Wat ben jij toch een ongelofelijk triest figuur. Ik ben pas sinds kort lid, maar lurk al enige tijd op dit deel van FOK! en het enige wat ik jou zie doen is patsen met wat je hebt, en afgeven op mensen met minder. Ben je nou zo miserabel dat je dit nodig hebt om jezelf beter te voelen? Ik heb het eerder met je te doen dan dat ik tegen je op zou kijken, omhoog gevallen pauper.quote:Op zaterdag 12 september 2009 22:45 schreef StefanP het volgende:
[..]
Ach gut je jongetje is boos dat ik twee keer verdien wat hij doet (en dat ik ook nog eens de helft minder belasting betaal).
Laat me raden... je hebt een "uitdraai" van zogenaamde krukas-PKs van een of andere flutdyno in NL waar precies uit komt wat jij wou? Goh, nee, echt! Eventjes 30% extra vanwege "aandrijflijn verlies," een dyno die sowieso al 20% extra aangeeft, enz.
Joh, je hebt uberhaupt nog nooit foto's van je roestbak getoond, laat staan een dynosheet. Droom lekker verder met je fietsje.
Ja, in dollarsquote:Op zaterdag 12 september 2009 22:45 schreef StefanP het volgende:
[..]
Ach gut je jongetje is boos dat ik twee keer verdien wat hij doet (en dat ik ook nog eens de helft minder belasting betaal).
Post jij dan even wat payslips.. Grote bek over je salaris, dus kom maar door paperboyquote:Op zaterdag 12 september 2009 22:45 schreef StefanP het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 8 september 2009 21:19 schreef Ridocar het volgende:
46.5 ton in Liefkenshoektunnel naar beneden...
Geijkt.
[ afbeelding ]
Die rechter is net een hoofd met een brilquote:Op zondag 7 juni 2009 12:47 schreef Heib het volgende:
"And now for something completely different .......... "
[ afbeelding ]
Kia pro_cee'd 2.0 crdi x-ecutive
quote:Op vrijdag 18 september 2009 23:37 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Die rechter is net een hoofd met een bril
+1 voor draaijerquote:Op zondag 13 september 2009 10:41 schreef draaijer het volgende:
[..]
Post jij dan even wat payslips.. Grote bek over je salaris, dus kom maar door paperboy
Een kickje lijkt me op z'n plaatsquote:Op zondag 13 september 2009 10:41 schreef draaijer het volgende:
[..]
Post jij dan even wat payslips.. Grote bek over je salaris, dus kom maar door paperboy
Én eindelijk weer eens een kiekje ! Met de sneeuw van afgelopen weken moeten toch nieuwe records zijn gehaaldquote:
Allemaal van jouzelf?quote:Op maandag 11 januari 2010 15:27 schreef von_Preussen het volgende:
Zo, we zijn een tijdlang niet meer in dit forum geweest, dus is het tijd om de schade in te halen:
Audi A6 2.7 TDI Avant:
Audi A8 3.0 TDI:
BMW 320d Cabrio (E93):
BMW 520d LCI (E60):
BMW 525i Touring LCI (E61):
BMW 730d (F01):
Mercedes Benz SLK 200:
Mercedes Benz E220 CDI (W212):
Mercedes Benz E350 CGI Coupé (W212):
Mercedes Benz CLS 320 CDI:
Mercedes Benz S350 (W221):
Ik vind het nu niet echt een goed idee om vrachtwagenchauffeurs te gaan motiveren de aso uit te hangen. Personenwagens zijn heel wat lichter en vooral wendbaarder... Itt tot een bak van +40 ton.quote:Op dinsdag 8 september 2009 21:19 schreef Ridocar het volgende:
46.5 ton in Liefkenshoektunnel naar beneden...
Geijkt.
[ afbeelding ]
Je heb je gordel niet omquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |