Fijnquote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:04 schreef DJMO het volgende:
in vrijwel alle opzichten geslaagd LovelyLady! ben nu bezig met foto's en filmpjes over te zetten op de pcYolanda was helemaal stapel op haar broertje.. die gedroeg zich overigens keurig, had ook een poepluier, een keurige natte luier met normale gele ontlasting etc.. en ik was koud tien minuten weg bij jeugdzorg belt die vent me op: ja ik maak me zorgen of JJ niet uitgedroogd is. ik zou het prettig vinden als je even langs de huisarts ging met hem. ik zei dat ik net eergisteren geweest was, en afgelopen maandag op het cb was geweest, dat ik maandag weer ging.. was hem niet genoeg. ik bood aan om dan maar langs de spoedeisende hulp van het zuiderziekenhuis te gaan, ik was toch nog in de buurt.. nee hij belde mijn huisarts wel even dan .. pas toen was hij gerustgesteld dat JJ wel voldoende dronk etc. en niet uitgedroogd was
hij wist dus totaal niet hoe vaak baby's natte luiers per dag (moeten!) hebben .. en waarom maakte hij zich nou onder andere zorgen: omdat ik weigerde JJ op kantoor een voeding te geven toen hij bij yolanda "aan het zoeken" was .. ik was koud vijf minuten binnen, en hij had net een drie kwartier/uur daarvoor gedronken.. had daarvan zelfs melk teruggegeven, dus om dan binnen het uur weer aan te leggen schiet ook niet op of wel dan?? enfin het was een behoorlijke domper op de vreugde die ik had en voelde van het zien van mijn dochter ...
Schrikken Webkim!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:25 schreef Webkim het volgende:
Heerlijk DJMO, dat het leuk was. en laat die rare man lekker de rambam krijgen zeg. Tsssk!
Speedy, wat een lekker ding heb je daar!
Thomas heeft ook een knetterdroge huid. We doen hem maar 2 a 3 keer per week in bad, nog altijd met extra vettende balneum en smeren Weleda of gewoon witte vaseline.
Thomas doet trouwens mee aan Nationale Jaag Je Moeder de Stuipen Op 't Lijf Week.
Van de week schrok ik me al de rimram toen -ie zó ontzettend gespuugd had.
En vanavond had ik hem even in zijn bedje geparkeerd om een pyjama voor hem van het wasrek te pakken en ik hoor hem ineens heel hard gaan huilen.
Ik kom aangesjeesd enzijn gezicht onder het bloed, zijn romper, de rand van zijn bed, een beetje naast zijn bed op het laminaat. Meneer had even een tand door zijn lip gepletterd op de rand van zijn ledikant. Na tien tellen heel hard huilen stond hij alweer te grijnzen en dat zag er knap maniakaal uit met al dat bloed.
Even nog overwogen het fototoestel te gaan pakken, maar dat voelde zo 'slechte moederig' dat ik hem maar gewoon heb schoongepoetst, zijn lip heb gekoeld en hem lekker heb laten drinken.
Brokkenpiloot. Net zo lomp als mama.![]()
Ik heb ze gezien, wat lijkt je meisje op jou zeg! En wat zit jij te glunderen. Echt een mooi momentje, fijn dat het zo goed ging (behalve die man dan maar goed...)quote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:27 schreef DJMO het volgende:
foto's komen eraan in het foto-topic!! (ik was daarnet filmpjes en foto's aan het uploaden, slaat FF eruitben dus nog bezig met uploaden)
Dat is de lieve kleine Milaquote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:52 schreef Raissa het volgende:
Maatje 44 is nog veel te groot
[ afbeelding ]
Wat een klein mooi meisje heb jequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |