3500 toeren bij 200 km/hquote:Op zondag 7 juni 2009 12:47 schreef Heib het volgende:
"And now for something completely different .......... "
[ afbeelding ]
Kia pro_cee'd 2.0 crdi x-ecutive
Ja.. en nu een Flatout youtube filmpje of op zijn minst een ECHTE topsnelheid kiek!quote:Op zondag 21 juni 2009 17:56 schreef Coupe het volgende:
Altijd gewone auto's met hoge snelheid op de teller.
Dacht laat ik het eens precies andersom doen![]()
[ afbeelding ]
Rij er in Nederland gemiddeld 1 op 16 à 17 mee. Zo op de autobahn verbruikt ie wel meer, maar ja dan ben je er ook wel weer snel.quote:Op zondag 7 juni 2009 22:42 schreef Xtr3mE het volgende:
[..]
3500 toeren bij 200 km/hniet slecht, zal wel super zuinig rijden verder?
Die heb ik nog wel ergens met een Ferarri F430, die zit om en nabij de 320 toen moesten we remmen voor een weg versmalling.quote:Op zondag 21 juni 2009 18:21 schreef armano het volgende:
[..]
Ja.. en nu een Flatout youtube filmpje of op zijn minst een ECHTE topsnelheid kiek!
Ff serieus he...
het zelfde blok in een golf 3 gehad.. daar 1 keer 235 mee gereden.. maar hij klom nog wel in toeren toen ik van het gas af moest.. dus een vermoeden dat (er van uit gaande van zelfde tellerafwijking) hij in de golf 3 sneller is?! :S vreemd... zou denken dat de ibiza sneller is!quote:Op maandag 8 juni 2009 03:10 schreef Cupra16v het volgende:
[ afbeelding ]
2.0 16V ABF in een Ibiza Cupra.
Desondanks kapotte Lambdasonde toch rap zat nog, zit nu een werkende in heb 232 gehaald(binnenkort foto ervan).
zal wel lichter zijn he...dan loopt ie harderquote:het zelfde blok in een golf 3 gehad.. daar 1 keer 235 mee gereden.. maar hij klom nog wel in toeren toen ik van het gas af moest.. dus een vermoeden dat (er van uit gaande van zelfde tellerafwijking) hij in de golf 3 sneller is?! :S vreemd... zou denken dat de ibiza sneller is!
Ja gewicht is ook zo'n doorslaggevende factor in topsnelheidquote:Op vrijdag 3 juli 2009 21:48 schreef Koning_Paupermans het volgende:
[..]
zal wel lichter zijn he...dan loopt ie harder
Maak jij die filmpjes altijd zelf? En zo ja, wat doe je precies dat je in al die auto's kunt rijden?quote:
Inderdaad. Aangezien het hier gaat om dezelfde motorisering, hetzelfde vermogen, heeft een auto die minder gewicht hoeft mee te zeulen, een hogere topsnelheid.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 11:37 schreef 1299 het volgende:
[..]
Ja gewicht is ook zo'n doorslaggevende factor in topsnelheid
Yup, die filmpjes zijn (bijna) allemaal zelf gemaakt. En ik heb vrij goede contacten, dus vandaar dat ik ook veel verschillende auto's kan rijden, voorts rij ik zelf ook in iets leuks.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 11:55 schreef Impry het volgende:
[..]
Maak jij die filmpjes altijd zelf? En zo ja, wat doe je precies dat je in al die auto's kunt rijden?Gewoon nieuwsgierigheid.
quote:Op maandag 22 juni 2009 00:26 schreef Marvelous het volgende:
[..]
het zelfde blok in een golf 3 gehad.. daar 1 keer 235 mee gereden.. maar hij klom nog wel in toeren toen ik van het gas af moest.. dus een vermoeden dat (er van uit gaande van zelfde tellerafwijking) hij in de golf 3 sneller is?! :S vreemd... zou denken dat de ibiza sneller is!
Lekkere tellerafwijking dan aangezien ie volgens de specs maar 216 haalt (meer lijkt me ook niet haalbaar voor een 150pk)...quote:Op zondag 12 juli 2009 17:20 schreef Cupra16v het volgende:
[..]
Ibiza is ook sneller, maar dat is ook te verwaarlozen. Heb van 't weekend ook de 235 aangetikt, maar vind ik hard zat in een karretje van 1020kg. Vooral met de tussensprints merk je toch dat je een rap autotje heb!
Sarcamse is ook niet aan je besteed blijkbaarquote:Op zondag 5 juli 2009 12:42 schreef Koning_Paupermans het volgende:
[..]
Inderdaad. Aangezien het hier gaat om dezelfde motorisering, hetzelfde vermogen, heeft een auto die minder gewicht hoeft mee te zeulen, een hogere topsnelheid.
een diesel vloeren met maar 180km op de tellerquote:
Ik zou ook van m'n nieuwe auto wel willen weten wat 'ie top loopt... maar daar zou ik inderdaad wel 2.000km mee wachtenquote:Op maandag 13 juli 2009 14:43 schreef Athmozz het volgende:
[..]
een diesel vloeren met maar 180km op de teller![]()
leuk voor de eerste eigenaar van die wagen
De eigenaar is toevallig een ingenieur bij BMW, en zoals werd gezegd is inrijden tegenwoordig niet meer zo belangrijk als het vroeger was. Sterker nog, om de motor optimaal in te rijden is het het beste om verschillende snelheden (dus ook niet de hele tijd volgas) en toerentallen te rijden. Dat heeft hij mij zelf gezegd, en toen met de 325d op pad gestuurd, en ik mag ervan uitgaan dat hij weet waarover ie het heeft (anders zou ie zijn baan heel rap kwijt zijn).quote:Op maandag 13 juli 2009 14:43 schreef Athmozz het volgende:
[..]
een diesel vloeren met maar 180km op de teller![]()
leuk voor de eerste eigenaar van die wagen
Dat heb ik totaal niet meegekregen, wat was er daar aan de hand?quote:Op maandag 13 juli 2009 23:35 schreef Athmozz het volgende:
ach langs de andere kant, je wil niet weten wat de Volvo XC90's die in september - oktober 2008 in Gent geproduceerd zijn meegemaakt hebben als "quality control".
Volgens mij is er van elke geproduceerde wagen gewoonweg 25.000km levensduur afgegaan
Als ik het goed zie is het een 5-serie Diesel, maar wat voor eentje is het precies?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 16:37 schreef Houzer het volgende:
Vorig jaar Oktober in Duitsland op de A3 richting Frankfurt, kon ik bijna toppen.
[ afbeelding ]
Duidelijk een 535d...quote:Op woensdag 15 juli 2009 11:44 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Als ik het goed zie is het een 5-serie Diesel, maar wat voor eentje is het precies?
Zijn dat Mijlen?quote:Op woensdag 15 juli 2009 11:50 schreef 68Chevelle het volgende:
hardste dat ik tot nu toe gegaan ben, er zit nog meer in, maar ff gefaseerd opbouwen
[ afbeelding ]
Nope, kilometers, maar ik ga er bijna niet mee de snelweg opquote:
Het gaat hier om een 535D inderdaad.quote:Op woensdag 15 juli 2009 11:44 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Als ik het goed zie is het een 5-serie Diesel, maar wat voor eentje is het precies?
Waaraan kan jij dan zien dat het om een 535d gaat, en niet om bijv. een 530d?quote:
quote:Dude, kijk alsjeblieft nog even je natuurkunde van de lagere school nog even na! Gewicht heeft geen invloed op de topsnelheid, alleen op de tijd die je erover doet om op die topsnelheid te komen.....damn....
FAILquote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:24 schreef Koning_Paupermans het volgende:
[..]
indeed. stationwagen zal in principe altijd nét een paar km minder hard lopen dan de sedan uitvoering, simpelweg omdat de stationwagen doorgaans meer kg weegt.
kleine kanttekening bij vermogen;
de 'nieuwe' R versies hebben 300 pk
je hebt ook de T5, die heeft slechts 250 pk
dan heb je nog de ouwe volvo's, in de varianten T5, en T5R en R. met respectievelijk iets van 225, 240 en 250 pk o.i.d.
FAILquote:Op woensdag 6 mei 2009 00:52 schreef Repeat het volgende:
[..]
Tenzij je power mist om nog te versnellen door het extra gewicht, dan kom je gewoon niet hoger.
Epic FAILquote:Op woensdag 6 mei 2009 17:23 schreef Koning_Paupermans het volgende:
[..]
Zoals repeat ook aangeeft.
Door het hogere gewicht is er meer kracht nodig om dezelfde topsnelheid te bewerkstelligen, dude
het was je misschien opgevallen dat er allerlei verschillende vergelijkingen worden gemaakt, dus fail roepen gaat niet echt meer op lieve schat, doch leuk dat je het doet, beter had je uitgelegd met je slimme brein hoe de vork wél in de steel zit, maar óók daarvoor is dit topic níetquote:
zelfs ik mijn mijn onkundigheid zie dat het een fotoshop is, en wel van dermate kwaliteit dat je beter tijd had kunnen steken in het inserteren van allerhande voorwerpen in een meisjequote:
Serieus?quote:Op donderdag 16 juli 2009 20:24 schreef von_Preussen het volgende:
Eens, deze photoshop is wel historisch slecht.
Ja in het begin wel, maar filmpjes zijn handiger, zet je beeld stop later, heb je een 'foto'.quote:Op donderdag 16 juli 2009 20:58 schreef Strani het volgende:
Zal misschien vaker gezegd zijn..maar klopt het nou dat sommigen van jullie met snelheden van boven de 200 kilometer per uur, nog rustig de tijd nemen om een foto te maken van het metertje?
Juist ja..en waar doen jullie dit zoal..op een circuit of zo?quote:Op donderdag 16 juli 2009 20:59 schreef Koning_Paupermans het volgende:
[..]
Ja in het begin wel, maar filmpjes zijn handiger, zet je beeld stop later, heb je een 'foto'.
Hoezo?
Ik zelden, ga je zo lastig flatout.quote:Op donderdag 16 juli 2009 21:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Juist ja..en waar doen jullie dit zoal..op een circuit of zo?
fotonaam... en wat er op te teller staat heeft geen hol met je topsnelheid te makenquote:Op woensdag 15 juli 2009 13:22 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Waaraan kan jij dan zien dat het om een 535d gaat, en niet om bijv. een 530d?
Btw, die loopt de teller wel 260, dus er had nog wat ingezeten (mits je de ruimte had).
Mja, ach, als het rustig is. Of je hebt een bijrijder.quote:Op donderdag 16 juli 2009 20:58 schreef Strani het volgende:
Zal misschien vaker gezegd zijn..maar klopt het nou dat sommigen van jullie met snelheden van boven de 200 kilometer per uur, nog rustig de tijd nemen om een foto te maken van het metertje?
Hoezo zou ik iets moeten gaan photoshoppen dan, ik film gewoon, en hoef daar vervolgens niets aan te veranderen.quote:Op donderdag 16 juli 2009 20:54 schreef 12345678910 het volgende:
[..]
Serieus?
Laat eens zien wat jij kan.
Uiteraard, het zal je verbazen wat je allemaal nog meer bij 200km/h kan doen. Zolang je je blik maar op de weg blijft houden, is het geen probleem om ook te eten / drinken, de navi / muziek te bedienen, te telefoneren etc. etc.quote:Op donderdag 16 juli 2009 21:00 schreef Strani het volgende:
Zal misschien vaker gezegd zijn..maar klopt het nou dat sommigen van jullie met snelheden van boven de 200 kilometer per uur, nog rustig de tijd nemen om een foto te maken van het metertje?
Ik heb verschillende wegen, o.a. de Duitse Autobahn, de nederlandse snelweg en een lokale (rechte) provinciale weg.quote:Op donderdag 16 juli 2009 21:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Juist ja..en waar doen jullie dit zoal..op een circuit of zo?
Natuurlijk kan je heel veel, maar je concentratie zal ongetwijfeld verminderen wanneer je je bezighoudt met dat soort dingen. Zodra jij met 200+ km ergens tegenaan knalt mag ik hopen dat het geen andere auto was, of een toevallige voetganger.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 08:46 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Uiteraard, het zal je verbazen wat je allemaal nog meer bij 200km/h kan doen. Zolang je je blik maar op de weg blijft houden, is het geen probleem om ook te eten / drinken, de navi / muziek te bedienen, te telefoneren etc. etc.
[..]
Ik heb verschillende wegen, o.a. de Duitse Autobahn, de nederlandse snelweg en een lokale (rechte) provinciale weg.
Bij die van mn pa vond ik het ook tegenvallen. Met 210 km/u was het op.quote:
Tuurlijk valt het voor een 3-Liter motor tegen, maar daarvoor heb je ook de Cw-waarde van een openstaande koelkast. Trouwens liep deze Q7 wel 225/230km/h op de teller (is eentje uit 2009).quote:Op vrijdag 17 juli 2009 23:06 schreef Lennox het volgende:
[..]
Bij die van mn pa vond ik het ook tegenvallen. Met 210 km/u was het op.
Dat is natuurlijk zo. Tevens is het ook een behoorlijk gewicht wat hij in gang moet zetten. Alleen in tussenacceleratie is het redelijk te doen. Tot de 180/190 loopt hij ook in één ruk door.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 23:43 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Tuurlijk valt het voor een 3-Liter motor tegen, maar daarvoor heb je ook de Cw-waarde van een openstaande koelkast.
Je kunt niet alles anticiperen. Neem nou een provinciale weg, zou zomaar ineens een hert over kunnen steken..jij knalt er tegen aan, om vervolgens met een gezamelijke snelheid van 250 frontaal op een gezinsauto te klappen. Daar zit je dan, met je foto's op Fok!.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 19:00 schreef von_Preussen het volgende:
Het voordeel is dan dat je ook goed dood bent, en niet invalide ofzo, dus eigenlijk bestaat er bij dit soort weggedrag enkel voordelen.
Ik maak me er meer zorgen om dat ik in de badkamer op m'n smoel ga, en daarbij in een rolstoel terecht kom. Dat ik nu jarenlang veilig heb gedouched, hoeft niet te betekenen dat het altijd goed gaat.![]()
Je hebt natuurlijk gelijk dat het rijden van dit soort snelheden hogere risico's met zich meebrengt, maar zolang je niet één of andere domme proleet bent die alleen maar volgas gaat (stopwoordje: anticiperen), dan kan je de risico's wel zodanig minimeren dat het overgebleven restrisico erg klein is.
Maar als je met 120 een hert en vervolgens een tegenligger kopt ben je net zo dood.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 02:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Je kunt niet alles anticiperen. Neem nou een provinciale weg, zou zomaar ineens een hert over kunnen steken..jij knalt er tegen aan, om vervolgens met een gezamelijke snelheid van 250 frontaal op een gezinsauto te klappen. Daar zit je dan, met je foto's op Fok!.
Ik ben echt niet iemand die mensen graag hun lol ontneemt maar gezien we het hier hebben over de veiligheid van andere weggebruikers (en eventueel hun familie's) kon ik het toch niet laten wat kritiek te leveren. Ik neem ook aan dat ik zeker niet de enige ben die er zo over denkt..maar de meesten kijken nooit in PTA.
Ten eerste moet je ook niet harder gaan dan 100 op zo'n weg. (tenzij de regels in Nederland weer veranderd zijn en het nu minder is).quote:Op zaterdag 18 juli 2009 10:36 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Maar als je met 120 een hert en vervolgens een tegenligger kopt ben je net zo dood.
Met dat soort drogredenaties kan je alles wel goedkeuren. Wat jullie doen ìs al illegaal. Ik wil niets nieuws verbieden, ik herinner er alleen aan dat wat jullie doen allang niet mag.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 16:59 schreef von_Preussen het volgende:
Wil je dan ook vliegtuigen verbieden?
Want die kunnen ook in de problemen komen, en op de grond (theoretisch) slachtoffers maken (is al vaker gebeurd).
Geen moraalridders hier, alleen stoere kiekjes!quote:Op zaterdag 18 juli 2009 17:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Met dat soort drogredenaties kan je alles wel goedkeuren. Wat jullie doen ìs al illegaal. Ik wil niets nieuws verbieden, ik herinner er alleen aan dat wat jullie doen allang niet mag.
Met 100 km per uur op een provinciale weg is de kans op ongelukken aanzienlijk kleiner. Zodoende ligt daar dan ook de grens van wat wel mag, en wat niet.
Edit: Overigens is vliegverkeer een stuk belangrijker voor de maatschappij dan jouw illegale hobby.
Typisch, een beetje kritiek en men kapt het op zo'n manier af.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 19:07 schreef Koning_Paupermans het volgende:
Je begon leuk strani, nu begin je echter te ijlen. Niet meer posten hier dus.
Nja lieve schat, 1 dit is een liefhebbers van snelheid topic dus geen anti 2 posten van plaatjes is de bedoeling en dus geen discussies 3 kritiek is prima,ik zeg toch ook, je begon prima, maar vervolgens lobby'en dat het hele topic verboden zou moeten worden gaat te veur, je draaft deurrr, zo ging het bijna 70 jaar geleden ook.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 19:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Typisch, een beetje kritiek en men kapt het op zo'n manier af.
Je voet zo lang mogelijk op het gaspedaal houden alleen is niet zo bijzonder (alhoewel veel mensen daar nu ook het lef niet voor hebben, of helemaal hyper worden omdat ze de 200km/h hebben aangetikt).quote:Op zaterdag 18 juli 2009 18:27 schreef Strani het volgende:
Je voet zo lang mogelijk op een gaspedaal houden, daar is niets stoers aan. En een moraalridder is iemand die anderen mensen bekritiseert op gedrag waar niemand verder last van hebt. Zolang jullie voor een hobby de levens van anderen op het spel zetten, mag daar rustig wat over gezegd worden.
Het verbaast me dat Fok! dit topic sowieso toestaat.
idd. opel astra hiero. vanaf de 60KM/h is de afwijking 10. 50 is wel nog 48 in het echt, maar 70==60 en 130==120 dus.quote:Op zondag 15 februari 2009 16:08 schreef Cybje het volgende:
[..]
Tellerafwijkingen zijn vrij raar. Mijn Corvette heeft geen tellerafwijking (ja 1 km/u met GPS rond de 200). Dus als ik dan 235 rijd, rijd ik harder dan sommige auto's die 250 aangeven.
Opel heeft dat altijd zo erg ook. Als ik in een Opel ga karren, moet ik eerst even de GPS erbij pakken om de snelheid te bekijken. Soms kun je 130 rijden op de teller, terwijl je in het echt dan een stukje onder de 120 zit. Daarom rijden sommige mensen ook consequent 45 in de stad ... bedankt Opel en vergelijkbaren!
mo·raal·rid·der (de ~ (m.))quote:Op zaterdag 18 juli 2009 18:27 schreef Strani het volgende:
Je voet zo lang mogelijk op een gaspedaal houden, daar is niets stoers aan. En een moraalridder is iemand die anderen mensen bekritiseert op gedrag waar niemand verder last van hebt. Zolang jullie voor een hobby de levens van anderen op het spel zetten, mag daar rustig wat over gezegd worden.
Het verbaast me dat Fok! dit topic sowieso toestaat.
335i vind ik niet echt een sjohnniebak....over 10 jaar maybe...quote:Op woensdag 22 juli 2009 22:39 schreef Koning_Paupermans het volgende:
In ieder geval na het tunen een sjohnniebak. Dus ik pas bijdeze.
Ik pasquote:Op woensdag 22 juli 2009 14:47 schreef Nerdmans het volgende:
Ik heb alleen geen camera achtig iets. dus ik zoek een vrijwilliger om t filmpje te maken als ik een flat out run ga doen. Ik hoor wel wie en keer een 280+ run wil meemaken.
Damn... knap hou hij 'm houdt bij die snelheid! Overigens lijkt het echt out of the blue te komen... op het filmpje kun je het wegdek niet zien maar het zou goed kunnen dat daar iets gelegen heeft...een auto breekt immers niet zomaar uit! Banden enzo zijn ook okay want die checkt ie daarna meteen. En zo belachelijk hard reed ie niet eens...quote:
Wel hoor ... en dit is geen Autobahn maar ergens in Portugal. Zal wel iets van zand of stof geweest zijn.quote:Op donderdag 23 juli 2009 10:00 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Damn... knap hou hij 'm houdt bij die snelheid! Overigens lijkt het echt out of the blue te komen... op het filmpje kun je het wegdek niet zien maar het zou goed kunnen dat daar iets gelegen heeft...een auto breekt immers niet zomaar uit! Banden enzo zijn ook okay want die checkt ie daarna meteen. En zo belachelijk hard reed ie niet eens...
Doe ff niet zo wijs omdat er 1 moron in de comments zegt dat het in Portugal is...quote:Op donderdag 23 juli 2009 10:11 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Wel hoor ... en dit is geen Autobahn maar ergens in Portugal. Zal wel iets van zand of stof geweest zijn.
Ik vond het al een erg smal, kronkelig driebaans-stuk voor ongelimiteerd Duits asfalt.
Gewoon een sukkel met veel geluk dus.
Als je de verkeersborden bekijkt, dan zul je je realiseren dat het iig geen Duitse verkeersborden zijn, en zodoende het filmpje ook zeer zeker niet in Duitsland is opgenomen.quote:Op donderdag 23 juli 2009 12:51 schreef Sloper het volgende:
[..]
Doe ff niet zo wijs omdat er 1 moron in de comments zegt dat het in Portugal is...![]()
Filmpje is al hartstikke oud, en is wél op de Autobahn opgenomen (check de verkeersborden). Kerel reed iets van 170 en door olie op de weg spinde hij. Na hem zijn nog een aantal auto's gecrashed.
Hij had een camera gemonteerd omdat hij op weg was naar een circuitdag. Vandaar ook zijn zeer snelle reactie, aangezien hij een ervaren circuitrijder was. Dit was namelijk echt geen luck, elke willekeurige automobilist had deze bak de vangrail ingereden....
Een bmw 135iquote:
Ach welnee een chippie flashen wordt niemand slechter van toch?quote:Op woensdag 22 juli 2009 22:39 schreef Koning_Paupermans het volgende:
In ieder geval na het tunen een sjohnniebak. Dus ik pas bijdeze.
Dan heb je de begrenzing er af laten halen neem ik aan... anders loopt een 135i (coupé dus) standaard 250?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 21:26 schreef Nerdmans het volgende:
[..]
Een bmw 135i
Ik ben echter niet gegaan gisteren.
De avond ervoor ging mun motor van de stuurbekrachtiging stuk, dus donderdag stond ie keurig bij de garage. Nu doe ik t na mn vakantie.
Nog geen cameramannen ??
Dame mag ook
Uiteraard standaard 250... gentleman's agreement he!quote:Op vrijdag 24 juli 2009 22:15 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dan heb je de begrenzing er af laten halen neem ik aan... anders loopt een 135i (coupé dus) standaard 250?
mja ze zeggen 250, maar hij doet zo'n 270 op de teller origineel.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 22:15 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dan heb je de begrenzing er af laten halen neem ik aan... anders loopt een 135i (coupé dus) standaard 250?
Is die teller wel een beetje nauwkeurig, flinke snelheid nog met een 1.1 motortje.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 12:03 schreef cofi het volgende:
[ afbeelding ]
Citroen AX 1.1
Let vooral op het rode lampje
Nee, klopt helemaal niets van. Hij ging nog harder, maar geen foto van gemaakt, wilde niet het blokje vast laten lopen.. Zal wel ongeveer 150 echte kilometers geweest zijn.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 12:10 schreef rene90 het volgende:
[..]
Is die teller wel een beetje nauwkeurig, flinke snelheid nog met een 1.1 motortje.
OK DAN!!quote:Op zaterdag 18 juli 2009 18:08 schreef Sloper het volgende:
[..]
Geen moraalridders hier, alleen stoere kiekjes!
Hmmm en dan de noodstop...quote:Op zondag 9 augustus 2009 20:24 schreef druppelkut het volgende:
[ afbeelding ]
Met 28 ton lading in de 8ste versnelling naar beneden rijdend in de Beneluxtunnel.
waarom? Dan frommelt hij gewoon de file op die ervoor staat, zo belangrijk is dat niet hoor, als ze maar niet van de CC af moetenquote:
quote:Op zondag 9 augustus 2009 20:51 schreef Athmozz het volgende:
[..]
waarom? Dan frommelt hij gewoon de file op die ervoor staat, zo belangrijk is dat niet hoor, als ze maar niet van de CC af moeten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |