335i vind ik niet echt een sjohnniebak....over 10 jaar maybe...quote:Op woensdag 22 juli 2009 22:39 schreef Koning_Paupermans het volgende:
In ieder geval na het tunen een sjohnniebak. Dus ik pas bijdeze.
Ik pasquote:Op woensdag 22 juli 2009 14:47 schreef Nerdmans het volgende:
Ik heb alleen geen camera achtig iets. dus ik zoek een vrijwilliger om t filmpje te maken als ik een flat out run ga doen. Ik hoor wel wie en keer een 280+ run wil meemaken.
Damn... knap hou hij 'm houdt bij die snelheid! Overigens lijkt het echt out of the blue te komen... op het filmpje kun je het wegdek niet zien maar het zou goed kunnen dat daar iets gelegen heeft...een auto breekt immers niet zomaar uit! Banden enzo zijn ook okay want die checkt ie daarna meteen. En zo belachelijk hard reed ie niet eens...quote:
Wel hoor ... en dit is geen Autobahn maar ergens in Portugal. Zal wel iets van zand of stof geweest zijn.quote:Op donderdag 23 juli 2009 10:00 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Damn... knap hou hij 'm houdt bij die snelheid! Overigens lijkt het echt out of the blue te komen... op het filmpje kun je het wegdek niet zien maar het zou goed kunnen dat daar iets gelegen heeft...een auto breekt immers niet zomaar uit! Banden enzo zijn ook okay want die checkt ie daarna meteen. En zo belachelijk hard reed ie niet eens...
Doe ff niet zo wijs omdat er 1 moron in de comments zegt dat het in Portugal is...quote:Op donderdag 23 juli 2009 10:11 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Wel hoor ... en dit is geen Autobahn maar ergens in Portugal. Zal wel iets van zand of stof geweest zijn.
Ik vond het al een erg smal, kronkelig driebaans-stuk voor ongelimiteerd Duits asfalt.
Gewoon een sukkel met veel geluk dus.
Als je de verkeersborden bekijkt, dan zul je je realiseren dat het iig geen Duitse verkeersborden zijn, en zodoende het filmpje ook zeer zeker niet in Duitsland is opgenomen.quote:Op donderdag 23 juli 2009 12:51 schreef Sloper het volgende:
[..]
Doe ff niet zo wijs omdat er 1 moron in de comments zegt dat het in Portugal is...![]()
Filmpje is al hartstikke oud, en is wél op de Autobahn opgenomen (check de verkeersborden). Kerel reed iets van 170 en door olie op de weg spinde hij. Na hem zijn nog een aantal auto's gecrashed.
Hij had een camera gemonteerd omdat hij op weg was naar een circuitdag. Vandaar ook zijn zeer snelle reactie, aangezien hij een ervaren circuitrijder was. Dit was namelijk echt geen luck, elke willekeurige automobilist had deze bak de vangrail ingereden....
Een bmw 135iquote:
Ach welnee een chippie flashen wordt niemand slechter van toch?quote:Op woensdag 22 juli 2009 22:39 schreef Koning_Paupermans het volgende:
In ieder geval na het tunen een sjohnniebak. Dus ik pas bijdeze.
Dan heb je de begrenzing er af laten halen neem ik aan... anders loopt een 135i (coupé dus) standaard 250?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 21:26 schreef Nerdmans het volgende:
[..]
Een bmw 135i
Ik ben echter niet gegaan gisteren.
De avond ervoor ging mun motor van de stuurbekrachtiging stuk, dus donderdag stond ie keurig bij de garage. Nu doe ik t na mn vakantie.
Nog geen cameramannen ??
Dame mag ook
Uiteraard standaard 250... gentleman's agreement he!quote:Op vrijdag 24 juli 2009 22:15 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dan heb je de begrenzing er af laten halen neem ik aan... anders loopt een 135i (coupé dus) standaard 250?
mja ze zeggen 250, maar hij doet zo'n 270 op de teller origineel.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 22:15 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dan heb je de begrenzing er af laten halen neem ik aan... anders loopt een 135i (coupé dus) standaard 250?
Is die teller wel een beetje nauwkeurig, flinke snelheid nog met een 1.1 motortje.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 12:03 schreef cofi het volgende:
[ afbeelding ]
Citroen AX 1.1
Let vooral op het rode lampje
Nee, klopt helemaal niets van. Hij ging nog harder, maar geen foto van gemaakt, wilde niet het blokje vast laten lopen.. Zal wel ongeveer 150 echte kilometers geweest zijn.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 12:10 schreef rene90 het volgende:
[..]
Is die teller wel een beetje nauwkeurig, flinke snelheid nog met een 1.1 motortje.
OK DAN!!quote:Op zaterdag 18 juli 2009 18:08 schreef Sloper het volgende:
[..]
Geen moraalridders hier, alleen stoere kiekjes!
Hmmm en dan de noodstop...quote:Op zondag 9 augustus 2009 20:24 schreef druppelkut het volgende:
[ afbeelding ]
Met 28 ton lading in de 8ste versnelling naar beneden rijdend in de Beneluxtunnel.
waarom? Dan frommelt hij gewoon de file op die ervoor staat, zo belangrijk is dat niet hoor, als ze maar niet van de CC af moetenquote:
quote:Op zondag 9 augustus 2009 20:51 schreef Athmozz het volgende:
[..]
waarom? Dan frommelt hij gewoon de file op die ervoor staat, zo belangrijk is dat niet hoor, als ze maar niet van de CC af moeten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |