ok, correctie, zij...quote:
Heb ik ook altijd in de Liefkenshoektunnel, naar beneden met 110km/h en 35 ton (Ja, ik weet het, overbeladen) beton erop. Als ik de kans krijg zal ik wel een kiekje maken...quote:Op zondag 9 augustus 2009 20:24 schreef druppelkut het volgende:
[ afbeelding ]
Met 28 ton lading in de 8ste versnelling naar beneden rijdend in de Beneluxtunnel.
Over wat voor auto hebben we het in dit geval? Ik herken het dash nietquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 23:53 schreef DS4 het volgende:
Wellicht een record, zeker aangezien het GPS snelheid is (en dus nauwkeurig, wat ik niet kon zeggen van de snelheidsmeter in de auto). Helaas niet het maximale: er kwam weer verkeer, dus moest van het gas. Desondanks een post waard.
[ afbeelding ]
Moraalridders: ga uw gang.
Porsche 911.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 09:25 schreef Mikkie het volgende:
Over wat voor auto hebben we het in dit geval? Ik herken het dash niet
Kijk aan, niet verkeerdquote:
Dit is toch wel een nieuw record denk ikquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 23:53 schreef DS4 het volgende:
Wellicht een record, zeker aangezien het GPS snelheid is (en dus nauwkeurig, wat ik niet kon zeggen van de snelheidsmeter in de auto). Helaas niet het maximale: er kwam weer verkeer, dus moest van het gas. Desondanks een post waard.
[ afbeelding ]
Moraalridders: ga uw gang.
Jij hebt toch ook een SRAD? Ik had hem paar weken terug op de 240. Brug had open gestaan en met een paar 1000's gelijk vol op het gas. Die liepen alleen nog hard weg, en ik had geen zin om nog langer te blijven liggenquote:Op maandag 17 augustus 2009 15:34 schreef Elwood1802 het volgende:
Vandaag over de grens 230 aangetikt. Kon niet harder ivm harde tegenwind en het asfalt verandere ineens naar beton
Was wel met motor btw
Mooi. Ik doe het niet voor minder natuurlijk.quote:
Omdat ik de auto dagelijks rijdt is het een turbo die geheel met originele delen naar GT2 is omgebouwd (dus GT2 remmen, GT2 motor, GT2 aeropakket, enz.).quote:
quote:Op maandag 24 augustus 2009 11:00 schreef DS4 het volgende:
[..]
Omdat ik de auto dagelijks rijdt is het een turbo die geheel met originele delen naar GT2 is omgebouwd (dus GT2 remmen, GT2 motor, GT2 aeropakket, enz.).
GT2 voorzien van 4wd is immers niet mogelijk.
Was dat goedkoper dan een GT2 met een Turbo interieur en onderstel?quote:Op maandag 24 augustus 2009 11:00 schreef DS4 het volgende:
[..]
Omdat ik de auto dagelijks rijdt is het een turbo die geheel met originele delen naar GT2 is omgebouwd (dus GT2 remmen, GT2 motor, GT2 aeropakket, enz.).
GT2 voorzien van 4wd is immers niet mogelijk.
Geen idee hoeveel er nog meer rond rijden... Niet veel iig.quote:Op maandag 24 augustus 2009 11:08 schreef Repeat het volgende:
heeft de dealer dat allemaal gedaan? Wel heel apart, rijden zeker niet veel van zulke versies rond?
Het interieur van een turbo is vrijwel gelijk aan dat van een GT2 en het onderstel is eveneens aangepakt.quote:Op maandag 24 augustus 2009 11:22 schreef Sloper het volgende:
Was dat goedkoper dan een GT2 met een Turbo interieur en onderstel?
Pics, or it didn't happenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:12 schreef Elwood1802 het volgende:
Vandaag 245 gehaald op de A31 bij Emsbaden
Want?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:50 schreef Lennox het volgende:
Gaat een beetje moeilijk op een motor he
Beetje ducktape doet wonderenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 18:03 schreef Lennox het volgende:
Niet iedereen heeft een camera + camerasteun voor op de motor.
Nee, maar dit draadje gaat om kiekjes...quote:Op woensdag 26 augustus 2009 18:03 schreef Lennox het volgende:
Want? Jij gaat met 245 even je camera uit je binnenzak frommelen en een foto van je teller maken? Niet iedereen heeft een camera + camerasteun voor op de motor.
Laatst nog 250 daar in de zeikende regen, best spannend.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:12 schreef Elwood1802 het volgende:
Vandaag 245 gehaald op de A31 bij Emsbaden
Duct tape werkt nog beter...quote:
Ik zal volgende keer even mijn telefoon uit me binnenzak halen en een kiek nemen zodat ik het op Fok kan posten!quote:
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 02:17 schreef Elwood1802 het volgende:
[..]
Ik zal volgende keer even mijn telefoon uit me binnenzak halen en een kiek nemen zodat ik het op Fok kan posten!
Wel eens naar de titel van dit topic gekeken? Voor de duidelijkheid is het dus de bedoeling dat je een plaatje post en geen stoere tekst met ik reed net xxx km/u op de Axx. Dat dus...quote:
Als dat met de originele vertanding is....quote:Op dinsdag 8 september 2009 17:07 schreef remmertjuh het volgende:
Vandaag mn teller van de brommer eruit gescheurd, iets van 75 ofzo, had wind mee. (ja mijn brommer is volledig origineel met de begrenzer der nog in)
heb ooit met een kever 180kmh gehaald in zijn vrijquote:Op dinsdag 8 september 2009 17:07 schreef remmertjuh het volgende:
Vandaag mn teller van de brommer eruit gescheurd, iets van 75 ofzo, had wind mee. (ja mijn brommer is volledig origineel met de begrenzer der nog in)
heh ... maat van me 220 in z'n vrijquote:Op dinsdag 8 september 2009 18:39 schreef T42 het volgende:
[..]
heb ooit met een kever 180kmh gehaald in zijn vrij
Pics! Pics!quote:Op maandag 24 augustus 2009 11:00 schreef DS4 het volgende:
[..]
Omdat ik de auto dagelijks rijdt is het een turbo die geheel met originele delen naar GT2 is omgebouwd (dus GT2 remmen, GT2 motor, GT2 aeropakket, enz.).
GT2 voorzien van 4wd is immers niet mogelijk.
Maat van me heeft trouwens nog een 996 Turbo te koop staan ... puntgaaf en licht getunedquote:Op maandag 24 augustus 2009 11:51 schreef DS4 het volgende:
[..]
Het interieur van een turbo is vrijwel gelijk aan dat van een GT2 en het onderstel is eveneens aangepakt.
Het verschil zit gewoon in de 4wd. Die kun je bij een GT2 er niet op zetten, omdat de ruimte ontbreekt.
quote:Kilometerstand: 128.000 km
Carrosserie: Coupé (2 deurs)
Brandstof: Benzine
Bouwjaar: 2001
APK t/m april 2010
Transmissie: Handgeschakeld (6 versnellingen) 4 wiel aandrijving
Kleur: Donker Blauw metallic
Motorinhoud: 3.600cc twin turbo
Aantal cilinders: 6
Vermogen: 570pk / 700nm koppel
Topsnelheid: 332km/uur
Acceleratie: van 0 naar 100 km/u in 3,7 sec
Gewicht: 1490 kg
Een paar lichtjaren terug ook gehad met mn scooter. Teller liep tot 120 en de naald stond recht naar beneden. Op een digitale sigma teller was het 107 km/u bleek laterquote:Op dinsdag 8 september 2009 17:07 schreef remmertjuh het volgende:
Vandaag mn teller van de brommer eruit gescheurd, iets van 75 ofzo, had wind mee. (ja mijn brommer is volledig origineel met de begrenzer der nog in)
Welke 911 is dit dan? Dit heb ik nog nooit in een 911 zien zitten. Ben dan ook niet verder gekomen dan een 996, maar op kantoor zijn enkele 997's en die hebben dat niet GT2, GT3 en een Turboquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 23:53 schreef DS4 het volgende:
Wellicht een record, zeker aangezien het GPS snelheid is (en dus nauwkeurig, wat ik niet kon zeggen van de snelheidsmeter in de auto). Helaas niet het maximale: er kwam weer verkeer, dus moest van het gas. Desondanks een post waard.
[ afbeelding ]
Moraalridders: ga uw gang.
Hij knalde niet voor niets in de toerenbegrenzing, toch maar iets gas teruggenomen, tja, 3bak hequote:Op dinsdag 8 september 2009 18:06 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Als dat met de originele vertanding is....
Dan heb je veul te veul toeren gemaakt!
Leuk, die toerenbegrenzer. Maar als je ingrijpt heb je echt al veel te veel toeren gemaakt.quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:43 schreef remmertjuh het volgende:
[..]
Hij knalde niet voor niets in de toerenbegrenzing, toch maar iets gas teruggenomen, tja, 3bak he
Aftermarket. PCM navigatie (OEM) is om te huilen zo slecht. Het is een Kenwood DNX9240BT, voor wat het waard is.quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:20 schreef draaijer het volgende:
Dit heb ik nog nooit in een 911 zien zitten.
Wat is de prijs?quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:57 schreef Googolplexian het volgende:
Maat van me heeft trouwens nog een 996 Turbo te koop staan ... puntgaaf en licht getuned
Volledig tuning- en dealer-onderhoudsspecificaties aanwezig.
Weet jij iemand?
enne 160 in ze 2?quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:42 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
heh ... maat van me 220 in z'n vrij
http://www.totalcarconcept.nl/cms/content/view/249/43/quote:Op dinsdag 8 september 2009 21:22 schreef DS4 het volgende:
[..]
Wat is de prijs?
Niet dat ik zo 10 geďnteresseerden uit mijn mouw schud...
Overigens: weinig koppel gelet op het vermogen. Ikzelf heb 530pk, maar wel 760 Nm.
quote:Opties en accessoires:
18 inch TE37 Volk Racing (zeer lichte) wielen met nieuwe banden Pirelli Pzero Rosso
PCCB 350mm keramishe remmen voor + achter
ABS
PSM (Traction control)
Bandenspanning en bandentemperatuur controle systeem
Bi Xenon verlichting
Boordcomputer
Bose soundsystem met radio en cd wisselaar
Centrale deurvergrendeling met afstandsbediending in de sleutel
Electrische schuifdak
Automatische Climate control
4 Airbags
Electrisch bedienbare ramen
Electrisch verstelbare en verwarmde spiegels
Achterruitenwisser
Klasse 5 Alarmsysteem met volg sytseem origineel Porsche met certificaat
PCM (telefoon en Navigatiesysteem Porsche) navigatie nieuwe versie met vele landen
Zwarte lederen bekleding
Electrisch bediende lederen sportstoelen met stoelverwarming
Alu look interieur delen
Stuurbekrachtiging
Witte wijzerplaten
Tuningspakket met grotere turbo's,
goedgekeurde rvs sportuitlaat met
rvs sportkats en
Rvs uitlaatspruitstukken,
K&N filter en
aangepaste software.
GT2 intercoolers
Perfect onderhouden auto, onderhoudboekje met kompleet onderhoudshistorie aanwezig, alle facturen van onderhoud en tuning aanwezig. Auto van 2e eigenaar.
Prijs: ¤ 69.996,-
Mjah ... geen plakplaatjes in ieder geval (lijkt me), maar daar heb jij meer kijk op.quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:43 schreef DS4 het volgende:
Zonder garantie, bj. 2001 (voor de facelift), blauw, geen originele wielen, Gen I PCCB, "S" plakplaatje...
Voor mijn gevoel vraagt hij teveel. En hij zou er goed aan doen om ergens een set originele velgen vandaan te toveren, dat scheelt al een hoop.
Klinkt lekker negatief, maar in dit soort gevallen kun je beter direct zijn. Ik heb meerderen deze boodschap (je vraagt teveel) gegeven. Die auto's staan ook nog te koop.
Wat ik ermee bedoel is dat het geen Turbo S is (dat kan niet, die was er alleen in mj. 2005).quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:51 schreef Googolplexian het volgende:
Mjah ... geen plakplaatjes in ieder geval (lijkt me), maar daar heb jij meer kijk op.
Melding dat de auto ook met originele velgen geleverd kan worden is dan een aanrader. Ik snap de reden voor lichtere velgen, maar het zijn wel velgen die niet bij iedereen in de smaak zullen vallen.quote:Ik denk dat hij de velgen nog wel heeft maar deze zitten er met een reden onder (veeeeel lichter).
Hem kennende kan ik me alleen maar voorstellen dat hij het S pakket er dan op geschroefd heeft. Hij is veel eerder het type dat type-aanduidingen liever weglaat, namelijk. Ik zou het na moeten vragen.quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:58 schreef DS4 het volgende:
[..]
Wat ik ermee bedoel is dat het geen Turbo S is (dat kan niet, die was er alleen in mj. 2005).
Erg snappelijkquote:Melding dat de auto ook met originele velgen geleverd kan worden is dan een aanrader. Ik snap de reden voor lichtere velgen, maar het zijn wel velgen die niet bij iedereen in de smaak zullen vallen.
Dan zou hij de motor vervangen moeten hebben door een X50 motor, PCCB zit er idd op, diverse opties die standaard bij de S waren weer niet...quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:16 schreef Googolplexian het volgende:
Hem kennende kan ik me alleen maar voorstellen dat hij het S pakket er dan op geschroefd heeft.
Heb je de orginele navi en radio eruit gesloopt en die geplaatst? Is de Porsche van jou? Heb je pics?quote:Op dinsdag 8 september 2009 21:15 schreef DS4 het volgende:
[..]
Aftermarket. PCM navigatie (OEM) is om te huilen zo slecht. Het is een Kenwood DNX9240BT, voor wat het waard is.
Dat heb ik de Bredase Autoshop laten doen...quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:34 schreef draaijer het volgende:
Heb je de orginele navi en radio eruit gesloopt en die geplaatst?
Uiteraard. Er zijn weinigen gek genoeg om een ander 320 km/u met jouw auto te laten rijden.quote:Is de Porsche van jou?
Ja.quote:Heb je pics?
quote:Op dinsdag 8 september 2009 21:22 schreef DS4 het volgende:
[..]
Wat is de prijs?
Niet dat ik zo 10 geďnteresseerden uit mijn mouw schud...
Overigens: weinig koppel gelet op het vermogen. Ikzelf heb 530pk, maar wel 760 Nm.
Ja, voor een sukkeltje die naar de VS moet verhuizen om boven modaal uit te kunnen komen zal het lastig zijn om te geloven...quote:
Alles is relatiefquote:Op zaterdag 12 september 2009 10:16 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ja, voor een sukkeltje die naar de VS moet verhuizen om boven modaal uit te kunnen komen zal het lastig zijn om te geloven...
Klopt. 530 pk is niet hetzelfde als 530pk. In huize StefkeP dan...quote:
Je hebt geen Supra (of een Vette), jwtzquote:Op zaterdag 12 september 2009 10:39 schreef DS4 het volgende:
[..]
Klopt. 530 pk is niet hetzelfde als 530pk. In huize StefkeP dan...
Alleen had de S ook wel 30 pk extra t.o.v. de turbo. Het is zo jammer: enorm mooi dat je zo'n auto kan betalen, maar er zo'n plaatje bij plakken is meteen zo wannabe en net-nietquote:Op woensdag 9 september 2009 08:41 schreef DS4 het volgende:
[..]
Dan zou hij de motor vervangen moeten hebben door een X50 motor, PCCB zit er idd op, diverse opties die standaard bij de S waren weer niet...
Turbo S was feitelijk een full-option Turbo.
Dat is wat ik bedoel met X50...quote:Op zaterdag 12 september 2009 11:04 schreef Mikkie het volgende:
Alleen had de S ook wel 30 pk extra t.o.v. de turbo.
Zak lekker door de stront, joh, lijnrechtertje.quote:Op zaterdag 12 september 2009 12:46 schreef Koning_Paupermans het volgende:
Zijn jullie doofstom of gewoon blind in dit geval?
Dit is geen chat topic.
Foto's willen we.
Geen slap geouwehoer over prijzen van porsches en al dan niet stoere s embleempjes.
Pauperiseren doe je maar ergens anders.
De "diss"?quote:Op zaterdag 12 september 2009 13:09 schreef Koning_Paupermans het volgende:
Je bent de diss van DS4 nog niet te boven, ach komt wel weer goed ventje
Overigens fabriceer ik het trekmateriaal vooral zelf, voor jullie. Dus.![]()
Ach gut je jongetje is boos dat ik twee keer verdien wat hij doet (en dat ik ook nog eens de helft minder belasting betaal).quote:Op zaterdag 12 september 2009 10:16 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ja, voor een sukkeltje die naar de VS moet verhuizen om boven modaal uit te kunnen komen zal het lastig zijn om te geloven...
Wat ben je toch een zielig menneke zeg... Het zal je misschien verbazen, maar roepen dat je meer verdient maakt geen enkele indruk en aangezien je gewoon een loonslaaf bent, een technisch HBO-ertje en niet meer dan dat, weet ik ook verdomd zeker dat je je grote bek die je hier keer op keer toont voor geen meter waar maakt.quote:Op zaterdag 12 september 2009 22:45 schreef StefanP het volgende:
Ach gut je jongetje is boos dat ik twee keer verdien wat hij doet (en dat ik ook nog eens de helft minder belasting betaal).
Nee, een echte auto. Dan hoef je niets meer te bewijzen met een uitdraai.quote:Laat me raden... je hebt een "uitdraai" van zogenaamde krukas-PKs
Nee, ik heb 320 km/u op de GPS geklokt met een Astra natuurlijk...quote:Joh, je hebt uberhaupt nog nooit foto's van je roestbak getoond, laat staan een dynosheet. Droom lekker verder met je fietsje.
Wat ben jij toch een ongelofelijk triest figuur. Ik ben pas sinds kort lid, maar lurk al enige tijd op dit deel van FOK! en het enige wat ik jou zie doen is patsen met wat je hebt, en afgeven op mensen met minder. Ben je nou zo miserabel dat je dit nodig hebt om jezelf beter te voelen? Ik heb het eerder met je te doen dan dat ik tegen je op zou kijken, omhoog gevallen pauper.quote:Op zaterdag 12 september 2009 22:45 schreef StefanP het volgende:
[..]
Ach gut je jongetje is boos dat ik twee keer verdien wat hij doet (en dat ik ook nog eens de helft minder belasting betaal).
Laat me raden... je hebt een "uitdraai" van zogenaamde krukas-PKs van een of andere flutdyno in NL waar precies uit komt wat jij wou? Goh, nee, echt! Eventjes 30% extra vanwege "aandrijflijn verlies," een dyno die sowieso al 20% extra aangeeft, enz.
Joh, je hebt uberhaupt nog nooit foto's van je roestbak getoond, laat staan een dynosheet. Droom lekker verder met je fietsje.
Ja, in dollarsquote:Op zaterdag 12 september 2009 22:45 schreef StefanP het volgende:
[..]
Ach gut je jongetje is boos dat ik twee keer verdien wat hij doet (en dat ik ook nog eens de helft minder belasting betaal).
Post jij dan even wat payslips.. Grote bek over je salaris, dus kom maar door paperboyquote:Op zaterdag 12 september 2009 22:45 schreef StefanP het volgende:
[..]
Ach gut je jongetje is boos dat ik twee keer verdien wat hij doet (en dat ik ook nog eens de helft minder belasting betaal).
quote:Op dinsdag 8 september 2009 21:19 schreef Ridocar het volgende:
46.5 ton in Liefkenshoektunnel naar beneden...
Geijkt.
[ afbeelding ]
Die rechter is net een hoofd met een brilquote:Op zondag 7 juni 2009 12:47 schreef Heib het volgende:
"And now for something completely different .......... "
[ afbeelding ]
Kia pro_cee'd 2.0 crdi x-ecutive
quote:Op vrijdag 18 september 2009 23:37 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Die rechter is net een hoofd met een bril
+1 voor draaijerquote:Op zondag 13 september 2009 10:41 schreef draaijer het volgende:
[..]
Post jij dan even wat payslips.. Grote bek over je salaris, dus kom maar door paperboy
Een kickje lijkt me op z'n plaatsquote:Op zondag 13 september 2009 10:41 schreef draaijer het volgende:
[..]
Post jij dan even wat payslips.. Grote bek over je salaris, dus kom maar door paperboy
Én eindelijk weer eens een kiekje ! Met de sneeuw van afgelopen weken moeten toch nieuwe records zijn gehaaldquote:
Allemaal van jouzelf?quote:Op maandag 11 januari 2010 15:27 schreef von_Preussen het volgende:
Zo, we zijn een tijdlang niet meer in dit forum geweest, dus is het tijd om de schade in te halen:
Audi A6 2.7 TDI Avant:
Audi A8 3.0 TDI:
BMW 320d Cabrio (E93):
BMW 520d LCI (E60):
BMW 525i Touring LCI (E61):
BMW 730d (F01):
Mercedes Benz SLK 200:
Mercedes Benz E220 CDI (W212):
Mercedes Benz E350 CGI Coupé (W212):
Mercedes Benz CLS 320 CDI:
Mercedes Benz S350 (W221):
Ik vind het nu niet echt een goed idee om vrachtwagenchauffeurs te gaan motiveren de aso uit te hangen. Personenwagens zijn heel wat lichter en vooral wendbaarder... Itt tot een bak van +40 ton.quote:Op dinsdag 8 september 2009 21:19 schreef Ridocar het volgende:
46.5 ton in Liefkenshoektunnel naar beneden...
Geijkt.
[ afbeelding ]
Je heb je gordel niet omquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |