dinsdag 20 januari 2009 09:42 schreef Dakota het volgende:
ghe steeds als jij post Fuente..heb ik zin om naar de kapper te gaan (al maanden niet geweest..ben net een hooibaal)
lekker offtopic geneuzel
Ah gos.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 09:44 schreef Fuente het volgende:
Owlet, dat klinkt super! Wij twijfelden nog over een osteopaat, maar als ik dit dan lees....Het kan in ieder geval nooit kwaad.
Merel is overdag een heel onrustige slaper. Ze valt in slaap, en wordt echt elke 15 minuten gillend wakker. Soms lijken het krampjes te zijn, maar ik weet het niet zeker. Als ik haar dan pink, valt ze weer in slaap, om na 15 minuten opnieuw te beginnen. Het rare is dat het 's nachts dus wel super gaat, dan wordt ze geen 1 keer wakker. Het lijkt wel alsof ze overdag niet kan doorslapen op de 1 of andere manier.
Kloptquote:Op dinsdag 20 januari 2009 09:45 schreef Fuente het volgende:
[..]
I knowin Enschede zit een kapper die die producten gebruikt he? Die met dat stoplicht buiten. Ik heb serieus mijn nick daar ook vandaan, had verder geen inspiratie toen
![]()
Heb je al eens gedacht aan een draagdoek. Dan heb je en de kleine lekker tegen je aan, en je bent zelf ooke en stuk mobieler.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:14 schreef juttertje het volgende:
net even bijgelezen, wat heerlijk herkenbaar allemaal zeg! heb alleen voor mijn gevoel nauwelijks tijd om te posten. Ik heb Odin eigenlijk het grootste deel van de dag op mijn arm. Wil gewoon niks van hem missen maar vind ook dat hij in zijn wiegje moet kunnen liggen, dus probeer daar eenbeetje balans in te vinden. Hebben jullie dat ook?
Woeh daar heb ik me ook nog even bezorgd over gemaakt inderdaadquote:Op dinsdag 20 januari 2009 09:34 schreef Dakota het volgende:
trouwens..de ademhaling van een baby.. af en toe snel en af en toe rustig..dat is normaal toch?
ze slaapt ook pas door als jij je daar veilig bij voelt. alles wat jij voelt pikt ze op, dus als jij onzeker bent over dat doorslapen is zij dat ook. gewoon lekker erbij blijven zitten dusquote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:37 schreef Ticootje het volgende:
Ik ben trouwens bezig om Jen te laten doorslapen.
Uit het oogpunt dat baby's pas slapen als ze zich veilig voelen. Waar ik Jennifer altijd wegleg en dan wegloop blijf ik nu in de kamer. Gister heb ik een uur bij haar gezeten tot ze in een diepe slaap vertrokken was. Vannacht werd ze maar 3x wakker. (Dat is heel weinig voor Jen)
Je stond er al bij; we verwachtten je hier al.quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:52 schreef juttertje het volgende:
mag ik ook in het lijstje? Odin Eos, zoon van juttertje, geboren op 8 januari 2009![]()
enneh... hallo allemaalff inlezen hier...
Ik heb er niet zo veel last van hoor. Je went eraan.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:43 schreef Mibos2 het volgende:
Tico als ik het altijd lees dan valt het me mee dat je wallen niet voorbij je tenen hangen. Ik zou er echt niet tegen kunnen zo vaak 's nachts komen. Eva komt nu (nog twee weekjes en dan is ze 6 maanden (echt voorbij gevlogen)) nog 1 keer en dat is mooi. Maar ze zit nog steeds op flessen van 150cc meer krijgt ze gewoon niet op dus we zitten nog op 5 of 6 keer 150cc per dag zonder bijvoeding. Kaith kreeg het al (fruit dan) wel maar Eva is gewoon een hele andere eter en fruit geeft nog teveel last op haar darmpjes dat we gewoon nog wat langer wachten. Al begint ze nu wel interesse te krijgen als wij eten of drinken en dat had ze voorheen nog niet.
Oi balen zeg ! Veel succes vandaag!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:29 schreef Fuente het volgende:
Merel wil ook graag bij ons zijn. Vooral ;'s avonds, tussen 18:00 en 23:00 ligt ze altijd bij 1 van ons op de bank.
Het is nu even weer drama, dus ik haal Merel zo maar uit bed, dit wordt weer een huildag
Hopen dat het doorslapen snel terug is! Hier is het ook even weggeweest na ziekte maar nu weer terugquote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:36 schreef lunastar het volgende:
Hoi dames
Lang geleden, maar zo druk met die 2 meiden... en Jade vraagt héél véél aandacht.. ze zit het liefst dicht bij de mama of de papa... en als ze dan slaapt door de dag is het maar een half uurtje.. dus weinig tijd.. de laatste dagen is ze rustiger en heb ik dus eventjes tijd om nog eens op pc te komen
Voor de nieuwe mama's en dat zijn er veel, want ben lang niet geweest een dikke proficiat....
las iets van snachts last hebben dat beebje wakker wordt... Jade is op 3 maand goed ziek geweest, ze had eindelijk door hoe ze kon doorslapen en opeens was dat terug voorbij... dus we staan hier nog iedere nacht om 0u30 en 5u op voor madam... Maar een beebje van 2 weken dat wakker wordt snachts is toch normaal denk ik.. spijtig dat het door de krampjes is... en hopelijk betert het ook...
groetjes van ons
Dat is wel erg zwaar! Een osteopaat zou je dan misschien wel kunnen helpen.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:02 schreef Fuente het volgende:
Heeft ze ook hoor Mibos, maar op dagen als deze huilt ze vrijwel non-stop. Ik heb haar nu in de draagdoek en nog is ze aan het worstelen en huilen..
Fuente als ik jou zo lees is het net altijd of je het over mijn kind hebt! Bijna alles is identiek. Overdag niet slapen, huilen, geen speen, veel boeren en hikken en het vreemde ... 's nachts wel doorslapenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 09:44 schreef Fuente het volgende:
Merel is overdag een heel onrustige slaper. Ze valt in slaap, en wordt echt elke 15 minuten gillend wakker. Soms lijken het krampjes te zijn, maar ik weet het niet zeker. Als ik haar dan pink, valt ze weer in slaap, om na 15 minuten opnieuw te beginnen. Het rare is dat het 's nachts dus wel super gaat, dan wordt ze geen 1 keer wakker. Het lijkt wel alsof ze overdag niet kan doorslapen op de 1 of andere manier.
dat lijkt mij toch niet hoor. Een ostheopaat is wel even iets heel anders dan een kinderarts..quote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:31 schreef geppie het volgende:
[..]
Fuente als ik jou zo lees is het net altijd of je het over mijn kind hebt! Bijna alles is identiek. Overdag niet slapen, huilen, geen speen, veel boeren en hikken en het vreemde ... 's nachts wel doorslapenZe slaapt meestal van 21.00 tot 7.30, af en toe een spookdag ertussen dat ze van 17.00 tot 23.00 huilt. Ik denk dat ik ook maar eens een ostheopaat ga opzoeken. Zou de kinderarts zich hierdoor gepasseerd voelen, we zijn daar ook nog onder behandeling
Ja, ik wil heel graag een draagdoek! Maar moet nog even wachten ivm keizersnede, hoewel het zo goed gaat dat ik het binnenshuis misschien al wel kan proberen. Moet alleen even bedenken wat voor een ik er wil, denk om te beginnen met een hele simpele die je niet zelf hoeft te knopen...quote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:18 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Heb je al eens gedacht aan een draagdoek. Dan heb je en de kleine lekker tegen je aan, en je bent zelf ooke en stuk mobieler.
Aan mamahonger moet je gewoon lekker toegeven.
Met Mila gaat het in principe goed, ze had volgens de arts inmiddels wat moeten aankomen in gewicht en dat is niet het gevalquote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:11 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Vertel eens hoe het nu met Mila is.Ik zag in het babietjes topic ook niet echt een verse update.
Heb je nog foto's?
Oh, en hoe is het met jou? Is het een beetje te doen, het heen en weer reizen?
Ik moet verder terugkijken, zag dat ze inmiddels uit de couveuse is! Fijn!
Ja, stom hčquote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:20 schreef Ticootje het volgende:
Die fles afwasmiddel!!!
Raissa, je hebt een leuk meiske daar!
Hij staat daar echt zo voor de pak. Even de haartje doen....quote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:25 schreef Raissa het volgende:
[..]
Ja, stom hč
Daar maken ze het badje mee schoon...
Het ging op zich prima, het was eigenlijk net wat te ver voor mij maar mijn moeder was mee en we hebben gewoon lekker rustig aan gedaan en onderweg gerust. Was wel moe toen ik thuis kwam, alsof ik een hele dag op pad was geweest.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:31 schreef Ticootje het volgende:
Lekker is dat Estys. Hoe ging het met jou?
Je bedoeld tussen jou bed en haar bed in? Of doorkruipen van jou bed af?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:22 schreef Ticootje het volgende:
Ik heb een vraag voor de mensen die hun kindje in de cosleeper hebben.
Jen slaap in een soort van cosleeper, op gelijke hoogte van mijn bed. Nu is Jen nogal een draakje en heeft ze door hoe zij onder haar dekbed vandaan kan komen en kruipt dan dus naar mijn bed. Ik heb een boxspring, dus als ze ver genoeg kruipt dan lazert ze er dus af.
Wat nu? De bodem naar beneden?
Maar daar lig je zelf toch voor?quote:Op woensdag 21 januari 2009 09:42 schreef Ticootje het volgende:
Nee, er zit geen kier, ze valt dan gewoon van mijn bed af.
http://www.traphekjes.nl/quote:Op woensdag 21 januari 2009 09:42 schreef Ticootje het volgende:
Nee, er zit geen kier, ze valt dan gewoon van mijn bed af.
' s nachts wel ja, maar overdag toch niet?quote:Op woensdag 21 januari 2009 09:45 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Maar daar lig je zelf toch voor?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |