abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65121807
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 20:35 schreef sjimz het volgende:

[..]

Op dit moment draagt Suarez Ajax meer dan dat Sulejmani dat doet.
Maar goed laten we die discussie hier maar niet houden
Inderdaad
Brutal. Fucking. Metal.
pi_65121820
Twee typische Ajax spelers, mogen allebei in Amsterdam blijven.
Lazovic mag van mij ook oprotten. Ben trouwens bang dat we met Toivonen ook weer een mannetje in huis hebben gehaald, maar goed we zullen zien.
Money won is twice as sweet as money earned.
pi_65122307
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 20:36 schreef neilpad het volgende:
Twee typische Ajax spelers, mogen allebei in Amsterdam blijven.
Lazovic mag van mij ook oprotten. Ben trouwens bang dat we met Toivonen ook weer een mannetje in huis hebben gehaald, maar goed we zullen zien.
Maak je maar geen zorgen, die komen echt niet naar Eindhoven. Helaas....
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  vrijdag 16 januari 2009 @ 21:01:20 #229
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_65122932
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 20:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Maak je maar geen zorgen, die komen echt niet naar Eindhoven. Helaas....
Ik krijg steeds meer het idee dat jij helemaal geen PSV supporter bent
pi_65123341
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 21:01 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Ik krijg steeds meer het idee dat jij helemaal geen PSV supporter bent
Dat idee heb ik juist van jou, echt ongelooflijk hoe kortzichtig sommigen hier denken.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  vrijdag 16 januari 2009 @ 21:13:57 #231
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_65123457
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 21:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Dat idee heb ik juist van jou, echt ongelooflijk hoe kortzichtig sommigen hier denken.
Jij fluit zeker ook de eigen spelers uit?

vrijdag 16 januari 2009 @ 21:17:32 #232
181796 Prik0
T o i v o n e n !
pi_65123659
Ik ben fan geworden vanwege de gemoedelijkheid ook al werd er verloren. Nu is dat even anders met Reker maar ik heb er nog steeds vertrouwen in.

[ Bericht 6% gewijzigd door Prik0 op 16-01-2009 21:54:21 ]
Vijf keer op rij maakt mij pas blij!
pi_65124173
Wat een azijnpisser ben je toch Grrr

Ja het gaat minder dit jaar. Je kan nu eenmaal niet jaar in, jaar uit kampioen worden.
En natuurlijk... Reker is een eikel, maar hij zit er nu eenmaal en we hebben het ermee te doen. Jammer, maar zo is het.

Maar jij bent altijd zoooooo negatief . Is het misschien een idee om die zwart galligheid niet met ons te delen ?
Kost tenslotte weinig moeite om PSV nog dieper de grond in te trappen. Het zou van meer respect getuigen als je nu achter PSV ging staan. Zonder iedere week te moeten lezen, we gaan verliezen. Tja, als je dat vaak genoeg roept, krijg je vanzelf een keer gelijk.

We kunnen ook postief blijven, lijkt me. We staan nog in het linkerrijtje tenslotte .
Dus PSV gaat gewoon winnen zondag.
En dat negatieve laten we lekker achterwege
Keep the faith!!
pi_65124270
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 21:13 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Jij fluit zeker ook de eigen spelers uit?

Ja man! Elke wedstrijd!!11!!! ZOMFG!!1!!

Echt, waar haal je het vandaan, volgens mij moet jij eens wat objectiever naar mijn posts kijken en eens goed lezen wat ik nou precies zeg en je eens afvragen wat ik daar mee bedoel en wat minder aannames doen.

Klaar nu, als je nog wil trollen mag je me pm'en, nu weer over PSV
pi_65124378
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 21:27 schreef lookinforyou het volgende:

Ja het gaat minder dit jaar. Je kan nu eenmaal niet jaar in, jaar uit kampioen worden.
En natuurlijk... Reker is een eikel, maar hij zit er nu eenmaal en we hebben het ermee te doen. Jammer, maar zo is het.

Maar jij bent altijd zoooooo negatief . Is het misschien een idee om die zwart galligheid niet met ons te delen ?
Kost tenslotte weinig moeite om PSV nog dieper de grond in te trappen. Het zou van meer respect getuigen als je nu achter PSV ging staan. Zonder iedere week te moeten lezen, we gaan verliezen. Tja, als je dat vaak genoeg roept, krijg je vanzelf een keer gelijk.

We kunnen ook postief blijven, lijkt me. We staan nog in het linkerrijtje tenslotte .
Voor jou hetzelfde wat ik tegen Leonline heb gezegd
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 16 januari 2009 @ 22:01:53 #236
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_65125879
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 21:27 schreef lookinforyou het volgende:

Mogen we hier op het forum alsjebleift uiteenlopende meningen hebben. Je kan toch wel achter je club staan maar het totaal niet eens zijn met het beleid of de spelers of wat dan ook binnen de club?

Mag kritiek maar tot een bepaalde hoogte?

Positief zijn, met alle plezier maar moet je eens kijken wat er allemaal gebeurt dit seizoen. En zondag hoop ik dat we winnen maar het zal bar moeilijk worden aangezien we al jaren problemen hebben bij Roda uit
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_65126048
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 16:24 schreef leolinedance het volgende:

[..]

is
Dat is BR33zaH voor "eens". Bedroevend inderdaad....
  zaterdag 17 januari 2009 @ 10:35:05 #238
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_65135534
Ben erg benieuwd hoe PSV er voor staat morgen... ik heb er ook niet veel vertrouwen in..
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
pi_65137872
Deze keer winnen we gewoon wél van Roda
Ze spelen heus niet twee keer hun beste wedstrijd van het seizoen tegen ons.
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
pi_65138814
17 finales
pi_65140077
pff das echt zo'n degradatievoetbal uitspraak!! *nog 17 finales*
pi_65140822
quote:
16/1/2009 - Ola Toivonen nog niet speelgerechtigd
(Gepost door RvN)

BRON: PSV.nl

Op de persconferentie vrijdagmiddag werd duidelijk dat Ola Toivonen op dit moment nog niet speelgerechtigd is. "De club zit nog te wachten op de fax uit Zeist. “Als hij speelgerechtigd zou zijn, dan zou het zo kunnen zijn dat ik hem meeneem naar Kerkrade. Zo kan hij vast wennen aan een voorbereiding zoals wij dat doen. Dat zal heel anders zijn als bij Malmö vermoed ik."
PSV Netwerk
"Voor een plaats direct in de basis is het nog te vroeg, hij is fysiek nog niet klaar voor 90 minuten. Daarnaast hebben we nog geen testen door kunnen voeren en heb ik zelf nog niet met hem gesproken. Dat gesprek zal morgen pas plaatsvinden."
Ze hebben geleerd van fouten uit het verleden!
pi_65141761
Ben het wel met lookinforyou eens. Niks mis met een kritische opstelling ten opzichten van je club alleen elk topic staat nu telkens bol van de zwartgallige/sarcastische opmerkingen. Begin daar ook best moe van te worden.
Money won is twice as sweet as money earned.
  zaterdag 17 januari 2009 @ 14:53:13 #244
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_65141827
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 14:50 schreef neilpad het volgende:
Ben het wel met lookinforyou eens. Niks mis met een kritische opstelling ten opzichten van je club alleen elk topic staat nu telkens bol van de zwartgallige/sarcastische opmerkingen. Begin daar ook best moe van te worden.
+1
pi_65142659
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 13:47 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Normaal roept een trainer zoiets als er nog een paar wedstrijden te spelen is. Maar ik wens Huub veel succes met zijn 17 alles-of-niets-wedstrijden. Werkt vooral lekker door op de groep als ze komende weken al punten verspelen
pi_65144190
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 14:50 schreef neilpad het volgende:
Logisch, niemand vindt het leuk dat het zo kut gaat. Maar dat wil nog niet zeggen dat we hier allemaal helemaal happy-de-pappy moeten doen wel? Bovendien, als je hier al niet meer je frustratie mag ventileren, waar dan wel? Als ik wil lezen hoe fantastisch het allemaal is en wat er allemaal wel niet gebeurt om het nóg fantastischer te maken dan lees ik de PSV-inside of een ander propagandablaadje wel (dat mag ik toch wel zeggen of is dat al te zwartgallig/sarcastisch? )
pi_65144339
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 13:47 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Het is wel zo, als je CL voetbal wil halen dan is zo'n beetje elk puntverlies een keiharde klap, tenzij de ploegen boven ons er echt een potje van gaan maken.

Als de groep daar niet mee om kan gaan bevestigt dat alleen maar dat er dus een gebrek aan kwaliteit is. Het is nu aan de spelers en technische staf om te laten zien dat de eerste helft van het seizoen een incident was, en ik hoop dat zij dat ook zo zien
pi_65144408
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 16:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Logisch, niemand vindt het leuk dat het zo kut gaat. Maar dat wil nog niet zeggen dat we hier allemaal helemaal happy-de-pappy moeten doen wel? Bovendien, als je hier al niet meer je frustratie mag ventileren, waar dan wel? Als ik wil lezen hoe fantastisch het allemaal is en wat er allemaal wel niet gebeurt om het nóg fantastischer te maken dan lees ik de PSV-inside of een ander propagandablaadje wel (dat mag ik toch wel zeggen of is dat al te zwartgallig/sarcastisch? )
Je mag alles hier neer zetten wat je wil. We leven in een vrij land tenslotte.
Maar het glas is bij jou altijd half leeg.
Dus er is helemaal niets positiefs te melden over PSV.
En dat vind ik gewoon jammer.

en wat is die Toivonen een lekker ding
Keep the faith!!
pi_65144680
Grrrrrrrr is gewoon realistisch, er is weinig reden tot positiviteit. Ik word eerder moe van die mensen die zich er zo makkelijk bij neerleggen dat we dit seizoen eens geen kampioen worden onder het mom je kan niet altijd kampioen worden. Natuurlijk, dat is waar. Maar dit zag je al van mijlenver aankomen.

Vorig seizoen werden we net kampioen, niet vanwege ons spel, maar het falen van de concurrentie. De speler die er zo ongeveer persoonlijk voor zorgde dat we de vierde titel op rij mochten vieren vertrok en er komt een 2e Zweedse handbalkeeper uit Engeland. Verder nul directe versterkingen, ook niet in de winterstop en een trainer die ontzettend tegenvalt.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zaterdag 17 januari 2009 @ 16:39:26 #250
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_65144919
bovendien als je geen kampioen wordt haal je vrijwel zeker ook geen CL en dat gemist mag maar één jaar duren!
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')