Nou, de lichttherapie is alweer gestoptquote:Op donderdag 15 januari 2009 09:57 schreef Raissa het volgende:
Mila krijgt inmiddels lichttherapie, van de antibiotica mag ze nog niet af omdat ik tijdens de zwangerschap prednison heb gekregen. Vandaag is de hielprik ook gedaan. Flesjes gaan er redelijk in, de eerste helft gaat super vlot maar dan wordt ze erg moe (en doen ze dus de rest via de sonde).
Strakjes weer naar haar toe met haar oom
De volgende keer dat je in de Kalverstraat loopt met Amber wil ik wel even een seintje hoor, dan loop ik even mijn kantoor uit en kom ik even Amberquote:Op donderdag 15 januari 2009 16:35 schreef Llewella het volgende:
Amber en ik zijn vandaag lekker op stap geweest; vanochtend naar de VU voor het reik- en grijponderzoek; wat heel leuk was; en daarna nog wat wezen shoppen in de kalverstraat (Lush zeepjes; ander topic hier elders op fok).
wat fijnquote:Op donderdag 15 januari 2009 16:55 schreef Raissa het volgende:
[..]
Nou, de lichttherapie is alweer gestoptZe heeft ook voor het eerst een rompertje aan, maat 44 eigenlijk nog een beetje te groot maar zo schattig
![]()
niet leuk voor zo'n kleintjequote:Het infuusje moest zonet opnieuw geprikt worden, handjes en voetjes geprobeerd.. Na 5 keer prikken lukt het nog niet... Uiteindelijk lukte de 6e keer, getver wat is dat vreselijk zeg... Weet dat het moet maar bij de derde keer kreeg ik even waterige oogjes en een brok in mijn keel, vond het zo zielig..
Ik vind Stella zo snél!quote:Op donderdag 15 januari 2009 19:20 schreef Guuzewuus het volgende:
Mijn dochter heeft weer wat ontdekt![]()
Maar das net zo leuk tochquote:Op donderdag 15 januari 2009 19:23 schreef Webkim het volgende:
[..]
Ik vind Stella zo snél!
Thomas doet dat sinds gisteren en die is zowat 11 maanden.
Ik ga vast nog wel een keer met d'r op stapquote:Op donderdag 15 januari 2009 19:22 schreef Lois het volgende:
[..]
De volgende keer dat je in de Kalverstraat loopt met Amber wil ik wel even een seintje hoor, dan loop ik even mijn kantoor uit en kom ik even Amberbewonderen
![]()
Ik zie heeeeel weinig draagdoeken in Amsterdam nu ik er bij nadenk... vreemd eigenlijk, het lijkt me zo ideaal in de stad.
Wacht maar, jouw zoon loopt los voordat ie 6 maanden isquote:Op donderdag 15 januari 2009 20:25 schreef freecell het volgende:
Stella
Inderdaad snel hoor!![]()
En als mama er maar steeds achteraan om haar te bevrijden als ze weer is vastgelopen wrs
Welneequote:Op donderdag 15 januari 2009 20:27 schreef Guuzewuus het volgende:
[..]
Wacht maar, jouw zoon loopt los voordat ie 6 maanden isen dan kan jij ook als moeders steeds maar weer de weg vrij maken
quote:Op donderdag 15 januari 2009 21:52 schreef LovelyLady het volgende:
Wat een positief bericht over Isis, dat is erg fijn om te lezen dat het zo goed gaat Jojo!
Leuk filmpje van Stella
Simmu, hier ook zo'n mannetje die niet weet hoe hij terug moet draaien. En dan boos worden omdat mama niet wil helpen. En hier ook vuurrode wangetjes, de ene keer links de andere keer rechts of allebei... vooralsnog geen tand of rand te zien
Ben in iedergeval al blij dat meneer overdag weer wat meer slaapt als vorige week. Dat maakt hem net even wat vrolijker.
Ik vind de lach van Koen zooo
Sander kan af en toe wel een beetje wild zijn maar Koen is erg gehecht aan hem zoals je in het filmpje kan zien
Wat liefquote:Op donderdag 15 januari 2009 21:52 schreef LovelyLady het volgende:
Wat een positief bericht over Isis, dat is erg fijn om te lezen dat het zo goed gaat Jojo!
Leuk filmpje van Stella
Simmu, hier ook zo'n mannetje die niet weet hoe hij terug moet draaien. En dan boos worden omdat mama niet wil helpen. En hier ook vuurrode wangetjes, de ene keer links de andere keer rechts of allebei... vooralsnog geen tand of rand te zien
Ben in iedergeval al blij dat meneer overdag weer wat meer slaapt als vorige week. Dat maakt hem net even wat vrolijker.
Ik vind de lach van Koen zooo
Sander kan af en toe wel een beetje wild zijn maar Koen is erg gehecht aan hem zoals je in het filmpje kan zien
Onze smurf had hier ook veel last van en nu zijn we onder behandeling bij de kinderarts omdat ze waarschijnlijk last heeft van een verborgen reflux. Wij geven Nutrilon Omneo (tegen krampen) met jpm (zodat het eten/maagzuur niet opkomt). En het is sinds twee/drie weken een totaal ander kind!! Mavie herkauwde (leek wel of ze kauwgom kauwde) ook de hele dag en rook heel zuur. Ik weet niet of je hier wat mee kan hoor en ik weet dat je geen diagnoses van het internet moet plukken maar ik heb me ook rot gezocht naar de reden achter al het gehuil...sterkte iig!quote:[
Ze krijgt jpm in haar voeding tegen het opboeren en hikken van voeding, maar als bijwerking krijgt ze van weer hele dunne poep en regelmatig krampjes. Wat is dan wijsheid? Als ik stop met jpm heeft ze weer last van opkomende voeding en dan huilt ze ook...
sterkte met merel!quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:42 schreef Fuente het volgende:
36.1 is toch ook geen ondertemp? Ik heb zelf in ieder geval altijd een lage temp en 36.1 is voor mij vrij normaal (zeker na het wakker worden).
Wat een leuke filmpjes zag ik voorbij komen trouwens!
Hier echt een beetje een rotdag. Merel had vreselijk veel krampjes, echt zielig en ze heeft dus heel veel gehuild en weinig geslapen (na 16:00 uur ging het gelukkig beter).
Ik merk bij haar dat verandering in een dag, een dag erna dus veel stress geeft. Gisteren zijn we ;s morgens op het cb geweest en 's middags was er kraambezoek. Merel zit dan dus bij iemand anders op de arm, zit lekker te koekeloeren enz, maar de volgende dag is het dan huilen, huilen en nog meer huilen.
Ze krijgt jpm in haar voeding tegen het opboeren en hikken van voeding, maar als bijwerking krijgt ze van weer hele dunne poep en regelmatig krampjes. Wat is dan wijsheid? Als ik stop met jpm heeft ze weer last van opkomende voeding en dan huilt ze ook...
lasig hoor, de cb-arts zei dat het 'kiezen tussen 2 kwaden is' in dit geval, alsof ik daar echt wat mee kan...
hehe mijne ook..1 keer was het 34.9quote:Op vrijdag 16 januari 2009 08:29 schreef DJMO het volgende:
[..]
sterkte met merel!
lage temp .. mij temp is gemideld zo'n .35,8 de kraamverzorgster vroeg zich af of ik wel leefde
heel veel plezier vanmiddag, geniet er van!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 08:53 schreef DJMO het volgende:
die kwam vannacht om één uur voor een voeding, om kwart voor vijf (toen miste ik mijn vent, die lag op de bank te slapen) en om kwart over acht.. ligt nu heerlijk te slapen in de box
kan hem wel opvreten, maar dan ziet yolanda hem vanmiddag niet
en die verheugt zich er enorm op om eindelijk haar broertje te zien dus ja, ik neem maar geen hapje uit mijn mooie ventje
de baby-acne wordt wel een stuk minder nu ik er sudo-creme op smeer, gelukkig, hij had zo'n mooi gaaf babyhuidje, dit was echt rot om te zien, ook al had hij er voor het oog geen last van ...
Ik heb het even gemist denk ik maar mocht Yolanda niet direct na de bevalling in het ziekenhuis komen?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 08:53 schreef DJMO het volgende:
die kwam vannacht om één uur voor een voeding, om kwart voor vijf (toen miste ik mijn vent, die lag op de bank te slapen) en om kwart over acht.. ligt nu heerlijk te slapen in de box
kan hem wel opvreten, maar dan ziet yolanda hem vanmiddag niet
en die verheugt zich er enorm op om eindelijk haar broertje te zien dus ja, ik neem maar geen hapje uit mijn mooie ventje
de baby-acne wordt wel een stuk minder nu ik er sudo-creme op smeer, gelukkig, hij had zo'n mooi gaaf babyhuidje, dit was echt rot om te zien, ook al had hij er voor het oog geen last van ...
eerst even: fijn dat mila het zo goed doet, ook al wordt ze lek gepriktquote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:11 schreef Raissa het volgende:
[..]
Ik heb het even gemist denk ik maar mocht Yolanda niet direct na de bevalling in het ziekenhuis komen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |