Aftermarket. PCM navigatie (OEM) is om te huilen zo slecht. Het is een Kenwood DNX9240BT, voor wat het waard is.quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:20 schreef draaijer het volgende:
Dit heb ik nog nooit in een 911 zien zitten.
Wat is de prijs?quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:57 schreef Googolplexian het volgende:
Maat van me heeft trouwens nog een 996 Turbo te koop staan ... puntgaaf en licht getuned
Volledig tuning- en dealer-onderhoudsspecificaties aanwezig.
Weet jij iemand?
enne 160 in ze 2?quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:42 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
heh ... maat van me 220 in z'n vrij
http://www.totalcarconcept.nl/cms/content/view/249/43/quote:Op dinsdag 8 september 2009 21:22 schreef DS4 het volgende:
[..]
Wat is de prijs?
Niet dat ik zo 10 geïnteresseerden uit mijn mouw schud...
Overigens: weinig koppel gelet op het vermogen. Ikzelf heb 530pk, maar wel 760 Nm.
quote:Opties en accessoires:
18 inch TE37 Volk Racing (zeer lichte) wielen met nieuwe banden Pirelli Pzero Rosso
PCCB 350mm keramishe remmen voor + achter
ABS
PSM (Traction control)
Bandenspanning en bandentemperatuur controle systeem
Bi Xenon verlichting
Boordcomputer
Bose soundsystem met radio en cd wisselaar
Centrale deurvergrendeling met afstandsbediending in de sleutel
Electrische schuifdak
Automatische Climate control
4 Airbags
Electrisch bedienbare ramen
Electrisch verstelbare en verwarmde spiegels
Achterruitenwisser
Klasse 5 Alarmsysteem met volg sytseem origineel Porsche met certificaat
PCM (telefoon en Navigatiesysteem Porsche) navigatie nieuwe versie met vele landen
Zwarte lederen bekleding
Electrisch bediende lederen sportstoelen met stoelverwarming
Alu look interieur delen
Stuurbekrachtiging
Witte wijzerplaten
Tuningspakket met grotere turbo's,
goedgekeurde rvs sportuitlaat met
rvs sportkats en
Rvs uitlaatspruitstukken,
K&N filter en
aangepaste software.
GT2 intercoolers
Perfect onderhouden auto, onderhoudboekje met kompleet onderhoudshistorie aanwezig, alle facturen van onderhoud en tuning aanwezig. Auto van 2e eigenaar.
Prijs: ¤ 69.996,-
Mjah ... geen plakplaatjes in ieder geval (lijkt me), maar daar heb jij meer kijk op.quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:43 schreef DS4 het volgende:
Zonder garantie, bj. 2001 (voor de facelift), blauw, geen originele wielen, Gen I PCCB, "S" plakplaatje...
Voor mijn gevoel vraagt hij teveel. En hij zou er goed aan doen om ergens een set originele velgen vandaan te toveren, dat scheelt al een hoop.
Klinkt lekker negatief, maar in dit soort gevallen kun je beter direct zijn. Ik heb meerderen deze boodschap (je vraagt teveel) gegeven. Die auto's staan ook nog te koop.
Wat ik ermee bedoel is dat het geen Turbo S is (dat kan niet, die was er alleen in mj. 2005).quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:51 schreef Googolplexian het volgende:
Mjah ... geen plakplaatjes in ieder geval (lijkt me), maar daar heb jij meer kijk op.
Melding dat de auto ook met originele velgen geleverd kan worden is dan een aanrader. Ik snap de reden voor lichtere velgen, maar het zijn wel velgen die niet bij iedereen in de smaak zullen vallen.quote:Ik denk dat hij de velgen nog wel heeft maar deze zitten er met een reden onder (veeeeel lichter).
Hem kennende kan ik me alleen maar voorstellen dat hij het S pakket er dan op geschroefd heeft. Hij is veel eerder het type dat type-aanduidingen liever weglaat, namelijk. Ik zou het na moeten vragen.quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:58 schreef DS4 het volgende:
[..]
Wat ik ermee bedoel is dat het geen Turbo S is (dat kan niet, die was er alleen in mj. 2005).
Erg snappelijkquote:Melding dat de auto ook met originele velgen geleverd kan worden is dan een aanrader. Ik snap de reden voor lichtere velgen, maar het zijn wel velgen die niet bij iedereen in de smaak zullen vallen.
Dan zou hij de motor vervangen moeten hebben door een X50 motor, PCCB zit er idd op, diverse opties die standaard bij de S waren weer niet...quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:16 schreef Googolplexian het volgende:
Hem kennende kan ik me alleen maar voorstellen dat hij het S pakket er dan op geschroefd heeft.
Heb je de orginele navi en radio eruit gesloopt en die geplaatst? Is de Porsche van jou? Heb je pics?quote:Op dinsdag 8 september 2009 21:15 schreef DS4 het volgende:
[..]
Aftermarket. PCM navigatie (OEM) is om te huilen zo slecht. Het is een Kenwood DNX9240BT, voor wat het waard is.
Dat heb ik de Bredase Autoshop laten doen...quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:34 schreef draaijer het volgende:
Heb je de orginele navi en radio eruit gesloopt en die geplaatst?
Uiteraard. Er zijn weinigen gek genoeg om een ander 320 km/u met jouw auto te laten rijden.quote:Is de Porsche van jou?
Ja.quote:Heb je pics?
quote:Op dinsdag 8 september 2009 21:22 schreef DS4 het volgende:
[..]
Wat is de prijs?
Niet dat ik zo 10 geïnteresseerden uit mijn mouw schud...
Overigens: weinig koppel gelet op het vermogen. Ikzelf heb 530pk, maar wel 760 Nm.
Ja, voor een sukkeltje die naar de VS moet verhuizen om boven modaal uit te kunnen komen zal het lastig zijn om te geloven...quote:
Alles is relatiefquote:Op zaterdag 12 september 2009 10:16 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ja, voor een sukkeltje die naar de VS moet verhuizen om boven modaal uit te kunnen komen zal het lastig zijn om te geloven...
Klopt. 530 pk is niet hetzelfde als 530pk. In huize StefkeP dan...quote:
Je hebt geen Supra (of een Vette), jwtzquote:Op zaterdag 12 september 2009 10:39 schreef DS4 het volgende:
[..]
Klopt. 530 pk is niet hetzelfde als 530pk. In huize StefkeP dan...
Alleen had de S ook wel 30 pk extra t.o.v. de turbo. Het is zo jammer: enorm mooi dat je zo'n auto kan betalen, maar er zo'n plaatje bij plakken is meteen zo wannabe en net-nietquote:Op woensdag 9 september 2009 08:41 schreef DS4 het volgende:
[..]
Dan zou hij de motor vervangen moeten hebben door een X50 motor, PCCB zit er idd op, diverse opties die standaard bij de S waren weer niet...
Turbo S was feitelijk een full-option Turbo.
Dat is wat ik bedoel met X50...quote:Op zaterdag 12 september 2009 11:04 schreef Mikkie het volgende:
Alleen had de S ook wel 30 pk extra t.o.v. de turbo.
Zak lekker door de stront, joh, lijnrechtertje.quote:Op zaterdag 12 september 2009 12:46 schreef Koning_Paupermans het volgende:
Zijn jullie doofstom of gewoon blind in dit geval?
Dit is geen chat topic.
Foto's willen we.
Geen slap geouwehoer over prijzen van porsches en al dan niet stoere s embleempjes.
Pauperiseren doe je maar ergens anders.
De "diss"?quote:Op zaterdag 12 september 2009 13:09 schreef Koning_Paupermans het volgende:
Je bent de diss van DS4 nog niet te boven, ach komt wel weer goed ventje
Overigens fabriceer ik het trekmateriaal vooral zelf, voor jullie. Dus.![]()
Ach gut je jongetje is boos dat ik twee keer verdien wat hij doet (en dat ik ook nog eens de helft minder belasting betaal).quote:Op zaterdag 12 september 2009 10:16 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ja, voor een sukkeltje die naar de VS moet verhuizen om boven modaal uit te kunnen komen zal het lastig zijn om te geloven...
Wat ben je toch een zielig menneke zeg... Het zal je misschien verbazen, maar roepen dat je meer verdient maakt geen enkele indruk en aangezien je gewoon een loonslaaf bent, een technisch HBO-ertje en niet meer dan dat, weet ik ook verdomd zeker dat je je grote bek die je hier keer op keer toont voor geen meter waar maakt.quote:Op zaterdag 12 september 2009 22:45 schreef StefanP het volgende:
Ach gut je jongetje is boos dat ik twee keer verdien wat hij doet (en dat ik ook nog eens de helft minder belasting betaal).
Nee, een echte auto. Dan hoef je niets meer te bewijzen met een uitdraai.quote:Laat me raden... je hebt een "uitdraai" van zogenaamde krukas-PKs
Nee, ik heb 320 km/u op de GPS geklokt met een Astra natuurlijk...quote:Joh, je hebt uberhaupt nog nooit foto's van je roestbak getoond, laat staan een dynosheet. Droom lekker verder met je fietsje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |