Inderdaadquote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:35 schreef sjimz het volgende:
[..]
Op dit moment draagt Suarez Ajax meer dan dat Sulejmani dat doet.
Maar goed laten we die discussie hier maar niet houden
Maak je maar geen zorgen, die komen echt niet naar Eindhoven. Helaas....quote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:36 schreef neilpad het volgende:
Twee typische Ajax spelers, mogen allebei in Amsterdam blijven.
Lazovic mag van mij ook oprotten. Ben trouwens bang dat we met Toivonen ook weer een mannetje in huis hebben gehaald, maar goed we zullen zien.
Ik krijg steeds meer het idee dat jij helemaal geen PSV supporter bentquote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Maak je maar geen zorgen, die komen echt niet naar Eindhoven. Helaas....
Dat idee heb ik juist van jou, echt ongelooflijk hoe kortzichtig sommigen hier denken.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:01 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik krijg steeds meer het idee dat jij helemaal geen PSV supporter bent
Jij fluit zeker ook de eigen spelers uit?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat idee heb ik juist van jou, echt ongelooflijk hoe kortzichtig sommigen hier denken.
Ja man! Elke wedstrijd!!11!!! ZOMFG!!1!!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:13 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Jij fluit zeker ook de eigen spelers uit?
Voor jou hetzelfde wat ik tegen Leonline heb gezegdquote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:27 schreef lookinforyou het volgende:
Wat een azijnpisser ben je toch Grrr![]()
Ja het gaat minder dit jaar. Je kan nu eenmaal niet jaar in, jaar uit kampioen worden.
En natuurlijk... Reker is een eikel, maar hij zit er nu eenmaal en we hebben het ermee te doen. Jammer, maar zo is het.
Maar jij bent altijd zoooooo negatief . Is het misschien een idee om die zwart galligheid niet met ons te delen ?
Kost tenslotte weinig moeite om PSV nog dieper de grond in te trappen. Het zou van meer respect getuigen als je nu achter PSV ging staan. Zonder iedere week te moeten lezen, we gaan verliezen. Tja, als je dat vaak genoeg roept, krijg je vanzelf een keer gelijk.
We kunnen ook postief blijven, lijkt me. We staan nog in het linkerrijtje tenslotte.
Dus PSV gaat gewoon winnen zondag.
En dat negatieve laten we lekker achterwege
Mogen we hier op het forum alsjebleift uiteenlopende meningen hebben. Je kan toch wel achter je club staan maar het totaal niet eens zijn met het beleid of de spelers of wat dan ook binnen de club?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:27 schreef lookinforyou het volgende:
Wat een azijnpisser ben je toch Grrr![]()
Ja het gaat minder dit jaar. Je kan nu eenmaal niet jaar in, jaar uit kampioen worden.
En natuurlijk... Reker is een eikel, maar hij zit er nu eenmaal en we hebben het ermee te doen. Jammer, maar zo is het.
Maar jij bent altijd zoooooo negatief . Is het misschien een idee om die zwart galligheid niet met ons te delen ?
Kost tenslotte weinig moeite om PSV nog dieper de grond in te trappen. Het zou van meer respect getuigen als je nu achter PSV ging staan. Zonder iedere week te moeten lezen, we gaan verliezen. Tja, als je dat vaak genoeg roept, krijg je vanzelf een keer gelijk.
We kunnen ook postief blijven, lijkt me. We staan nog in het linkerrijtje tenslotte.
Dus PSV gaat gewoon winnen zondag.
En dat negatieve laten we lekker achterwege
Ze hebben geleerd van fouten uit het verleden!quote:16/1/2009 - Ola Toivonen nog niet speelgerechtigd
(Gepost door RvN)
BRON: PSV.nl
Op de persconferentie vrijdagmiddag werd duidelijk dat Ola Toivonen op dit moment nog niet speelgerechtigd is. "De club zit nog te wachten op de fax uit Zeist. “Als hij speelgerechtigd zou zijn, dan zou het zo kunnen zijn dat ik hem meeneem naar Kerkrade. Zo kan hij vast wennen aan een voorbereiding zoals wij dat doen. Dat zal heel anders zijn als bij Malmö vermoed ik."
PSV Netwerk
"Voor een plaats direct in de basis is het nog te vroeg, hij is fysiek nog niet klaar voor 90 minuten. Daarnaast hebben we nog geen testen door kunnen voeren en heb ik zelf nog niet met hem gesproken. Dat gesprek zal morgen pas plaatsvinden."
+1quote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:50 schreef neilpad het volgende:
Ben het wel met lookinforyou eens. Niks mis met een kritische opstelling ten opzichten van je club alleen elk topic staat nu telkens bol van de zwartgallige/sarcastische opmerkingen. Begin daar ook best moe van te worden.
Normaal roept een trainer zoiets als er nog een paar wedstrijden te spelen is. Maar ik wens Huub veel succes met zijn 17 alles-of-niets-wedstrijden. Werkt vooral lekker door op de groep als ze komende weken al punten verspelenquote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:47 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
pff das echt zo'n degradatievoetbal uitspraak!! *nog 17 finales*
Logisch, niemand vindt het leuk dat het zo kut gaat. Maar dat wil nog niet zeggen dat we hier allemaal helemaal happy-de-pappy moeten doen wel? Bovendien, als je hier al niet meer je frustratie mag ventileren, waar dan wel? Als ik wil lezen hoe fantastisch het allemaal is en wat er allemaal wel niet gebeurt om het nóg fantastischer te maken dan lees ik de PSV-inside of een ander propagandablaadje wel (dat mag ik toch wel zeggen of is dat al te zwartgallig/sarcastisch?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:50 schreef neilpad het volgende:
Ben het wel met lookinforyou eens. Niks mis met een kritische opstelling ten opzichten van je club alleen elk topic staat nu telkens bol van de zwartgallige/sarcastische opmerkingen. Begin daar ook best moe van te worden.
Het is wel zo, als je CL voetbal wil halen dan is zo'n beetje elk puntverlies een keiharde klap, tenzij de ploegen boven ons er echt een potje van gaan maken.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:47 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
pff das echt zo'n degradatievoetbal uitspraak!! *nog 17 finales*
Je mag alles hier neer zetten wat je wil. We leven in een vrij land tenslotte.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 16:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Logisch, niemand vindt het leuk dat het zo kut gaat. Maar dat wil nog niet zeggen dat we hier allemaal helemaal happy-de-pappy moeten doen wel? Bovendien, als je hier al niet meer je frustratie mag ventileren, waar dan wel? Als ik wil lezen hoe fantastisch het allemaal is en wat er allemaal wel niet gebeurt om het nóg fantastischer te maken dan lees ik de PSV-inside of een ander propagandablaadje wel (dat mag ik toch wel zeggen of is dat al te zwartgallig/sarcastisch?)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |