En als er iets is waar de joden verstand van hebben dan is het wel van mooiboys.quote:Op donderdag 15 januari 2009 18:30 schreef _Mike_ het volgende:
Mooiboy jeweets
Waarom dacht ik ook aan deze zin toen ik zijn post zag?quote:Op donderdag 15 januari 2009 18:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En als er iets is waar de joden verstand van hebben dan is het wel van mooiboys.
Omdat het waar is. Als er ergens veel nichten voetballen of gevoetbald hebben is het wel bij Ajax!quote:Op donderdag 15 januari 2009 18:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waarom dacht ik ook aan deze zin toen ik zijn post zag?
Hij komt hier dan ook alleen posten omdat hij jaloers is!quote:Op donderdag 15 januari 2009 18:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Omdat het waar is. Als er ergens veel nichten voetballen of gevoetbald hebben is het wel bij Ajax!
Kennedy is ook een mooiboy, kopen?quote:Op donderdag 15 januari 2009 18:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En als er iets is waar de joden verstand van hebben dan is het wel van mooiboys.
Nijland zou ook best een mooiboy kunnen zijn met wat begeleiding, ruilen tegen Suarez?quote:Op donderdag 15 januari 2009 18:59 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Kennedy is ook een mooiboy, kopen?
iddquote:Op donderdag 15 januari 2009 18:57 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Hij komt hier dan ook alleen posten omdat hij jaloers is!
Omdat wij nou een echte blonde mooiboy hebben?quote:Op donderdag 15 januari 2009 18:57 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Hij komt hier dan ook alleen posten omdat hij jaloers is!
Duhquote:Op donderdag 15 januari 2009 19:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Omdat wij nou een echte blonde mooiboy hebben?
quote:Eljero Elia wil FC Twente niet verruilen voor PSV
Het zit PSV niet mee in de zoektocht naar versterking. Er komt geen fatsoenlijk bod op de mopperende spelers die graag weg willen en op Toivonen na lijkt PSV moeilijk spelers aan zich te binden. In Gomes, Alex, Ooijer, Van Bommel en ook Eljero Elia ziet PSV welkome versterkingen, maar deze lijken een utopie.
Ondanks het bod van PSV op Eljero Elia lijkt de revelatie van de eerste seizoenshelft voor Ajax te kiezen. Tegen Sportweek gaf hij al aan er klaar voor te zijn en dat hij van waarde kan zijn voor de Amsterdamse ploeg.
Elia speelde in de jeugd al voor Ajax voordat hij naar ADO Den Haag vertrok. Toen FC Twente hem een aanbieding deed was Ajax ook geïnteresseerd, maar toen wilde hij dat onder andere het Haagse publiek niet aandoen. Nu lijkt hij dus wel voor Ajax te kiezen, ondanks de aanbieding van de Eindhovense kampioen.
Quincy lijkt me geen goede (Al weet ik niet hoe hij het laatste tijd doet) en de Ridder twijfel ik sterk over. Heeft die zich genoeg ontwikkeld sinds dat laatste jeugd EK? Daar was hij niet bijzonder, wel aardig, maar of het een versterking zou zijn voor PSV vraag ik me af!quote:Op donderdag 15 januari 2009 19:30 schreef Prik0 het volgende:
[..]
![]()
Ik zeg nogmaals: Daniel de Ridder of Owosu-Abeyie
quote:Toivonen is dit jaar nog maar net aan de trainingen begonnen. De Zweedse competitie begint pas in maart. Hoewel hij formeel direct inzetbaar is bij PSV luidt de verwachting dat Toivonen komende zondag nog niet bij de selectie zit voor de wedstrijd tegen Roda JC.
Quincy speelde het afgelopen halfjaar op huurbasis voor Birmingham en deed het daar alleraardigst maar was te duur om definitief over te nemen. Nu is hij op proef bij Tottenham. De Ridder speelde vorig jaar ook voor Birmingham maar paste zijn speelstijl niet bij de plannen van de coach die toch erg tevreden over hem was. Dit jaar speelt hij voor Wigan maar heeft hij nog niet veel minuten gemaakt volgens mij. Zou daarom ook niet al te duur moeten zijn.quote:Op donderdag 15 januari 2009 19:36 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Quincy lijkt me geen goede (Al weet ik niet hoe hij het laatste tijd doet) en de Ridder twijfel ik sterk over. Heeft die zich genoeg ontwikkeld sinds dat laatste jeugd EK? Daar was hij niet bijzonder, wel aardig, maar of het een versterking zou zijn voor PSV vraag ik me af!
Ah, dan is Quincy het overwegen waard! Het laatste wat ik van hem wist was dat hij het in Rusland volgens mij niet goed deed, daarna hoorde ik weinig van hem.quote:Op donderdag 15 januari 2009 19:41 schreef Prik0 het volgende:
[..]
Quincy speelde het afgelopen halfjaar op huurbasis voor Birmingham en deed het daar alleraardigst maar was te duur om definitief over te nemen. Nu is hij op proef bij Tottenham. De Ridder speelde vorig jaar ook voor Birmingham maar paste zijn speelstijl niet bij de plannen van de coach die toch erg tevreden over hem was. Dit jaar speelt hij voor Wigan maar heeft hij nog niet veel minuten gemaakt volgens mij. Zou daarom ook niet al te duur moeten zijn.
Hm, dus we hebben al tot maart een excuus om hem niet te zien voetballen.quote:
Lijkt mij ook een goede. Probleem zal wel salaris zijn, aangezien hij russische en engelse salarissen gewend is nu ;pquote:
Ja maar, we gaan hem "voorzichtig brengen" en "Ola is een jongen voor de toekomst". Je weet toch hoe zoiets gaatquote:Op donderdag 15 januari 2009 19:57 schreef Prik0 het volgende:
Een halve Toivonen is alsnog beter dan een hele Koevermans/Lazovic en hoe meer hij speelt des te sneller is hij topfit.
MIsschien mag ie al wel met Jong PSV meespelenquote:Op donderdag 15 januari 2009 20:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ja maar, we gaan hem "voorzichtig brengen" en "Ola is een jongen voor de toekomst". Je weet toch hoe zoiets gaat
Het is toch niet gek dat hij niet meedoet tegen Roda?quote:Op donderdag 15 januari 2009 20:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ja maar, we gaan hem "voorzichtig brengen" en "Ola is een jongen voor de toekomst". Je weet toch hoe zoiets gaat
Ik wil Suarez niet eens in ons rood/witquote:Op donderdag 15 januari 2009 19:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nijland zou ook best een mooiboy kunnen zijn met wat begeleiding, ruilen tegen Suarez?
Nee stel je voor dat je een spits hebt die scoort, zou ik ook niet willen als PSV zijnde. Liever spitsen van 8 miljoen euro per stuk die alleen in hun dromen scoren.quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:29 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik wil Suarez niet eens in ons rood/wit
Wat een kutvoetballer zeg
Het gaat mij meer om het feit dat hij bekend staat om schwalbes, dat hij altijd betrokken is bij opstootjes, ik vind hem geen PSV-waardige spelerquote:Op donderdag 15 januari 2009 23:34 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Nee stel je voor dat je een spits hebt die scoort, zou ik ook niet willen als PSV zijnde. Liever spitsen van 8 miljoen euro per stuk die alleen in hun dromen scoren.
Klopt. Hij is te goed voor dit PSV.quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:36 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
ik vind hem geen PSV-waardige speler
quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:37 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Klopt. Hij is te goed voor dit PSV.
[..]
Klopt. Hij is te goed voor dit PSV.
Type Lazovic, alleen dan beterquote:Op donderdag 15 januari 2009 23:36 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Het gaat mij meer om het feit dat hij bekend staat om schwalbes, dat hij altijd betrokken is bij opstootjes, ik vind hem geen PSV-waardige speler
maak je geen zorgen hij gaat van de zomer wel weg, desnoods met arbitragequote:Op donderdag 15 januari 2009 23:53 schreef Prosac het volgende:
Suarez is sowieso te goed voor de Nederlandse competitie, die moet gewoon alweer vertrekken om verder te kunnen groeien.
Altijd dat negatieve gezeik...quote:Op donderdag 15 januari 2009 19:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hm, dus we hebben al tot maart een excuus om hem niet te zien voetballen.
Wie is die dictator dan?quote:Op donderdag 15 januari 2009 20:07 schreef ub40_bboy het volgende:
Quincy wil dus echt niet onder een dictator spelen.
Ben erg benieuwd wat we van hem nog gaan zien.quote:
Nee, daarvan hebben jullie er nooit een gehad bij PSVquote:Op donderdag 15 januari 2009 23:36 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Het gaat mij meer om het feit dat hij bekend staat om schwalbes, dat hij altijd betrokken is bij opstootjes, ik vind hem geen PSV-waardige speler
[..]
Klopt. Hij is vindt zichzelf te goed voor dit PSV.
Zo'n speler past in ieder geval perfect daar bij die adammers. En dat die Elia niet naar PSV wil.. ach.. zegt genoeg.quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:46 schreef rubbereend het volgende:
Suarez heeft een kut mentaliteit en het maakt hem niks uit als hij door voor zijn eigen glorie te gaan zijn team enorm kan duperen. Zo'n speler hoef ik niet.
Het zegt genoeg dat hij voor de mooiste en grootste club van Nederland wil spelen inderdaad.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:03 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Zo'n speler past in ieder geval perfect daar bij die adammers. En dat die Elia niet naar PSV wil.. ach.. zegt genoeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |