Over wat voor auto hebben we het in dit geval? Ik herken het dash nietquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 23:53 schreef DS4 het volgende:
Wellicht een record, zeker aangezien het GPS snelheid is (en dus nauwkeurig, wat ik niet kon zeggen van de snelheidsmeter in de auto). Helaas niet het maximale: er kwam weer verkeer, dus moest van het gas. Desondanks een post waard.
[ afbeelding ]
Moraalridders: ga uw gang.
Porsche 911.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 09:25 schreef Mikkie het volgende:
Over wat voor auto hebben we het in dit geval? Ik herken het dash niet
Kijk aan, niet verkeerdquote:
Dit is toch wel een nieuw record denk ikquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 23:53 schreef DS4 het volgende:
Wellicht een record, zeker aangezien het GPS snelheid is (en dus nauwkeurig, wat ik niet kon zeggen van de snelheidsmeter in de auto). Helaas niet het maximale: er kwam weer verkeer, dus moest van het gas. Desondanks een post waard.
[ afbeelding ]
Moraalridders: ga uw gang.
Jij hebt toch ook een SRAD? Ik had hem paar weken terug op de 240. Brug had open gestaan en met een paar 1000's gelijk vol op het gas. Die liepen alleen nog hard weg, en ik had geen zin om nog langer te blijven liggenquote:Op maandag 17 augustus 2009 15:34 schreef Elwood1802 het volgende:
Vandaag over de grens 230 aangetikt. Kon niet harder ivm harde tegenwind en het asfalt verandere ineens naar beton
Was wel met motor btw
Mooi. Ik doe het niet voor minder natuurlijk.quote:
Omdat ik de auto dagelijks rijdt is het een turbo die geheel met originele delen naar GT2 is omgebouwd (dus GT2 remmen, GT2 motor, GT2 aeropakket, enz.).quote:
quote:Op maandag 24 augustus 2009 11:00 schreef DS4 het volgende:
[..]
Omdat ik de auto dagelijks rijdt is het een turbo die geheel met originele delen naar GT2 is omgebouwd (dus GT2 remmen, GT2 motor, GT2 aeropakket, enz.).
GT2 voorzien van 4wd is immers niet mogelijk.
Was dat goedkoper dan een GT2 met een Turbo interieur en onderstel?quote:Op maandag 24 augustus 2009 11:00 schreef DS4 het volgende:
[..]
Omdat ik de auto dagelijks rijdt is het een turbo die geheel met originele delen naar GT2 is omgebouwd (dus GT2 remmen, GT2 motor, GT2 aeropakket, enz.).
GT2 voorzien van 4wd is immers niet mogelijk.
Geen idee hoeveel er nog meer rond rijden... Niet veel iig.quote:Op maandag 24 augustus 2009 11:08 schreef Repeat het volgende:
heeft de dealer dat allemaal gedaan? Wel heel apart, rijden zeker niet veel van zulke versies rond?
Het interieur van een turbo is vrijwel gelijk aan dat van een GT2 en het onderstel is eveneens aangepakt.quote:Op maandag 24 augustus 2009 11:22 schreef Sloper het volgende:
Was dat goedkoper dan een GT2 met een Turbo interieur en onderstel?
Pics, or it didn't happenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:12 schreef Elwood1802 het volgende:
Vandaag 245 gehaald op de A31 bij Emsbaden
Want?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:50 schreef Lennox het volgende:
Gaat een beetje moeilijk op een motor he
Beetje ducktape doet wonderenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 18:03 schreef Lennox het volgende:
Niet iedereen heeft een camera + camerasteun voor op de motor.
Nee, maar dit draadje gaat om kiekjes...quote:Op woensdag 26 augustus 2009 18:03 schreef Lennox het volgende:
Want? Jij gaat met 245 even je camera uit je binnenzak frommelen en een foto van je teller maken? Niet iedereen heeft een camera + camerasteun voor op de motor.
Laatst nog 250 daar in de zeikende regen, best spannend.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:12 schreef Elwood1802 het volgende:
Vandaag 245 gehaald op de A31 bij Emsbaden
Duct tape werkt nog beter...quote:
Ik zal volgende keer even mijn telefoon uit me binnenzak halen en een kiek nemen zodat ik het op Fok kan posten!quote:
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 02:17 schreef Elwood1802 het volgende:
[..]
Ik zal volgende keer even mijn telefoon uit me binnenzak halen en een kiek nemen zodat ik het op Fok kan posten!
Wel eens naar de titel van dit topic gekeken? Voor de duidelijkheid is het dus de bedoeling dat je een plaatje post en geen stoere tekst met ik reed net xxx km/u op de Axx. Dat dus...quote:
Als dat met de originele vertanding is....quote:Op dinsdag 8 september 2009 17:07 schreef remmertjuh het volgende:
Vandaag mn teller van de brommer eruit gescheurd, iets van 75 ofzo, had wind mee. (ja mijn brommer is volledig origineel met de begrenzer der nog in)
heb ooit met een kever 180kmh gehaald in zijn vrijquote:Op dinsdag 8 september 2009 17:07 schreef remmertjuh het volgende:
Vandaag mn teller van de brommer eruit gescheurd, iets van 75 ofzo, had wind mee. (ja mijn brommer is volledig origineel met de begrenzer der nog in)
heh ... maat van me 220 in z'n vrijquote:Op dinsdag 8 september 2009 18:39 schreef T42 het volgende:
[..]
heb ooit met een kever 180kmh gehaald in zijn vrij
Pics! Pics!quote:Op maandag 24 augustus 2009 11:00 schreef DS4 het volgende:
[..]
Omdat ik de auto dagelijks rijdt is het een turbo die geheel met originele delen naar GT2 is omgebouwd (dus GT2 remmen, GT2 motor, GT2 aeropakket, enz.).
GT2 voorzien van 4wd is immers niet mogelijk.
Maat van me heeft trouwens nog een 996 Turbo te koop staan ... puntgaaf en licht getunedquote:Op maandag 24 augustus 2009 11:51 schreef DS4 het volgende:
[..]
Het interieur van een turbo is vrijwel gelijk aan dat van een GT2 en het onderstel is eveneens aangepakt.
Het verschil zit gewoon in de 4wd. Die kun je bij een GT2 er niet op zetten, omdat de ruimte ontbreekt.
quote:Kilometerstand: 128.000 km
Carrosserie: Coupé (2 deurs)
Brandstof: Benzine
Bouwjaar: 2001
APK t/m april 2010
Transmissie: Handgeschakeld (6 versnellingen) 4 wiel aandrijving
Kleur: Donker Blauw metallic
Motorinhoud: 3.600cc twin turbo
Aantal cilinders: 6
Vermogen: 570pk / 700nm koppel
Topsnelheid: 332km/uur
Acceleratie: van 0 naar 100 km/u in 3,7 sec
Gewicht: 1490 kg
Een paar lichtjaren terug ook gehad met mn scooter. Teller liep tot 120 en de naald stond recht naar beneden. Op een digitale sigma teller was het 107 km/u bleek laterquote:Op dinsdag 8 september 2009 17:07 schreef remmertjuh het volgende:
Vandaag mn teller van de brommer eruit gescheurd, iets van 75 ofzo, had wind mee. (ja mijn brommer is volledig origineel met de begrenzer der nog in)
Welke 911 is dit dan? Dit heb ik nog nooit in een 911 zien zitten. Ben dan ook niet verder gekomen dan een 996, maar op kantoor zijn enkele 997's en die hebben dat niet GT2, GT3 en een Turboquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 23:53 schreef DS4 het volgende:
Wellicht een record, zeker aangezien het GPS snelheid is (en dus nauwkeurig, wat ik niet kon zeggen van de snelheidsmeter in de auto). Helaas niet het maximale: er kwam weer verkeer, dus moest van het gas. Desondanks een post waard.
[ afbeelding ]
Moraalridders: ga uw gang.
Hij knalde niet voor niets in de toerenbegrenzing, toch maar iets gas teruggenomen, tja, 3bak hequote:Op dinsdag 8 september 2009 18:06 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Als dat met de originele vertanding is....
Dan heb je veul te veul toeren gemaakt!
Leuk, die toerenbegrenzer. Maar als je ingrijpt heb je echt al veel te veel toeren gemaakt.quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:43 schreef remmertjuh het volgende:
[..]
Hij knalde niet voor niets in de toerenbegrenzing, toch maar iets gas teruggenomen, tja, 3bak he
Aftermarket. PCM navigatie (OEM) is om te huilen zo slecht. Het is een Kenwood DNX9240BT, voor wat het waard is.quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:20 schreef draaijer het volgende:
Dit heb ik nog nooit in een 911 zien zitten.
Wat is de prijs?quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:57 schreef Googolplexian het volgende:
Maat van me heeft trouwens nog een 996 Turbo te koop staan ... puntgaaf en licht getuned
Volledig tuning- en dealer-onderhoudsspecificaties aanwezig.
Weet jij iemand?
enne 160 in ze 2?quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:42 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
heh ... maat van me 220 in z'n vrij
http://www.totalcarconcept.nl/cms/content/view/249/43/quote:Op dinsdag 8 september 2009 21:22 schreef DS4 het volgende:
[..]
Wat is de prijs?
Niet dat ik zo 10 geïnteresseerden uit mijn mouw schud...
Overigens: weinig koppel gelet op het vermogen. Ikzelf heb 530pk, maar wel 760 Nm.
quote:Opties en accessoires:
18 inch TE37 Volk Racing (zeer lichte) wielen met nieuwe banden Pirelli Pzero Rosso
PCCB 350mm keramishe remmen voor + achter
ABS
PSM (Traction control)
Bandenspanning en bandentemperatuur controle systeem
Bi Xenon verlichting
Boordcomputer
Bose soundsystem met radio en cd wisselaar
Centrale deurvergrendeling met afstandsbediending in de sleutel
Electrische schuifdak
Automatische Climate control
4 Airbags
Electrisch bedienbare ramen
Electrisch verstelbare en verwarmde spiegels
Achterruitenwisser
Klasse 5 Alarmsysteem met volg sytseem origineel Porsche met certificaat
PCM (telefoon en Navigatiesysteem Porsche) navigatie nieuwe versie met vele landen
Zwarte lederen bekleding
Electrisch bediende lederen sportstoelen met stoelverwarming
Alu look interieur delen
Stuurbekrachtiging
Witte wijzerplaten
Tuningspakket met grotere turbo's,
goedgekeurde rvs sportuitlaat met
rvs sportkats en
Rvs uitlaatspruitstukken,
K&N filter en
aangepaste software.
GT2 intercoolers
Perfect onderhouden auto, onderhoudboekje met kompleet onderhoudshistorie aanwezig, alle facturen van onderhoud en tuning aanwezig. Auto van 2e eigenaar.
Prijs: ¤ 69.996,-
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |