Ajax staat ook weer langer dan drie weken in de top 3 hoor...quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:00 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Het zegt genoeg dat hij voor de mooiste en grootste club van Nederland wil spelen inderdaad.
met resultaten uit het verleden haal je geen punten hoorquote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:00 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Het zegt genoeg dat hij voor de mooiste en grootste club van Nederland wil spelen inderdaad.
MWUAHAHAHAHAHAHquote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
Laten we maar zelf is een paar wedstrijden achter elkaar winnen,
hij heeft daar ook in de jeugdopleiding gezeten, dus zo gek is dat nou ook weer niet.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:03 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Zo'n speler past in ieder geval perfect daar bij die adammers. En dat die Elia niet naar PSV wil.. ach.. zegt genoeg.
Ik ben alweer weg.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:47 schreef murpheh het volgende:
Ajax is zo fijn, kom we gaan in het psv topic vertellen hoe fijn ajax isJEEJ
Kijk eens aan, nummer 7. Dat voorspelt veel goeds.quote:
Waarom? Niet weggaan, gewoon blijven!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:49 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ik ben alweer weg.
Succes zondag jongens!
Tsja... Zie het niet gebeuren.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:38 schreef -Vaduz- het volgende:
Tijd voor een PSV-inhaalslag de komende tijd!
Dat het niet de meest aimabele persoonlijkheid is boeit me echt geen reet. Het is gewoon een fantastische voetballer en die hebben we momenteel een stuk of 3 nodig.quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:29 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik wil Suarez niet eens in ons rood/wit
Wat een kutvoetballer zeg
Dan moet er toch heel wat gebeurd zijn in de winterstop, anders zit dat er niet in. Het kan alle kanten op maar een echte inhaalslag om nog mee te gaan strijden voor de titel acht ik onwaarschijnlijk. Hopen mag natuurlijkquote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:38 schreef -Vaduz- het volgende:
Tijd voor een PSV-inhaalslag de komende tijd!
geef mij dan maar Sulejmani..quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat het niet de meest aimabele persoonlijkheid is boeit me echt geen reet. Het is gewoon een fantastische voetballer en die hebben we momenteel een stuk of 3 nodig.
isquote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
Laten we maar zelf is een paar wedstrijden achter elkaar winnen, en dan kunnen we Ajax weer uitlachen
Mij ook.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:51 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
geef mij dan maar Sulejmani..
Het spel moet beter maar het is zeker niet onmogelijk.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dan moet er toch heel wat gebeurd zijn in de winterstop, anders zit dat er niet in. Het kan alle kanten op maar een echte inhaalslag om nog mee te gaan strijden voor de titel acht ik onwaarschijnlijk. Hopen mag natuurlijk
Geef mij ze maar allebei als we dan toch bezig zijnquote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:51 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
geef mij dan maar Sulejmani..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |