abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65134503
Tearsong gefeliciteerd met Yara

[ Bericht 29% gewijzigd door #ANONIEM op 17-01-2009 08:25:05 ]
pi_65134593
Tearsong gefeliciteerd met Yara, maak er een leuke dag van!

Mila
  zaterdag 17 januari 2009 @ 08:48:19 #153
35189 Troel
scherp en bot
pi_65134644
Ja, ik heb er tijd voor!

Gefeliciteerd!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_65134701
Elin is vandaag alweer 2 weken
jeumig
http://elinhuijboom.punt.nl/
wanna rub mah puppeh?!
  zaterdag 17 januari 2009 @ 09:33:59 #155
156412 hestria
erg gastvrij
pi_65134865
Yara gefeliciteerd, en tearsong natuurlijk ook. Veel plezier vandaag.
slik, nog 3 weken en dan zijn wij... vandaag zijn uitnodigingen ophalen. Gaat veel en veel te snel.

en wat is mila klein!!
Liefde is het enige dat zich vermenigvuldigt als je het deelt!
Trotse mama van Michelle en Dennis
pi_65134991
Yara gefeliciteerd!
  zaterdag 17 januari 2009 @ 10:00:29 #157
223453 Guuzewuus
Noem me maar Goizewois :-p
pi_65135081
Tearsong gefeliciteerd met je grote lieve dochter

En Elin, twee weken alweer joh .

Oh Mila, wat een poppetje .

Dat guitige bekkie van die kleine van Speedy . Heerlijk dat soort blikken .

Ik voel me echt zo'n oermoeder op dit moment. Zit al thuis door werkstress, begin ik gisteren om 1600uur ineens te kotsen en beroerd te zijn, niet normaal. Het kotsen heeft tot 23.30uur geduurd. En ondertussen heb ik gewoon Stella gebadderd, geknuffeld, eten gegeven, boekjes voorgelezen, en stoelwandelpaden obstakel vrij gemaakt. Echt, waar ik het vandaan haal, de kracht om gewoon te zorgen . Tussen het kotsen door met m'n eigen mama gebeld op Aruba en broerlief standby geregeld om Stella eventueel op te vangen. Hoe naar je kun je je voelen zeg .

Maar nu gaat het wel weer .
pi_65135123
Oeh Mila!

Ondertemperatuur, waar
Het gemiddelde hier in huis hangt ergens rond de 38,5 denk ik
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 17 januari 2009 @ 10:17:18 #159
147316 crew  DJMO
#trut
pi_65135256
gefeliciteerd tearsong en yara maaak er een leuke dag van
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_65139992
Tearsong en Yara gefeliciteerd!
Saartje
  zaterdag 17 januari 2009 @ 14:26:07 #161
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_65141101
Gefeliciteerd Yara en Tearsong

Beterschap freecell, voor jullie alledrie gok ik 38,5 gemiddeld klinkt niet OK

isis en ik zijn vanochtend naar de reunie van de zwangerschapsgym geweest. De meeste mama's had ik op de nagym nog gezien, maar de babies nog niet. Echt grappig 10 ukkies op een dekbed bij elkaar Mooi om al die ontzettend verschillende kindjes en koppies te zien met allemaal hun eigen maniertjes, lachjes en huiltjes Ik was trouwens wel blij dat de meesten al wisten van Isis d'r slechte start en Down syndroom, anders was het wel een erg beladen uitje geworden, al vond ik het nu ook nog best confronterend om al die babies van haar leeftijd te zien.
pi_65142115
Yara, grote meid, gefeliciteerd

Webkim, je hebt gewoon een ondernemend mannetje . Wel schrikken! En o, ik zag Thomas met heel veel krullen (was vast het Fototopic trouwens).

Guus, echt niet fijn, je bent eigenlijk te ziek om te zorgen maar je moet wel dus je doet het ook.

Jojo,kan me voorstellen dat het toch best even slikken is hoor. Wel leuk, 10 van die frummels bij elkaar !

Mila . Ik weet niet wat het is maar moet echt serieus even slikken van jullie kleine mupke zie, waarschijnlijk door het prikken-verhaal . Maar wat knap dat ze zelf de flessen leegdrinkt .

Ik heb helemaal blij dat ik Jasja weer terugheb na drie nachtjes bij opa&oma . En ze heeft vannacht op haar eigen kamertje geslapen . Bedacht dat dit wel een goed moment was aangezien ze - bij mijn ouders de afgelopen drie nachten al in een ander (en ook groot) bedje had geslapen - ze echt bijna niet meer in het kleine bedje past - wij allebei zo liggen te hoesten 's nachts dat dat ook niet lekker rustig is. En het ging heel goed! Ik hoefde er maar 2x uit om een speen terug te stoppen en 1x voor de fles en daarna sliep ze weer lekker verder tot 8 uur. Ik stond gisteravond wel even te janken, het voelde toch weer als het volgende beetje loslaten, maar ik heb zelf ook wel goed geslapen.
  zaterdag 17 januari 2009 @ 15:10:14 #163
223453 Guuzewuus
Noem me maar Goizewois :-p
pi_65142326
ja, zowas het echt Madelieve, gewoon te beroerd. Maar die kleine mop gaat te allen tijde voor.

Wat heerlijk dat je je dochter weer thuis hebt. Die nachten, lang zeg . Maar jullie waren ook ziek hè, en dan gaat het gewoon soms echt niet. . Moeilijk maar wel knap dat ze in haar eigen bedje gelegen heeft . Het gaat je wel de nodige rust brengen.

En jojogirl, wat leuk, zo'n meeting met de pufclub . Ik kan me goed voorstellen dat het ook al wel een beetje dubbel is hoor. Jouw mooie meisje die toch anders zal opgroeien dan de rest. Maar het is wel jullie mooie dochter .
pi_65144044
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 14:26 schreef Jojogirl het volgende:
Gefeliciteerd Yara en Tearsong

Beterschap freecell, voor jullie alledrie gok ik 38,5 gemiddeld klinkt niet OK

isis en ik zijn vanochtend naar de reunie van de zwangerschapsgym geweest. De meeste mama's had ik op de nagym nog gezien, maar de babies nog niet. Echt grappig 10 ukkies op een dekbed bij elkaar Mooi om al die ontzettend verschillende kindjes en koppies te zien met allemaal hun eigen maniertjes, lachjes en huiltjes Ik was trouwens wel blij dat de meesten al wisten van Isis d'r slechte start en Down syndroom, anders was het wel een erg beladen uitje geworden, al vond ik het nu ook nog best confronterend om al die babies van haar leeftijd te zien.
Inderdaad alledrie. Nuja, komt ook wel weer goed.

Kan me voorstellen dat het confronterend was inderdaad! Want ook vind je Isis wrs de liefste meid van de wereld, dit zijn wel de momenten dat je ook geconfronteerd wordt met haar problemen en het feit dat ze net wat anders is dan de andere kinderen. (ik kan het niet zo goed in woorden stoppen geloof ik )

Madelieve: Jasja op eigen kamer Wel goed hoor! Kan me voorstellen dat het even slikken is, maar het is wel weer een stap op weg naar 'groot zijn' !
pi_65145126
Bedankt voor de felicitaties!

We hebben even 'rust' tussen de visite door maar het is echt een leuke dag en Yara vindt het allemaal geweldig, de visite, de cadeautjes..het uitpakken vooral Tomas is ook helemaal blij met alle cadeautjes die Yara krijgt. Gelukkig niet jaloers...hij roept alleen maar 'Yara, het is samen spelen samen delen, en nu moet je even delen' . Volgens mij roepen de juffen dat ietsje te vaak op de peuterspeelzaal
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
  zaterdag 17 januari 2009 @ 16:51:54 #166
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_65145252
Tearsong, gefelciiteerd met Yara

Freecell, beterschap voor jullie drietjes...

Ik ga even bij mijn mannetje kijken, die ligt te huilen in zijn wiegje, maar hij is gewoon zó moe... heeft in totaal iets meer dan een úúr geslapen vandaag, veel te weinig dus.
Vanmorgen wel uitgeslapen in ons bed, dat dan weer wel, en wij ook
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_65153450
En nou begint het toch echt tijd te worden om even 'dag' te zeggen hier

Ik ga op de bank een film kijken...ben doodmoe na zo'n verjaardag. Yara ligt al heerlijk te slapen
Tot ziens in het dreumestopic! (al duurt dat voor sommige kindjes nog erg lang )
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
  zaterdag 17 januari 2009 @ 21:32:09 #168
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_65153883
Tot over een maandje of 10
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_65164073
Elin lijkt wel een klein olifantje, ligt al een kwartier te trompetteren in de box Het gaat hier supergoed..ik zie haar echt groeien en ze wordt blonder ik kon dat hele donkere haar al niet plaatsen
Ze grijpt mn tiet ook zo leuk vast @ drinktijd of ze zet haar nageltjes in mijn tepel Ik vraag me af of ze nog kan huilen want dat doet ze eigenlijk nooit ze smakt gewoon wat en als iets r niet aanstaat dan maakt ze wat nukkige geluidjes (beetje zoals een paardenhinnik )
Gisteren was ik wel ff pissig op vriendmeneer.. uitslapen tot half 2 terwijl ik al 9 uur met een wakkere baby zat en we om 4 uur bezoek zouden krijgen..ik heb m zelf maar wakker gemaakt.Hij zag echter zelf het probleem niet zo
En als het bezoek nu nog 1 keer vraagt hoe het met zijn nachtrust gaat dan barst ik waarschijnlijk
Hij slaapt overal doorheen!
mannen
wanna rub mah puppeh?!
pi_65165313
Tearsong; nog gefeliciteerd met yara!!!

Dakota; mijn vriend bleef doorslapen toen ik toch wel iets zijn hulp nodig had toen ik de weeen niet meer kon houden En die heeft de eerste weken beneden op het kraambed geslapen voor z'n nachtrust (volgens mij 8 weken zelfs! ) Dus wel enigzins herkenbaar

Ambertje gaat steeds beter staan ipv leren kruipen!
gister stond ze even in perfecte balans voor heel eventjes los
Ze stond voor me op de vensterbank papa zijn nieuwe fiets te bewonderen; en ze stond leunend met d'r rug tegen m'n buik; verbaasde me al dat ze dat kon; en toen even voor een moment stond ze los daarna steunend op de kat en mij

We oefenen nog hard op het kruipen en zitten
"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae
pi_65166649

Mila is uit de couveuse, het infuus is eruit, ze moet nog 3 dagen aan de monitor liggen en dan mogen die kabels er ook af én ze is voor het eerst in bad geweest!

En maat 40 past beter (maar waarschijnlijk past dit maar een paar dagen want het zit echt precies pas )
pi_65166961
Wat een heerlijk klein mooi popje heb je daar Raissa!!!
"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae
pi_65167186
Wat fijn dat Mila uit de couveuse mag
pi_65167335
quote:
Op zondag 18 januari 2009 12:49 schreef Llewella het volgende:
Wat een heerlijk klein mooi popje heb je daar Raissa!!!
Dank je
pi_65167988
Wat een goed nieuws Raissa !
Wat een lekker meisje hebben jullie toch! Heb je geholpen bij dat eerste badje? En vond ze het lekker?
Ik vind trouwens dat je ontzettend positief klinkt al die tijd ! En het gaat goed met Mila maar het is toch ook wel een andere start dan je van tevoren voor ogen hebt.

En Ambertje vindt dat kruipen gewoon een onzin-fase, die gaat gewoon gelijk voor het echte werk !

Elin een olifantje, ik dacht even dat je bedoelde dat zo snel aan het aankomen was .
Tsja, mijn lief heeft het perfecte excuus qua doorslapen, want die is zonder zijn gehoorapparaatjes stokdoof .

Hier een heerlijke luie zondag. Lief is naar een nieuwjaarsreceptie van zijn autoclubje en ik heb lekker de hele dag met Jasja. Had ik wel zin in, toen me ouders haar vrijdag brachten verheugde ik me al op zaterdag met niets qua plannen maar toen belden de andere opa en oma of ze zaterdag langs konden komen. Ze hadden wat afspraken in de buurt (wonen op 2 uur rijden) en dat wilden ze dan even combineren met een bezoek aan hun kleindochter. Ik zat er eigenlijk niet zo op te wachten maar het was wel gezellig en ik vind het altijd wel erg leuk om te zien hoe ze van Jasja genieten. Vandaag zouden we eigenlijk naar vrienden gaan maar dat ging niet door omdat ze daar een ziekenboeg hadden. Vond ik eigenlijk niet zo erg, lekker dagje beetje tutten .
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zondag 18 januari 2009 @ 13:36:29 #176
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_65168573
Wat goed van Mila!!!
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_65169926
Mila Wat een heerlijk moppie Raissa!

Na dagen van veel gehuil zijn we eergisteren overgestapt op andere voeding (Friso Comfort) en het is echt een verademing. Merel is veel rustiger, drinkt beter, huilt veel minder. Wat een onwijze opluchting
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  zondag 18 januari 2009 @ 14:14:00 #178
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_65170035
Wat goed van Mila!
Hoe ver zou ze nu zijn qua zwangerschap? 35wk? 36wk?

Fuente, ook fijn voor jullie dat andere voeding helpt!
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_65170646
Wat een lief poppetjeRaissa!!
quote:
Op zondag 18 januari 2009 14:10 schreef Fuente het volgende:

Na dagen van veel gehuil zijn we eergisteren overgestapt op andere voeding (Friso Comfort) en het is echt een verademing. Merel is veel rustiger, drinkt beter, huilt veel minder. Wat een onwijze opluchting
Wat lekker dat je een oplossing hebt gevonden!! Ik moet morgen naar het ziekenhuis met Mavie voor een echo van haar buikje/maag. Op zich gaat het met jpm al stukken beter
No one can make you feel inferior without your consent - Eleanor Roosevelt
pi_65171093
Succes morgen Geppie, fijn dat het al wat betergaat hoor
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_65171222
Hier beste en blije baby en mama Hij doet het best heel erg goed en de borstvoeding gaat ook steeds makkelijker. Ik merk dat ik me in het begin teveel vast probeerde te houden aan een schema en nu ik dat meer los kan laten gaat het beter.
Als ik hier lees van papa's die uitslapen en 's nachts doorslapen ben ik blij met mijn vent die ondanks het weer moeten werken er zonder te mokken uit gaat en onze zoon troost wanneer hij wat last van krampjes heeft midden in de nacht. Hij kan ook niet slapen wanneer Seb wakker is zegt hij (ik wel overigens) Dinsdag gaan we even wegen bij het CB, het zal mij benieuwen hoeveel hij nu weegt.
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_65172566
Wat fijn dat Mila uit de couveuse is Raissa!
Heerlijk zeg! Hopelijk is ze snel van de overige kabels verlost!

Fijn dat het met de nieuwe voeding beter gaat Fuente! Wat grappig dat je zo snel al resultaat kunt merken (fijn natuurlijk ook).

Je klinkt goed Estrys! Fijn dat het goed gaat met Seb en jou. Wat lief trouwens dat je lief 's nachts er ook uit gaat, deed mijn man ook. Hij kan helaas alleen wel slapen als Lotte wakker is

Succes morgen Geppie!

Zijn er rond de 6 maanden en 3 weken weer regeldagen ofzo Spelen is leuk, slapen is niet leuk en drinken bij mama is ook niet leuk. Kletsen in bed daarentegen is natuurlijk wel erg leuk, het hele speelkleed vol hebben liggen met speelgoed en er zelf maar naast gaan liggen ook. Proberen te kruipen en vervolgens de stoelpoot met een innige omhelzing beet te houden ook.
Wel erg leuk om te zien hoe ze de wereld om zich heen ontdekt! Ze heeft nu ook door volgens mij, dat als je van buik naar rug rolt en dan weer naar je buik, dat je dan een stuk verder door de kamer heen komt
pi_65175849
quote:
Op zondag 18 januari 2009 13:19 schreef Madelieve het volgende:
Wat een goed nieuws Raissa !
Wat een lekker meisje hebben jullie toch! Heb je geholpen bij dat eerste badje? En vond ze het lekker?
Ik vind trouwens dat je ontzettend positief klinkt al die tijd ! En het gaat goed met Mila maar het is toch ook wel een andere start dan je van tevoren voor ogen hebt.
Het eerste badje ging vliegensvlug, dus echt tijd om te "helpen" hebben we niet gekregen. (ik kon niet eens een foto schieten zo vlug ) Ze vond het wel lekker, ze begon zo lekker te spartelen

Het is zeker een andere start dan ik voor ogen had, ik heb nu stiekem ook wel zoiets van "Nouhou, ik wil haar gewoon thuis hebben " al weet ik dat ik dan gewoon echt véél te snel wil. Ik heb een bloedhekel aan ziekenhuizen (ondanks dat ik er toch zeer regelmatig zelf moet bivakkeren) en wil gewoon thuis mijn ding doen, zonder dat er mensen continu op je vingers staat te kijken..
quote:
Op zondag 18 januari 2009 14:14 schreef DaviniaHR het volgende:
Wat goed van Mila!
Hoe ver zou ze nu zijn qua zwangerschap? 35wk? 36wk?
34+4 zou ze nu zijn Ze is nu precies een week oud
pi_65181057
wat fijn dat alle kleintjes het goed doen, speciaal de allerkleinste

hier een suprisefoto van selene die Macaulay Culkin nadoet:

Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_65181367
quote:
Op zondag 18 januari 2009 18:51 schreef simmu het volgende:

[ afbeelding ]
Hihi, wat een grote ogen

En wat een mooie wimpers
  Jubileum moderator zondag 18 januari 2009 @ 19:00:37 #186
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_65181387
Selene

Raissa wat fijn dat Mila uit de couveuse is en wat een lief klein frummeltje is het
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_65182578
Hihi Selene

Ik kwam net tot de ontdekking dat Dana gewoon een tandje doorkrijgt! Een klein randje is al boven het tandvlees uit. Raar dat ik verder niks aan dr gemerkt heb.
  zondag 18 januari 2009 @ 20:45:58 #188
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
pi_65185321
Cynthia haar eerste letters op de PC
quote:
n mjh ui mmmmmmmmmmmmmmi ,..,,n mnm m m m9nmn n

Vandaag weinig last van der tandjes gehad, beginnen nu begint de rest ook, ze is er vrij rustig om sterke meid dus! Ook van de prikjes heeft nergens geen last van gehad. Vandaag ook voor het eerst haar zien terug draaien van buik naar rug gaat erg snel zeg
  zondag 18 januari 2009 @ 20:49:05 #189
35189 Troel
scherp en bot
pi_65185457
Wat heerlijk van je kleine meid Raissa!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_65186473
quote:
Op zondag 18 januari 2009 18:51 schreef simmu het volgende:

[ afbeelding ]

Whaha

Leander wordt opeens af en toe KRIJSEND wakker en is dan niet meer te kalmeren met een speentje oid, je moet hem er dan echt uithalen en soms voeden.
Overdag én 's nachts... misschien voelt hij zich nog niet zo lekker nog...
pi_65192705
Raissa

Fuente fijn dat de comfort goed helpt!

Is hier nog twijfel over. Omdat hij nog best veel hikt en daarmee ook mondjes opgeeft. En slecht boert en dan ook weer mondjes teruggeeft.
Had ik al verteld dat we op controle zijn geweest donderdag?
pi_65197805
Maat 40... Jeetje wat een poppetje. Zo klein...
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_65198733
ik vind het zo grappig dat elin in maatje 50 zit terwijl ze ruim over de 8 pond en nu 54 cm lang is in 56 verzuipt ze nog..zal wel aan de lengte liggen ofzo.

ze heeft trouwens nog nooit moeten spugen..dat terwijl ze volgens mij af en toe echt teveel doorzuipt..dan leg ik r wat hoger (op het voedingskussen in de box)

Verder plast ze al 2 dagen lang papa en mij onder tijdens het verschonen..we kunnen niet snel genoeg zijn
wanna rub mah puppeh?!
pi_65199857
Ligt ook aan de lengte Dakota. Merel is ruim 5 kilo en heeft nog ruimte over in maat 56, kan nog broekjes maat 50 aan, terwijl Sara toen al in 62 zat.
Sara
Merel
Ukje
pi_65200089
Jen past nog kleding maat 68...
pi_65200108
quote:
Op maandag 19 januari 2009 09:47 schreef Dakota het volgende:
Verder plast ze al 2 dagen lang papa en mij onder tijdens het verschonen..we kunnen niet snel genoeg zijn
Hoezee, daar stoppen ze op een gegeven moment weer mee!
Tenminste hier was het de eerste tijd héél vaak raak en nu bijna nooit meer!

Wij zijn van luier aan het overstappen naar maat 3 Hij wordt echt groot
Kleertjes nu meestal 62

edit: een perongelukkige smiley verwijderd
pi_65200175
dakoot, wees blij dat je een meid hebt, dan zit je niet helemaal onder.
pi_65201163
quote:
Op maandag 19 januari 2009 09:47 schreef Dakota het volgende:

Dat is het mooie van jongetjes..die doen dat meteen vanaf de geboorte standaard bij iedereen die hem veschoont, het komt best hoog ook nog, je weet nooit waar het heen gaat spuiten Hij kan ook in zijn eigen gezicht plassen
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_65201560
quote:
Op maandag 19 januari 2009 11:15 schreef Estrys het volgende:

[..]

Dat is het mooie van jongetjes..die doen dat meteen vanaf de geboorte standaard bij iedereen die hem veschoont, het komt best hoog ook nog, je weet nooit waar het heen gaat spuiten Hij kan ook in zijn eigen gezicht plassen

Ik zag het even voor me
pi_65201586
Oh Dakota, dat doet Merel ook Ik heb er nu handigheid mee, met snelheid enzo, maar mannetje doet het altijd te langzaam en dan moet alles weer verschoond worden

Merel kan bewust lachen! Geweldig. Vanmorgen na de fles waren we lekker aan het tutten, en ze bleef maar breeduit lachen met van die lieve glimlachjes tussendoor
En ze ligt lekker te tukken nu!!! Het gaat echt steeds wat beter gelukkig. Vanmorgen was ze ook pas om 6 uur wakker
Sara
Merel
Ukje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')