Bahquote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:55 schreef DJMO het volgende:
[..]
eerst even: fijn dat mila het zo goed doet, ook al wordt ze lek geprikthet komt helemaal goed met die stoere meid van jou!
het ging zo: ik werd ontslagen, op hetzelfde moment hing jeugdzorg (zonder te zeggen wie ze was) aan de telefoon met het ziekenhuis (niet naar mij gevraagd oid): hoe laat ik thuis zou zijn.. dat wist ik niet, ik was op dat moment de kraamzorg en een auto naar huis aan het regelen. Johan en ik hadden echter allebei zoiets van: ja we weten dat we onder toezicht komen te staan; maar mogen we in godsnaam rustig naar huis gaan, ik was koud twaalf uur bevallen. achteraf bleek (was anderhalve week later ofzo) dat het de toeziend voogd van yolanda was, als ik de dag na de bevalling wat langer in het zh was gebleven had ze daar wel heen gekomen .. (waarom dan niet langs mijn huis vraag ik me af, maar oke..) en nu is het verhaal zo gedraaid dat ze perse willen dat yolanda onder toezicht van pleegzorg en jeugdzorg haar broertje leert kennen .. ik was zo boos en verdrietig toen ik het vorige week hoorde .. heb er toen ook over gepost in het mama-topic.. heb me er inmiddels zo goed als overheen gezet, omdat ik niet wil dat JJ met negativiteit van mijn kant te maken krijgt
juh dakota, achteraf is dat wel logisch, maar op het cb hier zeiden ze dus wel vaseline.. misschien omdat jr. verder een vrij droge huid heeft ofzo, ik weet het niet, maar met sudo gaat het nu gelukkig al een stuk beterquote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:34 schreef Dakota het volgende:
vaseline is ook niet zo slim omdat het vet is en het dus alleen maar vetter maakt
Alles met zink is perfect voor babyacne (en ook voor je eigen puistjes!) dus idd sudocrem of andere zinkjes
bedoel je nou dat ik na de voeding, een beetje melk op zijn gezichtje moet smeren?? terwijl de puistjes er juist door komen??quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:52 schreef Jelief het volgende:
Vaseline dekt de huid eigenlijk alleen maar af, geeft zeg maar een extra laagje beschermend vet maar voegt niks toe. Moedermelk helpt trouwens ook heel goed tegen puistjes, beetje er op smeren na elke voeding
het is een restant nog van in de buik toen jullie alles deelden. babymeisjes kunnen ook een beetje 'ongesteld' zijn. selene had ook die pukkeltjes en een beetje gezwollen borstjes, het gaat vanzelf over.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:25 schreef Fuente het volgende:
Maar Merel krijgt fv en zit ook onder de pukkels, hoe kan dat dan?
Ik doe haar 's avonds ook vaak in de draagdoek. Als ze gewoon écht moe is en tóch niet wil/kan slapen dan krijst ze heel de tent bij elkaar. Dan stop ik haar in de draagdoek en dan geeft ze zich na maximaal 10 minuten wel gewonnen.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:07 schreef Fuente het volgende:
Jelief, ze drinkt inmiddels wel weer 6 flessen tussen 6 en 23:00, dus evenveel als eerst... ze gaan ook niet helemaal op, dus dat is het helaas niet. Thnx voor het meedenken!
Ze is trouwens eindelijk in slaap gestort, in de draagdoek
in het draagdoektopic hebben heel veel mensen handig advies en tipsquote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:22 schreef OooLizaooO het volgende:
Oei, dat wist ik niet, staat gewoon in de handleiding als een van de mogelijke houdingen vanaf 3 maanden geloof ik. Ik kijk even uit naar andere mogelijkheden!
het draagdoektopic: Draagdoeken 29quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:09 schreef OooLizaooO het volgende:
Ik heb net even de handleiding gecheckt en ik heb het verkeerd gelezen. De houding buik op buik kan al vanaf 3 maand maar voor rug op buik of op de heup moet je wachten tot 5 maand. Dan ga ik toch een andere oplossing moeten zoeken, want met zijn hoofdje naar mij gekeerd is echt geen optie, wordt hij woest van omdat hij niet genoeg ziet!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |