abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 20 januari 2009 @ 09:26:00 #226
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_65235385
quote:
Op maandag 19 januari 2009 12:57 schreef Estrys het volgende:
Je kan het ook niet voorkomen Freecell maar je kan er wel een luier of iets een beetje voor houden maar ik schrik er elke keer weer zo van dat ik heel dom erbij sta te kijken volgens mij en dan vergeet de luier ervoor te houden.
ik zeg: hydrofiele wahandjes erop!
Met de ene hand luier open, meteen met de andere hand hydrofiel washandje, en je bent semi-veilig
het voordeel vaan hydrofiel washandje is dat het niet zo stug is, dus dat het niet makkelijk wegtrappelt, waardoor meneer er strak naast kan plassen

op een gegeven moment wordt hij wel zo wijs dat hij dan het washandje er af trekt met zijn hand, (hebben we nog even geprobeerd om een tweede washandje in de aanslag te hebben, werd een leuk spelletje) maar dan is het wildplassen ook een stuk minder geworden

ach, zoalng je niet om 3uur s nachts in je mond wordt besproeid, valt het nog alleszins mee
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_65235541
heh als elin weer een straal laat gaan kijk ik altijd eerst vol verbazing meestal sputtert er ook nog een spuitluier achteraan..ik begin er al aan te wennen. Regenpak aan en verschonen maar

(ik heb een hydrofielluier op het verschoningskussen liggen (op de hoes) want anders blijf je kussenhoezen wassen terwijl ik 100 hydrofielluiers heb ofzo ) maar meestal lekt het nog in de oude pamper..of t loopt door naar haar rug

trouwens..de ademhaling van een baby.. af en toe snel en af en toe rustig..dat is normaal toch?
http://elinhuijboom.punt.nl/
wanna rub mah puppeh?!
pi_65235555
Wat is Elin een zoet meisje!

Thomas aan de wandel

De bultjes achter Avalon's oor zijn waarschijnlijk kliertjes die niet helemaal gehoorzaam terug willen veren na een verkoudheid. Gaat vanzelf over en anders wordt er weer even naar gekeken.

En we zijn bij de osteopaat geweest en hebben een ander kind terug gekregen En dat terwijl er eigenlijk niets vervelends met haar was, we wilden alleen dat er even naar haar gekeken werd als een soort standaard controle.

Ze had twee kleine blokkades in haar nek en haar buik. Die zijn los gemaakt en er is waarschijnlijk geen vervolgconsult nodig.
Vraag me niet hoe het kan werken, er is op het oog niets anders gedaan dan een beetje voelen en zachtjes duwen. Ze heeft er doorheen geslapen en geen kik gegeven.
Maar ineens is ze zo ontspannen en makkelijk Die paar krampjes die ze had 's avonds zijn er niet meer en ze slaapt veel dieper en rustiger.

Een aanrader, echt!

[ Bericht 0% gewijzigd door owlet op 20-01-2009 09:42:30 (typo) ]
pi_65235565
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 09:34 schreef Dakota het volgende:

trouwens..de ademhaling van een baby.. af en toe snel en af en toe rustig..dat is normaal toch?
  dinsdag 20 januari 2009 @ 09:35:48 #230
108648 cattie
lieve moeder
pi_65235568
Wat is Elin een rustig schatje! Heerlijk.

Thomas wordt al een grote vent zo te horen.

De verloskundige heeft me venkelthee aangeraden... Dat zal ik maar weggooien. Cinababy gebruiken we ook. Het lijkt echter nu alleen maar erger te worden. Fee heeft vandaag al vanaf 7 uur flink last van krampen.
  dinsdag 20 januari 2009 @ 09:37:42 #231
108648 cattie
lieve moeder
pi_65235604
Die osteopaat klinkt goed owlet! Misschien dat wij ook maar eens even een onderzoeksconsult moeten doen.
pi_65235607
Tyler plast ook regelmatig zichzelf eronder. Of de onderzoekstafel bij de dokter. Of voor/na/tijdens spoelen.

Gisternacht de hele nacht zitten spoken. Amper geslapen. Heel veel gespuugd. Kramp en hoesten. Gisteren overdag ook veel en vaak gespuugd. Maar wel goede plasluiers steeds. Vannacht goed geslapen! Vanaf 5.30 wel weer veel spugen en kramperig. Ligt nu te slapen op schoot, over een half uur komt thuiszorg. Ben nog steeds niet in de nette kleren ... Wel ff wennen voor het eerst alleen met ze thuis.
pi_65235623
Ik ga trouwens woensdag toch even naar het inloopuurtje van t cb (zit hier lekker op de hoek) Om te kijken of r naveltje aangestipt moet worden (doen ze met zilvernitraat toch?) want ze heeft nog steeds een piepklein bobbeltje in r naveltje zitten ie niet goed wil drogen.

2 febr. moet ik voor het eerst naar t CB en 2 maart krijgt ze haar eerste inentingen.

Owlet wat goed zeg..dat ga k onthouden mocht ze wel ergens last van krijgen
wanna rub mah puppeh?!
pi_65235684
Cattie, wij gebruiken zelf ABC dophilus voor de krampjes. Bij Sara was dit een wondermiddel, bij Merel helpt het wel, maar niet zo goed als bij Sara. Misschien een tip?
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_65235711
ghe steeds als jij post Fuente..heb ik zin om naar de kapper te gaan (al maanden niet geweest..ben net een hooibaal)

lekker offtopic geneuzel
wanna rub mah puppeh?!
pi_65235746
Owlet, dat klinkt super! Wij twijfelden nog over een osteopaat, maar als ik dit dan lees....Het kan in ieder geval nooit kwaad.

Merel is overdag een heel onrustige slaper. Ze valt in slaap, en wordt echt elke 15 minuten gillend wakker. Soms lijken het krampjes te zijn, maar ik weet het niet zeker. Als ik haar dan pink, valt ze weer in slaap, om na 15 minuten opnieuw te beginnen. Het rare is dat het 's nachts dus wel super gaat, dan wordt ze geen 1 keer wakker. Het lijkt wel alsof ze overdag niet kan doorslapen op de 1 of andere manier.
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_65235762
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 09:42 schreef Dakota het volgende:
ghe steeds als jij post Fuente..heb ik zin om naar de kapper te gaan (al maanden niet geweest..ben net een hooibaal)

lekker offtopic geneuzel
I know in Enschede zit een kapper die die producten gebruikt he? Die met dat stoplicht buiten. Ik heb serieus mijn nick daar ook vandaan, had verder geen inspiratie toen
Sara
Merel
Ukje
pi_65235825
ABC Dophilus is voor borstvoedingskindjes eigenlijk altijd overbodig omdat een borstgevoede baby vergelijkbare stoffen al via de moedermelk binnen krijgt

Bij veel borstvoedingskindjes is meegezogen lucht de boosdoener. Bijvoorbeeld omdat de melk erg hard stroomt. Goed boeren en zorgen voor een zo rustig mogelijk drinken kan helpen.
En een warm buikje met zo min mogelijk "schrikreacties". Dus zo veel mogelijk de buik bedekt laten bij het verschonen enzo. Kou geeft een samentrekking en samtrekkingen geven krampjes.

Wat zielig voor Fee zeg
pi_65235842
Elin heeft de 2e dag en nacht aan stuk door liggen huilen (toen flikkerde ik keihard van mijn roze wolk) Om er de volgende dag weer op te klimmen toen ze een speentje mocht..sindsdien is ze stil en hapt nog prachtig aan de tiet. Dus een enorm grote zuigbehoefte..ik dacht toen ook dat het krampjes waren omdat ze maar lag te maaien met r beentjes. (ik merk trouwens dat door het zuigen ze ook veel lucht uit r darmpjes verliest..ze ligt steeds te scheten als ze drinkt of speentjezuigt) waarschijnlijk ook erg handig tegen krampjes.
Heeft merel een speentje?
wanna rub mah puppeh?!
pi_65235872
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 09:44 schreef Fuente het volgende:
Owlet, dat klinkt super! Wij twijfelden nog over een osteopaat, maar als ik dit dan lees....Het kan in ieder geval nooit kwaad.

Merel is overdag een heel onrustige slaper. Ze valt in slaap, en wordt echt elke 15 minuten gillend wakker. Soms lijken het krampjes te zijn, maar ik weet het niet zeker. Als ik haar dan pink, valt ze weer in slaap, om na 15 minuten opnieuw te beginnen. Het rare is dat het 's nachts dus wel super gaat, dan wordt ze geen 1 keer wakker. Het lijkt wel alsof ze overdag niet kan doorslapen op de 1 of andere manier.
Ah gos.
pi_65235885
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 09:45 schreef Fuente het volgende:

[..]

I know in Enschede zit een kapper die die producten gebruikt he? Die met dat stoplicht buiten. Ik heb serieus mijn nick daar ook vandaan, had verder geen inspiratie toen
Klopt t licht staat altijd op groen dus zo goed zullen de kappers zelf wel niet zijn
Ik heb het zelf ook gebruikt en het is magisch spul
wanna rub mah puppeh?!
pi_65236282
Merel wil geen speen helaas, die wil alleen maar pink. We proberen elke dag wel even, maar ze spuugt het ding meteen uit, kan er ook niet goed op sabbelen (ook keinere speentjes niet, meerdere geprobeerd). Dus tot die tijd hangen we regelmatig naast haar bedje met een pink erin...
*nu weer naar boven rent voor pinksessie*
Sara
Merel
Ukje
  dinsdag 20 januari 2009 @ 10:12:20 #243
108648 cattie
lieve moeder
pi_65236411
Wat vervelend voor Merel Fuente! En voor jullie. Daar heeft Fee gelukkig geen last van, als ze slaapt, gaat het eigenlijk wel goed. Met Fee gaat het nu net als bij Ive. Veel krampjes, niets werkt echt. Ive groeide er over heen met 4 maanden.
  dinsdag 20 januari 2009 @ 10:13:29 #244
108648 cattie
lieve moeder
pi_65236438
Een speen hebben we wel liggen, maar nog niet gebruikt, want ik ben absoluut geen fan van spenen, dus los het liever op met een pink.
pi_65236461
fuente, bij de cosmo gebruiken ze 't ook. lekker spul hoor! (ben ook pas weer geweest).

oeh en al die piepkleintjes, wat is dat weer spannend allemaal he. sterkte met alle krampjes en slaapperikelen. wat fijn dat die osteopaat zo goed kan werken, owlet.
pi_65236464
net even bijgelezen, wat heerlijk herkenbaar allemaal zeg! heb alleen voor mijn gevoel nauwelijks tijd om te posten. Ik heb Odin eigenlijk het grootste deel van de dag op mijn arm. Wil gewoon niks van hem missen maar vind ook dat hij in zijn wiegje moet kunnen liggen, dus probeer daar eenbeetje balans in te vinden. Hebben jullie dat ook?
  dinsdag 20 januari 2009 @ 10:15:55 #247
108648 cattie
lieve moeder
pi_65236502
Ik vind het ook heerlijk om Fee op de arm te hebben, maar als Ive er is gaat ze veel in de wieg (om te slapen sowieso).
pi_65236542
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 10:14 schreef juttertje het volgende:
net even bijgelezen, wat heerlijk herkenbaar allemaal zeg! heb alleen voor mijn gevoel nauwelijks tijd om te posten. Ik heb Odin eigenlijk het grootste deel van de dag op mijn arm. Wil gewoon niks van hem missen maar vind ook dat hij in zijn wiegje moet kunnen liggen, dus probeer daar eenbeetje balans in te vinden. Hebben jullie dat ook?
Heb je al eens gedacht aan een draagdoek. Dan heb je en de kleine lekker tegen je aan, en je bent zelf ooke en stuk mobieler.

Aan mamahonger moet je gewoon lekker toegeven.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_65236580
Herkenbaar, Juttertje Avalon is een kindje met véééél huidhonger dus daar geef ik graag aan toe. Dat eigen wiegje is handig en als het lukt is het natuurlijk prima. Maar als het tegen je gevoel in gaat dan móet het niet hè
  dinsdag 20 januari 2009 @ 10:22:49 #250
62233 Jelief
ikke lief!
pi_65236642
Dakota, zuigen helpt bij darmkrampjes vandaar.

mmm er was nog een pagina...
naja dan is het een mooie tvp voor straks...

[ Bericht 49% gewijzigd door Jelief op 20-01-2009 10:42:19 ]
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')