abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65236643
Ik heb een vraag voor de mensen die hun kindje in de cosleeper hebben.

Jen slaap in een soort van cosleeper, op gelijke hoogte van mijn bed. Nu is Jen nogal een draakje en heeft ze door hoe zij onder haar dekbed vandaan kan komen en kruipt dan dus naar mijn bed. Ik heb een boxspring, dus als ze ver genoeg kruipt dan lazert ze er dus af.

Wat nu? De bodem naar beneden?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_65236758
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 09:34 schreef Dakota het volgende:

trouwens..de ademhaling van een baby.. af en toe snel en af en toe rustig..dat is normaal toch?
Woeh daar heb ik me ook nog even bezorgd over gemaakt inderdaad
Het gaat na een maand of 3 à 4 vanzelf over
pi_65236792
Merel wil ook graag bij ons zijn. Vooral ;'s avonds, tussen 18:00 en 23:00 ligt ze altijd bij 1 van ons op de bank.
Het is nu even weer drama, dus ik haal Merel zo maar uit bed, dit wordt weer een huildag
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  dinsdag 20 januari 2009 @ 10:36:05 #254
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_65236966
Hoi dames

Lang geleden, maar zo druk met die 2 meiden... en Jade vraagt héél véél aandacht.. ze zit het liefst dicht bij de mama of de papa... en als ze dan slaapt door de dag is het maar een half uurtje.. dus weinig tijd.. de laatste dagen is ze rustiger en heb ik dus eventjes tijd om nog eens op pc te komen

Voor de nieuwe mama's en dat zijn er veel, want ben lang niet geweest een dikke proficiat....

las iets van snachts last hebben dat beebje wakker wordt... Jade is op 3 maand goed ziek geweest, ze had eindelijk door hoe ze kon doorslapen en opeens was dat terug voorbij... dus we staan hier nog iedere nacht om 0u30 en 5u op voor madam... Maar een beebje van 2 weken dat wakker wordt snachts is toch normaal denk ik.. spijtig dat het door de krampjes is... en hopelijk betert het ook...

groetjes van ons
pi_65237022
Ik ben trouwens bezig om Jen te laten doorslapen.

Uit het oogpunt dat baby's pas slapen als ze zich veilig voelen. Waar ik Jennifer altijd wegleg en dan wegloop blijf ik nu in de kamer. Gister heb ik een uur bij haar gezeten tot ze in een diepe slaap vertrokken was. Vannacht werd ze maar 3x wakker. (Dat is heel weinig voor Jen)
pi_65237073
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 10:37 schreef Ticootje het volgende:
Ik ben trouwens bezig om Jen te laten doorslapen.

Uit het oogpunt dat baby's pas slapen als ze zich veilig voelen. Waar ik Jennifer altijd wegleg en dan wegloop blijf ik nu in de kamer. Gister heb ik een uur bij haar gezeten tot ze in een diepe slaap vertrokken was. Vannacht werd ze maar 3x wakker. (Dat is heel weinig voor Jen)
ze slaapt ook pas door als jij je daar veilig bij voelt. alles wat jij voelt pikt ze op, dus als jij onzeker bent over dat doorslapen is zij dat ook. gewoon lekker erbij blijven zitten dus
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_65237142
Het was zelfs zo dat ze tot 2.30 in haar eigen bedje heeft geslapen!!!
  dinsdag 20 januari 2009 @ 10:43:57 #258
219033 Mibos2
ik ben de vorige Mibos-mama
pi_65237186
Tico als ik het altijd lees dan valt het me mee dat je wallen niet voorbij je tenen hangen. Ik zou er echt niet tegen kunnen zo vaak 's nachts komen. Eva komt nu (nog twee weekjes en dan is ze 6 maanden (echt voorbij gevlogen)) nog 1 keer en dat is mooi. Maar ze zit nog steeds op flessen van 150cc meer krijgt ze gewoon niet op dus we zitten nog op 5 of 6 keer 150cc per dag zonder bijvoeding. Kaith kreeg het al (fruit dan) wel maar Eva is gewoon een hele andere eter en fruit geeft nog teveel last op haar darmpjes dat we gewoon nog wat langer wachten. Al begint ze nu wel interesse te krijgen als wij eten of drinken en dat had ze voorheen nog niet.
  dinsdag 20 januari 2009 @ 10:47:49 #259
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_65237309
als ik zo lees zijn we niet alleen

ook Jade komt nog aan 6 flessen en ook maar 150cc en wel bijvoedingen, alleen de avondfles is 180cc en ingedikt...
pi_65237327
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 23:52 schreef juttertje het volgende:
mag ik ook in het lijstje? Odin Eos, zoon van juttertje, geboren op 8 januari 2009

enneh... hallo allemaal ff inlezen hier...
Je stond er al bij; we verwachtten je hier al.
Hardloper.
IG @webkim
pi_65237332
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 10:43 schreef Mibos2 het volgende:
Tico als ik het altijd lees dan valt het me mee dat je wallen niet voorbij je tenen hangen. Ik zou er echt niet tegen kunnen zo vaak 's nachts komen. Eva komt nu (nog twee weekjes en dan is ze 6 maanden (echt voorbij gevlogen)) nog 1 keer en dat is mooi. Maar ze zit nog steeds op flessen van 150cc meer krijgt ze gewoon niet op dus we zitten nog op 5 of 6 keer 150cc per dag zonder bijvoeding. Kaith kreeg het al (fruit dan) wel maar Eva is gewoon een hele andere eter en fruit geeft nog teveel last op haar darmpjes dat we gewoon nog wat langer wachten. Al begint ze nu wel interesse te krijgen als wij eten of drinken en dat had ze voorheen nog niet.
Ik heb er niet zo veel last van hoor. Je went eraan.

Maar af en toe proberen we gewoon wat uit of dit de methode is. Als iets niet werkt dan gaan we niet meteen iets anders proberen... Gewoon om wel de rust erin te houden en er niet teveel druk op te zetten. We zijn er zelf heel relax onder, het is gewoon zo.

Je probeert wel eens wat uit. Vaste tijden naar bed, lampje aan of lampje uit, bedrituelen, eigen bed of bij mama, de cosleeper, wel of geen knuffels, dekbed of lakentje, slaapzakje of niet.... Ga zo maar door.
pi_65237338
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 10:29 schreef Fuente het volgende:
Merel wil ook graag bij ons zijn. Vooral ;'s avonds, tussen 18:00 en 23:00 ligt ze altijd bij 1 van ons op de bank.
Het is nu even weer drama, dus ik haal Merel zo maar uit bed, dit wordt weer een huildag
Oi balen zeg ! Veel succes vandaag!
* freecell hart onder de riem steekt.
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 10:36 schreef lunastar het volgende:
Hoi dames

Lang geleden, maar zo druk met die 2 meiden... en Jade vraagt héél véél aandacht.. ze zit het liefst dicht bij de mama of de papa... en als ze dan slaapt door de dag is het maar een half uurtje.. dus weinig tijd.. de laatste dagen is ze rustiger en heb ik dus eventjes tijd om nog eens op pc te komen

Voor de nieuwe mama's en dat zijn er veel, want ben lang niet geweest een dikke proficiat....

las iets van snachts last hebben dat beebje wakker wordt... Jade is op 3 maand goed ziek geweest, ze had eindelijk door hoe ze kon doorslapen en opeens was dat terug voorbij... dus we staan hier nog iedere nacht om 0u30 en 5u op voor madam... Maar een beebje van 2 weken dat wakker wordt snachts is toch normaal denk ik.. spijtig dat het door de krampjes is... en hopelijk betert het ook...

groetjes van ons
Hopen dat het doorslapen snel terug is! Hier is het ook even weggeweest na ziekte maar nu weer terug
  dinsdag 20 januari 2009 @ 10:53:01 #263
219033 Mibos2
ik ben de vorige Mibos-mama
pi_65237460
Fuente heeft Merel niet gewoon erge mamahonger ook? Ik ben ook echt een voorstander (noem het maar een beetje ouderwets ofzo) van een eigen bedje slapen en dat werkt voor beide meiden hier prima en nog steeds eigenlijk maar bij mijn zusje werkte het bijvoorbeeld helemaal niet. Kleintje in de draagdoek en 's avonds in zijn bedje en dan ging het prima. Mijn neefje is gewoon een mama/papahongerlap.
pi_65237722
Heeft ze ook hoor Mibos, maar op dagen als deze huilt ze vrijwel non-stop. Ik heb haar nu in de draagdoek en nog is ze aan het worstelen en huilen..
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_65237904
Ik ken het hoor Fuente. Ik had Daryl net lekker slapend in bed gelegd, dus ik dacht even lekker relaxed in bad te kunnen gaan. Nou niet dus, na een kwartier had ze door dat ze alleen in d'r bedje lag en was het huilen geblazen. Dus ik zit nu weer met haar op schoot en nu slaapt ze weer. S avonds zit ze ook veel in de draagdoek en dan slaapt ze wel, maar er gaat eerst een tijdje worstelen en huilen aan vooraf. Ik ga dan meestal staan en wieg heen en weer en dan geeft ze het na een minuut of tien wel op en gaan haar luikjes dicht.

Het gekke is dat ik haar na de laatste fles s avonds gewoon direct wakker op bed kan leggen en dan geeft ze geen kik meer. Net als na de fles s nachts, dus ik ben maar hooguit een kwartier bezig s nachts, daarna slaapt ze heerlijk verder, tot zoals vanmorgen, kwart over negen.
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
pi_65237976
Dat is hier precies zo Igraine! Na de fles van 23:00 gaat ze in bed en je hoort haar echt niet meer tot 6 uur in de ochtend. En toen ze nog nachtvoedingen had hetzelfde, sliep ze meteen weer verder.
Sara
Merel
Ukje
  dinsdag 20 januari 2009 @ 11:14:55 #267
108648 cattie
lieve moeder
pi_65238056
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 11:02 schreef Fuente het volgende:
Heeft ze ook hoor Mibos, maar op dagen als deze huilt ze vrijwel non-stop. Ik heb haar nu in de draagdoek en nog is ze aan het worstelen en huilen..
Dat is wel erg zwaar! Een osteopaat zou je dan misschien wel kunnen helpen.

Igraine, dat slapen klinkt goed.

Hier is de wijkverpleegkundige net weg. Balen was wel dat het leukste gedeelte, het wegen, niet lukte, weegschaal was kapot. Maar ze schat zo op het oog dat Fee zeker haar geboortegewicht voorbij is en nu ongeveer op 3500 zal zitten. Prima dus. En Fee slaapt nu! Voor het eerst sinds 7 uur geen last van krampjes.
pi_65238530
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 09:44 schreef Fuente het volgende:

Merel is overdag een heel onrustige slaper. Ze valt in slaap, en wordt echt elke 15 minuten gillend wakker. Soms lijken het krampjes te zijn, maar ik weet het niet zeker. Als ik haar dan pink, valt ze weer in slaap, om na 15 minuten opnieuw te beginnen. Het rare is dat het 's nachts dus wel super gaat, dan wordt ze geen 1 keer wakker. Het lijkt wel alsof ze overdag niet kan doorslapen op de 1 of andere manier.
Fuente als ik jou zo lees is het net altijd of je het over mijn kind hebt! Bijna alles is identiek. Overdag niet slapen, huilen, geen speen, veel boeren en hikken en het vreemde ... 's nachts wel doorslapen Ze slaapt meestal van 21.00 tot 7.30, af en toe een spookdag ertussen dat ze van 17.00 tot 23.00 huilt. Ik denk dat ik ook maar eens een ostheopaat ga opzoeken. Zou de kinderarts zich hierdoor gepasseerd voelen, we zijn daar ook nog onder behandeling
No one can make you feel inferior without your consent - Eleanor Roosevelt
pi_65238561
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 11:31 schreef geppie het volgende:

[..]

Fuente als ik jou zo lees is het net altijd of je het over mijn kind hebt! Bijna alles is identiek. Overdag niet slapen, huilen, geen speen, veel boeren en hikken en het vreemde ... 's nachts wel doorslapen Ze slaapt meestal van 21.00 tot 7.30, af en toe een spookdag ertussen dat ze van 17.00 tot 23.00 huilt. Ik denk dat ik ook maar eens een ostheopaat ga opzoeken. Zou de kinderarts zich hierdoor gepasseerd voelen, we zijn daar ook nog onder behandeling
dat lijkt mij toch niet hoor. Een ostheopaat is wel even iets heel anders dan een kinderarts..
pi_65239148
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 10:18 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Heb je al eens gedacht aan een draagdoek. Dan heb je en de kleine lekker tegen je aan, en je bent zelf ooke en stuk mobieler.

Aan mamahonger moet je gewoon lekker toegeven.
Ja, ik wil heel graag een draagdoek! Maar moet nog even wachten ivm keizersnede, hoewel het zo goed gaat dat ik het binnenshuis misschien al wel kan proberen. Moet alleen even bedenken wat voor een ik er wil, denk om te beginnen met een hele simpele die je niet zelf hoeft te knopen...
pi_65239220
oh, dat van de keizersnee wist ik niet.

kijk anders even in het draagdoekentopic.
pi_65239443
Wij hebben zojuist de voicemail van de osteopaat hier in Hengelo ingesproken. Als het goed is belt hij terug voo een afspraak. Ben heel benieuwd.
Sara
Merel
Ukje
pi_65239559
Hopelijk kan de osteopaat wat voor jullie betekenen!

Hier gaat alles lekker, Lotte brabbelt er aardig op los en ze probeert nu met d'r lippen geluidjes te maken. Soms loopt ze helemaal rood aan als ze aan het blazen is om er geluid uit te krijgen.
Ze heeft geloof ik ook door hoe ze achteruit kan komen als ze op d'r buik ligt, vanmorgen lag ze al onder het tv meubel
pi_65240026
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 12:11 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Vertel eens hoe het nu met Mila is. Ik zag in het babietjes topic ook niet echt een verse update.
Heb je nog foto's?
Oh, en hoe is het met jou? Is het een beetje te doen, het heen en weer reizen?
Ik moet verder terugkijken, zag dat ze inmiddels uit de couveuse is! Fijn!
Met Mila gaat het in principe goed, ze had volgens de arts inmiddels wat moeten aankomen in gewicht en dat is niet het geval En dat maakt me, hoe stom ook want ik weet dat ik eigenlijk nog niets van haar mag verwachten, best verdrietig..

Foto's hebben we natuurlijk altijd! Een foto van de fles van gisteren en een foto van vanochtend, toen heb ik haar voor het eerst alleen in bad gedaan

Op de rest reageer ik even in het hoe gaat het met de nieuwe moeders topic!
pi_65240080
Die fles afwasmiddel!!!

Raissa, je hebt een leuk meiske daar!
pi_65240220
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 12:20 schreef Ticootje het volgende:
Die fles afwasmiddel!!!

Raissa, je hebt een leuk meiske daar!
Ja, stom hè
Daar maken ze het badje mee schoon...
pi_65240274
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 12:25 schreef Raissa het volgende:

[..]

Ja, stom hè
Daar maken ze het badje mee schoon...
Hij staat daar echt zo voor de pak. Even de haartje doen....
pi_65241788
Raissa, wat een prachtmeiske

Wij hebben dinsdag een afspraak bij de osteopaat. Helaas kon het niet eerder omdat ze vanaf morgen op cursus zijn. Ben heel benieuwd hoe het zal gaan dan, tot die tijd maar gewoon zo rustig mogelijk doorgaan. Merel ligt inmiddels te slapen in haar bedje (half uurtje al, met maar 1 keer pinken ) dus ik ga even mama-tijd nemen
Sara
Merel
Ukje
  dinsdag 20 januari 2009 @ 14:36:10 #279
186094 Floria
Ghost of shark
pi_65244865
Ik kom me ook maar eens melden hier. Het ging allemaal heel goed met Lola maar nu is ze enorm aan het overgeven. Ongeveer een uur na de voeding komt het er allemaal weer uit met een sloot maagzuur en dan wil ze weer drinken en begint het feest opnieuw. Nu dus kleine beetjes laten drinken, na het voeden minstens een half uur recht op houden (in de draagdoek of op mijn buik) en rechtop voeden en het lijkt wel iets beter te gaan al ruikt ze helemaal naar zuur
Verder heeft ze wel goede plas en poep luiers dus ze droogt niet uit maar dit is wel enorm slopend. Ik slaap bitter weinig en heb geen tijd om te eten want dan is het brullen of ze heeft net over me heen gekotst.

Morgen komt de wijkverpleegkundige en ik hoop iig dat ze aangekomen is, de rest over leef ik wel. Hoop ik...

En hoe het dan verder met mij gaat enzo dat moet ik posten in het verse moeders topic toch? Gaan we doen! Maar het lijkt erop dat Lola nu slaapt dus ik ga even kijken of ik haar kan weg leggen.

*sluipt zacht weg*
Do you feel helpless, anxxious, malcontent, pissed off at the government, antisocial, anarchistic and seriously fatalisitic?
pi_65245162
Floria, wat zwaar! Hopelijk kan de wijkverpleegkundige je op weg helpen. Het klinkt als reflux..
Sterkte

Merel slaapt nu al sinds de vorige voeding aan 1 stuk (op 1 keer pinken na)
Als ze wakker is, gaan we lekker even wandelen en wat boodschapjes doen.Het is eindelijk weer een beetje lekker weer
Sara
Merel
Ukje
pi_65247192
Ow Floria, dat is niet makkelijk! Veel succes er mee!

En hoppa voor Merel
Wandelen is best een goed idee! Gaan we hier ook ff doen
Leander op mijn rug knopen en gaan
pi_65247395
Floria dat klinkt niet fijn, ik hoop met je mee dat ze wel gewoon is aangekomen.

Arme Merel, ik hoop dat de osteophaat iets voor dr kan betekenen Fuente.

Hier is t tandje net zo snel weer verdwenen als dat het er was whehe, raar, maar mijn moeder zei dat dat bij mij ook zo ging. Ik merk nu wel aan Dana dat ze er last van heeft en gebruik nu ook voor de fles dentinox (ofzo) zodat ze wel drinkt. Ben benieuwd wanneer het tandje echt doorkomt.
pi_65249228
iemand enig idee hoe je het beste om kan gaan met eenkennigheid? vroeguh met broertje deed ik gewoon niks. als in: sneu voor andere mensen maar het arme kind trekt het ff niet als iedereen er zomaar aankomt, dus iedereen back off!

helaas ging de eenkennigheid toen soepel over in peuterpubertijd is er een betere manier?
pi_65249281
Simmu, volgens mij kan je er weinig aan doen.
pi_65249577
nja, dwingen ga ik iig niet doen dat deed een kennisje ooit. het arme kind "moest maar wennen". daar begin ik dus niet aan. maar valt er iets te oefenen? ik lees dingen over duidelijk maken wanneer je wegloopt (bij naar bed brengen bijvoorbeeld), maar dat doe ik al. (compleet met kusje, zwaaien en een blije "tot strakjes!"). al van begin af aan, want zo klein ze zijn, ze hebben dingen echt wel door.
pi_65249641
Wij zijn vandaag lekker naar buiten geweest, voor het eerst. Twee weken niet buiten geweest was toch aardig lang maar goed het was er gewoon nog niet van gekomen. (-10 was een beetje koud voor een baby van nog geen 10 dagen, zieke man, regen etc) Maar heerlijk zeg. We zijn even naar het CB geweest om te wegen, 3400 gram dus dat is boven zijn geboortegewicht. Lekker gevoel geeft dat wel, de mevrouw van het CB vond het ook goed gaan allemaal en hij was lekker relaxed de hele weg.
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_65249684
Lekker is dat Estys. Hoe ging het met jou?
pi_65251138
Wat apart zeg, Tyler slaapt 's nachts ook prima, na de fles boertje (met moeite) en dan weer verder tukken, op 1x na dus.
Vandaag weer heel veel gespuugd en erg huilerig. Alleen stil op schoot en dan nog met heel veel moeite. Vind ik wel moeilijk hoor. Helemaal omdat Kim er dan beteuterd bij staat te kijken soms. Ik probeer haar er wel zoveel mogelijk bij te betrekken. Ook naast ons zitten, 1 arm om Kim, in de andere Tyler.
Ga donderdag eens vragen of het wel normaal is aan de kinderarts dat hij nu meer spuugt. Misschien beter friso comfort ofzo. Hij hikt ook veel en snel en dan komt het er ook makkelijk weer uit.

Verder is het natuurlijk een heerlijk jochie. Kijkt al mooi rond en wil het liefst zn koppie de hele tijd oprichten. En stuiplacht veel.
pi_65252513
Fijn dat het goed gaat met Seb Estrys!
Goed aangekomen dus! Hele geruststelling denk ik?

Fijn dat het goed gaat Ingrid, doe eens een fototje van Tyler als je je weer wat beterder voelt?
pi_65256567
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 16:31 schreef Ticootje het volgende:
Lekker is dat Estys. Hoe ging het met jou?
Het ging op zich prima, het was eigenlijk net wat te ver voor mij maar mijn moeder was mee en we hebben gewoon lekker rustig aan gedaan en onderweg gerust. Was wel moe toen ik thuis kwam, alsof ik een hele dag op pad was geweest.
ti amo più di ieri ma meno di domani
  dinsdag 20 januari 2009 @ 20:24:31 #291
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
pi_65258733
Cynthia slaapt meestal de hele nacht door, wat is dit heerlijk slapen zeg! Spugen doet ze heel af en toe maar dan ben je te druk met der bezig. Als we haar de fles geven en ze heeft het op gaat boeren ook erg snel meestal als we haar dan recht op zetten komt het er gelijk uit, daarna weer even beetje laten liggen of zitten en na een uurtje lekker spelen

Ze ligt nu al kleine 3 uurtjes op bed en ze slaapt heerlijk door, ook tijdens oud en nieuw was ze niet wakker te krijgen, we hebben even gekeken maar die meid slaapt zo lekker door wel even gelukkig nieuwjaar gewenst Zo fijn om Pappa te zijn
pi_65272683
wanneer moeten box & bedje naar beneden? als ze al echt richting zitten gaat of als ze de mobiele zelf beet kan pakken?
pi_65272743
Als ze de mobiel kan pakken, kun je beter die weghalen.
Bedje en box naar beneden doe je als ze (bijna) kunnen zitten, en nog verder naar beneden als ze zich gaan optrekken tot staan.
Saartje
pi_65273051
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 10:22 schreef Ticootje het volgende:
Ik heb een vraag voor de mensen die hun kindje in de cosleeper hebben.

Jen slaap in een soort van cosleeper, op gelijke hoogte van mijn bed. Nu is Jen nogal een draakje en heeft ze door hoe zij onder haar dekbed vandaan kan komen en kruipt dan dus naar mijn bed. Ik heb een boxspring, dus als ze ver genoeg kruipt dan lazert ze er dus af.

Wat nu? De bodem naar beneden?
Je bedoeld tussen jou bed en haar bed in? Of doorkruipen van jou bed af?

Tussen mijn bed en amber haar bedje zit een kier; die wil ik van het weekend opvullen met van dat foam of gewoon een deken. Kruipen doet ze nog niet; maar ze gaat nu wel rap (stevig zitten/staan), dus dat moeten we maar even snel in orde maken voordat ze er ook vandoor gaat in bed (ze kan wel al een hele tijd alle kanten opdraaien; maar dat is opgelost met goed instoppen/slaapzak).

Zo'n klaphekje (ikea) kan ook nog een goed idee zijn; dat zie ik nog als optie voor ons voor als ze het hele bed door gaat kruipen.
"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae
pi_65273086
Nee, er zit geen kier, ze valt dan gewoon van mijn bed af.
pi_65273124
slaapzakje tegen omdraaien werkt bij selene niet, die draait met slaapzakje en al. terugdraaien met slaapzakje daarentegen lukt niet. dus bij zielig gehuil vanaf heur kamertje ga ik direct tsjekken
pi_65273135
Oh, hier wordt er gekropen met slaapzak aan, ze kan gewoon gaan zitten en gaan staan al heeft ze dat ding aan..
  woensdag 21 januari 2009 @ 09:45:28 #298
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_65273160
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 09:42 schreef Ticootje het volgende:
Maar daar lig je zelf toch voor?
pi_65273163
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 09:42 schreef Ticootje het volgende:
http://www.traphekjes.nl/
daar hebben ze een systeem wat je aan elkaar kan klikken (er is vast wel een goedkopere versie). dan maak je toch gewoon een reuzebox van het bed
pi_65273176
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 09:45 schreef Jojogirl het volgende:

[..]

Maar daar lig je zelf toch voor?
' s nachts wel ja, maar overdag toch niet?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')