abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65111445
Ben er net even langsgeweest .
Zijn er trouwens nog babietjes die van die droge huidjes hebben?
Droge armpjes, droge beentjes, zeer droog gezichtje, daar is Ben's velletje heel erg rood en net gebarsten, met kleine korstjes en droge velletjes.

We hebben al allerlei zalfjes voorgeschreven gekregen van de kinderarts en zijn nu dus koeiemelk aan het bannen, maar misschien herkennen jullie dit en weten jullie nog een andere oplossing?
pi_65112692
Ik smeer Saar in met een zalfje van Weleda, en dat werkt wel tegen droge huid

Zei ik nog dat Saar amper zelf kon gaan zitten, ze heeft vanmiddag het licht gezien Ze is al 24x zelf gaan zitten, heeft middelste geteld Voorheen kwam ze niet verder dan half op 1 bil, met haar arm te ver weg waardoor ze nietrechtop kon komen, en nu ineens lukt het goed. Jeuj
Saartje
  vrijdag 16 januari 2009 @ 16:00:46 #128
35189 Troel
scherp en bot
pi_65112732
Ik wil nu alvast Tearsong feliciteren met de verjaardag van Yara (de andere jarige ook wel, maar volgens mij heeft die hier nooit echt actief meegepost, dus dat vind ik een beetje raar)

Heel veel plezier morgen
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_65114722
Go Saar!
pi_65115860
DJMO hoe is het gegaan vanmiddag?
pi_65116301
droge huid jup, kennen we!

selene gaat maar eens per week ofzo in bad, de rest boen ik wat af met een washandje, liefst zonder zeep. wel krijgt ze minstens tweemaal, liefst vaker, per week lekker een dot zwitsal oliegel erop. oh: en als het ff kan geen shampoo. rotspul levert *altijd* berg op. verder gebruiken we enkel billendoekjes van de hema voor de gevoelige huid en eens per dag een likje zinkzalf (ook hema ) die ik goed inmasseer.
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  vrijdag 16 januari 2009 @ 17:58:36 #132
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
pi_65116744
Dat ik hier niet zo vaak ben, tja drukte he kan er helaas niks aan doen maar toch ga ik jullie even op de hoogte houden.

Met de kleine gaat het erg goed en wat gaat het allemaal toch zo snel. Ze is alweer ruim 5 maandjes oud! Ze kan goed zitten, al moet je der wel vast houden natuurlijk maar ook het hoofje houd ze mooi recht. Enkele weken terug draaide ze voor het eers helemaal op de buikje, dus ook de handjes helemaal goed, zo oefent veel met der hoofdje door deze recht op te houden, ook lacht ze heel erg veel en het spelen met spulletjes gaat super.

Gister was ze ook vrolijk al draaide ze gister avond helemaal door door echt te gillen, wat een genot was dat zeg echter had ze geen zin om te slapen, en ja hoor de eerste tandje is vanavond te voelen!
Hier een foto van vanmiddag

Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 16 januari 2009 @ 18:04:04 #133
147316 crew  DJMO
#trut
pi_65116868
in vrijwel alle opzichten geslaagd LovelyLady! ben nu bezig met foto's en filmpjes over te zetten op de pc Yolanda was helemaal stapel op haar broertje.. die gedroeg zich overigens keurig, had ook een poepluier, een keurige natte luier met normale gele ontlasting etc.. en ik was koud tien minuten weg bij jeugdzorg belt die vent me op: ja ik maak me zorgen of JJ niet uitgedroogd is. ik zou het prettig vinden als je even langs de huisarts ging met hem. ik zei dat ik net eergisteren geweest was, en afgelopen maandag op het cb was geweest, dat ik maandag weer ging.. was hem niet genoeg. ik bood aan om dan maar langs de spoedeisende hulp van het zuiderziekenhuis te gaan, ik was toch nog in de buurt.. nee hij belde mijn huisarts wel even dan .. pas toen was hij gerustgesteld dat JJ wel voldoende dronk etc. en niet uitgedroogd was hij wist dus totaal niet hoe vaak baby's natte luiers per dag (moeten!) hebben .. en waarom maakte hij zich nou onder andere zorgen: omdat ik weigerde JJ op kantoor een voeding te geven toen hij bij yolanda "aan het zoeken" was .. ik was koud vijf minuten binnen, en hij had net een drie kwartier/uur daarvoor gedronken.. had daarvan zelfs melk teruggegeven, dus om dan binnen het uur weer aan te leggen schiet ook niet op of wel dan?? enfin het was een behoorlijke domper op de vreugde die ik had en voelde van het zien van mijn dochter ...
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 16 januari 2009 @ 18:08:23 #134
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_65116975
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 18:04 schreef DJMO het volgende:
in vrijwel alle opzichten geslaagd LovelyLady! ben nu bezig met foto's en filmpjes over te zetten op de pc Yolanda was helemaal stapel op haar broertje.. die gedroeg zich overigens keurig, had ook een poepluier, een keurige natte luier met normale gele ontlasting etc.. en ik was koud tien minuten weg bij jeugdzorg belt die vent me op: ja ik maak me zorgen of JJ niet uitgedroogd is. ik zou het prettig vinden als je even langs de huisarts ging met hem. ik zei dat ik net eergisteren geweest was, en afgelopen maandag op het cb was geweest, dat ik maandag weer ging.. was hem niet genoeg. ik bood aan om dan maar langs de spoedeisende hulp van het zuiderziekenhuis te gaan, ik was toch nog in de buurt.. nee hij belde mijn huisarts wel even dan .. pas toen was hij gerustgesteld dat JJ wel voldoende dronk etc. en niet uitgedroogd was hij wist dus totaal niet hoe vaak baby's natte luiers per dag (moeten!) hebben .. en waarom maakte hij zich nou onder andere zorgen: omdat ik weigerde JJ op kantoor een voeding te geven toen hij bij yolanda "aan het zoeken" was .. ik was koud vijf minuten binnen, en hij had net een drie kwartier/uur daarvoor gedronken.. had daarvan zelfs melk teruggegeven, dus om dan binnen het uur weer aan te leggen schiet ook niet op of wel dan?? enfin het was een behoorlijke domper op de vreugde die ik had en voelde van het zien van mijn dochter ...
Fijn dat t goed gegaan is, met JJ en Yolanda! ben benieuwd naar de foto's
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  vrijdag 16 januari 2009 @ 18:20:31 #135
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_65117275
Wat fijn DJMO dat het zo goed is gegaan
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_65117377
Heerlijk DJMO, dat het leuk was. en laat die rare man lekker de rambam krijgen zeg. Tsssk!
Speedy, wat een lekker ding heb je daar!
Thomas heeft ook een knetterdroge huid. We doen hem maar 2 a 3 keer per week in bad, nog altijd met extra vettende balneum en smeren Weleda of gewoon witte vaseline.

Thomas doet trouwens mee aan Nationale Jaag Je Moeder de Stuipen Op 't Lijf Week.
Van de week schrok ik me al de rimram toen -ie zó ontzettend gespuugd had.
En vanavond had ik hem even in zijn bedje geparkeerd om een pyjama voor hem van het wasrek te pakken en ik hoor hem ineens heel hard gaan huilen.

Ik kom aangesjeesd en zijn gezicht onder het bloed, zijn romper, de rand van zijn bed, een beetje naast zijn bed op het laminaat. Meneer had even een tand door zijn lip gepletterd op de rand van zijn ledikant. Na tien tellen heel hard huilen stond hij alweer te grijnzen en dat zag er knap maniakaal uit met al dat bloed.
Even nog overwogen het fototoestel te gaan pakken , maar dat voelde zo 'slechte moederig' dat ik hem maar gewoon heb schoongepoetst, zijn lip heb gekoeld en hem lekker heb laten drinken.

Brokkenpiloot. Net zo lomp als mama.
Hardloper.
IG @webkim
pi_65117752
DJMO: ik zou dit normaal nooit zeggen (al was het uit collegialiteit:P ), maar ik denk dat je deze keer de adviezen van JZ naast je neer kan leggen
Wel fijn dat het verder goed ging! Super wrs om die 2 samen te hebben of niet?
pi_65117873
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 18:25 schreef Webkim het volgende:
Heerlijk DJMO, dat het leuk was. en laat die rare man lekker de rambam krijgen zeg. Tsssk!
Speedy, wat een lekker ding heb je daar!
Thomas heeft ook een knetterdroge huid. We doen hem maar 2 a 3 keer per week in bad, nog altijd met extra vettende balneum en smeren Weleda of gewoon witte vaseline.

Thomas doet trouwens mee aan Nationale Jaag Je Moeder de Stuipen Op 't Lijf Week.
Van de week schrok ik me al de rimram toen -ie zó ontzettend gespuugd had.
En vanavond had ik hem even in zijn bedje geparkeerd om een pyjama voor hem van het wasrek te pakken en ik hoor hem ineens heel hard gaan huilen.

Ik kom aangesjeesd en zijn gezicht onder het bloed, zijn romper, de rand van zijn bed, een beetje naast zijn bed op het laminaat. Meneer had even een tand door zijn lip gepletterd op de rand van zijn ledikant. Na tien tellen heel hard huilen stond hij alweer te grijnzen en dat zag er knap maniakaal uit met al dat bloed.
Even nog overwogen het fototoestel te gaan pakken , maar dat voelde zo 'slechte moederig' dat ik hem maar gewoon heb schoongepoetst, zijn lip heb gekoeld en hem lekker heb laten drinken.

Brokkenpiloot. Net zo lomp als mama.
Schrikken Webkim! Alweer ook gewoon, inderdaad een beetje een lompe actie hoor
En ik had stiekem een foto wel grappig gevonden
  vrijdag 16 januari 2009 @ 19:23:44 #139
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_65119132
Jee Webkim, dat is schrikken

Hier vanmiddag trouwens met Maarten naar het cb geweest om te wegen, hij weegt nu 3760, is 140 gram in 2 weken aangekomen. Niet echt je-van-het maar hij komt wel aan en ik voed al om de 3/4 uur en hij is verder tevreden en heeft voldoende poep- en plasluiers. De wvk maakte er ook niet heel erg veel van gelukkig, ze zei ook, we gaan ons pas zorgen maken als hij stilstaat qua gewicht.
18-11-2008 Maarten Alexander
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 16 januari 2009 @ 20:27:37 #140
147316 crew  DJMO
#trut
pi_65121459
freecell

ja, ik laat die vent lekker in zijn sop gaarkoken, mijn huisarts en het cb zeggen dat het goed gaat, dus ik trek me er niets van aan

fijn marie dat hij wel aangekomen is

jezus webkim dan schrik je wel even het apezuur jah!! en ik had een foto stiekem ook wel leuk gevonden

foto's komen eraan in het foto-topic!! (ik was daarnet filmpjes en foto's aan het uploaden, slaat FF eruit ben dus nog bezig met uploaden)
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  † In Memoriam † vrijdag 16 januari 2009 @ 21:21:30 #141
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_65123834
DJMO, heb je foto's gezien. Echt een middagje om te koesteren!
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_65125020
Thomas laat je wel steeds flink schrikken Webkim! Jeetje!

DJMO, wat fijn dat het zo goedging met de ontmoeting Ik heb de foto's ook al gezien, mooi en lief hoor
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_65125361
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 20:27 schreef DJMO het volgende:

foto's komen eraan in het foto-topic!! (ik was daarnet filmpjes en foto's aan het uploaden, slaat FF eruit ben dus nog bezig met uploaden)
Ik heb ze gezien, wat lijkt je meisje op jou zeg! En wat zit jij te glunderen. Echt een mooi momentje, fijn dat het zo goed ging (behalve die man dan maar goed...)
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
pi_65125386
Maatje 44 is nog veel te groot

vrijdag 16 januari 2009 @ 21:55:30 #145
8846 milanese
Satan van de televisie
pi_65125533
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 21:52 schreef Raissa het volgende:

[ afbeelding ]
Dat is de lieve kleine Mila

Ze heeft ook d'r nieuwe fles in een keer helemaal leeg gedronken
pi_65125618
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 21:52 schreef Raissa het volgende:
Wat een klein mooi meisje heb je
It's all up to you
pi_65126091
Mila
pi_65126447
DJMO, wat fijn dat alles goed gegaan is, en dat Yolanda zo trots is op d'r broertje!

Mila kleine ukkepuk, wat zie je er lief uit in dat pakje... je mag dan wel klein zijn maar
pi_65127206
Hier hangen de slingers en staat Yara's cadeau ingepakt op tafel. We zijn er klaar voor, geloof ik
Yara's eerste jaar lijkt wel voorbij gevlogen, zo hard is het gegaan. Deels vind ik het jammer dat ze al weer bijna baby-af is, maar ik kijk vooral uit naar alle leuke dingen die nog voor ons liggen, want het wordt nog steeds alleen maar leuker
It's all up to you
pi_65127739
Mila popje wat ben je klein
Veel plezier morgen TearSong!
Saartje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: