Bedankt!!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:47 schreef GustavFTW het volgende:
Dit is denk ik het item van studio sport, voor degene die het gemist hebben?
http://player.nos.nl/inde(...)5162/category/sport/
Dat kloptquote:
hopelijk kunnen we hem in dit topic verwelkomen.Volgens de geruchten zijn ze iig dicht bij een akkoordquote:Op woensdag 14 januari 2009 10:45 schreef Urquhart het volgende:
Hoe staat het ervoor met die Zweed, komt dat nog rond?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hopelijk definitief nu. Zijn we in ieder geval van dat gezeur af, en een nieuwe speler kunnen we sowieso wel gebruiken, hopelijk valt-ie niet tegen...quote:Op woensdag 14 januari 2009 12:46 schreef TheArt het volgende:
PSV geeft 4,5 mln voor Toivonen
EINDHOVEN - PSV en Malmö FF zijn het eens over de overgang van Ola Toivonen naar Eindhoven. Voor de Zweedse aanvaller maakt PSV 4,5 miljoen euro over naar Scandinavië.
© Telesport
quote:PSV en Malmö bereiken akkoord'
Geschreven op woensdag, 14 januari om 12:50
PSV lijkt aanvaller Ola Toivonen definitief binnen te hebben. Het doorgaans goed ingevoerde Sportbladet meldt dat de Eindhovenaren tot een akkoord met Malmö FF zijn gekomen over de transferprijs, zoals eerder gesuggereerd ongeveer 4 miljoen euro. Verdere details werden er nog niet bekendgemaakt.
Technisch manager Adrie van Kraaij onderhandelde al ettelijke keren met Scandinavische club om Toivonen naar de Eredivisie te halen. De Telegraaf meldt op zijn beurt dat de landskampioen 4,5 miljoen euro voor de international zal betalen.
De 22-jarige spits, die reeds twee interlands voor Zweden afwerkte, wordt in Scandinavië beschouwd als een begenadigd talent. Qua capaciteiten wordt Toivonen, die ook Fins bloed in zich heeft, gezien als een bewegelijke speler die zich om de diepste spits heen beweegt. De jongeling kwam in het verleden in eigen land eerder uit voor Degerfors en Örgryte.
"Ola is een zeer goede speler", vertelde teamgenoot Rick Kruys eerder deze week in AD/Sportwereld over zijn ploeggenoot. "Zijn spel doet denken aan Mounir El Hamdaoui van AZ. Ook een jongen die om de diepe spits zwerft en tevens scorend vermogen heeft. Bovendien heeft Ola een uitstekende vrije trap in de benen."
"In de Zweedse competitie is Toivonen zonder twijfel één van de drie beste spelers", zei Malmö-watcher Stefan Alfelt van Aftonbladet dinsdag tegenover de krant. "Ik verwacht dat hij ook bij PSV snel een ster is."
"Vergelijkingen met bijvoorbeeld Marcus Berg van FC Groningen hebben geen zin, het zijn twee compleet verschillende types. Waar Marcus vooral een goalgetter is, is Toivonen de multifunctionele teamspeler. Ik verwacht dat hij binnen het jaar een vaste waarde in de nationale ploeg is.''
toch lekker meegenomen op 11 januari.quote:PSV verwacht nu snelle transfer Toivonen
In het Algemeen Dagblad liet Adrie van Kraaij doorschemeren een snellere transfer van Ola Toivonen te verwachten. "Houd de komende dagen maar in de gaten. We hebben een heel acceptabel bod gedaan. Als we het geloof niet hadden dat Toivonen naar ons komt, hadden we de zaak allang afgeblazen."
nee dat was gisteren tijdens PSV - MVVquote:
Type Nijland.quote:Op woensdag 14 januari 2009 13:52 schreef -SG- het volgende:
Trouwens, wat voor type speler is toivonen?
Type Ibrahimovic.quote:Op woensdag 14 januari 2009 13:52 schreef -SG- het volgende:
Trouwens, wat voor type speler is toivonen?
nu hopen dat ie ook daadwerkelijk wat toevoegt..quote:Op woensdag 14 januari 2009 13:47 schreef Flaccid het volgende:
Toivonen is binnen!
http://www.vi.nl/NieuwsItem/PSVHeeftToivonenDefinitiefBinnen.htm
Nou als hij zijn kwaliteiten heeft dan dank ik god op mijn knietjes.quote:
quote:
Stevens' manier van spelen gezien... speelt Toivonen vanaf de bank.quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:44 schreef Prik0 het volgende:
Nu is het nog de vraag wie er naast Toivonen gaat spelen of zou Stevens kiezen voor 4-2-3-1
Een goede spits, zon jongen moet je veel laten spelen. MAarja, je weet niet wat stevens doet. 442 of 433quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:46 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Stevens' manier van spelen gezien... speelt Toivonen vanaf de bank.
hij moet gewoon eens een aantal wedstrijd vasthouden aan 442..quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:52 schreef Flaccid het volgende:
[..]
Een goede spits, zon jongen moet je veel laten spelen. MAarja, je weet niet wat stevens doet. 442 of 433
quote:Op woensdag 14 januari 2009 13:47 schreef Flaccid het volgende:
Toivonen is binnen!
http://www.vi.nl/NieuwsItem/PSVHeeftToivonenDefinitiefBinnen.htm
Laat het ons hopenquote:Op woensdag 14 januari 2009 14:54 schreef Vitamine_C het volgende:
[..]
![]()
Deze jongen speelt zich binnen een half jaar in de basis en gaat iedereen verstelt doen staan
Ja tuurlijk moet hij spelen, maar ik hoop dat het daadwerkelijk gebeurt.quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:52 schreef Flaccid het volgende:
[..]
Een goede spits, zon jongen moet je veel laten spelen. MAarja, je weet niet wat stevens doet. 442 of 433
Nieuwe sponsor?quote:
idd, maar volgens AD stapt ie na mvv alweer af van het 442quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:53 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
hij moet gewoon eens een aantal wedstrijd vasthouden aan 442..
Dus ik ga er niet van uit dat hij met Toivonen wel voor 442 kiest.quote:De trainer van PSV gebruikte het oefenduel met MVV (7-1) om weer eens te onderzoeken of in de spits Danko Lazovic en Danny Koevermans als koningskoppel een serieuze optie zijn.
Het antwoord daarop is ‘nee’. Stevens zei het niet met zoveel woorden, maar uit zijn lichaamstaal viel duidelijk op te maken dat de kans klein is dat hij zondag tegen Roda JC een beroep doet op beide spitsen.
Wie zal er wijken dan? Lazo of Koef?quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:00 schreef Vitamine_C het volgende:
We gaan in principe gewoon weer in dezelfde opstelling spelen als voor de winterstop denk ik.
Haha. Koef liet het tegen Liverpool ook zien, in mijn ogen, om niet bang te zijn kansen te creëren en gewoon eens op doel te schieten.quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:07 schreef murpheh het volgende:
Mag koef er in de 80e minuut inkomen voor die goalToch liever lazo dan koef, zolang toivonen maar een kans krijgt en niet af en toe een kwartiertje als invaller
mja das waar..quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:12 schreef GustavFTW het volgende:
Toch is het weer een speler die we eigenlijk al hebben. Krijg je weer zoiets als een 'luxe' probleem. Lazovic, Afellay, Nijland, Toivonen.. allemaal een beetje hetzelfde type speler voor achter de spitsen of schaduwspits. Hopen dat ie zich weet te onderscheiden, en een goede vrije trap/corner is altijd welkom natuurlijk.
Nijland is nog lang niet klaar voor het niveau van PSV. Toivonen en Lazovic zet je samen in de spits, een dynamisch duo met goed scorend vermogen. Afellay zet je erachter.quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:12 schreef GustavFTW het volgende:
Toch is het weer een speler die we eigenlijk al hebben. Krijg je weer zoiets als een 'luxe' probleem. Lazovic, Afellay, Nijland, Toivonen.. allemaal een beetje hetzelfde type speler voor achter de spitsen of schaduwspits. Hopen dat ie zich weet te onderscheiden, en een goede vrije trap/corner is altijd welkom natuurlijk.
Dat is in ieder geval fijn om te horen.quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:17 schreef Vitamine_C het volgende:
[..]
Nijland is nog lang niet klaar voor het niveau van PSV. Toivonen en Lazovic zet je samen in de spits, een dynamisch duo met goed scorend vermogen. Afellay zet je erachter.
Zijn vrije trap/corner is iig beter dan dat wat er nu bij PSV rond loopt
Isakssonquote:Op woensdag 14 januari 2009 15:35 schreef neilpad het volgende:
Als Toivonen echt iets kan brengen zou ik het zo doen denk ik:
Isaksson
Culina Marcellis Salcido Pieters
Mendez Afellay Simons Amrabat
Toivonen Koevermans
Enige probleem wat ik dan zie is het ontbreken van Bakkal, die ik graag zie voetballen.
Mendez kan er eventueel uit voor Otman, aangezien hij ws toch vertrekt aan het einde van het seizoen maar eerlijk gezegd vind ik Mendez een van de betere bij PSV dit seizoen. Aan de andere kant is Culina ook wel lekker huis aan het houden en heb je Mendez niet echt nodig als het gewoon loopt ().
Overigens doet Salcido ws nog niet mee dit weekend aangezien hij morgen pas terug komt uit Mexico.
Hier mee eens, alleen dan een 'plat' middenveld, om het breed te houden.quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:37 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
Isaksson
Culina - Marcellis - Salcido - Pieters
Amrabat - Afellay - Simons - Dzsudzsak
Toivonen - Koevermans
en dan met een ruit op het middenveld..
voor welke controlerende spelers komt er dan ruimte? Mendez?quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:43 schreef neilpad het volgende:
Snap niet dat jullie Dzsudzak nog krediet geven. Laat hem maar ff op de bank zitten.
Simons mag van mij wel in de verdediging dit weekend trouwens, meer ruimte op het middenveld.
Jij DURFT daar aan te twijfelen?!?!?!quote:Op woensdag 14 januari 2009 12:50 schreef GustavFTW het volgende:
.
Nu hopen dat hij echt de verlosser is..
quote:PSV en Malmö FF bereiken akkoord over Ola Toivonen
14 januari 2009 15:45
Ola Toivonen.
PSV en het Zweedse Malmö FF hebben woensdag overeenstemming bereikt over de transfer van Ola Toivonen. PSV moet er zelf nog wel uitkomen met de 22-jarige aanvaller, de gesprekken daartoe worden opgestart. Als dat gebeurt, is de Zweed vanaf dat moment meteen inzetbaar in het team van hoofdcoach Huub Stevens.
1.90 meter, 74 kilogram
Ola Toivonen werd op 3 maart 1986 geboren en begon zijn carričre bij Degerfors. Via Örgryte kwam hij in 2007 bij Malmö FF terecht, de club die onder meer spelers als Zlatan Ibrahimovic (Internazionale) en Patrick Andersson (FC Barcelona) heeft opgeleid en waar eerder Afonso Alves speelde. In 2008 scoorde Toivonen - 1.90 meter, 74 kilogram en tweevoudig international voor Zweden - in 27 wedstrijden 14 doelpunten. Na langdurige onderhandelingen kwamen PSV en zijn club Malmö FF er woensdag uit.
Dit is nl veel te vaak waar. Lazovic mag wieberen van mij.quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:25 schreef rubbereend het volgende:
met Lazovic is het centrum altijd leeg omdat hij weer ergens anders rondhangt
Godver wat een lekker wijf.quote:
Ik denk niet dat de "spelersgroep" een probleem met Stevens heeft, ik denk dat dat "individuen" zijn.quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:30 schreef ErikT het volgende:
Je ziet trouwens nu bij Feyenoord wat er gebeurt als je spelers serieus gaat nemen. Dan gaat de trainer eruit, straks de technisch directeur... ik ben blij dat ze bij ons zeggen dat die spelers hun smoel moeten houden en op moeten rotten. (Gomes, Salcido, enz) Voordat je het technische plaatje weer voor elkaar hebt ben je seizoenen verder.
idd.. en ik denk dat je die individuen het best kunt verkopen.. dat levert later alleen nog maar problemen op..quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:58 schreef Morrigun99 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de "spelersgroep" een probleem met Stevens heeft, ik denk dat dat "individuen" zijn.
Dat is bij Feyenoord toch net zo. Zo is het altijd met groepen. "Een groep" heeft een probleem met iemand. En dan blijkt altijd dat het er maar een handvol zijn, en dat de rest het eigenlijk wel best vindt maar niet een groot genoege smoel en/of rechte rug heeft.quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:58 schreef Morrigun99 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de "spelersgroep" een probleem met Stevens heeft, ik denk dat dat "individuen" zijn.
Niets, hij speelt nu met Peru één of ander toernooi in Zuid-Amerika. En Stevens is een laffe trainer. Voorlopig houd ik nog steeds het vertrouwen in Manco: El differente beschikt over meer voetbalintelligentie dan Afellay, die ik ondanks zijn regelmatig aanwezige blinde gedraaf hoog heb zitten als spelmaker.quote:
Kan je wat meer over hem vertellen?quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:32 schreef cultheld het volgende:
Toivonen. Onze eigen Manco is al beter (andere positie, maar Toivonen opstellen gaat bij Huubke automatische ten koste van Manco).
Hij is een slungelige Lazovic, met iets meer overzicht en iets minder scorend vermogen. Bovendien weegt hij 74 kilo met zijn 1.90; de vriend van mijn zusje is ook 1.90, weegt 76 kilo en heeft dezelfde slungelige bouw als deze breekbare Fin: als ik met mijn 1.75 ook maar tegen 'm opbots valt ie al om. Ik zie Toivonen al luchtduels aangaan met Douglas of Volmer: dat wordt lachen zeg.. voor de tegenstander.quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:35 schreef sjimz het volgende:
[..]
Kan je wat meer over hem vertellen?
Nul dus?quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:40 schreef cultheld het volgende:
[..]
Hij is een slungelige Lazovic, met iets meer overzicht en iets minder scorend vermogen. Bovendien weegt hij 74 kilo met zijn 1.90; de vriend van mijn zusje is ook 1.90, weegt 76 kilo en heeft dezelfde slungelige bouw als deze breekbare Fin: als ik met mijn 1.75 ook maar tegen 'm opbots valt ie al om. Ik zie Toivonen al luchtduels aangaan met Douglas of Volmer: dat wordt lachen zeg.. voor de tegenstander.
In Zweden zou een 25-jarige Bob Peeters ook nog aan de lopende band scoren. Als ik afga op zijn acties, de tijd die hij neemt en de zuiverheid van zijn schoten, scoort ie maximaal 5 goals in de tweede seizoenshelft. Of hij moet niet lui zijn en op een goede dag tegen degradatieteams de 3- 4- en 5-0 maken.quote:
Valt me op dat je erg negatief over Toivonen bentquote:Op woensdag 14 januari 2009 19:05 schreef cultheld het volgende:
[..]
In Zweden zou een 25-jarige Bob Peeters ook nog aan de lopende band scoren. Als ik afga op zijn acties, de tijd die hij neemt en de zuiverheid van zijn schoten, scoort ie maximaal 5 goals in de tweede seizoenshelft. Of hij moet niet lui zijn en op een goede dag tegen degradatieteams de 3- 4- en 5-0 maken.
nu je het zegt, idd!quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:06 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Valt me op dat je erg negatief over Toivonen bent
quote:Op woensdag 14 januari 2009 12:55 schreef PouwelZ het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The truth is that we all try to hide. | Last.fm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |