Hyvesvriendinnetje!!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:51 schreef progje het volgende:
[..]
moi! ik had progje er nog tussen haakjes achter gezet
(progje.hyves.nl)
Echt charmant ziet het er niet uit.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:18 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ben toch blij dat die broeken van Katie niet aangeslagen zijn
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:47 schreef P.F het volgende:
HAHAHAAHHA VIKING OP 1
met haar 20 posts per dag
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:18 schreef conleche het volgende:
Ik vind ze leuk!! Die BFJ!!
[..]
Hyvesvriendinnetje!!![]()
(ik had dat niet gezien dat tussen haakjes gedeelte!!)
Dit gaat nog over 2008, voor je goede voornemens enzoquote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:19 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Het is een complot. Ik zat al onder de 100 en dat is al heel goed, maar jullie gingen expres minder posten zodat ik alsnog op 1 zou komen te staan. Bitches.
O, ik dacht alquote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:22 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dit gaat nog over 2008, voor je goede voornemens enzo
Hij zit best wijd, ik heb gewoon niet zoveel heupquote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:21 schreef conleche het volgende:
PF, bij jou kan je het niet zien, maar het is niet wijd genoeg zo te zien. Omgeslagen pijpen zoals bij Katie vind ik dan weer niet nodig....
Ik nietquote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:24 schreef SHE het volgende:
Willen alle Slank dames die een PM van mij hebben gehad dat even melden?
Jaaroverzicht Lif 2008.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:23 schreef Viking84 het volgende:
[..]
O, ik dacht al. Maar waar sta ik op 1 dan. Niet in het jaaroverzicht toch? Greys heeft meer gepost dan ik in 2008.
Daar ben jij voorquote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:26 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Jaaroverzicht Lif 2008.
Ik moet jullie ook alles voorkauwen he
Joh die week in het ziekenhuis straks en al dat oefenen met Mark, dat gaat zoveel tijd en energie vreten dat het met dit jaar wel goed komtquote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:34 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb eens even naar dat jaaroverzicht gekeken en het klopt mooi niet, want PF staat op 1 en MoBlo op 2. Ik kom dus pas op de 3e plek. Ha!.
Principessa.Farfallus: 4891
Principessa.Farfalla: 2322
P.F.: 792
Totaal: 8005
MoBlo: 6013
Faithy: 1267
Totaal: 7280
Je post meer dan dat je leest, of niet?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:34 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb eens even naar dat jaaroverzicht gekeken en het klopt mooi niet, want PF staat op 1 en MoBlo op 2. Ik kom dus pas op de 3e plek. Ha!.
Principessa.Farfallus: 4891
Principessa.Farfalla: 2322
P.F.: 792
Totaal: 8005
MoBlo: 6013
Faithy: 1267
Totaal: 7280
En ik heb dus 'maar' 7079 posts.
O ja, daar staat me iets van bijquote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:37 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Je post meer dan dat je leest, of niet?. Dat hadden anderen namelijk ook al bedacht.
.
Dat is eigenlijk nog ergerquote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:39 schreef Vivi het volgende:
Ik geloof dat iemand onze intelligentie ietwat onderschat..
"" .
En natuurlijk, iedereen roddelt wel eens hoor, behalve wij.
Wij "bespreken" mensen..
Huh, mis ik iets?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:39 schreef Vivi het volgende:
Ik geloof dat iemand onze intelligentie ietwat onderschat..
"" .
En natuurlijk, iedereen roddelt wel eens hoor, behalve wij.
Wij "bespreken" mensen..
Subtielquote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:37 schreef DevilsAndDust het volgende:
Je post meer dan dat je leest, of niet?. Dat hadden anderen namelijk ook al bedacht.
.
Ik niet.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:24 schreef SHE het volgende:
Er is een PM doorgestuurd naar mensen voor wie de PM niet bedoeld was.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:43 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Huh, mis ik iets?![]()
Zal de fever wel zijn
Ohhh, duidelijk!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Er is een PM doorgestuurd naar mensen voor wie de PM niet bedoeld was.
SHE d'r PM schijnt op hol geslagen te zijn...
Daarom vroeg ze het dus.
En volgens mij bedoelt Goodbye dan dus weer de post van Vivi, die enigszins out of the blue lijkt te komen. Ik begreep 'm ook niet echt, eigenlijk.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Er is een PM doorgestuurd naar mensen voor wie de PM niet bedoeld was.
SHE d'r PM schijnt op hol geslagen te zijn...
Daarom vroeg ze het dus.
Oh, of niet natuurlijk.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:47 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ohhh, duidelijk!Ik nam aan dat het iets te maken had met alle lijstjes enzo die ze maakt
En? Mooi geworden?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:49 schreef Sugar het volgende:
Fotoposter opgehaald!
![]()
Oh, ik heb uiteraard ook geen PM.
Nou, Vivi's post kwam wel out of the blue hoor. Want ik nam aan dat die discussie niet wéér een nieuw leven in was geblazenquote:
Wat dan? Er is toch niets gebeurd? Of wel? Nou snap ik het ook niet meer.quote:
Morgen zeker niet meer. Vandaag zou ik even ruiken. Bij twijfel door de wc spoelen. En anders toch zeker 5 minuutjes koken. Zo zou ik het doen, maar ik eet ook rijst van een paar dagen oudquote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:01 schreef BlaatschaaP het volgende:
Vraagje. Ik heb nu zelfgemaakte soep vandaag voor de 3e dag in de koelkast staan. Is het nu nog te eten? En morgen?
euhhh volgens mij niet? ik ben fwoukje.jeweetwel.jeweetwelquote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:00 schreef DevilsAndDust het volgende:
Zeg kwakveense, had ik jou nou ook toegevoegd op Hyves, of niet?.
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:02 schreef motorbloempje het volgende:
en misschien dat ik nog maar 's een extra artikeltje ga schrijven
over vrouwen
Ja, ik had je Hyves al wel gevonden, en je volgens mij toegevoegd, maar je accepteert me maar niet.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:02 schreef kwakveense het volgende:
[..]
euhhh volgens mij niet? ik ben fwoukje.jeweetwel.jeweetwel
k heb nooit een berichtej gehad en ik kan je uitn. ook niet vinden! stome huuves!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:05 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja, ik had je Hyves al wel gevonden, en je volgens mij toegevoegd, maar je accepteert me maar niet..
Wij zijn wel vriendjesquote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:02 schreef kwakveense het volgende:
[..]
euhhh volgens mij niet? ik ben fwoukje.jeweetwel.jeweetwel
Zo, nu zijn we vriendjes.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:06 schreef kwakveense het volgende:
[..]
k heb nooit een berichtej gehad en ik kan je uitn. ook niet vinden! stome huuves!
ik ga je nu zelf wel toevoegen, had je ook net gevonden...
Wat een waardevolle toevoeging aan dit topicquote:
Zo ben ik.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:08 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Wat een waardevolle toevoeging aan dit topic
Dat is toch een veel betere binnenkomer?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:09 schreef neen het volgende:
[..]
Zo ben ik.
O ja... weer afgevallennu even ontbijten.
Je hebt gelijk GB, de credits zijn voor jou. Bedankt.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:12 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dat is toch een veel betere binnenkomer?
Krijgt 'ie nu een stickertje in z'n schriftje?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:12 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dat is toch een veel betere binnenkomer?
Een halve pizzaquote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:15 schreef BlaatschaaP het volgende:
Ik wil vanavond lekker zelf een pizza maken. Daar heb ik alweer weken zin in, maar die dingen zijn zo ongezond en vet! Dus, heeft iemand misschien tips voor een lekkere slanke pizza?.
Een hele dunne bodem maken. Niet te veel kaas gebruiken. Magere kaas gebruiken. Geen vette vleeswaren maar groente erop. Eh....quote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:15 schreef BlaatschaaP het volgende:
Ik wil vanavond lekker zelf een pizza maken. Daar heb ik alweer weken zin in, maar die dingen zijn zo ongezond en vet! Dus, heeft iemand misschien tips voor een lekkere slanke pizza?.
Kip ipv vlees kan evt. nog.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:18 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Een hele dunne bodem maken. Niet te veel kaas gebruiken. Magere kaas gebruiken. Geen vette vleeswaren maar groente erop. Eh....
Wie is hier nou de schooljufquote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:14 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Krijgt 'ie nu een stickertje in z'n schriftje?.
Het klinkt zo schooljufferig.
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:19 schreef Anosmie het volgende:
Vanavond gaan we naar de kermis in de stad
Van de schiettent gaan we naar het reuzenrad
Op de kermis daar is altijd wat te doen
En boven in dat reuzenrad krijg jij een zoen
Ja, ikquote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:24 schreef SHE het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zo écht maar 's douchen en weg
Ja doei.
yo, het is een nerd-faculteit eyquote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:53 schreef Viking84 het volgende:
Vrouwen hebben geen verstand van computers?
Uche, ik heb net nieuw geheugen in de pc van m'n ouders gezet![]()
.
Volgens mij was jij de enige van wie dat ook de bedoeling wasquote:
En ikke een nieuwe processorkoeler in de mijnequote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:53 schreef Viking84 het volgende:
.
Zo te lezen nietquote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:55 schreef Vivi het volgende:
[..]
Volgens mij was jij de enige van wie dat ook de bedoeling was.
Oh... eh... daar heb ik eigenlijk nooit last van.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:03 schreef motorbloempje het volgende:
De Fok! vrouwen zijn ook niet echt representatief overigens
ga 't weer eens over gebroken nagels hebben enzo
Jah! Mn duimnagels en mn linkerpinknagel aan gort. En ze waren zo mooi lang. En nu brokkelen ze af.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:03 schreef motorbloempje het volgende:
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:53 schreef Viking84 het volgende:
.
Blijf bij de feiten, je staat nu eenmaal op 1quote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:39 schreef Viking84 het volgende:
[..]
O ja, daar staat me iets van bij.
Maar PF deed zo triomfantelijk dat ik haar ff met d'r neus op de feiten moest drukken.
In het kort: onderzoek naar geheugen met elektrofysiologie. Daarbij meet je met elektrodes de activiteit van enkele hersencellen en de hersengolven over een groter gebied en probeer je uit te vinden hoe die cellen dingen onthouden. Ik moet af en toe wel heel diep graven naar m'n natuurkunde van vroeger.quote:
oh het klinkt wel mega interessant.. ik vond vroeger de beta vakken op school de leukstequote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:27 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
In het kort: onderzoek naar geheugen met elektrofysiologie. Daarbij meet je met elektrodes de activiteit van enkele hersencellen en de hersengolven over een groter gebied en probeer je uit te vinden hoe die cellen dingen onthouden. Ik moet af en toe wel heel diep graven naar m'n natuurkunde van vroeger.
succesquote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:29 schreef P.F het volgende:
Ik ga tentamen maken! Kusjes!
ik ook nietquote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:06 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Oh... eh... daar heb ik eigenlijk nooit last van.
Jeetje, da's dan mooi kut! Wens muis maar sterkte met wachten...quote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:48 schreef Greys het volgende:
Sms van Muis:
Ze zitten nog steeds in het ziekenhuis, want het bestralingsapparaat doet het niet
En nu moeten ze wachten op monteurs. Dat kan nog wel even duren, want die monteurs moesten ook nog 2 andere apparaten maken
Anyways, de groetjes van Muis! Dan weten jullie weer waar ze uithangt!
Done!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:34 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Jeetje, da's dan mooi kut! Wens muis maar sterkte met wachten...
sms dr een dikke kus van me!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:48 schreef Greys het volgende:
Sms van Muis:
Ze zitten nog steeds in het ziekenhuis, want het bestralingsapparaat doet het niet
En nu moeten ze wachten op monteurs. Dat kan nog wel even duren, want die monteurs moesten ook nog 2 andere apparaten maken
Anyways, de groetjes van Muis! Dan weten jullie weer waar ze uithangt!
Ja precies...quote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Done!
Lijkt me echt klote. Moet je al dagelijks naar het ziekenhuis voor zoiets rots, kan je daar nog uren extra gaan zitten wachten ook
Hoedatzo?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:01 schreef SHE het volgende:
Kan iedereen die ooit van mij een PM heeft gehad en dat nog in zijn inbox heeft staan mij een plezier doen en dat uit zijn inbox verwijderen?
Thenks, en al weer terug..quote:
Storm doet aan het sneeuwdieet?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:10 schreef Sugar het volgende:
Dit is 'm, in een lijst. Ik ben er blij mee!
[ afbeelding ]
Ging het wel goed verder?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:11 schreef P.F het volgende:
[..]
Thenks, en al weer terug..
60 meerkeuze vragenHad alleen psychologie niet goed genoeg geleerd..
Maar negatieve straf/reinforcemnt/stimuli/blabla is ook saai
Zelfs PFje sleutelt aan haar oude tvquote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:03 schreef motorbloempje het volgende:
Leuke foto zeg!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:10 schreef Sugar het volgende:
Dit is 'm, in een lijst. Ik ben er blij mee!
[ afbeelding ]
De laatste 30 vragen (statistiek) heb ik wel goedquote:
O ja of het wel kon (een boyfriend jeans)quote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:27 schreef Greys het volgende:
PF, over foto gesproken:
Wat was de bedoeling met die bankspringfoto, de laatste uit het vorige topic?
Moeten we daar nog iets over zeggen of het staat of niet ofzo?
Ik wil niet dat je je genegeerd voelt, maar ik weet niet helemaal of je er iets mee wilt?
Ah, thanks voor de tip!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:25 schreef DevilsAndDust het volgende:
Tip: je kunt je pm-box selecteren op gebruiker en dan krijg je een alfabetische lijst. Zoekt wat gemakkelijker misschien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |