abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65145187
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 16:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:

Het is wel zo, als je CL voetbal wil halen dan is zo'n beetje elk puntverlies een keiharde klap, tenzij de ploegen boven ons er echt een potje van gaan maken.

Als de groep daar niet mee om kan gaan bevestigt dat alleen maar dat er dus een gebrek aan kwaliteit is. Het is nu aan de spelers en technische staf om te laten zien dat de eerste helft van het seizoen een incident was, en ik hoop dat zij dat ook zo zien
Het is gewoon totaal onrealistisch om te verwachten dat PSV nu alle resterende wedstrijden gaat winnen.
  zaterdag 17 januari 2009 @ 16:49:50 #252
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_65145191
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 16:49 schreef BertMaalderink het volgende:

[..]

Het is gewoon totaal onrealistisch om te denken dat PSV nu alle resterende wedstrijden gaat winnen.
Dat doen de concurrenten ook niet. Als wij winnen van Ajax en AZ en zij spelen gelijk tegen elkaar lopen we al een heel stuk in. Het kan nog makkelijk.
pi_65145217
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 16:39 schreef rubbereend het volgende:
bovendien als je geen kampioen wordt haal je vrijwel zeker ook geen CL en dat gemist mag maar één jaar duren!
CL denk ik ook niet dat we halen. Hoop dat dit een tussenjaar is en we volgend jaar weer echt gaan knallen.
Keep the faith!!
pi_65145276
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 16:49 schreef leolinedance het volgende:

Dat doen de concurrenten ook niet. Als wij winnen van Ajax en AZ en zij spelen gelijk tegen elkaar lopen we al een heel stuk in. Het kan nog makkelijk.
PSV heeft minder kwaliteit dan AZ en Ajax. Ik betwijfel al of ze de onderlinge wedstrijden zullen winnen, maar ik betwijfel het nog meer of PSV de rest van de wedstrijden wel zo glorieus afsluit.

Trouwens; de term finale houdt toch weldegelijk in dat je ze moet winnen? Anders zijn het geen finales.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zaterdag 17 januari 2009 @ 16:55:33 #255
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_65145355
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 16:52 schreef BertMaalderink het volgende:

[..]

PSV heeft minder kwaliteit dan AZ en Ajax. Ik betwijfel al of ze onderlinge wedstrijden zullen winnen, maar ik betwijfel het nog meer of PSV de rest van de wedstrijden wel zo glorieus afsluit.
ik vind dat PSV eigenlijk helemaal niet zoveel minder materiaal heeft dan Ajax. Hoogstens voorin wat effectiever en een betere keeper. Maar op het middenveld heeft PSV dan weer betere voetballers rondlopen
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_65145481
Ik zeg toch ook dat het niet erg is om kritisch te zijn, alleen elk nieuwsfeitje wordt telkens weer zo gedraait dat het weer negatief is op de een of andere manier. Ik baal er ook goed van dat het zo kut gaat maar om dan alleen maar af te geven op alles en iedereen heeft in mijn ogen ook weinig zin. Ik ben liever hoopvol dan constant gefrustreerd en chagrijnig. Als PSV zondag verliest dan kan ik me voorstellen dat je je frustraties uit hier. Maar ze hebben al een paar weken niet gevoetbald nu...

Overigens vind ik dat er onder Hiddink ook te hoge verwachtingen zjin geschept. Alles viel "toevallig" op zijn plek onder hem en het ging toen super. Ik vind het onrealistisch om te verwachten dat je het uit elkaar vallen van dat team zo makkelijk kan opvangen. Het lijkt me een stuk moeilijker om een club als PSV te leiden dan welke andere club ook die nog over is in de CL. Er zijn fouten gemaakt in de afgelopen paar jaar maar ik denk dat het allemaal wat moeilijker ligt dan dat sommige denken. Ik zie niet in waarom je nu alles in een negatief daglicht moet trekken alleen omdat je Reker en Stevens kut vind ofzo. Natuurlijk mag je dat best zeggen maar ik heb het idee dat het dus overal op betrokken wordt.

Persoonlijk heb ik nog wel vertrouwen in het team. Het zijn over het algemeen jonge spelers en voor mijn gevoel zit er nog genoeg rek in. Ik denk alleen niet dat het realistisch is om te denken dat we nog ergens voor vechten dit seizoen (anders dan een UEFA Cup plek) of dat we zomaar een "verlosser" kunnen aantrekken. Als we volgend jaar rond deze tijd er weer voor zo staan dan is het een andere situatie natuurlijk. My two cents..
Money won is twice as sweet as money earned.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zaterdag 17 januari 2009 @ 17:05:58 #257
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_65145683
zal ik nogmaals mijn pleidooi houden over dat er meer iets mis in de basis van de club? Dat ik bang ben dat de club van binnenuit wordt uitgehold?
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_65145805
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 17:05 schreef rubbereend het volgende:
zal ik nogmaals mijn pleidooi houden over dat er meer iets mis in de basis van de club? Dat ik bang ben dat de club van binnenuit wordt uitgehold?
Dat zou mij heel wat typewerk besparen.

En ik wilde graag een voorspelling doen, Toivonen gaat mislukken.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zaterdag 17 januari 2009 @ 17:12:51 #259
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_65145890
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 17:10 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

daar vind ik het dus veel te vroeg voor, Toivonen nu al afschrijven. Die jongen moet wennen hier, ik denk dat we er aan het einde van het seizoen meer over kunnen zeggen. Gelukkig hebben we Lee, Park, Alex en Gomes ook de tijd gegeven zich aan te passen aan PSV
DeLuna vindt me dik ;(
pi_65150426
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 16:49 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Eens even rekenen hoe makkelijk: dan heb je het dus over 3 wedstrijden die wij wel winnen en zij winnen er allebei 2 niet, blijven er nog 14 over voor ons, 15 voor hen, en dan staan we nog 3 punten achter AZ.

Feit is gewoon dat AZ een 2e competitiehelft moet gaan spelen zoals PSV de afgelopen 2 jaar gedaan heeft, het uit handen geven van een enorme voorsprong. Om ze in te halen moet PSV vier wedstrijden winnen die AZ verliest. Dan staan we 1 punt voor.

In de eerste helft kregen we 21 verliespunten om de oren. Laten we eens een erg positief scenario nemen en zeggen dat dat er in de 2e helft maar 6 zijn. Dat zijn dan wéér 2 wedstrijden die AZ moet verliezen om ze voor te blijven.

In dit scenario moet AZ dus 6 van de 17 wedstrijden verliezen willen wij kampioen worden. Dat lijkt me al onwaarschijnlijk, voor Ajax geldt dat ze er 5 van de 17 moeten verliezen en dat dat allebei gebeurt is nóg een stuk onwaarschijnlijker.

AZ moet gewoon zo'n beetje instorten en Ajax in iets mindere mate én dan moet PSV een véél, maar dan ook véél betere 2e seizoenshelft spelen dan de 1e.

Is dat onmogelijk? Nee, als we van de laatste 2 jaar iets geleerd hebben is het wel dat een balletje raar kan rollen.

Is de kans op zo'n scenario groot? Nee, die is klein.

Is dat negatief denken van Grrrrrrrr? Nee, dat is een realistische en objectieve analyse van iemand die even zijn clubbril afzet.

Hoop ik dat we alle 17 wedstrijden winnen en nipt AZ van de eerste plaats wippen in de laatste wedstrijd? HELL YEAH!

Ga ik daar geld op in zetten? Nog geen dollarcent!
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_65150788
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 17:10 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

Alleen afgaande van wat ik van hem gelezen heb (heb nog geen seconde beeldmateriaal van hem gezien) ben ik voorzichtig positief. Maar ik verwacht zeker geen wonderen van hem. Ik zou al tevreden zijn als hij gewoon 'van waarde' is in de 2e seizoenshelft. Dus wat doelpuntjes, assists en wat meer creativiteit in het spel brengen, misschien slechts als invaller.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zaterdag 17 januari 2009 @ 20:22:19 #262
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_65151544
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 20:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Alleen afgaande van wat ik van hem gelezen heb (heb nog geen seconde beeldmateriaal van hem gezien) ben ik voorzichtig positief. Maar ik verwacht zeker geen wonderen van hem. Ik zou al tevreden zijn als hij gewoon 'van waarde' is in de 2e seizoenshelft. Dus wat doelpuntjes, assists en wat meer creativiteit in het spel brengen, misschien slechts als invaller.
meer creativiteit vind ik een lastige, uit de stats van de eerste seizoenshelft bleek dat we bij de top horen qua gecreerde kansen........
DeLuna vindt me dik ;(
pi_65151710
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 20:22 schreef rubbereend het volgende:

[..]

meer creativiteit vind ik een lastige, uit de stats van de eerste seizoenshelft bleek dat we bij de top horen qua gecreerde kansen........
Ik vraag me serieus af wat er als 'kans' gezien wordt in dat geval. Het probleem bij PSV zit toch wel wat dieper dan het niet afmaken van 'al die kansen'....
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zaterdag 17 januari 2009 @ 20:27:59 #264
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_65151775
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 20:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ik vraag me serieus af wat er als 'kans' gezien wordt in dat geval. Het probleem bij PSV zit toch wel wat dieper dan het niet afmaken van 'al die kansen'....
waarschijnlijk worden alle 68 kansloze afstandsschoten van Afellay ook geteld
DeLuna vindt me dik ;(
pi_65152044
Vermoedelijke opstelling voor morgen is iig weinig verrassend.

Vermoedelijke opstelling:
Issakson
Culina, Marcellis, Brechet, Pieters
Bakkal, Afellay, Simons
Amrabat, Lazovic en Dzsudzsak

In ieder geval met voldoende aanvallende intenties
pi_65152692
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 20:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Vermoedelijke opstelling voor morgen is iig weinig verrassend.

Vermoedelijke opstelling:
Issakson
Culina, Marcellis, Brechet, Pieters
Bakkal, Afellay, Simons
Amrabat, Lazovic en Dzsudzsak

In ieder geval met voldoende aanvallende intenties
Dsudzsak krijgt wel erg veel krediet dit seizoen IMO, die mag van mij gewoon lekker op de bank beginnen. Dan zie ik eigenlijk liever Koef en Fiets in de spits met Amrabat daarachter.

Maargoed hopelijk is ie er in de winter achtergekomen dat hij echt niet zo dramatisch kan blijven voetballen en speelt hij nu weer de sterren van de hemel net als zijn eerste paar wedstrijden
Patat Friet
pi_65153770
Ik zou ook graag een twee spitsen systeem zien maar Huub lijkt het daar niet in te zien. Overigens zeg ik niet dat dat dé oplossing zou zijn, het is ook meer een persoonlijke voorkeur. 1 diepe en 1 in een vrije rol.
pi_65153808
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 21:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik zou ook graag een twee spitsen systeem zien maar Huub lijkt het daar niet in te zien. Overigens zeg ik niet dat dat dé oplossing zou zijn, het is ook meer een persoonlijke voorkeur. 1 diepe en 1 in een vrije rol.
Een schaduwspits dus?
pi_65153980
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 21:30 schreef Flaccid het volgende:

[..]

Een schaduwspits dus?
Dat is niet helemaal hetzelfde als een vrije rol. Vaak zal iemand in een vrije rol wel veel fungeren als schaduwspits natuurlijk.
  zondag 18 januari 2009 @ 01:05:52 #270
181796 Prik0
T o i v o n e n !
pi_65160617
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 21:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Dat is niet helemaal hetzelfde als een vrije rol. Vaak zal iemand in een vrije rol wel veel fungeren als schaduwspits natuurlijk.
Vijf keer op rij maakt mij pas blij!
  zondag 18 januari 2009 @ 09:55:00 #271
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_65163878
Nou vanmiddag wordt weer billenknijpen, ik ben benieuwd hoe het team er voor staat na al die berichten in de media waar het team een betere teamspirit van heeft moeten krijgen. Gegroeid hier, kwaliteit daar, 17 finales, laat het nu maar eens zien Huub!
  zondag 18 januari 2009 @ 11:58:24 #272
238905 murpheh
The Autumn Effect
pi_65165610
quote:
PSV speelt zondag in Kerkrade tegen Roda JC met Edison Méndez in de basis. De middenvelder uit Ecuador staat op het middenveld met verder Timmy Simons, Otman Bakkal en Ibrahim Afellay. Carlos Salcido begint op de bank, Danko Lazovic staat in de spits. De wedstrijd in Limburg begint straks om 12.30 uur.

Toivonen met groep mee
Méndez mocht vorige week niet mee naar het trainingskamp in La Manga, maar staat vanmiddag vanaf de aftrap in het veld. De voorhoede wordt in Kerkrade gevormd door Danko Lazovic, Balázs Dzsudzsák en Otman Bakkal. Nordin Amrabat begint op de bank, net als Saldico en Maza. Het centrum van de verdediging wordt gevormd door Bréchet en Marcellis. Afwezig zijn verder Kromkamp en Zonneveld. Wel mee met de groep in Zuid-Limburg is nieuweling Ola Toivonen, maar als negentiende man neemt hij plaats op de tribune.

Opstelling PSV: (op volgorde van rugnummer)
Isaksson, Simons, Méndez, Lazovic, Bréchet, Pieters, Culina, Afellay, Dzsudzsák, Marcellis en Bakkal.
Wissels: Cássio Ramos, Salcido, Maza, Koevermans, Amrabat, Nijland en Wuytens.

Amrabat niet
The truth is that we all try to hide. | Last.fm
  zondag 18 januari 2009 @ 12:07:06 #273
181796 Prik0
T o i v o n e n !
pi_65165787
quote:
Op zondag 18 januari 2009 11:58 schreef murpheh het volgende:

[..]

Amrabat niet
Salcido ook niet.
En geen Toivonen.
Vijf keer op rij maakt mij pas blij!
pi_65165844
Wel Dsudzsak en geen Amrabat
Patat Friet
pi_65165852
Ramos op doel!!!

Respect voor Brechet dat ie al zo relatief goed Nederlands spreekt zeg.

[ Bericht 85% gewijzigd door Morrigun99 op 18-01-2009 12:17:03 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')