ok, correctie, zij...quote:
Heb ik ook altijd in de Liefkenshoektunnel, naar beneden met 110km/h en 35 ton (Ja, ik weet het, overbeladen) beton erop. Als ik de kans krijg zal ik wel een kiekje maken...quote:Op zondag 9 augustus 2009 20:24 schreef druppelkut het volgende:
[ afbeelding ]
Met 28 ton lading in de 8ste versnelling naar beneden rijdend in de Beneluxtunnel.
Over wat voor auto hebben we het in dit geval? Ik herken het dash nietquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 23:53 schreef DS4 het volgende:
Wellicht een record, zeker aangezien het GPS snelheid is (en dus nauwkeurig, wat ik niet kon zeggen van de snelheidsmeter in de auto). Helaas niet het maximale: er kwam weer verkeer, dus moest van het gas. Desondanks een post waard.
[ afbeelding ]
Moraalridders: ga uw gang.
Porsche 911.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 09:25 schreef Mikkie het volgende:
Over wat voor auto hebben we het in dit geval? Ik herken het dash niet
Kijk aan, niet verkeerdquote:
Dit is toch wel een nieuw record denk ikquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 23:53 schreef DS4 het volgende:
Wellicht een record, zeker aangezien het GPS snelheid is (en dus nauwkeurig, wat ik niet kon zeggen van de snelheidsmeter in de auto). Helaas niet het maximale: er kwam weer verkeer, dus moest van het gas. Desondanks een post waard.
[ afbeelding ]
Moraalridders: ga uw gang.
Jij hebt toch ook een SRAD? Ik had hem paar weken terug op de 240. Brug had open gestaan en met een paar 1000's gelijk vol op het gas. Die liepen alleen nog hard weg, en ik had geen zin om nog langer te blijven liggenquote:Op maandag 17 augustus 2009 15:34 schreef Elwood1802 het volgende:
Vandaag over de grens 230 aangetikt. Kon niet harder ivm harde tegenwind en het asfalt verandere ineens naar beton
Was wel met motor btw
Mooi. Ik doe het niet voor minder natuurlijk.quote:
Omdat ik de auto dagelijks rijdt is het een turbo die geheel met originele delen naar GT2 is omgebouwd (dus GT2 remmen, GT2 motor, GT2 aeropakket, enz.).quote:
quote:Op maandag 24 augustus 2009 11:00 schreef DS4 het volgende:
[..]
Omdat ik de auto dagelijks rijdt is het een turbo die geheel met originele delen naar GT2 is omgebouwd (dus GT2 remmen, GT2 motor, GT2 aeropakket, enz.).
GT2 voorzien van 4wd is immers niet mogelijk.
Was dat goedkoper dan een GT2 met een Turbo interieur en onderstel?quote:Op maandag 24 augustus 2009 11:00 schreef DS4 het volgende:
[..]
Omdat ik de auto dagelijks rijdt is het een turbo die geheel met originele delen naar GT2 is omgebouwd (dus GT2 remmen, GT2 motor, GT2 aeropakket, enz.).
GT2 voorzien van 4wd is immers niet mogelijk.
Geen idee hoeveel er nog meer rond rijden... Niet veel iig.quote:Op maandag 24 augustus 2009 11:08 schreef Repeat het volgende:
heeft de dealer dat allemaal gedaan? Wel heel apart, rijden zeker niet veel van zulke versies rond?
Het interieur van een turbo is vrijwel gelijk aan dat van een GT2 en het onderstel is eveneens aangepakt.quote:Op maandag 24 augustus 2009 11:22 schreef Sloper het volgende:
Was dat goedkoper dan een GT2 met een Turbo interieur en onderstel?
Pics, or it didn't happenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:12 schreef Elwood1802 het volgende:
Vandaag 245 gehaald op de A31 bij Emsbaden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |