En? Mooi geworden?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:49 schreef Sugar het volgende:
Fotoposter opgehaald!
![]()
Oh, ik heb uiteraard ook geen PM.
Nou, Vivi's post kwam wel out of the blue hoor. Want ik nam aan dat die discussie niet wéér een nieuw leven in was geblazenquote:
Wat dan? Er is toch niets gebeurd? Of wel? Nou snap ik het ook niet meer.quote:
Morgen zeker niet meer. Vandaag zou ik even ruiken. Bij twijfel door de wc spoelen. En anders toch zeker 5 minuutjes koken. Zo zou ik het doen, maar ik eet ook rijst van een paar dagen oudquote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:01 schreef BlaatschaaP het volgende:
Vraagje. Ik heb nu zelfgemaakte soep vandaag voor de 3e dag in de koelkast staan. Is het nu nog te eten? En morgen?
euhhh volgens mij niet? ik ben fwoukje.jeweetwel.jeweetwelquote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:00 schreef DevilsAndDust het volgende:
Zeg kwakveense, had ik jou nou ook toegevoegd op Hyves, of niet?.
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:02 schreef motorbloempje het volgende:
en misschien dat ik nog maar 's een extra artikeltje ga schrijven
over vrouwen
Ja, ik had je Hyves al wel gevonden, en je volgens mij toegevoegd, maar je accepteert me maar niet.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:02 schreef kwakveense het volgende:
[..]
euhhh volgens mij niet? ik ben fwoukje.jeweetwel.jeweetwel
k heb nooit een berichtej gehad en ik kan je uitn. ook niet vinden! stome huuves!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:05 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja, ik had je Hyves al wel gevonden, en je volgens mij toegevoegd, maar je accepteert me maar niet..
Wij zijn wel vriendjesquote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:02 schreef kwakveense het volgende:
[..]
euhhh volgens mij niet? ik ben fwoukje.jeweetwel.jeweetwel
Zo, nu zijn we vriendjes.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:06 schreef kwakveense het volgende:
[..]
k heb nooit een berichtej gehad en ik kan je uitn. ook niet vinden! stome huuves!
ik ga je nu zelf wel toevoegen, had je ook net gevonden...
Wat een waardevolle toevoeging aan dit topicquote:
Zo ben ik.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:08 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Wat een waardevolle toevoeging aan dit topic
Dat is toch een veel betere binnenkomer?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:09 schreef neen het volgende:
[..]
Zo ben ik.
O ja... weer afgevallennu even ontbijten.
Je hebt gelijk GB, de credits zijn voor jou. Bedankt.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:12 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dat is toch een veel betere binnenkomer?
Krijgt 'ie nu een stickertje in z'n schriftje?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:12 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dat is toch een veel betere binnenkomer?
Een halve pizzaquote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:15 schreef BlaatschaaP het volgende:
Ik wil vanavond lekker zelf een pizza maken. Daar heb ik alweer weken zin in, maar die dingen zijn zo ongezond en vet! Dus, heeft iemand misschien tips voor een lekkere slanke pizza?.
Een hele dunne bodem maken. Niet te veel kaas gebruiken. Magere kaas gebruiken. Geen vette vleeswaren maar groente erop. Eh....quote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:15 schreef BlaatschaaP het volgende:
Ik wil vanavond lekker zelf een pizza maken. Daar heb ik alweer weken zin in, maar die dingen zijn zo ongezond en vet! Dus, heeft iemand misschien tips voor een lekkere slanke pizza?.
Kip ipv vlees kan evt. nog.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:18 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Een hele dunne bodem maken. Niet te veel kaas gebruiken. Magere kaas gebruiken. Geen vette vleeswaren maar groente erop. Eh....
Wie is hier nou de schooljufquote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:14 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Krijgt 'ie nu een stickertje in z'n schriftje?.
Het klinkt zo schooljufferig.
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:19 schreef Anosmie het volgende:
Vanavond gaan we naar de kermis in de stad
Van de schiettent gaan we naar het reuzenrad
Op de kermis daar is altijd wat te doen
En boven in dat reuzenrad krijg jij een zoen
Ja, ikquote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:24 schreef SHE het volgende:
Willen alle Slank dames die een PM van mij hebben gehad dat even melden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zo écht maar 's douchen en weg
Ja doei.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |