Hyvesvriendinnetje!!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:51 schreef progje het volgende:
[..]
moi! ik had progje er nog tussen haakjes achter gezet
(progje.hyves.nl)
Echt charmant ziet het er niet uit.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:18 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ben toch blij dat die broeken van Katie niet aangeslagen zijn
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:47 schreef P.F het volgende:
HAHAHAAHHA VIKING OP 1
met haar 20 posts per dag
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:18 schreef conleche het volgende:
Ik vind ze leuk!! Die BFJ!!
[..]
Hyvesvriendinnetje!!![]()
(ik had dat niet gezien dat tussen haakjes gedeelte!!)
Dit gaat nog over 2008, voor je goede voornemens enzoquote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:19 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Het is een complot. Ik zat al onder de 100 en dat is al heel goed, maar jullie gingen expres minder posten zodat ik alsnog op 1 zou komen te staan. Bitches.
O, ik dacht alquote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:22 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dit gaat nog over 2008, voor je goede voornemens enzo
Hij zit best wijd, ik heb gewoon niet zoveel heupquote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:21 schreef conleche het volgende:
PF, bij jou kan je het niet zien, maar het is niet wijd genoeg zo te zien. Omgeslagen pijpen zoals bij Katie vind ik dan weer niet nodig....
Ik nietquote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:24 schreef SHE het volgende:
Willen alle Slank dames die een PM van mij hebben gehad dat even melden?
Jaaroverzicht Lif 2008.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:23 schreef Viking84 het volgende:
[..]
O, ik dacht al. Maar waar sta ik op 1 dan. Niet in het jaaroverzicht toch? Greys heeft meer gepost dan ik in 2008.
Daar ben jij voorquote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:26 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Jaaroverzicht Lif 2008.
Ik moet jullie ook alles voorkauwen he
Joh die week in het ziekenhuis straks en al dat oefenen met Mark, dat gaat zoveel tijd en energie vreten dat het met dit jaar wel goed komtquote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:34 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb eens even naar dat jaaroverzicht gekeken en het klopt mooi niet, want PF staat op 1 en MoBlo op 2. Ik kom dus pas op de 3e plek. Ha!.
Principessa.Farfallus: 4891
Principessa.Farfalla: 2322
P.F.: 792
Totaal: 8005
MoBlo: 6013
Faithy: 1267
Totaal: 7280
Je post meer dan dat je leest, of niet?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:34 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb eens even naar dat jaaroverzicht gekeken en het klopt mooi niet, want PF staat op 1 en MoBlo op 2. Ik kom dus pas op de 3e plek. Ha!.
Principessa.Farfallus: 4891
Principessa.Farfalla: 2322
P.F.: 792
Totaal: 8005
MoBlo: 6013
Faithy: 1267
Totaal: 7280
En ik heb dus 'maar' 7079 posts.
O ja, daar staat me iets van bijquote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:37 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Je post meer dan dat je leest, of niet?. Dat hadden anderen namelijk ook al bedacht.
.
Dat is eigenlijk nog ergerquote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:39 schreef Vivi het volgende:
Ik geloof dat iemand onze intelligentie ietwat onderschat..
"" .
En natuurlijk, iedereen roddelt wel eens hoor, behalve wij.
Wij "bespreken" mensen..
Huh, mis ik iets?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:39 schreef Vivi het volgende:
Ik geloof dat iemand onze intelligentie ietwat onderschat..
"" .
En natuurlijk, iedereen roddelt wel eens hoor, behalve wij.
Wij "bespreken" mensen..
Subtielquote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:37 schreef DevilsAndDust het volgende:
Je post meer dan dat je leest, of niet?. Dat hadden anderen namelijk ook al bedacht.
.
Ik niet.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:24 schreef SHE het volgende:
Er is een PM doorgestuurd naar mensen voor wie de PM niet bedoeld was.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:43 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Huh, mis ik iets?![]()
Zal de fever wel zijn
Ohhh, duidelijk!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Er is een PM doorgestuurd naar mensen voor wie de PM niet bedoeld was.
SHE d'r PM schijnt op hol geslagen te zijn...
Daarom vroeg ze het dus.
En volgens mij bedoelt Goodbye dan dus weer de post van Vivi, die enigszins out of the blue lijkt te komen. Ik begreep 'm ook niet echt, eigenlijk.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Er is een PM doorgestuurd naar mensen voor wie de PM niet bedoeld was.
SHE d'r PM schijnt op hol geslagen te zijn...
Daarom vroeg ze het dus.
Oh, of niet natuurlijk.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:47 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ohhh, duidelijk!Ik nam aan dat het iets te maken had met alle lijstjes enzo die ze maakt
En? Mooi geworden?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:49 schreef Sugar het volgende:
Fotoposter opgehaald!
![]()
Oh, ik heb uiteraard ook geen PM.
Nou, Vivi's post kwam wel out of the blue hoor. Want ik nam aan dat die discussie niet wéér een nieuw leven in was geblazenquote:
Wat dan? Er is toch niets gebeurd? Of wel? Nou snap ik het ook niet meer.quote:
Morgen zeker niet meer. Vandaag zou ik even ruiken. Bij twijfel door de wc spoelen. En anders toch zeker 5 minuutjes koken. Zo zou ik het doen, maar ik eet ook rijst van een paar dagen oudquote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:01 schreef BlaatschaaP het volgende:
Vraagje. Ik heb nu zelfgemaakte soep vandaag voor de 3e dag in de koelkast staan. Is het nu nog te eten? En morgen?
euhhh volgens mij niet? ik ben fwoukje.jeweetwel.jeweetwelquote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:00 schreef DevilsAndDust het volgende:
Zeg kwakveense, had ik jou nou ook toegevoegd op Hyves, of niet?.
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:02 schreef motorbloempje het volgende:
en misschien dat ik nog maar 's een extra artikeltje ga schrijven
over vrouwen
Ja, ik had je Hyves al wel gevonden, en je volgens mij toegevoegd, maar je accepteert me maar niet.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:02 schreef kwakveense het volgende:
[..]
euhhh volgens mij niet? ik ben fwoukje.jeweetwel.jeweetwel
k heb nooit een berichtej gehad en ik kan je uitn. ook niet vinden! stome huuves!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:05 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja, ik had je Hyves al wel gevonden, en je volgens mij toegevoegd, maar je accepteert me maar niet..
Wij zijn wel vriendjesquote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:02 schreef kwakveense het volgende:
[..]
euhhh volgens mij niet? ik ben fwoukje.jeweetwel.jeweetwel
Zo, nu zijn we vriendjes.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:06 schreef kwakveense het volgende:
[..]
k heb nooit een berichtej gehad en ik kan je uitn. ook niet vinden! stome huuves!
ik ga je nu zelf wel toevoegen, had je ook net gevonden...
Wat een waardevolle toevoeging aan dit topicquote:
Zo ben ik.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:08 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Wat een waardevolle toevoeging aan dit topic
Dat is toch een veel betere binnenkomer?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:09 schreef neen het volgende:
[..]
Zo ben ik.
O ja... weer afgevallennu even ontbijten.
Je hebt gelijk GB, de credits zijn voor jou. Bedankt.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:12 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dat is toch een veel betere binnenkomer?
Krijgt 'ie nu een stickertje in z'n schriftje?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:12 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dat is toch een veel betere binnenkomer?
Een halve pizzaquote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:15 schreef BlaatschaaP het volgende:
Ik wil vanavond lekker zelf een pizza maken. Daar heb ik alweer weken zin in, maar die dingen zijn zo ongezond en vet! Dus, heeft iemand misschien tips voor een lekkere slanke pizza?.
Een hele dunne bodem maken. Niet te veel kaas gebruiken. Magere kaas gebruiken. Geen vette vleeswaren maar groente erop. Eh....quote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:15 schreef BlaatschaaP het volgende:
Ik wil vanavond lekker zelf een pizza maken. Daar heb ik alweer weken zin in, maar die dingen zijn zo ongezond en vet! Dus, heeft iemand misschien tips voor een lekkere slanke pizza?.
Kip ipv vlees kan evt. nog.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:18 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Een hele dunne bodem maken. Niet te veel kaas gebruiken. Magere kaas gebruiken. Geen vette vleeswaren maar groente erop. Eh....
Wie is hier nou de schooljufquote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:14 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Krijgt 'ie nu een stickertje in z'n schriftje?.
Het klinkt zo schooljufferig.
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:19 schreef Anosmie het volgende:
Vanavond gaan we naar de kermis in de stad
Van de schiettent gaan we naar het reuzenrad
Op de kermis daar is altijd wat te doen
En boven in dat reuzenrad krijg jij een zoen
Ja, ikquote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:24 schreef SHE het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zo écht maar 's douchen en weg
Ja doei.
yo, het is een nerd-faculteit eyquote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:53 schreef Viking84 het volgende:
Vrouwen hebben geen verstand van computers?
Uche, ik heb net nieuw geheugen in de pc van m'n ouders gezet![]()
.
Volgens mij was jij de enige van wie dat ook de bedoeling wasquote:
En ikke een nieuwe processorkoeler in de mijnequote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:53 schreef Viking84 het volgende:
.
Zo te lezen nietquote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:55 schreef Vivi het volgende:
[..]
Volgens mij was jij de enige van wie dat ook de bedoeling was.
Oh... eh... daar heb ik eigenlijk nooit last van.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:03 schreef motorbloempje het volgende:
De Fok! vrouwen zijn ook niet echt representatief overigens
ga 't weer eens over gebroken nagels hebben enzo
Jah! Mn duimnagels en mn linkerpinknagel aan gort. En ze waren zo mooi lang. En nu brokkelen ze af.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:03 schreef motorbloempje het volgende:
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:53 schreef Viking84 het volgende:
.
Blijf bij de feiten, je staat nu eenmaal op 1quote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:39 schreef Viking84 het volgende:
[..]
O ja, daar staat me iets van bij.
Maar PF deed zo triomfantelijk dat ik haar ff met d'r neus op de feiten moest drukken.
In het kort: onderzoek naar geheugen met elektrofysiologie. Daarbij meet je met elektrodes de activiteit van enkele hersencellen en de hersengolven over een groter gebied en probeer je uit te vinden hoe die cellen dingen onthouden. Ik moet af en toe wel heel diep graven naar m'n natuurkunde van vroeger.quote:
oh het klinkt wel mega interessant.. ik vond vroeger de beta vakken op school de leukstequote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:27 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
In het kort: onderzoek naar geheugen met elektrofysiologie. Daarbij meet je met elektrodes de activiteit van enkele hersencellen en de hersengolven over een groter gebied en probeer je uit te vinden hoe die cellen dingen onthouden. Ik moet af en toe wel heel diep graven naar m'n natuurkunde van vroeger.
succesquote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:29 schreef P.F het volgende:
Ik ga tentamen maken! Kusjes!
ik ook nietquote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:06 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Oh... eh... daar heb ik eigenlijk nooit last van.
Jeetje, da's dan mooi kut! Wens muis maar sterkte met wachten...quote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:48 schreef Greys het volgende:
Sms van Muis:
Ze zitten nog steeds in het ziekenhuis, want het bestralingsapparaat doet het niet
En nu moeten ze wachten op monteurs. Dat kan nog wel even duren, want die monteurs moesten ook nog 2 andere apparaten maken
Anyways, de groetjes van Muis! Dan weten jullie weer waar ze uithangt!
Done!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:34 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Jeetje, da's dan mooi kut! Wens muis maar sterkte met wachten...
sms dr een dikke kus van me!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:48 schreef Greys het volgende:
Sms van Muis:
Ze zitten nog steeds in het ziekenhuis, want het bestralingsapparaat doet het niet
En nu moeten ze wachten op monteurs. Dat kan nog wel even duren, want die monteurs moesten ook nog 2 andere apparaten maken
Anyways, de groetjes van Muis! Dan weten jullie weer waar ze uithangt!
Ja precies...quote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Done!
Lijkt me echt klote. Moet je al dagelijks naar het ziekenhuis voor zoiets rots, kan je daar nog uren extra gaan zitten wachten ook
Hoedatzo?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:01 schreef SHE het volgende:
Kan iedereen die ooit van mij een PM heeft gehad en dat nog in zijn inbox heeft staan mij een plezier doen en dat uit zijn inbox verwijderen?
Thenks, en al weer terug..quote:
Storm doet aan het sneeuwdieet?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:10 schreef Sugar het volgende:
Dit is 'm, in een lijst. Ik ben er blij mee!
[ afbeelding ]
Ging het wel goed verder?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:11 schreef P.F het volgende:
[..]
Thenks, en al weer terug..
60 meerkeuze vragenHad alleen psychologie niet goed genoeg geleerd..
Maar negatieve straf/reinforcemnt/stimuli/blabla is ook saai
Zelfs PFje sleutelt aan haar oude tvquote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:03 schreef motorbloempje het volgende:
Leuke foto zeg!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:10 schreef Sugar het volgende:
Dit is 'm, in een lijst. Ik ben er blij mee!
[ afbeelding ]
De laatste 30 vragen (statistiek) heb ik wel goedquote:
O ja of het wel kon (een boyfriend jeans)quote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:27 schreef Greys het volgende:
PF, over foto gesproken:
Wat was de bedoeling met die bankspringfoto, de laatste uit het vorige topic?
Moeten we daar nog iets over zeggen of het staat of niet ofzo?
Ik wil niet dat je je genegeerd voelt, maar ik weet niet helemaal of je er iets mee wilt?
Ah, thanks voor de tip!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:25 schreef DevilsAndDust het volgende:
Tip: je kunt je pm-box selecteren op gebruiker en dan krijg je een alfabetische lijst. Zoekt wat gemakkelijker misschien.
Maria gooide raak.quote:
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:18 schreef DarkElf het volgende:
Top 50 posters in CUL
Plaats / aantal / gebruiker
011. 3122 Principessa.Farfallus
024. 1566 Principessa.Farfalla
Arme hondquote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:35 schreef Anosmie het volgende:
Zelfverdediging voor vrouwen, les 1.
Gebruik hetgeen je voorhanden hebt om je belager af te weren.
*voorbeeld*
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:37 schreef Anosmie het volgende:
W00t!
Ik ben uitgenodigd bij het bedrijf met wiens W&S mensen ik overhoop lag.
Joepie!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:37 schreef Anosmie het volgende:
W00t!
Goed nieuws!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:37 schreef Anosmie het volgende:
W00t!
Hoera voor Viking!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:40 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb een operatiedatum: 28 januari opname, 29e operatie
.
Goed nieuws!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:40 schreef Viking84 het volgende:
.
Hoera voor ons!!!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:43 schreef Viking84 het volgende:
Het is idd vrij snel (vaak duurt het wel enkele maanden), maar ik wist wel dat het eind deze maand al zou zijn.
En joepie voor Anos.
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:43 schreef vamperotica het volgende:
Vik en Anos, wat goed!!!
Hier weer ff wat minder nieuws...
Zoessie ligt weer in het ziekenhuis
Nou eigenlijk nietquote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:47 schreef Mini_rulez het volgende:
Jeej voor Anosmie en Viking!
Muis: wat een prutsers zeg. Wel lekker, een dagje vrij, of heb je het liever gehad?
Zoessie is mijn zusje ( Draculettetje)quote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:47 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
![]()
![]()
Wie is Zoessie?
Is het ernstig?
Ja, muziek luisteren lukt nog wel gelukkigquote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:58 schreef Mini_rulez het volgende:
Dus iPod luisteren gaat beter dan bellen, Vik?
De arme ziel. Dystrofie hebben en dan dit er ook nog eens bij.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:52 schreef vamperotica het volgende:
Zoessie is mijn zusje ( Draculettetje)
Ze heeft dystrofie en was met kerst naar de huisartsenpost geweest omdat ze heel veel pijn in dr lies had en veel krampen in dr been... Naar huis gestuurd met een "verrekt spiertje" en als het over zus en zo lang niet over is naar de huisarts... been werd ook steeds roder en au enzo...
Huisarts heeft 'r doorgestuurd naar het ziekenhuis om te controleren op trombose... Daar bleek dat de roodheid van een flinke huidinfectie kwamen... Infuus gehad en op een gegeven moment mocht ze weer naar huis en kreeg nog een kuurtje mee... Maar nou steekt die infectie de kop weer op en mag ze voor nóg eens 5 dagen aan het infuus.
Ja, ik weet het. Gelukkig heb ik wel één van de weinige laptopplekken in de UB met verstelbare stoelen bemachtigd, maar echt prettig is het nog niet. Ik ga nog even wat doornemen (dus geen laptopwerk) en dan naar huis.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:24 schreef Phaidra het volgende:
DaD, kijk uit hoor! Een keer pijn hebben door te lang in een verkeerde houding te zitten kan niet veel kwaad, maar als het vaker voorkomt kan het chronisch worden en dat is echt niet fijn. Ik heb een tijdje gehad dat ik maar 10 min. achter elkaar achter mijn pc mocht zitten en dat is dus echt een ramp als je een scriptie schrijft. Maar nu gaat het weer veel beter omdat ik me bewuster ben van mijn houding.
Laten ze 'm vooral maar even goed maken en daarna ff testenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:44 schreef Muis006 het volgende:
Ja hoi!
Apparaat doet het dus nog steeds niet, de technicus weet niet wat er mis is: het apparaat zou het gewoon moeten doen. Ik ben dus weer in Utrecht: geen bestraling vandaag! Er wordt dus een extra dag aan mijn behandeling geplakt.Ze zijn nu nog steeds bezig om dat apparaat aan de praat te krijgen. Lukt dat niet, dan bellen ze vanavond en heb ik morgen een dag vrij.
Fijnquote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:40 schreef Viking84 het volgende:
.
Ja haha daarom zijn we niet blijven wachten! Mijn moeder zei al: laat de vrouw die na jou moest maar lekker vandaag, want ik wil jou niet als eerst onder dat ding hebben nadat ze hem hebben gemaakt.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:29 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Laten ze 'm vooral maar even goed maken en daarna ff testenop iemand
Dit is geen apparatuur om mee te stunten
En moeders hebben gelijk, dat weet jequote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:30 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja haha daarom zijn we niet blijven wachten! Mijn moeder zei al: laat de vrouw die na jou moest maar lekker vandaag, want ik wil jou niet als eerst onder dat ding hebben nadat ze hem hebben gemaakt.
Ok dan!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:28 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja, ik weet het. Gelukkig heb ik wel één van de weinige laptopplekken in de UB met verstelbare stoelen bemachtigd, maar echt prettig is het nog niet. Ik ga nog even wat doornemen (dus geen laptopwerk) en dan naar huis.
Ik ben tentamens aan het verneuken, dat is er aan de handquote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:32 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ok dan!
En Ewelina, wat issur dan? Hoe ver ben je eigenlijk met je studie?
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:30 schreef Muis006 het volgende:
Ja haha daarom zijn we niet blijven wachten! Mijn moeder zei al: laat de vrouw die na jou moest maar lekker vandaag, want ik wil jou niet als eerst onder dat ding hebben nadat ze hem hebben gemaakt.
Nee, nadelige gevolgen heeft het niet. Ik word nooit in de weekends bestraald dus dan zitten er sowieso 2 dagen tussen twee sessies. Ik hoop alleen wel dat ze het snel opgelost hebben.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:40 schreef ElisaB het volgende:
[..]Je moeder is gelukkig net zo erg als ik
Als het voor jou verder geen nadelige gevolgen heeft (anders dan een dagje er achteraan), dan is het beter zo!
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:41 schreef Muis006 het volgende:
Nee, nadelige gevolgen heeft het niet. Ik word nooit in de weekends bestraald dus dan zitten er sowieso 2 dagen tussen twee sessies. Ik hoop alleen wel dat ze het snel opgelost hebben.
OMG ik wist niet dat ik zo'n lang ouwehoeren verhaal had opgehangen,.quote:[ ellenlang verhaal
Ziek zijn is kut. Ik was met Kerst ziekquote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:55 schreef cyclechick het volgende:
Goodafternoon ladies (en enkele heren!)
Ik ga nog weer even naar bed..
Herkent iemand dat, als je ziek bent, en dan voel je je even wat energieker/beter dat je gelijk denkt dat je weer helemaal topfit bent en de mount everest weer kan beklimmen..![]()
euh, nee?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:09 schreef Ewelina het volgende:
Ziet er gaaf uit! Gaan jullie dan met zijn 2en op 1 motor rijden?
Nou ja, er staat onze reismotor to bequote:
Ah, vandaarquote:
We rijden op onze huidige motoren door tot ze op zijn.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:16 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ah, vandaar
Hou je dan ook nog je andere motor of ruil je die in? (Ik meen me te herinneren dat je nog een paar jaar op deze wilde rijden) En waarvoor dan nog een 2e motor? Geschikt voor andere dingen?
Just curious, ik weet hier namelijk niks vanaf
we kopen wel de zelfde motoren, want dat is handig in onderhoud, techniek, onderdelen, etc.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:22 schreef neen het volgende:
Als jullie maar niet ook dezelfde motorkleren en helmen kopen
Wel kwaliteit dat je van plan bent naar Indonesie te gaan
Ah, vandaar. 't Is nu wat duidelijker, al weet ik niet wat off- en allroaden is.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:19 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
We rijden op onze huidige motoren door tot ze op zijn.
Ernáást kopen we over een jaar, of wanneer we geld hebben vergelijkbare motoren (vergelijkbaar met de reismotor hierboven, maar wat ouder en dus goedkoper) erbij om daarmee het off- en allroaden mee te oefenen.
Ongeveer een jaar voor vertrek, of misschien een half jaar, kopen we twee nieuwe motoren, twee Ténéré's, zoals het er nu naar uitziet. Tegen die tijd zullen onze motoren al wel op zijn, als ze al niet overleden zijn met het aantal kilometers dat wij er per jaar bij zetten
Dus:
Nu: Diversion en GTR
Straks: Idem + twee XT's ofzo, oefenmotoren
Daarna, vlak voor vertrek: twee Ténéré's
Ik zie wel eens van die bejaarden met hetzelfde regenpak op van die tourfietsenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:24 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
we kopen wel de zelfde motoren, want dat is handig in onderhoud, techniek, onderdelen, etc.
Maar wel een andere kleur
wrsch ook allebei een witte helm, maar kleding kan vast wel verschillen... (witte helm ivm hitte)
Sowieso, stellen die in precies dezelfde kleding lopen (dan praat ik niet over een uitrusting voor sport of werk oid)quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:26 schreef neen het volgende:
[..]
Ik zie wel eens van die bejaarden met hetzelfde regenpak op van die tourfietsenik vind dat maar niks.
Ik geloof dat ik toch wat meer comfort prefereerquote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:28 schreef motorbloempje het volgende:
/care
we willen op reis, dan doe je wat handig isniet wat 'mooi' is.
We zullen het moeten gaan doen met 2 broeken en twee shirtjes die vervangen worden als ze zo vies zijn dat je ze rechtop neer kunt zetten en/of er gaten in zitten
Want we kunnen ook niet al te veel bagage meenemen.
Ik ging er ook wel vanuit dat die comfortabel zouden zijn hoor... maar ik ga altijd met veel te veel zooi op reisquote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:32 schreef motorbloempje het volgende:
oh ja, en de motor moet comfortabel zijn, evenals de kledingmaar dat leek me logisch
Zo weinig op de motor maar? Dat valt tegen... maar zeker ook tent/slaapzakken ed ook mee? Ook niets voor mij dat motorrijdenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:28 schreef motorbloempje het volgende:
/care
we willen op reis, dan doe je wat handig isniet wat 'mooi' is.
We zullen het moeten gaan doen met 2 broeken en twee shirtjes die vervangen worden als ze zo vies zijn dat je ze rechtop neer kunt zetten en/of er gaten in zitten
Want we kunnen ook niet al te veel bagage meenemen.
Twee studies tegelijk lijkt me sowieso erg zwaar. Er zit waarschijnlijk wel een behoorlijke overlap in, maar dan nog... Ik vind 1 studie al best veel werk.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:38 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik ben tentamens aan het verneuken, dat is er aan de hand
Momenteel ben ik 4e jaars Europese studies en 2e jaars Geschiedenis. Van Europese studies moet ik nog 3 verplichte vakken, een scriptie en een taalminor en dan heb ik mijn bachelor. Die 3 vakken doe ik dit semester, de scriptie volgend semester en dan staat alleen de minor nog open (= groot struikelblok)
Mbt geschiedenis: ik moet nog 60ECTs voor mijn bachelor.
En dan vervolgens ga ik weer twijfelen of ik het allemaal wel kan enzo...Bah
Ik ga even PMenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:42 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Twee studies tegelijk lijkt me sowieso erg zwaar. Er zit waarschijnlijk wel een behoorlijke overlap in, maar dan nog... Ik vind 1 studie al best veel werk.
Doe je nu ook vakken voor geschiedenis, of wil je je eerst focussen op Eur. studies?
Succes in ieder geval, en je kunt het heus wel! Studeren is echt niet altijd leuk (verre van soms) maar het is het waard als je dalijk je BA in handen hebt. En misschien valt het mee met je tentamens... *probeert positieve vibes te sturen*
Ok! (alleen ga ik over 15-30 min. richting huis en ben pas weer rond 8 uur online ofzo, dan weet je dat als ik niet direct reageerquote:
Is verzondenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:48 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ok! (alleen ga ik over 15-30 min. richting huis en ben pas weer rond 8 uur online ofzo, dan weet je dat als ik niet direct reageer)
erg hè?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:54 schreef Goodbye het volgende:
Wat kan een dag toch lang duren als je niets te doen hebt
wat een rare uitdrukking is dat eigenlijk!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:55 schreef Viking84 het volgende:
Muh, MoBlo en René gaan idd een uur in de wind stinken. Nou ja, zij liever dan ik
.
Hoop alleen niet dat je je erop verkijkt. Op avontuur gaan klinkt heel spannend, maar ik denk dat het van tijd tot tijd best eens zal tegenvallen.
ongetwijfeld, maar alles kent zijn voor- en nadelenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:55 schreef Viking84 het volgende:
Muh, MoBlo en René gaan idd een uur in de wind stinken. Nou ja, zij liever dan ik
.
Hoop alleen niet dat je je erop verkijkt. Op avontuur gaan klinkt heel spannend, maar ik denk dat het van tijd tot tijd best eens zal tegenvallen.
ik ga Greys even PM-enquote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:55 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Waarom meldt iedereen hier vandaag dat er PM is gestuurd / ontvangen, of dat iemand op hyves is toegevoegd en dat soort dingen?
Of ben ik de enige die dat wat raar vindt?
Vroeger moesten mensen die stonken een uur in de wind staan zodat ze niet meer stonken.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:57 schreef AKnynke het volgende:
[..]
wat een rare uitdrukking is dat eigenlijk!
echt? Ik heb heel vaak dat ik me bij spreekwoorden afvraag wat ze betekenen.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:03 schreef neen het volgende:
[..]
Vroeger moesten mensen die stonken een uur in de wind staan zodat ze niet meer stonken.
Ik weet het niet johquote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:07 schreef AKnynke het volgende:
[..]
echt? Ik heb heel vaak dat ik me bij spreekwoorden afvraag wat ze betekenen.
Blegh, geen zin meer. Net gehoord dat m'n oma een morfinepomp gekregen heeft, dus het zal nu wel heel snel gaan.
t klonk best plausibel inderdaad. maar goed, taal is uiteindelijk maar een middel om een constructie van de werkelijkheid weer te geven. En dat, social constructivism, is waar ik nu weer naar terug ga. Wish me luck!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:07 schreef neen het volgende:
[..]
Ik weet het niet johhet leek me de meest logische verklaring
Jij denkt dat ik heul populair ben en een volle inbox heb?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:05 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Moet je hem eerst wel even legen.
Het lijkt me logischer dat je iemand van een uur gaans al kan ruiken. In de wind.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:07 schreef neen het volgende:
[..]
Ik weet het niet johhet leek me de meest logische verklaring
eigenlijk vind ik te stiekem wel fijn. Voor haar, omdat het dan eindelijk over is, maar ook voor iedereen eromheen, omdat we dan duidelijkheid hebben. Ik vind deze onzekerheid zo afschuwelijk. Weet niet eens of ik m'n tentamen kan maken zaterdag, of ik kan verhuizen zondag, of ik met studiereis mee kan of niet, etc. En dat vind ik best slopend.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:11 schreef motorbloempje het volgende:
wat naar om te horen over je oma Nyn, ondanks dat je het natuurlijk al wel wist
Ik stapte laatst de lift in en daar hing me toch een zweetmeurquote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:12 schreef sigme het volgende:
[..]
Het lijkt me logischer dat je iemand van een uur gaans al kan ruiken. In de wind.
t zou pas erg zijn als het tegen de wind zou zijn!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:12 schreef sigme het volgende:
[..]
Het lijkt me logischer dat je iemand van een uur gaans al kan ruiken. In de wind.
ook dat kan ik me heel goed voorstellenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:14 schreef AKnynke het volgende:
[..]
eigenlijk vind ik te stiekem wel fijn. Voor haar, omdat het dan eindelijk over is, maar ook voor iedereen eromheen, omdat we dan duidelijkheid hebben. Ik vind deze onzekerheid zo afschuwelijk. Weet niet eens of ik m'n tentamen kan maken zaterdag, of ik kan verhuizen zondag, of ik met studiereis mee kan of niet, etc. En dat vind ik best slopend.
Jij eet altijd zo flinkquote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:15 schreef sigme het volgende:Bak brinta 6 cracottes met boter 5 boterhammen (bakkerbrood) met kaas & tonijn-uit-blik Avondeten wordt pasta & geruld amsgehakt en saus (tomaat, paprika, prei, knof)
Espresso, wijn
yeps , overlijden kan soms ook een verlossing zijn....quote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:15 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ook dat kan ik me heel goed voorstellen
Toen mijn oma een paar jaar geleden overleed, was ik er ook helemaal klaar mee.
Ik vond het zo afgrijslijk om haar te zien lijden, om haar pijn te zien hebben...
Rust is dan welverdiend, ook als dat betekent dat je iemand voor altijd zult moeten missen![]()
Ik vind het een prachtig lijstjequote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:19 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Jij eet altijd zo flinkWaarschijnlijk ben je gezegend met een retesnelle stofwisseling!! Of beweeg je ook heel veel?
Voor sommige wel hoor! Veel mensen bewegen te weinig waardoor ze veel minder kunnen eten.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:23 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ik vind het een prachtig lijstjeNog wat fruit erbij en klaar is het.
Minder is nergens voor nodig
Correct. In het idioomwoordenboek staat: "Een uur is hier geen aanduiding van tijd, maar van afstand, namelijk: de afstand die je in een uur tijd kunt afleggen."quote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:12 schreef sigme het volgende:
[..]
Ja dat is waar... het is maar net waar je de prioriteiten legt.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:24 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Voor sommige wel hoor! Veel mensen bewegen te weinig waardoor ze veel minder kunnen eten.
Precies, ik zit op kantoor en sport niet dus ik zou erg rap aankomen van deze hoeveelheden.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:24 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Voor sommige wel hoor! Veel mensen bewegen te weinig waardoor ze veel minder kunnen eten.
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:26 schreef Tinkepink het volgende:
@Nynke:Sterkte.Ookal zegt je verstand misschien dat het beter is voor je oma als ze er niet meer is, je gevoel zou weleens iets anders kunnen zeggen.
Dikke kus Nynke!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:14 schreef AKnynke het volgende:
[..]
eigenlijk vind ik te stiekem wel fijn. Voor haar, omdat het dan eindelijk over is, maar ook voor iedereen eromheen, omdat we dan duidelijkheid hebben. Ik vind deze onzekerheid zo afschuwelijk. Weet niet eens of ik m'n tentamen kan maken zaterdag, of ik kan verhuizen zondag, of ik met studiereis mee kan of niet, etc. En dat vind ik best slopend.
Ik ook. En nu ga ik even 4 trappen op. De kinderen maken chaos boven.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:26 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ja dat is waar... het is maar net waar je de prioriteiten legt.
Ik eet liever veel meer en beweeg veel...
Vergeet soms dat niet iedereen zoveel beweegt.
Is dit veel? Een schamel ontbijt, een niet overdreven lunch, en avondeten?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:19 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Jij eet altijd zo flinkWaarschijnlijk ben je gezegend met een retesnelle stofwisseling!! Of beweeg je ook heel veel?
Al mijn woorden hebben een diepere betekenisquote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Jij denkt dat ik heul populair ben en een volle inbox heb?
Maar nee, da's nog nooit het geval geweest, ik leeg soms tussendoor
Co en Viev, dat zijn de populairderts! Die moeten regelmatig legen!
Maar je zei het zomaar, zeker?
Zoals wel vaker het geval is bij jou?![]()
He, in principe is dit topic toch ook juist voor dit soort constateringen / verwonderingen bedoeld? Ik kom juist daarvoor hoor! Ook voor het commentaar dat het (blijkbaar relatief) veel isquote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:27 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Precies, ik zit op kantoor en sport niet dus ik zou erg rap aankomen van deze hoeveelheden.
Neemt niet weg dat ik helemaal niet vind dat Sigme teveel eet, hoor!
Wie zegt dat je zeurt gaat maaswater drinken als het aan mij ligtquote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:42 schreef AKnynke het volgende:
thanks allen! En sorry dta ik er zo over zeur. Tis fijn t even kwijt te kunnen, zonder steeds t vriendje lastig te moeten vallen. Die heeft ook al genoeg gezeur van me aan z'n hoofd.
De foto's krijgen nog hoge cijfers ookquote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:41 schreef Razztwizzle het volgende:
Mijn lijstje vandaag:
O: Mueslibol, komkommer, gekookt eitje.
T: Banaan
L: Twee boterhammen met pindakaas en komkommer.
T: Boterham met ham, kop cappucino, glas lessini.
Zometeen: Grote kom champignonsoep, stukje focaccia. Toe een vitalinea yoghurt-ding.
Ohja, er staan nu blijkbaar foto's van het ongeluk dat m'n lief heeft gehad op internet. Welke debiel het leuk vindt om foto's van ongelukken te maken en die op internet te zetten weet ik ook niet, maar goed, even voor het "wat een geluk dat hij nog leeft" gevoel: klik. Dat linkerraampje heeft hij dus met z'n hoofd eruit gekopt. Wat is een hoofd eigenlijk hard dan.
Jemig! Wel een geluk dat 'ie in een stevige auto zat.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:41 schreef Razztwizzle het volgende:
Ohja, er staan nu blijkbaar foto's van het ongeluk dat m'n lief heeft gehad op internet. Welke debiel het leuk vindt om foto's van ongelukken te maken en die op internet te zetten weet ik ook niet, maar goed, even voor het "wat een geluk dat hij nog leeft" gevoel: klik. Dat linkerraampje heeft hij dus met z'n hoofd eruit gekopt. Wat is een hoofd eigenlijk hard dan.
Zo raar is dat toch niet? Zulke sites maken gewoon melding van alle ongelukken en dergelijke die gebeurd zijn in een bepaalde regio. Vaak hebben ze fotografen in dienst (al dan niet als vrijwilligers) die de politie-/brandweer-/ambulancemeldingen volgen en dan naar de desbetreffende plaatsen gaan.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:01 schreef Mini_rulez het volgende:
Razz: die foto's zijn er dus op gezet door iemand die er niet eens bij betrokken was? Apart... Maar inderdaad wel een geluk dat hij er goed vanaf is gekomen!
Tja... nu je het zegt, het gebeurt natuurlijk heel vaak dat kranten of het journaal foto's laten zien van ongelukken. Toch zou ik er niet blij mee zijn als ik er zo over nadenk, zeker niet als de gevolgen ernstiger waren geweest. Stel je voor dat een geliefde overlijdt bij een ongeluk en je dan op internet foto's van het wrak tegenkomt die één of andere vreemde erop heeft gezet. Da's toch best wel persoonlijk.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:08 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Zo raar is dat toch niet? Zulke sites maken gewoon melding van alle ongelukken en dergelijke die gebeurd zijn in een bepaalde regio. Vaak hebben ze fotografen in dienst (al dan niet als vrijwilligers) die de politie-/brandweer-/ambulancemeldingen volgen en dan naar de desbetreffende plaatsen gaan.
Iewquote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:41 schreef Razztwizzle het volgende:
Mijn lijstje vandaag:
O: Mueslibol, komkommer, gekookt eitje.
T: Banaan
L: Twee boterhammen met pindakaas en komkommer.
T: Boterham met ham, kop cappucino, glas lessini.
Zometeen: Grote kom champignonsoep, stukje focaccia. Toe een vitalinea yoghurt-ding.
even puur uit nieuwsgierigheid: speel je frans of duits? en alleen een bes of ook een a?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:25 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ah, vandaar. 't Is nu wat duidelijker, al weet ik niet wat off- en allroaden is.
Mijn plan is ooit een nieuwe klarinet te kopen. Maar dan moet ik wel eerst geld hebben en aangezien dat ding rond de 3000 euro kost, zit dat er even niet in. Zeker niet omdat in oktober mijn stufi afloopt en ik nog lang niet klaar ben met studeren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door kwakveense op 13-01-2009 18:59:40 ]Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
ik wist niet wie - wie was...en ik wil niet zomaar mensen hun nick op hun hyves gebruikenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:00 schreef Sugar het volgende:
Dat van die PM's is omdat er wat mis was gegaan kennelijk.
Dat van hyves snap ik ook niet zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |