abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 14 januari 2009 @ 14:59:00 #51
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_65031182
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 13:23 schreef dndiek het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuwe sponsor?

Nou, Toivonen is er iig bij. Over 3 jaar zijn al onze goede spelers 25, dan moet het toch wel wat zijn.

Overigens stonden in het AD wat quotes van Zonneveld (uit een interview in Sportweek) waar je niet zo vrolijk van wordt. Dat behalve de Nederlandstalige spelers iedereen na de training direct naar huis gaat. Dat soort dingen.
Ik ben blij dat we een Fin/Zweed hebben. Die functioneert sowieso.
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
  woensdag 14 januari 2009 @ 14:59:22 #52
238905 murpheh
The Autumn Effect
pi_65031208
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 14:53 schreef ArcturusMengsk het volgende:

[..]

hij moet gewoon eens een aantal wedstrijd vasthouden aan 442..
idd, maar volgens AD stapt ie na mvv alweer af van het 442

bron
quote:
De trainer van PSV gebruikte het oefenduel met MVV (7-1) om weer eens te onderzoeken of in de spits Danko Lazovic en Danny Koevermans als koningskoppel een serieuze optie zijn.

Het antwoord daarop is ‘nee’. Stevens zei het niet met zoveel woorden, maar uit zijn lichaamstaal viel duidelijk op te maken dat de kans klein is dat hij zondag tegen Roda JC een beroep doet op beide spitsen.
Dus ik ga er niet van uit dat hij met Toivonen wel voor 442 kiest.
The truth is that we all try to hide. | Last.fm
pi_65031281
We gaan in principe gewoon weer in dezelfde opstelling spelen als voor de winterstop denk ik.
hmmmm....WAT???
pi_65031313
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 15:00 schreef Vitamine_C het volgende:
We gaan in principe gewoon weer in dezelfde opstelling spelen als voor de winterstop denk ik.
Wie zal er wijken dan? Lazo of Koef?
Brutal. Fucking. Metal.
pi_65031364
Koef.

Stevens koos voor de winterstop voor Lazo en zie hem daar niet zo snel van afwijken.
hmmmm....WAT???
pi_65031463
Terwijl ik Koef sneller die goal in de 88e minuut zie maken tegen een grote tegenstander dan Lazo...
Ik vind ze beiden niet overtuigend, maar toch zou Koef mijn voorkeur krijgen
maar ik ben Stevens niet natuurlijk.
Brutal. Fucking. Metal.
  woensdag 14 januari 2009 @ 15:06:43 #57
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_65031538
Ik had gehoord dat Toivonen ook nog een goede vrije trap in de voeten had?
A little knowledge is a dangerous thing.
  woensdag 14 januari 2009 @ 15:07:00 #58
238905 murpheh
The Autumn Effect
pi_65031552
Mag koef er in de 80e minuut inkomen voor die goal Toch liever lazo dan koef, zolang toivonen maar een kans krijgt en niet af en toe een kwartiertje als invaller
pi_65031659
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 15:07 schreef murpheh het volgende:
Mag koef er in de 80e minuut inkomen voor die goal Toch liever lazo dan koef, zolang toivonen maar een kans krijgt en niet af en toe een kwartiertje als invaller
Haha. Koef liet het tegen Liverpool ook zien, in mijn ogen, om niet bang te zijn kansen te creëren en gewoon eens op doel te schieten.
Brutal. Fucking. Metal.
  woensdag 14 januari 2009 @ 15:11:45 #60
238905 murpheh
The Autumn Effect
pi_65031756
Klopt wel, maar ik vind Koevermans te afhankelijk van het spel van anderen. Nu is dat logisch als spits zijnde, maar bij Koev heb ik toch altijd het idee van een 'luie' speler.. Lazovic is altijd actief bezig en koev loopt er een beetje bij, sprint af en toe een stukje en besluit dan toch te lopen :p
pi_65031772
Toch is het weer een speler die we eigenlijk al hebben. Krijg je weer zoiets als een 'luxe' probleem. Lazovic, Afellay, Nijland, Toivonen.. allemaal een beetje hetzelfde type speler voor achter de spitsen of schaduwspits. Hopen dat ie zich weet te onderscheiden, en een goede vrije trap/corner is altijd welkom natuurlijk.
pi_65031783
Tja Lazovic was dramatisch aan het begin van het seizoen. Toen hij gefrustreerd het veld in kwam liet hij wel enkele goede dingen zien, maar daarna zakte zijn niveau ook weer met elke wedstrijd. Ik zie persoonlijk ook liever de Koef, ook al heeft hij de schijn tegen.
Money won is twice as sweet as money earned.
  woensdag 14 januari 2009 @ 15:13:32 #63
231035 ArcturusMengsk
Emperor of the Terran Dominion
pi_65031819
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 15:12 schreef GustavFTW het volgende:
Toch is het weer een speler die we eigenlijk al hebben. Krijg je weer zoiets als een 'luxe' probleem. Lazovic, Afellay, Nijland, Toivonen.. allemaal een beetje hetzelfde type speler voor achter de spitsen of schaduwspits. Hopen dat ie zich weet te onderscheiden, en een goede vrije trap/corner is altijd welkom natuurlijk.
mja das waar..

ik had eigenlijk deze transferperiode ook nog graag een goede centrale verdediger met leiderschapskwaliteiten gezien..
pi_65031970
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 15:12 schreef GustavFTW het volgende:
Nijland is nog lang niet klaar voor het niveau van PSV. Toivonen en Lazovic zet je samen in de spits, een dynamisch duo met goed scorend vermogen. Afellay zet je erachter.

Zijn vrije trap/corner is iig beter dan dat wat er nu bij PSV rond loopt
hmmmm....WAT???
pi_65032042
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 15:17 schreef Vitamine_C het volgende:

[..]

Nijland is nog lang niet klaar voor het niveau van PSV. Toivonen en Lazovic zet je samen in de spits, een dynamisch duo met goed scorend vermogen. Afellay zet je erachter.

Zijn vrije trap/corner is iig beter dan dat wat er nu bij PSV rond loopt

Dat is in ieder geval fijn om te horen.
Brutal. Fucking. Metal.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 14 januari 2009 @ 15:25:32 #66
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_65032318
met Lazovic is het centrum altijd leeg omdat hij weer ergens anders rondhangt
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_65032651
lazovic is eigenlijk niet een echte afmaker, dan zou het misschien beter zijn als koef wat meer vertrouwen krijgt. Als ie maar niet met 4-5-1 in zn eentje voorin op ballen aan het wachten is.
pi_65032832
Als Toivonen echt iets kan brengen zou ik het zo doen denk ik:

Isaksson
Culina Marcellis Salcido Pieters
Mendez Afellay Simons Amrabat
Toivonen Koevermans

Enige probleem wat ik dan zie is het ontbreken van Bakkal, die ik graag zie voetballen.
Mendez kan er eventueel uit voor Otman, aangezien hij ws toch vertrekt aan het einde van het seizoen maar eerlijk gezegd vind ik Mendez een van de betere bij PSV dit seizoen. Aan de andere kant is Culina ook wel lekker huis aan het houden en heb je Mendez niet echt nodig als het gewoon loopt ( ).

Overigens doet Salcido ws nog niet mee dit weekend aangezien hij morgen pas terug komt uit Mexico.
  woensdag 14 januari 2009 @ 15:37:24 #69
231035 ArcturusMengsk
Emperor of the Terran Dominion
pi_65032918
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 15:35 schreef neilpad het volgende:
Als Toivonen echt iets kan brengen zou ik het zo doen denk ik:

Isaksson
Culina Marcellis Salcido Pieters
Mendez Afellay Simons Amrabat
Toivonen Koevermans

Enige probleem wat ik dan zie is het ontbreken van Bakkal, die ik graag zie voetballen.
Mendez kan er eventueel uit voor Otman, aangezien hij ws toch vertrekt aan het einde van het seizoen maar eerlijk gezegd vind ik Mendez een van de betere bij PSV dit seizoen. Aan de andere kant is Culina ook wel lekker huis aan het houden en heb je Mendez niet echt nodig als het gewoon loopt ( ).

Overigens doet Salcido ws nog niet mee dit weekend aangezien hij morgen pas terug komt uit Mexico.
Isaksson
Culina - Marcellis - Salcido - Pieters
Amrabat - Afellay - Simons - Dzsudzsak
Toivonen - Koevermans

en dan met een ruit op het middenveld..
  woensdag 14 januari 2009 @ 15:37:37 #70
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_65032926
Simons eruit bakkal erin.
A little knowledge is a dangerous thing.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 14 januari 2009 @ 15:38:09 #71
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_65032953
Isaksson
Kromkamp Marcellis Salcido Culina
Bakkal Simons
Afellay Amrabat
Toivonen Koevermans

zo zie ik het dan liever
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_65033056
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 15:37 schreef ArcturusMengsk het volgende:

[..]

Isaksson
Culina - Marcellis - Salcido - Pieters
Amrabat - Afellay - Simons - Dzsudzsak
Toivonen - Koevermans

en dan met een ruit op het middenveld..
Hier mee eens, alleen dan een 'plat' middenveld, om het breed te houden.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 14 januari 2009 @ 15:42:06 #73
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_65033120
m'n ogen doen pijn elke keer als ik Pieters zie staan
DeLuna vindt me dik ;(
pi_65033164
Snap niet dat jullie Dzsudzak nog krediet geven. Laat hem maar ff op de bank zitten.
Simons mag van mij wel in de verdediging dit weekend trouwens, meer ruimte op het middenveld.

Pieters is idd ook kut met peren ms beter om Brechet daar neer te zetten..
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 14 januari 2009 @ 15:45:08 #75
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_65033251
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 15:43 schreef neilpad het volgende:
Snap niet dat jullie Dzsudzak nog krediet geven. Laat hem maar ff op de bank zitten.
Simons mag van mij wel in de verdediging dit weekend trouwens, meer ruimte op het middenveld.
voor welke controlerende spelers komt er dan ruimte? Mendez?
DeLuna vindt me dik ;(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')