Inderdaad alledrie. Nuja, komt ook wel weer goed.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:26 schreef Jojogirl het volgende:
Gefeliciteerd Yara en Tearsong
Beterschap freecell, voor jullie alledrie gok ik38,5 gemiddeld klinkt niet OK
isis en ik zijn vanochtend naar de reunie van de zwangerschapsgym geweest. De meeste mama's had ik op de nagym nog gezien, maar de babies nog niet. Echt grappig 10 ukkies op een dekbed bij elkaarMooi om al die ontzettend verschillende kindjes en koppies te zien met allemaal hun eigen maniertjes, lachjes en huiltjes
Ik was trouwens wel blij dat de meesten al wisten van Isis d'r slechte start en Down syndroom, anders was het wel een erg beladen uitje geworden, al vond ik het nu ook nog best confronterend om al die babies van haar leeftijd te zien.
Dank jequote:Op zondag 18 januari 2009 12:49 schreef Llewella het volgende:
Wat een heerlijk klein mooi popje heb je daar Raissa!!!
Wat lekker dat je een oplossing hebt gevonden!! Ik moet morgen naar het ziekenhuis met Mavie voor een echo van haar buikje/maag. Op zich gaat het met jpm al stukken beterquote:Op zondag 18 januari 2009 14:10 schreef Fuente het volgende:
Na dagen van veel gehuil zijn we eergisteren overgestapt op andere voeding (Friso Comfort) en het is echt een verademing. Merel is veel rustiger, drinkt beter, huilt veel minder. Wat een onwijze opluchting
Het eerste badje ging vliegensvlug, dus echt tijd om te "helpen" hebben we niet gekregen. (ik kon niet eens een foto schieten zo vlugquote:Op zondag 18 januari 2009 13:19 schreef Madelieve het volgende:
Wat een goed nieuws Raissa!
Wat een lekker meisje hebben jullie toch! Heb je geholpen bij dat eerste badje? En vond ze het lekker?
Ik vind trouwens dat je ontzettend positief klinkt al die tijd! En het gaat goed met Mila maar het is toch ook wel een andere start dan je van tevoren voor ogen hebt.
34+4 zou ze nu zijnquote:Op zondag 18 januari 2009 14:14 schreef DaviniaHR het volgende:Wat goed van Mila!
![]()
Hoe ver zou ze nu zijn qua zwangerschap? 35wk? 36wk?
Hihi, wat een grote ogenquote:Op zondag 18 januari 2009 18:51 schreef simmu het volgende:
wat fijn dat alle kleintjes het goed doen, speciaal de allerkleinste
hier een suprisefoto van selene die Macaulay Culkin nadoet:
[ afbeelding ]
quote:n mjh ui mmmmmmmmmmmmmmi ,..,,n mnm m m m9nmn n
quote:Op zondag 18 januari 2009 18:51 schreef simmu het volgende:
wat fijn dat alle kleintjes het goed doen, speciaal de allerkleinste
hier een suprisefoto van selene die Macaulay Culkin nadoet:
[ afbeelding ]
Hoezee, daar stoppen ze op een gegeven moment weer mee!quote:Op maandag 19 januari 2009 09:47 schreef Dakota het volgende:
Verder plast ze al 2 dagen lang papa en mij onder tijdens het verschonen..we kunnen niet snel genoeg zijn
Dat is het mooie van jongetjes..die doen dat meteen vanaf de geboorte standaard bij iedereen die hem veschoont, het komt best hoog ook nog, je weet nooit waar het heen gaat spuitenquote:Op maandag 19 januari 2009 09:47 schreef Dakota het volgende:
Verder plast ze al 2 dagen lang papa en mij onder tijdens het verschonen..we kunnen niet snel genoeg zijn
quote:Op maandag 19 januari 2009 11:15 schreef Estrys het volgende:
[..]
Dat is het mooie van jongetjes..die doen dat meteen vanaf de geboorte standaard bij iedereen die hem veschoont, het komt best hoog ook nog, je weet nooit waar het heen gaat spuitenHij kan ook in zijn eigen gezicht plassen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |