Valt me op dat er nogal wat van die jongen verwacht wordt terwijl hij al 22 is en nog steeds niet bij het nationaal elftal zit en niet bijster veel interesse van andere clubs weet op te wekken. Ik heb hem nog geen seconde zien voetballen maar dit soort feiten wijzen doorgaans op een beperkte clubvoetballer.quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:06 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Valt me op dat je erg negatief over Toivonen bent
Leuk dat je terug bent met je "verstand van voetbal enzo", maar aangezien ik veel waarde hecht aan jouw mening, is mijn avond nu verpest.quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:40 schreef cultheld het volgende:
[..]
Hij is een slungelige Lazovic, met iets meer overzicht en iets minder scorend vermogen. Bovendien weegt hij 74 kilo met zijn 1.90; de vriend van mijn zusje is ook 1.90, weegt 76 kilo en heeft dezelfde slungelige bouw als deze breekbare Fin: als ik met mijn 1.75 ook maar tegen 'm opbots valt ie al om. Ik zie Toivonen al luchtduels aangaan met Douglas of Volmer: dat wordt lachen zeg.. voor de tegenstander.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
is hij een (natuurlijke) leider in het veld?quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:55 schreef neilpad het volgende:
Toivonen is natuurlijk niet de verlosser maar mss dat hij net dat beetje kan brengen dat het team op het moment nodig heeft.
Nee, die kunnen wij niet betalen of die willen niet komen.quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:57 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
is hij een (natuurlijke) leider in het veld?
ook niet iemand die de ploeg op sleeptouw kan nemen?quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:02 schreef neilpad het volgende:
[..]
Nee, die kunnen wij niet betalen of die willen niet komen.
Ik kan niemand bedenken die, neem ik aan op het middenveld, of waar dan ook, meteen in de basis kan en echt een groot verschil kan maken voor PSV en die betaalbaar is en misschien nog wel belangrijker, bereid is om voor ons te spelen.quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:03 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
ook niet iemand die de ploeg op sleeptouw kan nemen?
quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:32 schreef Prik0 het volgende:
-----------------Isaksson
Kromkamp-Marcellis-Salcido-Culina
---------------Bakkal Simons
---------Amrabat- Affelay - Manco
--------------------Toivonen
quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:32 schreef Prik0 het volgende:
-----------------Isaksson
Kromkamp-Marcellis-Salcido-Culina
---------------Bakkal Simons
---------Amrabat- Affelay - Manco
--------------------Toivonen
Ik heb op youtube compilatie gechecked van hem. Zag er netjes uit.quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:01 schreef _Mike_ het volgende:
Ik zie iedereen wel helemaal leip doen over Toivonen, maar hoeveel van jullie hebben hem werkelijk zien spelen?
hij zal vast 2klasse beter zijn als wielaertquote:Op woensdag 14 januari 2009 23:01 schreef _Mike_ het volgende:
Ik zie iedereen wel helemaal leip doen over Toivonen, maar hoeveel van jullie hebben hem werkelijk zien spelen?
Tja, op youtube kun je zelfs geweldige compilaties maken van Isaksson en Pietersquote:Op woensdag 14 januari 2009 23:03 schreef Flaccid het volgende:
[..]
Ik heb op youtube compilatie gechecked van hem. Zag er netjes uit.
Check! Pieters is vet goed, hij scoort! Check youtube:quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:05 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Tja, op youtube kun je zelfs geweldige compilaties maken van Isaksson en Pieters
Wat een non-argument. Amrabat brak ook pas laat door bij de amateurs en de carriere van Salcido kwam ook op late leeftijd pas op gang.quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Valt me op dat er nogal wat van die jongen verwacht wordt terwijl hij al 22 is en nog steeds niet bij het nationaal elftal zit en niet bijster veel interesse van andere clubs weet op te wekken. Ik heb hem nog geen seconde zien voetballen maar dit soort feiten wijzen doorgaans op een beperkte clubvoetballer.
Want Ibrahimovic, Alves en Berg deden het ook allemaal net zo slecht als Peeters toen ze in Nederland begonnen te voetballenquote:Op woensdag 14 januari 2009 19:05 schreef cultheld het volgende:
[..]
In Zweden zou een 25-jarige Bob Peeters ook nog aan de lopende band scoren. .
Manco is zeker een zeer getalenteerde speler die wat mij betreft wat vaker een kans moet krijgen. Toivonen stijgt echter absoluut ver boven spelers als Nijland en doedelzak uit.quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:32 schreef cultheld het volgende:
Toivonen. Onze eigen Manco is al beter (andere positie, maar Toivonen opstellen gaat bij Huubke automatische ten koste van Manco).
Zullen korte compilaties zijnquote:Op woensdag 14 januari 2009 23:05 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Tja, op youtube kun je zelfs geweldige compilaties maken van Isaksson en Pieters
Heb zelf veel samenvattingen gezien van de wedstrijden van Malmö dit seizoen en krijg (niet geheel objectieve) info van een maat van me die trouw Malmö supporter isquote:Op woensdag 14 januari 2009 23:01 schreef _Mike_ het volgende:
Ik.quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:01 schreef _Mike_ het volgende:
beter dánquote:Op woensdag 14 januari 2009 23:05 schreef RijstNatie het volgende:
[..]
hij zal vast 2klasse beter zijn als wielaert
Zoek eens op Sikora compilatie.quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:03 schreef Flaccid het volgende:
[..]
Ik heb op youtube compilatie gechecked van hem. Zag er netjes uit.
Wat voor reactie wil je hier op? "Ooooh my god dat is heeull niet zo, blablabla"quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:05 schreef RijstNatie het volgende:
[..]
hij zal vast 2klasse beter zijn als dan Wielaert
Hehe, oké dan ik vroeg het me gewoon afquote:Op woensdag 14 januari 2009 23:49 schreef Vitamine_C het volgende:
Heb zelf veel samenvattingen gezien van de wedstrijden van Malmö dit seizoen en krijg (niet geheel objectieve) info van een maat van me die trouw Malmö supporter is
Tot nu toe zijn we aan het discussiëren over Toivonenquote:Op donderdag 15 januari 2009 01:02 schreef leolinedance het volgende:
Hé, is er some iets mis? Reker is nog niet afgekraakt in dit topic!
Toivonen is met geen van hen vergelijkbaar. Bovendien stel ik niet dat elke veel scorende of goed spelende voetballer uit de Zweedse competitie er niets van bakt, maar wel dat de verdediging in die competitie over het algemeen nog slechter is dan die in Nederland.quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:44 schreef Vitamine_C het volgende:
[..]
Wat een non-argument. Amrabat brak ook pas laat door bij de amateurs en de carriere van Salcido kwam ook op late leeftijd pas op gang.
[..]
Want Ibrahimovic, Alves en Berg deden het ook allemaal net zo slecht als Peeters toen ze in Nederland begonnen te voetballen![]()
[..]
Manco is zeker een zeer getalenteerde speler die wat mij betreft wat vaker een kans moet krijgen. Toivonen stijgt echter absoluut ver boven spelers als Nijland en doedelzak uit.
Ik ben benieuwd. Wanneer mag/zal hij voor het eerst bij de selectie zitten?quote:Op donderdag 15 januari 2009 01:05 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Tot nu toe zijn we aan het discussiëren over Toivonen
Zodra hij rond is met PSV is hij direct inzetbaar toch?quote:Op donderdag 15 januari 2009 01:10 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd. Wanneer mag/zal hij voor het eerst bij de selectie zitten?
Hopen dat het waar is.quote:Telegraaf: PSV meldt zich voor Elia
Volgens De Telegraaf heeft PSV zich bij FC Twente gemeld voor Eljero Elia. De club wil de aanvaller deze winterstop niet meer verkopen. Net als Ajax zou PSV nu in de markt zijn om Elia in de zomer over te nemen.
Voor dat geld kun je waarschijnlijk ook Alex terugkrijgen...quote:Op donderdag 15 januari 2009 08:25 schreef Prik0 het volgende:
[..]
12 miljoen neerleggen en halen die jongen.![]()
![]()
Als die mogelijkheid er was zou Reker dat natuurlijk al lang geleden hebben gedaan.quote:Op donderdag 15 januari 2009 09:12 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Voor dat geld kun je waarschijnlijk ook Alex terugkrijgen...
quote:Toivonen tekent voor 3,5 jaar met optie voor twee seizoenen
15 januari 2009 10:45
PSV en Ola Toivonen hebben overeenstemming over een contract voor 3,5 jaar met een optie voor nog twee seizoenen. Dat heeft de directie donderdagochtend bekend gemaakt. De Zweedse aanvaller (22) wordt donderdagmorgen medisch gekeurd en zal ’s middags al meedoen met de training in het Philips Stadion.
Vanochtend medische keuring
De komende 3,5 jaar speelt Toivonen in het shirt van PSV, met een optie tot en met 2014. Donderdagochtend wordt de Zweed gekeurd en vanmiddag zal hij al de eerste training meedoen met de selectie van hoofdcoach Huub Stevens. PSV zal de speler vanmiddag eveneens presenteren, het tijdstip daarvan is mede afhankelijk van de keuring en wordt zodra het bekend is gecommuniceerd. PSV is tevreden met het aantrekken van de talentvolle Zweed, die overkomt van Malmö FF. “Hij voegt iets toe aan onze groep. Een talentvolle speler met veel kwaliteiten. Ik ben blij met zijn komst”, aldus Huub Stevens. Ook algemeen directeur Jan Reker is blij met de komst van Toivonen, die eerder ook speelde voor Degerfors en Örgryte. “Een waardevolle versterking”, aldus Reker donderdagochtend. Toivonen, van 3 juli 1986, is 1.90 meter lang en weegt 74 kilogram. Hij speelde al twee A-interlands voor Zweden en is na Andreas Isaksson de tweede Zweed in de selectie. PSV traint vanmiddag in het Philips Stadion om 14.30 uur.
© PSV NV
Misschien nog wel minder dan dat na wat komisch verdedigen gisteravond.quote:Op donderdag 15 januari 2009 09:12 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Voor dat geld kun je waarschijnlijk ook Alex terugkrijgen...
Zonder twijfel! Herr Obersturmfuhrer Reker bokst alles voor elkaarquote:Op donderdag 15 januari 2009 09:14 schreef Prik0 het volgende:
[..]
Als die mogelijkheid er was zou Reker dat natuurlijk al lang geleden hebben gedaan.
Alex wil gewoon graag terug, en begint al vast wat te blunderen om de vraagprijs te drukkenquote:Op donderdag 15 januari 2009 12:05 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Misschien nog wel minder dan dat na wat komisch verdedigen gisteravond.
18-2-2009.................. alleen niet bij onsquote:Op donderdag 15 januari 2009 14:05 schreef Vitamine_C het volgende:
wanneer zet V. Bommel nou zijn handtekening?
Bij wie dan en wat is je bron?quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:32 schreef rubbereend het volgende:
[..]
18-2-2009.................. alleen niet bij ons
kan geen precieze namen noemen, maar het zal ergens bij een trainingsveld zijn.. en aan een fan.. bron? astro tv..quote:
quote:Eindhoven epicentrum voor binnenhalen WK
De KNVB en de Belgische voetbalbond (KBVB) hebben Eindhoven als hoofdkwartier aangewezen om te proberen het WK 2018 of 2022 binnen te halen. Dat heeft de gemeente Eindhoven donderdag bekendgemaakt.
Behalve Eindhoven waren ook Amsterdam, Antwerpen en Rotterdam in de race. De centrale ligging, bereikbaarheid en representativiteit van Eindhoven heeft voor beide voetbalbonden de doorslag gegeven.
Ik zeg nergens dat het onmogelijk is dat zo iemand geen waardevolle speler kan worden, maar over het algemeen hoor je op je 22e toch wel al aardig op weg te zijn. Zeker als aanvallende speler. Dan kan je wel uitzonderingen gaan noemen maar dat verandert niks aan de feitenquote:Op woensdag 14 januari 2009 23:44 schreef Vitamine_C het volgende:
[..]
Wat een non-argument. Amrabat brak ook pas laat door bij de amateurs en de carriere van Salcido kwam ook op late leeftijd pas op gang.
[..]
Als hij er echt ver bovenuit steekt zou hij dus meteen een sleutelspeler van de selectie zijn, ik hoop dat je gelijk hebt en dat je in je enthousiasme 'ver boven uit steken' niet verwart met 'is misschien net iets beter'quote:Manco is zeker een zeer getalenteerde speler die wat mij betreft wat vaker een kans moet krijgen. Toivonen stijgt echter absoluut ver boven spelers als Nijland en doedelzak uit.
Het is misschien een lichtelijke overdrijvingquote:Op donderdag 15 januari 2009 16:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als hij er echt ver bovenuit steekt zou hij dus meteen een sleutelspeler van de selectie zijn, ik hoop dat je gelijk hebt en dat je in je enthousiasme 'ver boven uit steken' niet verwart met 'is misschien net iets beter'
En als er iets is waar de joden verstand van hebben dan is het wel van mooiboys.quote:Op donderdag 15 januari 2009 18:30 schreef _Mike_ het volgende:
Mooiboy jeweets
Waarom dacht ik ook aan deze zin toen ik zijn post zag?quote:Op donderdag 15 januari 2009 18:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En als er iets is waar de joden verstand van hebben dan is het wel van mooiboys.
Omdat het waar is. Als er ergens veel nichten voetballen of gevoetbald hebben is het wel bij Ajax!quote:Op donderdag 15 januari 2009 18:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waarom dacht ik ook aan deze zin toen ik zijn post zag?
Hij komt hier dan ook alleen posten omdat hij jaloers is!quote:Op donderdag 15 januari 2009 18:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Omdat het waar is. Als er ergens veel nichten voetballen of gevoetbald hebben is het wel bij Ajax!
Kennedy is ook een mooiboy, kopen?quote:Op donderdag 15 januari 2009 18:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En als er iets is waar de joden verstand van hebben dan is het wel van mooiboys.
Nijland zou ook best een mooiboy kunnen zijn met wat begeleiding, ruilen tegen Suarez?quote:Op donderdag 15 januari 2009 18:59 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Kennedy is ook een mooiboy, kopen?
iddquote:Op donderdag 15 januari 2009 18:57 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Hij komt hier dan ook alleen posten omdat hij jaloers is!
Omdat wij nou een echte blonde mooiboy hebben?quote:Op donderdag 15 januari 2009 18:57 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Hij komt hier dan ook alleen posten omdat hij jaloers is!
Duhquote:Op donderdag 15 januari 2009 19:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Omdat wij nou een echte blonde mooiboy hebben?
quote:Eljero Elia wil FC Twente niet verruilen voor PSV
Het zit PSV niet mee in de zoektocht naar versterking. Er komt geen fatsoenlijk bod op de mopperende spelers die graag weg willen en op Toivonen na lijkt PSV moeilijk spelers aan zich te binden. In Gomes, Alex, Ooijer, Van Bommel en ook Eljero Elia ziet PSV welkome versterkingen, maar deze lijken een utopie.
Ondanks het bod van PSV op Eljero Elia lijkt de revelatie van de eerste seizoenshelft voor Ajax te kiezen. Tegen Sportweek gaf hij al aan er klaar voor te zijn en dat hij van waarde kan zijn voor de Amsterdamse ploeg.
Elia speelde in de jeugd al voor Ajax voordat hij naar ADO Den Haag vertrok. Toen FC Twente hem een aanbieding deed was Ajax ook geïnteresseerd, maar toen wilde hij dat onder andere het Haagse publiek niet aandoen. Nu lijkt hij dus wel voor Ajax te kiezen, ondanks de aanbieding van de Eindhovense kampioen.
Quincy lijkt me geen goede (Al weet ik niet hoe hij het laatste tijd doet) en de Ridder twijfel ik sterk over. Heeft die zich genoeg ontwikkeld sinds dat laatste jeugd EK? Daar was hij niet bijzonder, wel aardig, maar of het een versterking zou zijn voor PSV vraag ik me af!quote:Op donderdag 15 januari 2009 19:30 schreef Prik0 het volgende:
[..]
![]()
Ik zeg nogmaals: Daniel de Ridder of Owosu-Abeyie
quote:Toivonen is dit jaar nog maar net aan de trainingen begonnen. De Zweedse competitie begint pas in maart. Hoewel hij formeel direct inzetbaar is bij PSV luidt de verwachting dat Toivonen komende zondag nog niet bij de selectie zit voor de wedstrijd tegen Roda JC.
Quincy speelde het afgelopen halfjaar op huurbasis voor Birmingham en deed het daar alleraardigst maar was te duur om definitief over te nemen. Nu is hij op proef bij Tottenham. De Ridder speelde vorig jaar ook voor Birmingham maar paste zijn speelstijl niet bij de plannen van de coach die toch erg tevreden over hem was. Dit jaar speelt hij voor Wigan maar heeft hij nog niet veel minuten gemaakt volgens mij. Zou daarom ook niet al te duur moeten zijn.quote:Op donderdag 15 januari 2009 19:36 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Quincy lijkt me geen goede (Al weet ik niet hoe hij het laatste tijd doet) en de Ridder twijfel ik sterk over. Heeft die zich genoeg ontwikkeld sinds dat laatste jeugd EK? Daar was hij niet bijzonder, wel aardig, maar of het een versterking zou zijn voor PSV vraag ik me af!
Ah, dan is Quincy het overwegen waard! Het laatste wat ik van hem wist was dat hij het in Rusland volgens mij niet goed deed, daarna hoorde ik weinig van hem.quote:Op donderdag 15 januari 2009 19:41 schreef Prik0 het volgende:
[..]
Quincy speelde het afgelopen halfjaar op huurbasis voor Birmingham en deed het daar alleraardigst maar was te duur om definitief over te nemen. Nu is hij op proef bij Tottenham. De Ridder speelde vorig jaar ook voor Birmingham maar paste zijn speelstijl niet bij de plannen van de coach die toch erg tevreden over hem was. Dit jaar speelt hij voor Wigan maar heeft hij nog niet veel minuten gemaakt volgens mij. Zou daarom ook niet al te duur moeten zijn.
Hm, dus we hebben al tot maart een excuus om hem niet te zien voetballen.quote:
Lijkt mij ook een goede. Probleem zal wel salaris zijn, aangezien hij russische en engelse salarissen gewend is nu ;pquote:
Ja maar, we gaan hem "voorzichtig brengen" en "Ola is een jongen voor de toekomst". Je weet toch hoe zoiets gaatquote:Op donderdag 15 januari 2009 19:57 schreef Prik0 het volgende:
Een halve Toivonen is alsnog beter dan een hele Koevermans/Lazovic en hoe meer hij speelt des te sneller is hij topfit.
MIsschien mag ie al wel met Jong PSV meespelenquote:Op donderdag 15 januari 2009 20:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ja maar, we gaan hem "voorzichtig brengen" en "Ola is een jongen voor de toekomst". Je weet toch hoe zoiets gaat
Het is toch niet gek dat hij niet meedoet tegen Roda?quote:Op donderdag 15 januari 2009 20:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ja maar, we gaan hem "voorzichtig brengen" en "Ola is een jongen voor de toekomst". Je weet toch hoe zoiets gaat
Ik wil Suarez niet eens in ons rood/witquote:Op donderdag 15 januari 2009 19:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nijland zou ook best een mooiboy kunnen zijn met wat begeleiding, ruilen tegen Suarez?
Nee stel je voor dat je een spits hebt die scoort, zou ik ook niet willen als PSV zijnde. Liever spitsen van 8 miljoen euro per stuk die alleen in hun dromen scoren.quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:29 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik wil Suarez niet eens in ons rood/wit
Wat een kutvoetballer zeg
Het gaat mij meer om het feit dat hij bekend staat om schwalbes, dat hij altijd betrokken is bij opstootjes, ik vind hem geen PSV-waardige spelerquote:Op donderdag 15 januari 2009 23:34 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Nee stel je voor dat je een spits hebt die scoort, zou ik ook niet willen als PSV zijnde. Liever spitsen van 8 miljoen euro per stuk die alleen in hun dromen scoren.
Klopt. Hij is te goed voor dit PSV.quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:36 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
ik vind hem geen PSV-waardige speler
quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:37 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Klopt. Hij is te goed voor dit PSV.
[..]
Klopt. Hij is te goed voor dit PSV.
Type Lazovic, alleen dan beterquote:Op donderdag 15 januari 2009 23:36 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Het gaat mij meer om het feit dat hij bekend staat om schwalbes, dat hij altijd betrokken is bij opstootjes, ik vind hem geen PSV-waardige speler
maak je geen zorgen hij gaat van de zomer wel weg, desnoods met arbitragequote:Op donderdag 15 januari 2009 23:53 schreef Prosac het volgende:
Suarez is sowieso te goed voor de Nederlandse competitie, die moet gewoon alweer vertrekken om verder te kunnen groeien.
Altijd dat negatieve gezeik...quote:Op donderdag 15 januari 2009 19:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hm, dus we hebben al tot maart een excuus om hem niet te zien voetballen.
Wie is die dictator dan?quote:Op donderdag 15 januari 2009 20:07 schreef ub40_bboy het volgende:
Quincy wil dus echt niet onder een dictator spelen.
Ben erg benieuwd wat we van hem nog gaan zien.quote:
Nee, daarvan hebben jullie er nooit een gehad bij PSVquote:Op donderdag 15 januari 2009 23:36 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Het gaat mij meer om het feit dat hij bekend staat om schwalbes, dat hij altijd betrokken is bij opstootjes, ik vind hem geen PSV-waardige speler
[..]
Klopt. Hij is vindt zichzelf te goed voor dit PSV.
Zo'n speler past in ieder geval perfect daar bij die adammers. En dat die Elia niet naar PSV wil.. ach.. zegt genoeg.quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:46 schreef rubbereend het volgende:
Suarez heeft een kut mentaliteit en het maakt hem niks uit als hij door voor zijn eigen glorie te gaan zijn team enorm kan duperen. Zo'n speler hoef ik niet.
Het zegt genoeg dat hij voor de mooiste en grootste club van Nederland wil spelen inderdaad.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:03 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Zo'n speler past in ieder geval perfect daar bij die adammers. En dat die Elia niet naar PSV wil.. ach.. zegt genoeg.
Ajax staat ook weer langer dan drie weken in de top 3 hoor...quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:00 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Het zegt genoeg dat hij voor de mooiste en grootste club van Nederland wil spelen inderdaad.
met resultaten uit het verleden haal je geen punten hoorquote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:00 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Het zegt genoeg dat hij voor de mooiste en grootste club van Nederland wil spelen inderdaad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |