Woeh daar heb ik me ook nog even bezorgd over gemaakt inderdaadquote:Op dinsdag 20 januari 2009 09:34 schreef Dakota het volgende:
trouwens..de ademhaling van een baby.. af en toe snel en af en toe rustig..dat is normaal toch?
ze slaapt ook pas door als jij je daar veilig bij voelt. alles wat jij voelt pikt ze op, dus als jij onzeker bent over dat doorslapen is zij dat ook. gewoon lekker erbij blijven zitten dusquote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:37 schreef Ticootje het volgende:
Ik ben trouwens bezig om Jen te laten doorslapen.
Uit het oogpunt dat baby's pas slapen als ze zich veilig voelen. Waar ik Jennifer altijd wegleg en dan wegloop blijf ik nu in de kamer. Gister heb ik een uur bij haar gezeten tot ze in een diepe slaap vertrokken was. Vannacht werd ze maar 3x wakker. (Dat is heel weinig voor Jen)
Je stond er al bij; we verwachtten je hier al.quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:52 schreef juttertje het volgende:
mag ik ook in het lijstje? Odin Eos, zoon van juttertje, geboren op 8 januari 2009![]()
enneh... hallo allemaalff inlezen hier...
Ik heb er niet zo veel last van hoor. Je went eraan.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:43 schreef Mibos2 het volgende:
Tico als ik het altijd lees dan valt het me mee dat je wallen niet voorbij je tenen hangen. Ik zou er echt niet tegen kunnen zo vaak 's nachts komen. Eva komt nu (nog twee weekjes en dan is ze 6 maanden (echt voorbij gevlogen)) nog 1 keer en dat is mooi. Maar ze zit nog steeds op flessen van 150cc meer krijgt ze gewoon niet op dus we zitten nog op 5 of 6 keer 150cc per dag zonder bijvoeding. Kaith kreeg het al (fruit dan) wel maar Eva is gewoon een hele andere eter en fruit geeft nog teveel last op haar darmpjes dat we gewoon nog wat langer wachten. Al begint ze nu wel interesse te krijgen als wij eten of drinken en dat had ze voorheen nog niet.
Oi balen zeg ! Veel succes vandaag!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:29 schreef Fuente het volgende:
Merel wil ook graag bij ons zijn. Vooral ;'s avonds, tussen 18:00 en 23:00 ligt ze altijd bij 1 van ons op de bank.
Het is nu even weer drama, dus ik haal Merel zo maar uit bed, dit wordt weer een huildag
Hopen dat het doorslapen snel terug is! Hier is het ook even weggeweest na ziekte maar nu weer terugquote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:36 schreef lunastar het volgende:
Hoi dames
Lang geleden, maar zo druk met die 2 meiden... en Jade vraagt héél véél aandacht.. ze zit het liefst dicht bij de mama of de papa... en als ze dan slaapt door de dag is het maar een half uurtje.. dus weinig tijd.. de laatste dagen is ze rustiger en heb ik dus eventjes tijd om nog eens op pc te komen
Voor de nieuwe mama's en dat zijn er veel, want ben lang niet geweest een dikke proficiat....
las iets van snachts last hebben dat beebje wakker wordt... Jade is op 3 maand goed ziek geweest, ze had eindelijk door hoe ze kon doorslapen en opeens was dat terug voorbij... dus we staan hier nog iedere nacht om 0u30 en 5u op voor madam... Maar een beebje van 2 weken dat wakker wordt snachts is toch normaal denk ik.. spijtig dat het door de krampjes is... en hopelijk betert het ook...
groetjes van ons
Dat is wel erg zwaar! Een osteopaat zou je dan misschien wel kunnen helpen.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:02 schreef Fuente het volgende:
Heeft ze ook hoor Mibos, maar op dagen als deze huilt ze vrijwel non-stop. Ik heb haar nu in de draagdoek en nog is ze aan het worstelen en huilen..
Fuente als ik jou zo lees is het net altijd of je het over mijn kind hebt! Bijna alles is identiek. Overdag niet slapen, huilen, geen speen, veel boeren en hikken en het vreemde ... 's nachts wel doorslapenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 09:44 schreef Fuente het volgende:
Merel is overdag een heel onrustige slaper. Ze valt in slaap, en wordt echt elke 15 minuten gillend wakker. Soms lijken het krampjes te zijn, maar ik weet het niet zeker. Als ik haar dan pink, valt ze weer in slaap, om na 15 minuten opnieuw te beginnen. Het rare is dat het 's nachts dus wel super gaat, dan wordt ze geen 1 keer wakker. Het lijkt wel alsof ze overdag niet kan doorslapen op de 1 of andere manier.
dat lijkt mij toch niet hoor. Een ostheopaat is wel even iets heel anders dan een kinderarts..quote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:31 schreef geppie het volgende:
[..]
Fuente als ik jou zo lees is het net altijd of je het over mijn kind hebt! Bijna alles is identiek. Overdag niet slapen, huilen, geen speen, veel boeren en hikken en het vreemde ... 's nachts wel doorslapenZe slaapt meestal van 21.00 tot 7.30, af en toe een spookdag ertussen dat ze van 17.00 tot 23.00 huilt. Ik denk dat ik ook maar eens een ostheopaat ga opzoeken. Zou de kinderarts zich hierdoor gepasseerd voelen, we zijn daar ook nog onder behandeling
Ja, ik wil heel graag een draagdoek! Maar moet nog even wachten ivm keizersnede, hoewel het zo goed gaat dat ik het binnenshuis misschien al wel kan proberen. Moet alleen even bedenken wat voor een ik er wil, denk om te beginnen met een hele simpele die je niet zelf hoeft te knopen...quote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:18 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Heb je al eens gedacht aan een draagdoek. Dan heb je en de kleine lekker tegen je aan, en je bent zelf ooke en stuk mobieler.
Aan mamahonger moet je gewoon lekker toegeven.
Met Mila gaat het in principe goed, ze had volgens de arts inmiddels wat moeten aankomen in gewicht en dat is niet het gevalquote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:11 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Vertel eens hoe het nu met Mila is.Ik zag in het babietjes topic ook niet echt een verse update.
Heb je nog foto's?
Oh, en hoe is het met jou? Is het een beetje te doen, het heen en weer reizen?
Ik moet verder terugkijken, zag dat ze inmiddels uit de couveuse is! Fijn!
Ja, stom hèquote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:20 schreef Ticootje het volgende:
Die fles afwasmiddel!!!
Raissa, je hebt een leuk meiske daar!
Hij staat daar echt zo voor de pak. Even de haartje doen....quote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:25 schreef Raissa het volgende:
[..]
Ja, stom hè
Daar maken ze het badje mee schoon...
Het ging op zich prima, het was eigenlijk net wat te ver voor mij maar mijn moeder was mee en we hebben gewoon lekker rustig aan gedaan en onderweg gerust. Was wel moe toen ik thuis kwam, alsof ik een hele dag op pad was geweest.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:31 schreef Ticootje het volgende:
Lekker is dat Estys. Hoe ging het met jou?
Je bedoeld tussen jou bed en haar bed in? Of doorkruipen van jou bed af?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:22 schreef Ticootje het volgende:
Ik heb een vraag voor de mensen die hun kindje in de cosleeper hebben.
Jen slaap in een soort van cosleeper, op gelijke hoogte van mijn bed. Nu is Jen nogal een draakje en heeft ze door hoe zij onder haar dekbed vandaan kan komen en kruipt dan dus naar mijn bed. Ik heb een boxspring, dus als ze ver genoeg kruipt dan lazert ze er dus af.
Wat nu? De bodem naar beneden?
Maar daar lig je zelf toch voor?quote:Op woensdag 21 januari 2009 09:42 schreef Ticootje het volgende:
Nee, er zit geen kier, ze valt dan gewoon van mijn bed af.
http://www.traphekjes.nl/quote:Op woensdag 21 januari 2009 09:42 schreef Ticootje het volgende:
Nee, er zit geen kier, ze valt dan gewoon van mijn bed af.
' s nachts wel ja, maar overdag toch niet?quote:Op woensdag 21 januari 2009 09:45 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Maar daar lig je zelf toch voor?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |