ik zeg: hydrofiele wahandjes erop!quote:Op maandag 19 januari 2009 12:57 schreef Estrys het volgende:
Je kan het ook niet voorkomen Freecell maar je kan er wel een luier of iets een beetje voor houden maar ik schrik er elke keer weer zo van dat ik heel dom erbij sta te kijken volgens mij en dan vergeet de luier ervoor te houden.
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 09:34 schreef Dakota het volgende:
trouwens..de ademhaling van een baby.. af en toe snel en af en toe rustig..dat is normaal toch?
I knowquote:Op dinsdag 20 januari 2009 09:42 schreef Dakota het volgende:
ghe steeds als jij post Fuente..heb ik zin om naar de kapper te gaan (al maanden niet geweest..ben net een hooibaal)
lekker offtopic geneuzel
Ah gos.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 09:44 schreef Fuente het volgende:
Owlet, dat klinkt super! Wij twijfelden nog over een osteopaat, maar als ik dit dan lees....Het kan in ieder geval nooit kwaad.
Merel is overdag een heel onrustige slaper. Ze valt in slaap, en wordt echt elke 15 minuten gillend wakker. Soms lijken het krampjes te zijn, maar ik weet het niet zeker. Als ik haar dan pink, valt ze weer in slaap, om na 15 minuten opnieuw te beginnen. Het rare is dat het 's nachts dus wel super gaat, dan wordt ze geen 1 keer wakker. Het lijkt wel alsof ze overdag niet kan doorslapen op de 1 of andere manier.
Kloptquote:Op dinsdag 20 januari 2009 09:45 schreef Fuente het volgende:
[..]
I knowin Enschede zit een kapper die die producten gebruikt he? Die met dat stoplicht buiten. Ik heb serieus mijn nick daar ook vandaan, had verder geen inspiratie toen
![]()
Heb je al eens gedacht aan een draagdoek. Dan heb je en de kleine lekker tegen je aan, en je bent zelf ooke en stuk mobieler.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:14 schreef juttertje het volgende:
net even bijgelezen, wat heerlijk herkenbaar allemaal zeg! heb alleen voor mijn gevoel nauwelijks tijd om te posten. Ik heb Odin eigenlijk het grootste deel van de dag op mijn arm. Wil gewoon niks van hem missen maar vind ook dat hij in zijn wiegje moet kunnen liggen, dus probeer daar eenbeetje balans in te vinden. Hebben jullie dat ook?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |