abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65203524
Ik had nog niet gezegd dat tand 3 bijna,bijna,bijna door is. En ze had luiers waar je van ging kokhalzen.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_65203916
quote:
Op maandag 19 januari 2009 11:26 schreef Raissa het volgende:

[..]

Ik zag het even voor me
In je eigen gezicht plassen en dan heel tevreden likken, zo van: wat was dat nou
quote:
Op maandag 19 januari 2009 12:28 schreef Ticootje het volgende:
Ik had nog niet gezegd dat tand 3 bijna,bijna,bijna door is. En ze had luiers waar je van ging kokhalzen.

Ulk Wel fijn dat hij doorkomt!
pi_65203980
quote:
Op maandag 19 januari 2009 11:26 schreef Raissa het volgende:

[..]

Ik zag het even voor me
ja lach maar
Ook mooi zijn de special effects bij het temperaturen.. benodigdheden: 1 thermometer, 1 baby en heel belangrijk een luier! Men steke de thermometer in de baby en voila de thermometer komt er in een nog sneller tempo weer uit! vergeet vooral niet de luier voor het geheel te houden anders kan je de muur opnieuw witten En de wijkverpleegkundige zei tegen mij: " ja dat overkomt je maar 1 keer" , ja zei ik en verzweeg daarbij het feit dat het de derde keer was dat me dit overkwam
*mompelt iets over een ezel en een steen*
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_65204100
quote:
Op maandag 19 januari 2009 12:42 schreef Estrys het volgende:

[..]

ja lach maar
Ook mooi zijn de special effects bij het temperaturen.. benodigdheden: 1 thermometer, 1 baby en heel belangrijk een luier! Men steke de thermometer in de baby en voila de thermometer komt er in een nog sneller tempo weer uit! vergeet vooral niet de luier voor het geheel te houden anders kan je de muur opnieuw witten En de wijkverpleegkundige zei tegen mij: " ja dat overkomt je maar 1 keer" , ja zei ik en verzweeg daarbij het feit dat het de derde keer was dat me dit overkwam
*mompelt iets over een ezel en een steen*
Nou
Dat kan je toch ook niet voorkomen? Bij mij zit er alleen geen muur achter, maar Leander speelt ook wel eens voor kapotte tuin/modder-sproeier als ik er een thermometer induw hoor

Met plassen kan hij trouwens ook mij raken, of de prullenbak, of de kast
  maandag 19 januari 2009 @ 12:51:26 #205
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_65204312
Oe plassen
Maarten heeft zichzelf al een aantal maal onder geplast, waaronder ook een keer in zijn gezicht
Poepen daarentegen... Ik was hem aan het verschonen en zijn billen juist aan het afvegen toen hij me toch een natte scheet liet... 'k Was blij dat thuis was
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_65204524
Je kan het ook niet voorkomen Freecell maar je kan er wel een luier of iets een beetje voor houden maar ik schrik er elke keer weer zo van dat ik heel dom erbij sta te kijken volgens mij en dan vergeet de luier ervoor te houden.
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_65205560
quote:
Op maandag 19 januari 2009 12:57 schreef Estrys het volgende:
Je kan het ook niet voorkomen Freecell maar je kan er wel een luier of iets een beetje voor houden maar ik schrik er elke keer weer zo van dat ik heel dom erbij sta te kijken volgens mij en dan vergeet de luier ervoor te houden.
Aha
Das niet handig inderdaad.
Ik heb bij plassen al heel vaak mijn hand ervoor gehouden omdat ik niet de tegenwoordigheid van geest had om het met de luier te doen
  maandag 19 januari 2009 @ 13:37:33 #208
108648 cattie
lieve moeder
pi_65206117
Het lukt Fee niet om in haar gezicht te plassen . Maar de hele boel onderpoepen kan ze prima! En dan net die keer dat ik de schone luier niet in de aanslag heb natuurlijk. Het werkt allemaal prima, zullen we maar zeggen.
Fee is een tevreden meisje over het algemeen, ze heeft alleen wel last van buikkrampen. Heel zielig, want dan vertrekt ze haar gezichtje en heeft dan een harde huil. Ongeveer 2x per dag heeft ze een "aanval". Helaas voor ons vaak ook 's nachts. De nachten zijn dan ook nog een rommeltje. Vannacht ging het redelijk, pas om 4 uur kreeg ze krampen en daarna hebben we niet zo veel meer geslapen.
pi_65206278
Misschien een lekker warm badje voor ze gaat slapen Cattie?
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  maandag 19 januari 2009 @ 13:44:09 #210
108648 cattie
lieve moeder
pi_65206370
Badje doen we al. Met wisselend resultaat.
pi_65207243
Cattie, hier ook een klein meisje met veel krampen. Het is zo zielig, je kan er weinig aan doen... Het wordt nu langzaam aan beter gelukkig.
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  maandag 19 januari 2009 @ 15:27:24 #212
108648 cattie
lieve moeder
pi_65210434
Wat rot voor Merel! Zo sneu, die krampen.
  maandag 19 januari 2009 @ 17:49:15 #213
156412 hestria
erg gastvrij
pi_65215792
sneu al die kleintjes met krampen!! is jammer dta venkelthee niet meer mag, was bij michelle echt een wondermiddel.

en met het risico dta ik vanavond de pineut ben, Dennis heeft dat dus nog nooit gedaan, maar kan komen doordat mijn schoonmama heeft verteld dat voordat jongetjes gaan plassen het piemeltje een beetje omhoog komt(dus zodra ik dat zie verdwijnt hij heel snel in de luier) tot nu toe alleen maar plasjes op de vloer omdat mama te lui is om terwijl ik me aankleed dennis een pamper om te doen.
Liefde is het enige dat zich vermenigvuldigt als je het deelt!
Trotse mama van Michelle en Dennis
pi_65215953
Hestria: bij Leander gaat hij sowieso plassen als zijn piemeltje omhoog komt, maar hij kan het ook heel goed zonder hoor

Waarom mag venkelthee niet meer?
Cinnababy (cynababy, hoe schrijf je dat in hemelsnaam?) hielp hier als een tierelier. En venkelthee ook
  maandag 19 januari 2009 @ 18:12:14 #215
219033 Mibos2
ik ben de vorige Mibos-mama
pi_65216613
Hestria waarom mag venkelthee niet meer dan? Hier heb ik het juist van het CB voor Eva aanbevolen gekregen en we hebben het wel een paar keer gebruikt ook. Werkte prima overigens...
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 19 januari 2009 @ 18:18:36 #216
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_65216828
Gebruik van Venkelthee en andere kruiden

Het voedingscentrum adviseert voorzichtig te zijn met het gebruik van venkelthee en bepaalde kruiden. In venkel, basilicum, anijs, nootmuskaat, folie, drago, pesto en kaneel komen namelijk van nature de aromastoffen estragol, methyleugenol en safrol voor. Bij dieren blijken deze stoffen schadelijk te zijn. Hoewel onvoldoende bekend is over de risico’s voor de mens, zijn er sterke aanwijzingen voor een schadelijk effect.

Inmiddels is het gebruik van estragol en methyleugenol als zuivere stof (aroma) in voedingsmiddelen verboden. Safrol was al verboden als aromastof. Estragol, methyleugenol en safrol mogen dus alleen nog in de vorm van kruiden voorkomen in levensmiddelen. Veilige hoeveelheden zijn voor estragol, methyleugenol en safrol echter niet aan te geven. Het is wel zo dat bij lage hoeveelheden het grootste deel op veilige wijze wordt afgebroken, terwijl bij hogere hoeveelheden de onveilige afbraakmethode de overhand krijgt.

Normaal "keukengebruik" van de genoemde kruiden en matig gebruik van producten als pesto en anijsalcoholica kan naar alle waarschijnlijkheid geen kwaad. Alleen dragon levert al in gebruikelijke hoeveelheden vrij veel estragol en methyleugenol. Liefhebbers van pesto en anijsdrankjes en mensen die venkel- en anijsthee gebruiken om bepaalde klachten te verlichten, kunnen relatief veel estragol en methyleugenol binnenkrijgen. Vanwege het safrolgehalte èn de acute schadelijkheid is het belangrijk af te zien van het gebruik van sassafras en dong quai als kruidenmiddel en in de vorm van etherische olie.

Advies
Drink niet te vaak venkel- en anijsthee, ook niet als middel bij bijvoorbeeld darmkrampen of ter bevordering van de productie van moedermelk (venkelthee heeft hierop overigens ook geen bewezen effect). Gebruik producten als pesto, anijsdrankjes, dragon, venkelthee en kaneelthee met mate. Wissel verschillende soorten pesto af: er zijn ook soorten waarin niet zoveel basilicum zit. Wissel vis in gekruide saus of olie af met verse vis of vis in olie of water. Gebruik geen kruidenpreparaten of etherische olie met sassafras of dong quai.

Geef baby’s liever helemaal geen venkelthee. Gebruik ook geen anijsolie en venkelolie.
of dong quai. Overigens zijn er geen aanwijzingen dat bovengenoemde stoffen schadelijk zijn voor het ongeboren kind. Het is dan ook helemaal niet nodig om je zorgen te maken mocht je in de zwangerschap deze kruiden gebruikt hebben.

Bron: Voedingscentrum.nl
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  maandag 19 januari 2009 @ 18:24:35 #217
219033 Mibos2
ik ben de vorige Mibos-mama
pi_65217022
Dat is raar want een maand of drie terug kreeg ik het als advies van het CB. Gelukkig gaat het prima en hebben we weinig krampjes gehad dus het is maar goed dat ze niet veel kreeg.

Meteen de venkelthee de deur uitknikkert.
pi_65219908
Venkelthee gebruik ik ook niet. Bij Sara destijds wel, was toen ook een advies van het CB, maar het hielp ook niets overigens.
Merel zit nu op comfort voeding (Friso). Dit gaat echt al een heel stuk beter, alleen komt ze nu steeds sneller voor een fles, dus we vervangen 2 scheppen comfort voor 2 scheppen friso voor hongerige baby's. Hopelijk helpt dat een beetje, want zo slecht als Merel eerst dronk, nu zit ze aan de max.
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_65231682
quote:
Op maandag 19 januari 2009 18:24 schreef Mibos2 het volgende:
Dat is raar want een maand of drie terug kreeg ik het als advies van het CB. Gelukkig gaat het prima en hebben we weinig krampjes gehad dus het is maar goed dat ze niet veel kreeg.

Meteen de venkelthee de deur uitknikkert.
Blijf het toch raar vinden die tegenstrijdige adviezen van de CB's Gelukkig heb je het niet veel gebruikt!
No one can make you feel inferior without your consent - Eleanor Roosevelt
pi_65234340
Ik kreeg dat advies ook gelukkig zijn hier geen krampjes te ontdekken (nog niet?)
Elin is zo ontzettend rustig! Ze huilt eigenlijk nooit..alleen het aankleden vindt ze niet zo leuk maar dat zijn 2 krijsjes en dat is het..ze zeggen dat baby's na 2 weken meer gaan huilen maar het is alleen maar minder geworden..eerst huilde ze voor en na het badje en tijdens het verschonen. Als ze honger heeft smekt ze en dan serveer ik snachts heb ik r zelfs nog nooit horen huilen..ik word gewoon wakker van r gesmek. heerlijk zo'n tevreden baby..hopen dat het lang zo blijft
http://elinhuijboom.punt.nl/
wanna rub mah puppeh?!
pi_65234647
Wat een zoet babietje heb jij Dakota, lekker van genieten dus (zal je zien dat ze in de puberteit 10x zo erg wordt )

voor de babietjes met krampjes. Zo sneu.
pi_65234783
Dat doet iedereen he..

' ja als ze nu zo rustig is krijg je vast een rampkleuter of een klotepuber'

NEEN *booskijk*
haar papa is een geitenwollensok dus het wordt vast een met een boekje en een koekje in een hoekje meisje
http://elinhuijboom.punt.nl/
wanna rub mah puppeh?!
pi_65235114
Dakota, heerlijk joh! Merel is na de eerste week echt wel veel meer gaan huilen, Sara destijds trouwens ook.

Maar toen Sara wat ouder werd (6 maanden denk ik) veranderde ze in een heel tevreden altijd lachende baby, en dat is altijd zo gebleven (behalve dat baby dan ). Ze is bijna altijd vrolijk Dus dat komt met Merel ook wel goed
Sara
Merel
Ukje
pi_65235290
Die Elin, wat heerlijk, zo'n blije baby.

Thomas vindt zichzelf ineens al een hele kerel. Hij loopt achter de blokkenwagen en laat af en toe een handje los om te zwaaien, hij wil écht niet meer in het badzitje, hij brabbelt, speelt kiekedoek (kiekeboe met onze doeken) en hij gaat stáán in de TripTrap. Toch maar zo'n tuigje kopen voor erin.

Hoe lang zou het nog duren voor hij rondstapt? Zou het nog voor zijn verjaardag worden?
Hardloper.
IG @webkim
pi_65235311
Zo te horen wel Webkim Wat een ondernemend ventje
Sara
Merel
Ukje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')