Bedankt!!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:47 schreef GustavFTW het volgende:
Dit is denk ik het item van studio sport, voor degene die het gemist hebben?
http://player.nos.nl/inde(...)5162/category/sport/
Dat kloptquote:
hopelijk kunnen we hem in dit topic verwelkomen.Volgens de geruchten zijn ze iig dicht bij een akkoordquote:Op woensdag 14 januari 2009 10:45 schreef Urquhart het volgende:
Hoe staat het ervoor met die Zweed, komt dat nog rond?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hopelijk definitief nu. Zijn we in ieder geval van dat gezeur af, en een nieuwe speler kunnen we sowieso wel gebruiken, hopelijk valt-ie niet tegen...quote:Op woensdag 14 januari 2009 12:46 schreef TheArt het volgende:
PSV geeft 4,5 mln voor Toivonen
EINDHOVEN - PSV en Malmö FF zijn het eens over de overgang van Ola Toivonen naar Eindhoven. Voor de Zweedse aanvaller maakt PSV 4,5 miljoen euro over naar Scandinavië.
© Telesport
quote:PSV en Malmö bereiken akkoord'
Geschreven op woensdag, 14 januari om 12:50
PSV lijkt aanvaller Ola Toivonen definitief binnen te hebben. Het doorgaans goed ingevoerde Sportbladet meldt dat de Eindhovenaren tot een akkoord met Malmö FF zijn gekomen over de transferprijs, zoals eerder gesuggereerd ongeveer 4 miljoen euro. Verdere details werden er nog niet bekendgemaakt.
Technisch manager Adrie van Kraaij onderhandelde al ettelijke keren met Scandinavische club om Toivonen naar de Eredivisie te halen. De Telegraaf meldt op zijn beurt dat de landskampioen 4,5 miljoen euro voor de international zal betalen.
De 22-jarige spits, die reeds twee interlands voor Zweden afwerkte, wordt in Scandinavië beschouwd als een begenadigd talent. Qua capaciteiten wordt Toivonen, die ook Fins bloed in zich heeft, gezien als een bewegelijke speler die zich om de diepste spits heen beweegt. De jongeling kwam in het verleden in eigen land eerder uit voor Degerfors en Örgryte.
"Ola is een zeer goede speler", vertelde teamgenoot Rick Kruys eerder deze week in AD/Sportwereld over zijn ploeggenoot. "Zijn spel doet denken aan Mounir El Hamdaoui van AZ. Ook een jongen die om de diepe spits zwerft en tevens scorend vermogen heeft. Bovendien heeft Ola een uitstekende vrije trap in de benen."
"In de Zweedse competitie is Toivonen zonder twijfel één van de drie beste spelers", zei Malmö-watcher Stefan Alfelt van Aftonbladet dinsdag tegenover de krant. "Ik verwacht dat hij ook bij PSV snel een ster is."
"Vergelijkingen met bijvoorbeeld Marcus Berg van FC Groningen hebben geen zin, het zijn twee compleet verschillende types. Waar Marcus vooral een goalgetter is, is Toivonen de multifunctionele teamspeler. Ik verwacht dat hij binnen het jaar een vaste waarde in de nationale ploeg is.''
toch lekker meegenomen op 11 januari.quote:PSV verwacht nu snelle transfer Toivonen
In het Algemeen Dagblad liet Adrie van Kraaij doorschemeren een snellere transfer van Ola Toivonen te verwachten. "Houd de komende dagen maar in de gaten. We hebben een heel acceptabel bod gedaan. Als we het geloof niet hadden dat Toivonen naar ons komt, hadden we de zaak allang afgeblazen."
nee dat was gisteren tijdens PSV - MVVquote:
Type Nijland.quote:Op woensdag 14 januari 2009 13:52 schreef -SG- het volgende:
Trouwens, wat voor type speler is toivonen?
Type Ibrahimovic.quote:Op woensdag 14 januari 2009 13:52 schreef -SG- het volgende:
Trouwens, wat voor type speler is toivonen?
nu hopen dat ie ook daadwerkelijk wat toevoegt..quote:Op woensdag 14 januari 2009 13:47 schreef Flaccid het volgende:
Toivonen is binnen!
http://www.vi.nl/NieuwsItem/PSVHeeftToivonenDefinitiefBinnen.htm
Nou als hij zijn kwaliteiten heeft dan dank ik god op mijn knietjes.quote:
quote:
Stevens' manier van spelen gezien... speelt Toivonen vanaf de bank.quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:44 schreef Prik0 het volgende:
Nu is het nog de vraag wie er naast Toivonen gaat spelen of zou Stevens kiezen voor 4-2-3-1
Een goede spits, zon jongen moet je veel laten spelen. MAarja, je weet niet wat stevens doet. 442 of 433quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:46 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Stevens' manier van spelen gezien... speelt Toivonen vanaf de bank.
hij moet gewoon eens een aantal wedstrijd vasthouden aan 442..quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:52 schreef Flaccid het volgende:
[..]
Een goede spits, zon jongen moet je veel laten spelen. MAarja, je weet niet wat stevens doet. 442 of 433
quote:Op woensdag 14 januari 2009 13:47 schreef Flaccid het volgende:
Toivonen is binnen!
http://www.vi.nl/NieuwsItem/PSVHeeftToivonenDefinitiefBinnen.htm
Laat het ons hopenquote:Op woensdag 14 januari 2009 14:54 schreef Vitamine_C het volgende:
[..]
![]()
Deze jongen speelt zich binnen een half jaar in de basis en gaat iedereen verstelt doen staan
Ja tuurlijk moet hij spelen, maar ik hoop dat het daadwerkelijk gebeurt.quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:52 schreef Flaccid het volgende:
[..]
Een goede spits, zon jongen moet je veel laten spelen. MAarja, je weet niet wat stevens doet. 442 of 433
Nieuwe sponsor?quote:
idd, maar volgens AD stapt ie na mvv alweer af van het 442quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:53 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
hij moet gewoon eens een aantal wedstrijd vasthouden aan 442..
Dus ik ga er niet van uit dat hij met Toivonen wel voor 442 kiest.quote:De trainer van PSV gebruikte het oefenduel met MVV (7-1) om weer eens te onderzoeken of in de spits Danko Lazovic en Danny Koevermans als koningskoppel een serieuze optie zijn.
Het antwoord daarop is ‘nee’. Stevens zei het niet met zoveel woorden, maar uit zijn lichaamstaal viel duidelijk op te maken dat de kans klein is dat hij zondag tegen Roda JC een beroep doet op beide spitsen.
Wie zal er wijken dan? Lazo of Koef?quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:00 schreef Vitamine_C het volgende:
We gaan in principe gewoon weer in dezelfde opstelling spelen als voor de winterstop denk ik.
Haha. Koef liet het tegen Liverpool ook zien, in mijn ogen, om niet bang te zijn kansen te creëren en gewoon eens op doel te schieten.quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:07 schreef murpheh het volgende:
Mag koef er in de 80e minuut inkomen voor die goalToch liever lazo dan koef, zolang toivonen maar een kans krijgt en niet af en toe een kwartiertje als invaller
mja das waar..quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:12 schreef GustavFTW het volgende:
Toch is het weer een speler die we eigenlijk al hebben. Krijg je weer zoiets als een 'luxe' probleem. Lazovic, Afellay, Nijland, Toivonen.. allemaal een beetje hetzelfde type speler voor achter de spitsen of schaduwspits. Hopen dat ie zich weet te onderscheiden, en een goede vrije trap/corner is altijd welkom natuurlijk.
Nijland is nog lang niet klaar voor het niveau van PSV. Toivonen en Lazovic zet je samen in de spits, een dynamisch duo met goed scorend vermogen. Afellay zet je erachter.quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:12 schreef GustavFTW het volgende:
Toch is het weer een speler die we eigenlijk al hebben. Krijg je weer zoiets als een 'luxe' probleem. Lazovic, Afellay, Nijland, Toivonen.. allemaal een beetje hetzelfde type speler voor achter de spitsen of schaduwspits. Hopen dat ie zich weet te onderscheiden, en een goede vrije trap/corner is altijd welkom natuurlijk.
Dat is in ieder geval fijn om te horen.quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:17 schreef Vitamine_C het volgende:
[..]
Nijland is nog lang niet klaar voor het niveau van PSV. Toivonen en Lazovic zet je samen in de spits, een dynamisch duo met goed scorend vermogen. Afellay zet je erachter.
Zijn vrije trap/corner is iig beter dan dat wat er nu bij PSV rond loopt
Isakssonquote:Op woensdag 14 januari 2009 15:35 schreef neilpad het volgende:
Als Toivonen echt iets kan brengen zou ik het zo doen denk ik:
Isaksson
Culina Marcellis Salcido Pieters
Mendez Afellay Simons Amrabat
Toivonen Koevermans
Enige probleem wat ik dan zie is het ontbreken van Bakkal, die ik graag zie voetballen.
Mendez kan er eventueel uit voor Otman, aangezien hij ws toch vertrekt aan het einde van het seizoen maar eerlijk gezegd vind ik Mendez een van de betere bij PSV dit seizoen. Aan de andere kant is Culina ook wel lekker huis aan het houden en heb je Mendez niet echt nodig als het gewoon loopt ().
Overigens doet Salcido ws nog niet mee dit weekend aangezien hij morgen pas terug komt uit Mexico.
Hier mee eens, alleen dan een 'plat' middenveld, om het breed te houden.quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:37 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
Isaksson
Culina - Marcellis - Salcido - Pieters
Amrabat - Afellay - Simons - Dzsudzsak
Toivonen - Koevermans
en dan met een ruit op het middenveld..
voor welke controlerende spelers komt er dan ruimte? Mendez?quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:43 schreef neilpad het volgende:
Snap niet dat jullie Dzsudzak nog krediet geven. Laat hem maar ff op de bank zitten.
Simons mag van mij wel in de verdediging dit weekend trouwens, meer ruimte op het middenveld.
Jij DURFT daar aan te twijfelen?!?!?!quote:Op woensdag 14 januari 2009 12:50 schreef GustavFTW het volgende:
.
Nu hopen dat hij echt de verlosser is..
quote:PSV en Malmö FF bereiken akkoord over Ola Toivonen
14 januari 2009 15:45
Ola Toivonen.
PSV en het Zweedse Malmö FF hebben woensdag overeenstemming bereikt over de transfer van Ola Toivonen. PSV moet er zelf nog wel uitkomen met de 22-jarige aanvaller, de gesprekken daartoe worden opgestart. Als dat gebeurt, is de Zweed vanaf dat moment meteen inzetbaar in het team van hoofdcoach Huub Stevens.
1.90 meter, 74 kilogram
Ola Toivonen werd op 3 maart 1986 geboren en begon zijn carrière bij Degerfors. Via Örgryte kwam hij in 2007 bij Malmö FF terecht, de club die onder meer spelers als Zlatan Ibrahimovic (Internazionale) en Patrick Andersson (FC Barcelona) heeft opgeleid en waar eerder Afonso Alves speelde. In 2008 scoorde Toivonen - 1.90 meter, 74 kilogram en tweevoudig international voor Zweden - in 27 wedstrijden 14 doelpunten. Na langdurige onderhandelingen kwamen PSV en zijn club Malmö FF er woensdag uit.
Dit is nl veel te vaak waar. Lazovic mag wieberen van mij.quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:25 schreef rubbereend het volgende:
met Lazovic is het centrum altijd leeg omdat hij weer ergens anders rondhangt
Godver wat een lekker wijf.quote:
Ik denk niet dat de "spelersgroep" een probleem met Stevens heeft, ik denk dat dat "individuen" zijn.quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:30 schreef ErikT het volgende:
Je ziet trouwens nu bij Feyenoord wat er gebeurt als je spelers serieus gaat nemen. Dan gaat de trainer eruit, straks de technisch directeur... ik ben blij dat ze bij ons zeggen dat die spelers hun smoel moeten houden en op moeten rotten. (Gomes, Salcido, enz) Voordat je het technische plaatje weer voor elkaar hebt ben je seizoenen verder.
idd.. en ik denk dat je die individuen het best kunt verkopen.. dat levert later alleen nog maar problemen op..quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:58 schreef Morrigun99 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de "spelersgroep" een probleem met Stevens heeft, ik denk dat dat "individuen" zijn.
Dat is bij Feyenoord toch net zo. Zo is het altijd met groepen. "Een groep" heeft een probleem met iemand. En dan blijkt altijd dat het er maar een handvol zijn, en dat de rest het eigenlijk wel best vindt maar niet een groot genoege smoel en/of rechte rug heeft.quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:58 schreef Morrigun99 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de "spelersgroep" een probleem met Stevens heeft, ik denk dat dat "individuen" zijn.
Niets, hij speelt nu met Peru één of ander toernooi in Zuid-Amerika. En Stevens is een laffe trainer. Voorlopig houd ik nog steeds het vertrouwen in Manco: El differente beschikt over meer voetbalintelligentie dan Afellay, die ik ondanks zijn regelmatig aanwezige blinde gedraaf hoog heb zitten als spelmaker.quote:
Kan je wat meer over hem vertellen?quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:32 schreef cultheld het volgende:
Toivonen. Onze eigen Manco is al beter (andere positie, maar Toivonen opstellen gaat bij Huubke automatische ten koste van Manco).
Hij is een slungelige Lazovic, met iets meer overzicht en iets minder scorend vermogen. Bovendien weegt hij 74 kilo met zijn 1.90; de vriend van mijn zusje is ook 1.90, weegt 76 kilo en heeft dezelfde slungelige bouw als deze breekbare Fin: als ik met mijn 1.75 ook maar tegen 'm opbots valt ie al om. Ik zie Toivonen al luchtduels aangaan met Douglas of Volmer: dat wordt lachen zeg.. voor de tegenstander.quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:35 schreef sjimz het volgende:
[..]
Kan je wat meer over hem vertellen?
Nul dus?quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:40 schreef cultheld het volgende:
[..]
Hij is een slungelige Lazovic, met iets meer overzicht en iets minder scorend vermogen. Bovendien weegt hij 74 kilo met zijn 1.90; de vriend van mijn zusje is ook 1.90, weegt 76 kilo en heeft dezelfde slungelige bouw als deze breekbare Fin: als ik met mijn 1.75 ook maar tegen 'm opbots valt ie al om. Ik zie Toivonen al luchtduels aangaan met Douglas of Volmer: dat wordt lachen zeg.. voor de tegenstander.
In Zweden zou een 25-jarige Bob Peeters ook nog aan de lopende band scoren. Als ik afga op zijn acties, de tijd die hij neemt en de zuiverheid van zijn schoten, scoort ie maximaal 5 goals in de tweede seizoenshelft. Of hij moet niet lui zijn en op een goede dag tegen degradatieteams de 3- 4- en 5-0 maken.quote:
Valt me op dat je erg negatief over Toivonen bentquote:Op woensdag 14 januari 2009 19:05 schreef cultheld het volgende:
[..]
In Zweden zou een 25-jarige Bob Peeters ook nog aan de lopende band scoren. Als ik afga op zijn acties, de tijd die hij neemt en de zuiverheid van zijn schoten, scoort ie maximaal 5 goals in de tweede seizoenshelft. Of hij moet niet lui zijn en op een goede dag tegen degradatieteams de 3- 4- en 5-0 maken.
nu je het zegt, idd!quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:06 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Valt me op dat je erg negatief over Toivonen bent
quote:Op woensdag 14 januari 2009 12:55 schreef PouwelZ het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The truth is that we all try to hide. | Last.fm
Valt me op dat er nogal wat van die jongen verwacht wordt terwijl hij al 22 is en nog steeds niet bij het nationaal elftal zit en niet bijster veel interesse van andere clubs weet op te wekken. Ik heb hem nog geen seconde zien voetballen maar dit soort feiten wijzen doorgaans op een beperkte clubvoetballer.quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:06 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Valt me op dat je erg negatief over Toivonen bent
Leuk dat je terug bent met je "verstand van voetbal enzo", maar aangezien ik veel waarde hecht aan jouw mening, is mijn avond nu verpest.quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:40 schreef cultheld het volgende:
[..]
Hij is een slungelige Lazovic, met iets meer overzicht en iets minder scorend vermogen. Bovendien weegt hij 74 kilo met zijn 1.90; de vriend van mijn zusje is ook 1.90, weegt 76 kilo en heeft dezelfde slungelige bouw als deze breekbare Fin: als ik met mijn 1.75 ook maar tegen 'm opbots valt ie al om. Ik zie Toivonen al luchtduels aangaan met Douglas of Volmer: dat wordt lachen zeg.. voor de tegenstander.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
is hij een (natuurlijke) leider in het veld?quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:55 schreef neilpad het volgende:
Toivonen is natuurlijk niet de verlosser maar mss dat hij net dat beetje kan brengen dat het team op het moment nodig heeft.
Nee, die kunnen wij niet betalen of die willen niet komen.quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:57 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
is hij een (natuurlijke) leider in het veld?
ook niet iemand die de ploeg op sleeptouw kan nemen?quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:02 schreef neilpad het volgende:
[..]
Nee, die kunnen wij niet betalen of die willen niet komen.
Ik kan niemand bedenken die, neem ik aan op het middenveld, of waar dan ook, meteen in de basis kan en echt een groot verschil kan maken voor PSV en die betaalbaar is en misschien nog wel belangrijker, bereid is om voor ons te spelen.quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:03 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
ook niet iemand die de ploeg op sleeptouw kan nemen?
quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:32 schreef Prik0 het volgende:
-----------------Isaksson
Kromkamp-Marcellis-Salcido-Culina
---------------Bakkal Simons
---------Amrabat- Affelay - Manco
--------------------Toivonen
quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:32 schreef Prik0 het volgende:
-----------------Isaksson
Kromkamp-Marcellis-Salcido-Culina
---------------Bakkal Simons
---------Amrabat- Affelay - Manco
--------------------Toivonen
Ik heb op youtube compilatie gechecked van hem. Zag er netjes uit.quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:01 schreef _Mike_ het volgende:
Ik zie iedereen wel helemaal leip doen over Toivonen, maar hoeveel van jullie hebben hem werkelijk zien spelen?
hij zal vast 2klasse beter zijn als wielaertquote:Op woensdag 14 januari 2009 23:01 schreef _Mike_ het volgende:
Ik zie iedereen wel helemaal leip doen over Toivonen, maar hoeveel van jullie hebben hem werkelijk zien spelen?
Tja, op youtube kun je zelfs geweldige compilaties maken van Isaksson en Pietersquote:Op woensdag 14 januari 2009 23:03 schreef Flaccid het volgende:
[..]
Ik heb op youtube compilatie gechecked van hem. Zag er netjes uit.
Check! Pieters is vet goed, hij scoort! Check youtube:quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:05 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Tja, op youtube kun je zelfs geweldige compilaties maken van Isaksson en Pieters
Wat een non-argument. Amrabat brak ook pas laat door bij de amateurs en de carriere van Salcido kwam ook op late leeftijd pas op gang.quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Valt me op dat er nogal wat van die jongen verwacht wordt terwijl hij al 22 is en nog steeds niet bij het nationaal elftal zit en niet bijster veel interesse van andere clubs weet op te wekken. Ik heb hem nog geen seconde zien voetballen maar dit soort feiten wijzen doorgaans op een beperkte clubvoetballer.
Want Ibrahimovic, Alves en Berg deden het ook allemaal net zo slecht als Peeters toen ze in Nederland begonnen te voetballenquote:Op woensdag 14 januari 2009 19:05 schreef cultheld het volgende:
[..]
In Zweden zou een 25-jarige Bob Peeters ook nog aan de lopende band scoren. .
Manco is zeker een zeer getalenteerde speler die wat mij betreft wat vaker een kans moet krijgen. Toivonen stijgt echter absoluut ver boven spelers als Nijland en doedelzak uit.quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:32 schreef cultheld het volgende:
Toivonen. Onze eigen Manco is al beter (andere positie, maar Toivonen opstellen gaat bij Huubke automatische ten koste van Manco).
Zullen korte compilaties zijnquote:Op woensdag 14 januari 2009 23:05 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Tja, op youtube kun je zelfs geweldige compilaties maken van Isaksson en Pieters
Heb zelf veel samenvattingen gezien van de wedstrijden van Malmö dit seizoen en krijg (niet geheel objectieve) info van een maat van me die trouw Malmö supporter isquote:Op woensdag 14 januari 2009 23:01 schreef _Mike_ het volgende:
Ik.quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:01 schreef _Mike_ het volgende:
beter dánquote:Op woensdag 14 januari 2009 23:05 schreef RijstNatie het volgende:
[..]
hij zal vast 2klasse beter zijn als wielaert
Zoek eens op Sikora compilatie.quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:03 schreef Flaccid het volgende:
[..]
Ik heb op youtube compilatie gechecked van hem. Zag er netjes uit.
Wat voor reactie wil je hier op? "Ooooh my god dat is heeull niet zo, blablabla"quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:05 schreef RijstNatie het volgende:
[..]
hij zal vast 2klasse beter zijn als dan Wielaert
Hehe, oké dan ik vroeg het me gewoon afquote:Op woensdag 14 januari 2009 23:49 schreef Vitamine_C het volgende:
Heb zelf veel samenvattingen gezien van de wedstrijden van Malmö dit seizoen en krijg (niet geheel objectieve) info van een maat van me die trouw Malmö supporter is
Tot nu toe zijn we aan het discussiëren over Toivonenquote:Op donderdag 15 januari 2009 01:02 schreef leolinedance het volgende:
Hé, is er some iets mis? Reker is nog niet afgekraakt in dit topic!
Toivonen is met geen van hen vergelijkbaar. Bovendien stel ik niet dat elke veel scorende of goed spelende voetballer uit de Zweedse competitie er niets van bakt, maar wel dat de verdediging in die competitie over het algemeen nog slechter is dan die in Nederland.quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:44 schreef Vitamine_C het volgende:
[..]
Wat een non-argument. Amrabat brak ook pas laat door bij de amateurs en de carriere van Salcido kwam ook op late leeftijd pas op gang.
[..]
Want Ibrahimovic, Alves en Berg deden het ook allemaal net zo slecht als Peeters toen ze in Nederland begonnen te voetballen![]()
[..]
Manco is zeker een zeer getalenteerde speler die wat mij betreft wat vaker een kans moet krijgen. Toivonen stijgt echter absoluut ver boven spelers als Nijland en doedelzak uit.
Ik ben benieuwd. Wanneer mag/zal hij voor het eerst bij de selectie zitten?quote:Op donderdag 15 januari 2009 01:05 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Tot nu toe zijn we aan het discussiëren over Toivonen
Zodra hij rond is met PSV is hij direct inzetbaar toch?quote:Op donderdag 15 januari 2009 01:10 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd. Wanneer mag/zal hij voor het eerst bij de selectie zitten?
Hopen dat het waar is.quote:Telegraaf: PSV meldt zich voor Elia
Volgens De Telegraaf heeft PSV zich bij FC Twente gemeld voor Eljero Elia. De club wil de aanvaller deze winterstop niet meer verkopen. Net als Ajax zou PSV nu in de markt zijn om Elia in de zomer over te nemen.
Voor dat geld kun je waarschijnlijk ook Alex terugkrijgen...quote:Op donderdag 15 januari 2009 08:25 schreef Prik0 het volgende:
[..]
12 miljoen neerleggen en halen die jongen.![]()
![]()
Als die mogelijkheid er was zou Reker dat natuurlijk al lang geleden hebben gedaan.quote:Op donderdag 15 januari 2009 09:12 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Voor dat geld kun je waarschijnlijk ook Alex terugkrijgen...
quote:Toivonen tekent voor 3,5 jaar met optie voor twee seizoenen
15 januari 2009 10:45
PSV en Ola Toivonen hebben overeenstemming over een contract voor 3,5 jaar met een optie voor nog twee seizoenen. Dat heeft de directie donderdagochtend bekend gemaakt. De Zweedse aanvaller (22) wordt donderdagmorgen medisch gekeurd en zal ’s middags al meedoen met de training in het Philips Stadion.
Vanochtend medische keuring
De komende 3,5 jaar speelt Toivonen in het shirt van PSV, met een optie tot en met 2014. Donderdagochtend wordt de Zweed gekeurd en vanmiddag zal hij al de eerste training meedoen met de selectie van hoofdcoach Huub Stevens. PSV zal de speler vanmiddag eveneens presenteren, het tijdstip daarvan is mede afhankelijk van de keuring en wordt zodra het bekend is gecommuniceerd. PSV is tevreden met het aantrekken van de talentvolle Zweed, die overkomt van Malmö FF. “Hij voegt iets toe aan onze groep. Een talentvolle speler met veel kwaliteiten. Ik ben blij met zijn komst”, aldus Huub Stevens. Ook algemeen directeur Jan Reker is blij met de komst van Toivonen, die eerder ook speelde voor Degerfors en Örgryte. “Een waardevolle versterking”, aldus Reker donderdagochtend. Toivonen, van 3 juli 1986, is 1.90 meter lang en weegt 74 kilogram. Hij speelde al twee A-interlands voor Zweden en is na Andreas Isaksson de tweede Zweed in de selectie. PSV traint vanmiddag in het Philips Stadion om 14.30 uur.
© PSV NV
Misschien nog wel minder dan dat na wat komisch verdedigen gisteravond.quote:Op donderdag 15 januari 2009 09:12 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Voor dat geld kun je waarschijnlijk ook Alex terugkrijgen...
Zonder twijfel! Herr Obersturmfuhrer Reker bokst alles voor elkaarquote:Op donderdag 15 januari 2009 09:14 schreef Prik0 het volgende:
[..]
Als die mogelijkheid er was zou Reker dat natuurlijk al lang geleden hebben gedaan.
Alex wil gewoon graag terug, en begint al vast wat te blunderen om de vraagprijs te drukkenquote:Op donderdag 15 januari 2009 12:05 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Misschien nog wel minder dan dat na wat komisch verdedigen gisteravond.
18-2-2009.................. alleen niet bij onsquote:Op donderdag 15 januari 2009 14:05 schreef Vitamine_C het volgende:
wanneer zet V. Bommel nou zijn handtekening?
Bij wie dan en wat is je bron?quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:32 schreef rubbereend het volgende:
[..]
18-2-2009.................. alleen niet bij ons
kan geen precieze namen noemen, maar het zal ergens bij een trainingsveld zijn.. en aan een fan.. bron? astro tv..quote:
quote:Eindhoven epicentrum voor binnenhalen WK
De KNVB en de Belgische voetbalbond (KBVB) hebben Eindhoven als hoofdkwartier aangewezen om te proberen het WK 2018 of 2022 binnen te halen. Dat heeft de gemeente Eindhoven donderdag bekendgemaakt.
Behalve Eindhoven waren ook Amsterdam, Antwerpen en Rotterdam in de race. De centrale ligging, bereikbaarheid en representativiteit van Eindhoven heeft voor beide voetbalbonden de doorslag gegeven.
Ik zeg nergens dat het onmogelijk is dat zo iemand geen waardevolle speler kan worden, maar over het algemeen hoor je op je 22e toch wel al aardig op weg te zijn. Zeker als aanvallende speler. Dan kan je wel uitzonderingen gaan noemen maar dat verandert niks aan de feitenquote:Op woensdag 14 januari 2009 23:44 schreef Vitamine_C het volgende:
[..]
Wat een non-argument. Amrabat brak ook pas laat door bij de amateurs en de carriere van Salcido kwam ook op late leeftijd pas op gang.
[..]
Als hij er echt ver bovenuit steekt zou hij dus meteen een sleutelspeler van de selectie zijn, ik hoop dat je gelijk hebt en dat je in je enthousiasme 'ver boven uit steken' niet verwart met 'is misschien net iets beter'quote:Manco is zeker een zeer getalenteerde speler die wat mij betreft wat vaker een kans moet krijgen. Toivonen stijgt echter absoluut ver boven spelers als Nijland en doedelzak uit.
Het is misschien een lichtelijke overdrijvingquote:Op donderdag 15 januari 2009 16:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als hij er echt ver bovenuit steekt zou hij dus meteen een sleutelspeler van de selectie zijn, ik hoop dat je gelijk hebt en dat je in je enthousiasme 'ver boven uit steken' niet verwart met 'is misschien net iets beter'
En als er iets is waar de joden verstand van hebben dan is het wel van mooiboys.quote:Op donderdag 15 januari 2009 18:30 schreef _Mike_ het volgende:
Mooiboy jeweets
Waarom dacht ik ook aan deze zin toen ik zijn post zag?quote:Op donderdag 15 januari 2009 18:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En als er iets is waar de joden verstand van hebben dan is het wel van mooiboys.
Omdat het waar is. Als er ergens veel nichten voetballen of gevoetbald hebben is het wel bij Ajax!quote:Op donderdag 15 januari 2009 18:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waarom dacht ik ook aan deze zin toen ik zijn post zag?
Hij komt hier dan ook alleen posten omdat hij jaloers is!quote:Op donderdag 15 januari 2009 18:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Omdat het waar is. Als er ergens veel nichten voetballen of gevoetbald hebben is het wel bij Ajax!
Kennedy is ook een mooiboy, kopen?quote:Op donderdag 15 januari 2009 18:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En als er iets is waar de joden verstand van hebben dan is het wel van mooiboys.
Nijland zou ook best een mooiboy kunnen zijn met wat begeleiding, ruilen tegen Suarez?quote:Op donderdag 15 januari 2009 18:59 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Kennedy is ook een mooiboy, kopen?
iddquote:Op donderdag 15 januari 2009 18:57 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Hij komt hier dan ook alleen posten omdat hij jaloers is!
Omdat wij nou een echte blonde mooiboy hebben?quote:Op donderdag 15 januari 2009 18:57 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Hij komt hier dan ook alleen posten omdat hij jaloers is!
Duhquote:Op donderdag 15 januari 2009 19:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Omdat wij nou een echte blonde mooiboy hebben?
quote:Eljero Elia wil FC Twente niet verruilen voor PSV
Het zit PSV niet mee in de zoektocht naar versterking. Er komt geen fatsoenlijk bod op de mopperende spelers die graag weg willen en op Toivonen na lijkt PSV moeilijk spelers aan zich te binden. In Gomes, Alex, Ooijer, Van Bommel en ook Eljero Elia ziet PSV welkome versterkingen, maar deze lijken een utopie.
Ondanks het bod van PSV op Eljero Elia lijkt de revelatie van de eerste seizoenshelft voor Ajax te kiezen. Tegen Sportweek gaf hij al aan er klaar voor te zijn en dat hij van waarde kan zijn voor de Amsterdamse ploeg.
Elia speelde in de jeugd al voor Ajax voordat hij naar ADO Den Haag vertrok. Toen FC Twente hem een aanbieding deed was Ajax ook geïnteresseerd, maar toen wilde hij dat onder andere het Haagse publiek niet aandoen. Nu lijkt hij dus wel voor Ajax te kiezen, ondanks de aanbieding van de Eindhovense kampioen.
Quincy lijkt me geen goede (Al weet ik niet hoe hij het laatste tijd doet) en de Ridder twijfel ik sterk over. Heeft die zich genoeg ontwikkeld sinds dat laatste jeugd EK? Daar was hij niet bijzonder, wel aardig, maar of het een versterking zou zijn voor PSV vraag ik me af!quote:Op donderdag 15 januari 2009 19:30 schreef Prik0 het volgende:
[..]
![]()
Ik zeg nogmaals: Daniel de Ridder of Owosu-Abeyie
quote:Toivonen is dit jaar nog maar net aan de trainingen begonnen. De Zweedse competitie begint pas in maart. Hoewel hij formeel direct inzetbaar is bij PSV luidt de verwachting dat Toivonen komende zondag nog niet bij de selectie zit voor de wedstrijd tegen Roda JC.
Quincy speelde het afgelopen halfjaar op huurbasis voor Birmingham en deed het daar alleraardigst maar was te duur om definitief over te nemen. Nu is hij op proef bij Tottenham. De Ridder speelde vorig jaar ook voor Birmingham maar paste zijn speelstijl niet bij de plannen van de coach die toch erg tevreden over hem was. Dit jaar speelt hij voor Wigan maar heeft hij nog niet veel minuten gemaakt volgens mij. Zou daarom ook niet al te duur moeten zijn.quote:Op donderdag 15 januari 2009 19:36 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Quincy lijkt me geen goede (Al weet ik niet hoe hij het laatste tijd doet) en de Ridder twijfel ik sterk over. Heeft die zich genoeg ontwikkeld sinds dat laatste jeugd EK? Daar was hij niet bijzonder, wel aardig, maar of het een versterking zou zijn voor PSV vraag ik me af!
Ah, dan is Quincy het overwegen waard! Het laatste wat ik van hem wist was dat hij het in Rusland volgens mij niet goed deed, daarna hoorde ik weinig van hem.quote:Op donderdag 15 januari 2009 19:41 schreef Prik0 het volgende:
[..]
Quincy speelde het afgelopen halfjaar op huurbasis voor Birmingham en deed het daar alleraardigst maar was te duur om definitief over te nemen. Nu is hij op proef bij Tottenham. De Ridder speelde vorig jaar ook voor Birmingham maar paste zijn speelstijl niet bij de plannen van de coach die toch erg tevreden over hem was. Dit jaar speelt hij voor Wigan maar heeft hij nog niet veel minuten gemaakt volgens mij. Zou daarom ook niet al te duur moeten zijn.
Hm, dus we hebben al tot maart een excuus om hem niet te zien voetballen.quote:
Lijkt mij ook een goede. Probleem zal wel salaris zijn, aangezien hij russische en engelse salarissen gewend is nu ;pquote:
Ja maar, we gaan hem "voorzichtig brengen" en "Ola is een jongen voor de toekomst". Je weet toch hoe zoiets gaatquote:Op donderdag 15 januari 2009 19:57 schreef Prik0 het volgende:
Een halve Toivonen is alsnog beter dan een hele Koevermans/Lazovic en hoe meer hij speelt des te sneller is hij topfit.
MIsschien mag ie al wel met Jong PSV meespelenquote:Op donderdag 15 januari 2009 20:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ja maar, we gaan hem "voorzichtig brengen" en "Ola is een jongen voor de toekomst". Je weet toch hoe zoiets gaat
Het is toch niet gek dat hij niet meedoet tegen Roda?quote:Op donderdag 15 januari 2009 20:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ja maar, we gaan hem "voorzichtig brengen" en "Ola is een jongen voor de toekomst". Je weet toch hoe zoiets gaat
Ik wil Suarez niet eens in ons rood/witquote:Op donderdag 15 januari 2009 19:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nijland zou ook best een mooiboy kunnen zijn met wat begeleiding, ruilen tegen Suarez?
Nee stel je voor dat je een spits hebt die scoort, zou ik ook niet willen als PSV zijnde. Liever spitsen van 8 miljoen euro per stuk die alleen in hun dromen scoren.quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:29 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik wil Suarez niet eens in ons rood/wit
Wat een kutvoetballer zeg
Het gaat mij meer om het feit dat hij bekend staat om schwalbes, dat hij altijd betrokken is bij opstootjes, ik vind hem geen PSV-waardige spelerquote:Op donderdag 15 januari 2009 23:34 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Nee stel je voor dat je een spits hebt die scoort, zou ik ook niet willen als PSV zijnde. Liever spitsen van 8 miljoen euro per stuk die alleen in hun dromen scoren.
Klopt. Hij is te goed voor dit PSV.quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:36 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
ik vind hem geen PSV-waardige speler
quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:37 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Klopt. Hij is te goed voor dit PSV.
[..]
Klopt. Hij is te goed voor dit PSV.
Type Lazovic, alleen dan beterquote:Op donderdag 15 januari 2009 23:36 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Het gaat mij meer om het feit dat hij bekend staat om schwalbes, dat hij altijd betrokken is bij opstootjes, ik vind hem geen PSV-waardige speler
maak je geen zorgen hij gaat van de zomer wel weg, desnoods met arbitragequote:Op donderdag 15 januari 2009 23:53 schreef Prosac het volgende:
Suarez is sowieso te goed voor de Nederlandse competitie, die moet gewoon alweer vertrekken om verder te kunnen groeien.
Altijd dat negatieve gezeik...quote:Op donderdag 15 januari 2009 19:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hm, dus we hebben al tot maart een excuus om hem niet te zien voetballen.
Wie is die dictator dan?quote:Op donderdag 15 januari 2009 20:07 schreef ub40_bboy het volgende:
Quincy wil dus echt niet onder een dictator spelen.
Ben erg benieuwd wat we van hem nog gaan zien.quote:
Nee, daarvan hebben jullie er nooit een gehad bij PSVquote:Op donderdag 15 januari 2009 23:36 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Het gaat mij meer om het feit dat hij bekend staat om schwalbes, dat hij altijd betrokken is bij opstootjes, ik vind hem geen PSV-waardige speler
[..]
Klopt. Hij is vindt zichzelf te goed voor dit PSV.
Zo'n speler past in ieder geval perfect daar bij die adammers. En dat die Elia niet naar PSV wil.. ach.. zegt genoeg.quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:46 schreef rubbereend het volgende:
Suarez heeft een kut mentaliteit en het maakt hem niks uit als hij door voor zijn eigen glorie te gaan zijn team enorm kan duperen. Zo'n speler hoef ik niet.
Het zegt genoeg dat hij voor de mooiste en grootste club van Nederland wil spelen inderdaad.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:03 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Zo'n speler past in ieder geval perfect daar bij die adammers. En dat die Elia niet naar PSV wil.. ach.. zegt genoeg.
Ajax staat ook weer langer dan drie weken in de top 3 hoor...quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:00 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Het zegt genoeg dat hij voor de mooiste en grootste club van Nederland wil spelen inderdaad.
met resultaten uit het verleden haal je geen punten hoorquote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:00 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Het zegt genoeg dat hij voor de mooiste en grootste club van Nederland wil spelen inderdaad.
MWUAHAHAHAHAHAHquote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
Laten we maar zelf is een paar wedstrijden achter elkaar winnen,
hij heeft daar ook in de jeugdopleiding gezeten, dus zo gek is dat nou ook weer niet.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:03 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Zo'n speler past in ieder geval perfect daar bij die adammers. En dat die Elia niet naar PSV wil.. ach.. zegt genoeg.
Ik ben alweer weg.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:47 schreef murpheh het volgende:
Ajax is zo fijn, kom we gaan in het psv topic vertellen hoe fijn ajax isJEEJ
Kijk eens aan, nummer 7. Dat voorspelt veel goeds.quote:
Waarom? Niet weggaan, gewoon blijven!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:49 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ik ben alweer weg.
Succes zondag jongens!
Tsja... Zie het niet gebeuren.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:38 schreef -Vaduz- het volgende:
Tijd voor een PSV-inhaalslag de komende tijd!
Dat het niet de meest aimabele persoonlijkheid is boeit me echt geen reet. Het is gewoon een fantastische voetballer en die hebben we momenteel een stuk of 3 nodig.quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:29 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik wil Suarez niet eens in ons rood/wit
Wat een kutvoetballer zeg
Dan moet er toch heel wat gebeurd zijn in de winterstop, anders zit dat er niet in. Het kan alle kanten op maar een echte inhaalslag om nog mee te gaan strijden voor de titel acht ik onwaarschijnlijk. Hopen mag natuurlijkquote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:38 schreef -Vaduz- het volgende:
Tijd voor een PSV-inhaalslag de komende tijd!
geef mij dan maar Sulejmani..quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat het niet de meest aimabele persoonlijkheid is boeit me echt geen reet. Het is gewoon een fantastische voetballer en die hebben we momenteel een stuk of 3 nodig.
isquote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
Laten we maar zelf is een paar wedstrijden achter elkaar winnen, en dan kunnen we Ajax weer uitlachen
Mij ook.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:51 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
geef mij dan maar Sulejmani..
Het spel moet beter maar het is zeker niet onmogelijk.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dan moet er toch heel wat gebeurd zijn in de winterstop, anders zit dat er niet in. Het kan alle kanten op maar een echte inhaalslag om nog mee te gaan strijden voor de titel acht ik onwaarschijnlijk. Hopen mag natuurlijk
Geef mij ze maar allebei als we dan toch bezig zijnquote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:51 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
geef mij dan maar Sulejmani..
Op dit moment draagt Suarez Ajax meer dan dat Sulejmani dat doet.quote:
Inderdaadquote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:35 schreef sjimz het volgende:
[..]
Op dit moment draagt Suarez Ajax meer dan dat Sulejmani dat doet.
Maar goed laten we die discussie hier maar niet houden
Maak je maar geen zorgen, die komen echt niet naar Eindhoven. Helaas....quote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:36 schreef neilpad het volgende:
Twee typische Ajax spelers, mogen allebei in Amsterdam blijven.
Lazovic mag van mij ook oprotten. Ben trouwens bang dat we met Toivonen ook weer een mannetje in huis hebben gehaald, maar goed we zullen zien.
Ik krijg steeds meer het idee dat jij helemaal geen PSV supporter bentquote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Maak je maar geen zorgen, die komen echt niet naar Eindhoven. Helaas....
Dat idee heb ik juist van jou, echt ongelooflijk hoe kortzichtig sommigen hier denken.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:01 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik krijg steeds meer het idee dat jij helemaal geen PSV supporter bent
Jij fluit zeker ook de eigen spelers uit?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat idee heb ik juist van jou, echt ongelooflijk hoe kortzichtig sommigen hier denken.
Ja man! Elke wedstrijd!!11!!! ZOMFG!!1!!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:13 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Jij fluit zeker ook de eigen spelers uit?
Voor jou hetzelfde wat ik tegen Leonline heb gezegdquote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:27 schreef lookinforyou het volgende:
Wat een azijnpisser ben je toch Grrr![]()
Ja het gaat minder dit jaar. Je kan nu eenmaal niet jaar in, jaar uit kampioen worden.
En natuurlijk... Reker is een eikel, maar hij zit er nu eenmaal en we hebben het ermee te doen. Jammer, maar zo is het.
Maar jij bent altijd zoooooo negatief . Is het misschien een idee om die zwart galligheid niet met ons te delen ?
Kost tenslotte weinig moeite om PSV nog dieper de grond in te trappen. Het zou van meer respect getuigen als je nu achter PSV ging staan. Zonder iedere week te moeten lezen, we gaan verliezen. Tja, als je dat vaak genoeg roept, krijg je vanzelf een keer gelijk.
We kunnen ook postief blijven, lijkt me. We staan nog in het linkerrijtje tenslotte.
Dus PSV gaat gewoon winnen zondag.
En dat negatieve laten we lekker achterwege
Mogen we hier op het forum alsjebleift uiteenlopende meningen hebben. Je kan toch wel achter je club staan maar het totaal niet eens zijn met het beleid of de spelers of wat dan ook binnen de club?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:27 schreef lookinforyou het volgende:
Wat een azijnpisser ben je toch Grrr![]()
Ja het gaat minder dit jaar. Je kan nu eenmaal niet jaar in, jaar uit kampioen worden.
En natuurlijk... Reker is een eikel, maar hij zit er nu eenmaal en we hebben het ermee te doen. Jammer, maar zo is het.
Maar jij bent altijd zoooooo negatief . Is het misschien een idee om die zwart galligheid niet met ons te delen ?
Kost tenslotte weinig moeite om PSV nog dieper de grond in te trappen. Het zou van meer respect getuigen als je nu achter PSV ging staan. Zonder iedere week te moeten lezen, we gaan verliezen. Tja, als je dat vaak genoeg roept, krijg je vanzelf een keer gelijk.
We kunnen ook postief blijven, lijkt me. We staan nog in het linkerrijtje tenslotte.
Dus PSV gaat gewoon winnen zondag.
En dat negatieve laten we lekker achterwege
Ze hebben geleerd van fouten uit het verleden!quote:16/1/2009 - Ola Toivonen nog niet speelgerechtigd
(Gepost door RvN)
BRON: PSV.nl
Op de persconferentie vrijdagmiddag werd duidelijk dat Ola Toivonen op dit moment nog niet speelgerechtigd is. "De club zit nog te wachten op de fax uit Zeist. “Als hij speelgerechtigd zou zijn, dan zou het zo kunnen zijn dat ik hem meeneem naar Kerkrade. Zo kan hij vast wennen aan een voorbereiding zoals wij dat doen. Dat zal heel anders zijn als bij Malmö vermoed ik."
PSV Netwerk
"Voor een plaats direct in de basis is het nog te vroeg, hij is fysiek nog niet klaar voor 90 minuten. Daarnaast hebben we nog geen testen door kunnen voeren en heb ik zelf nog niet met hem gesproken. Dat gesprek zal morgen pas plaatsvinden."
+1quote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:50 schreef neilpad het volgende:
Ben het wel met lookinforyou eens. Niks mis met een kritische opstelling ten opzichten van je club alleen elk topic staat nu telkens bol van de zwartgallige/sarcastische opmerkingen. Begin daar ook best moe van te worden.
Normaal roept een trainer zoiets als er nog een paar wedstrijden te spelen is. Maar ik wens Huub veel succes met zijn 17 alles-of-niets-wedstrijden. Werkt vooral lekker door op de groep als ze komende weken al punten verspelenquote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:47 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
pff das echt zo'n degradatievoetbal uitspraak!! *nog 17 finales*
Logisch, niemand vindt het leuk dat het zo kut gaat. Maar dat wil nog niet zeggen dat we hier allemaal helemaal happy-de-pappy moeten doen wel? Bovendien, als je hier al niet meer je frustratie mag ventileren, waar dan wel? Als ik wil lezen hoe fantastisch het allemaal is en wat er allemaal wel niet gebeurt om het nóg fantastischer te maken dan lees ik de PSV-inside of een ander propagandablaadje wel (dat mag ik toch wel zeggen of is dat al te zwartgallig/sarcastisch?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:50 schreef neilpad het volgende:
Ben het wel met lookinforyou eens. Niks mis met een kritische opstelling ten opzichten van je club alleen elk topic staat nu telkens bol van de zwartgallige/sarcastische opmerkingen. Begin daar ook best moe van te worden.
Het is wel zo, als je CL voetbal wil halen dan is zo'n beetje elk puntverlies een keiharde klap, tenzij de ploegen boven ons er echt een potje van gaan maken.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:47 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
pff das echt zo'n degradatievoetbal uitspraak!! *nog 17 finales*
Je mag alles hier neer zetten wat je wil. We leven in een vrij land tenslotte.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 16:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Logisch, niemand vindt het leuk dat het zo kut gaat. Maar dat wil nog niet zeggen dat we hier allemaal helemaal happy-de-pappy moeten doen wel? Bovendien, als je hier al niet meer je frustratie mag ventileren, waar dan wel? Als ik wil lezen hoe fantastisch het allemaal is en wat er allemaal wel niet gebeurt om het nóg fantastischer te maken dan lees ik de PSV-inside of een ander propagandablaadje wel (dat mag ik toch wel zeggen of is dat al te zwartgallig/sarcastisch?)
Het is gewoon totaal onrealistisch om te verwachten dat PSV nu alle resterende wedstrijden gaat winnen.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 16:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Het is wel zo, als je CL voetbal wil halen dan is zo'n beetje elk puntverlies een keiharde klap, tenzij de ploegen boven ons er echt een potje van gaan maken.
Als de groep daar niet mee om kan gaan bevestigt dat alleen maar dat er dus een gebrek aan kwaliteit is. Het is nu aan de spelers en technische staf om te laten zien dat de eerste helft van het seizoen een incident was, en ik hoop dat zij dat ook zo zien
Dat doen de concurrenten ook niet. Als wij winnen van Ajax en AZ en zij spelen gelijk tegen elkaar lopen we al een heel stuk in. Het kan nog makkelijk.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 16:49 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
Het is gewoon totaal onrealistisch om te denken dat PSV nu alle resterende wedstrijden gaat winnen.
CL denk ik ook niet dat we halen. Hoop dat dit een tussenjaar is en we volgend jaar weer echt gaan knallen.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 16:39 schreef rubbereend het volgende:
bovendien als je geen kampioen wordt haal je vrijwel zeker ook geen CL en dat gemist mag maar één jaar duren!
PSV heeft minder kwaliteit dan AZ en Ajax. Ik betwijfel al of ze de onderlinge wedstrijden zullen winnen, maar ik betwijfel het nog meer of PSV de rest van de wedstrijden wel zo glorieus afsluit.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 16:49 schreef leolinedance het volgende:
Dat doen de concurrenten ook niet. Als wij winnen van Ajax en AZ en zij spelen gelijk tegen elkaar lopen we al een heel stuk in. Het kan nog makkelijk.
ik vind dat PSV eigenlijk helemaal niet zoveel minder materiaal heeft dan Ajax. Hoogstens voorin wat effectiever en een betere keeper. Maar op het middenveld heeft PSV dan weer betere voetballers rondlopenquote:Op zaterdag 17 januari 2009 16:52 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
PSV heeft minder kwaliteit dan AZ en Ajax. Ik betwijfel al of ze onderlinge wedstrijden zullen winnen, maar ik betwijfel het nog meer of PSV de rest van de wedstrijden wel zo glorieus afsluit.
Dat zou mij heel wat typewerk besparen.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 17:05 schreef rubbereend het volgende:
zal ik nogmaals mijn pleidooi houden over dat er meer iets mis in de basis van de club? Dat ik bang ben dat de club van binnenuit wordt uitgehold?
daar vind ik het dus veel te vroeg voor, Toivonen nu al afschrijven. Die jongen moet wennen hier, ik denk dat we er aan het einde van het seizoen meer over kunnen zeggen. Gelukkig hebben we Lee, Park, Alex en Gomes ook de tijd gegeven zich aan te passen aan PSVquote:Op zaterdag 17 januari 2009 17:10 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat zou mij heel wat typewerk besparen.
En ik wilde graag een voorspelling doen, Toivonen gaat mislukken.
Eens even rekenen hoe makkelijk: dan heb je het dus over 3 wedstrijden die wij wel winnen en zij winnen er allebei 2 niet, blijven er nog 14 over voor ons, 15 voor hen, en dan staan we nog 3 punten achter AZ.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 16:49 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dat doen de concurrenten ook niet. Als wij winnen van Ajax en AZ en zij spelen gelijk tegen elkaar lopen we al een heel stuk in. Het kan nog makkelijk.
Alleen afgaande van wat ik van hem gelezen heb (heb nog geen seconde beeldmateriaal van hem gezien) ben ik voorzichtig positief. Maar ik verwacht zeker geen wonderen van hem. Ik zou al tevreden zijn als hij gewoon 'van waarde' is in de 2e seizoenshelft. Dus wat doelpuntjes, assists en wat meer creativiteit in het spel brengen, misschien slechts als invaller.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 17:10 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat zou mij heel wat typewerk besparen.
En ik wilde graag een voorspelling doen, Toivonen gaat mislukken.
meer creativiteit vind ik een lastige, uit de stats van de eerste seizoenshelft bleek dat we bij de top horen qua gecreerde kansen........quote:Op zaterdag 17 januari 2009 20:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Alleen afgaande van wat ik van hem gelezen heb (heb nog geen seconde beeldmateriaal van hem gezien) ben ik voorzichtig positief. Maar ik verwacht zeker geen wonderen van hem. Ik zou al tevreden zijn als hij gewoon 'van waarde' is in de 2e seizoenshelft. Dus wat doelpuntjes, assists en wat meer creativiteit in het spel brengen, misschien slechts als invaller.
Ik vraag me serieus af wat er als 'kans' gezien wordt in dat geval. Het probleem bij PSV zit toch wel wat dieper dan het niet afmaken van 'al die kansen'....quote:Op zaterdag 17 januari 2009 20:22 schreef rubbereend het volgende:
[..]
meer creativiteit vind ik een lastige, uit de stats van de eerste seizoenshelft bleek dat we bij de top horen qua gecreerde kansen........
waarschijnlijk worden alle 68 kansloze afstandsschoten van Afellay ook geteldquote:Op zaterdag 17 januari 2009 20:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik vraag me serieus af wat er als 'kans' gezien wordt in dat geval. Het probleem bij PSV zit toch wel wat dieper dan het niet afmaken van 'al die kansen'....
Dsudzsak krijgt wel erg veel krediet dit seizoen IMO, die mag van mij gewoon lekker op de bank beginnen. Dan zie ik eigenlijk liever Koef en Fiets in de spits met Amrabat daarachter.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 20:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Vermoedelijke opstelling voor morgen is iig weinig verrassend.
Vermoedelijke opstelling:
Issakson
Culina, Marcellis, Brechet, Pieters
Bakkal, Afellay, Simons
Amrabat, Lazovic en Dzsudzsak
In ieder geval met voldoende aanvallende intenties
Een schaduwspits dus?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik zou ook graag een twee spitsen systeem zien maar Huub lijkt het daar niet in te zien. Overigens zeg ik niet dat dat dé oplossing zou zijn, het is ook meer een persoonlijke voorkeur. 1 diepe en 1 in een vrije rol.
Dat is niet helemaal hetzelfde als een vrije rol. Vaak zal iemand in een vrije rol wel veel fungeren als schaduwspits natuurlijk.quote:
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal hetzelfde als een vrije rol. Vaak zal iemand in een vrije rol wel veel fungeren als schaduwspits natuurlijk.
quote:PSV speelt zondag in Kerkrade tegen Roda JC met Edison Méndez in de basis. De middenvelder uit Ecuador staat op het middenveld met verder Timmy Simons, Otman Bakkal en Ibrahim Afellay. Carlos Salcido begint op de bank, Danko Lazovic staat in de spits. De wedstrijd in Limburg begint straks om 12.30 uur.
Toivonen met groep mee
Méndez mocht vorige week niet mee naar het trainingskamp in La Manga, maar staat vanmiddag vanaf de aftrap in het veld. De voorhoede wordt in Kerkrade gevormd door Danko Lazovic, Balázs Dzsudzsák en Otman Bakkal. Nordin Amrabat begint op de bank, net als Saldico en Maza. Het centrum van de verdediging wordt gevormd door Bréchet en Marcellis. Afwezig zijn verder Kromkamp en Zonneveld. Wel mee met de groep in Zuid-Limburg is nieuweling Ola Toivonen, maar als negentiende man neemt hij plaats op de tribune.
Opstelling PSV: (op volgorde van rugnummer)
Isaksson, Simons, Méndez, Lazovic, Bréchet, Pieters, Culina, Afellay, Dzsudzsák, Marcellis en Bakkal.
Wissels: Cássio Ramos, Salcido, Maza, Koevermans, Amrabat, Nijland en Wuytens.
Voor beiden vrij logisch. Salcido heeft pas 2 dagen weer meegetraind.quote:
Dat is mooi idd, hopen dat ie t goed doetquote:Op zondag 18 januari 2009 12:10 schreef Morrigun99 het volgende:
Ramos op doel!!!
Edit: Ok ik snap het nietmeer. Wie keept er nou?quote:Op zondag 18 januari 2009 12:30 schreef murpheh het volgende:
[..]
Dat is mooi idd, hopen dat ie t goed doet
Ramos. Zweed = ziek.quote:Op zondag 18 januari 2009 12:31 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Edit: Ok ik snap het nietmeer. Wie keept er nou?![]()
www.myp2p.euquote:Op zondag 18 januari 2009 13:23 schreef -SG- het volgende:
Yeah Cassio in de goal.
Iemand een streampje toevallig?
Dat ze maar winnen iig.quote:Op zondag 18 januari 2009 13:35 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Mwah, heb beter en slechter gezien.
nopquote:Op zondag 18 januari 2009 13:43 schreef ganzenherder het volgende:
Is die Doedelfaler er al uitgehaald inmiddels?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |