Done!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:34 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Jeetje, da's dan mooi kut! Wens muis maar sterkte met wachten...
sms dr een dikke kus van me!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:48 schreef Greys het volgende:
Sms van Muis:
Ze zitten nog steeds in het ziekenhuis, want het bestralingsapparaat doet het niet
En nu moeten ze wachten op monteurs. Dat kan nog wel even duren, want die monteurs moesten ook nog 2 andere apparaten maken
Anyways, de groetjes van Muis! Dan weten jullie weer waar ze uithangt!
Ja precies...quote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Done!
Lijkt me echt klote. Moet je al dagelijks naar het ziekenhuis voor zoiets rots, kan je daar nog uren extra gaan zitten wachten ook
Hoedatzo?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:01 schreef SHE het volgende:
Kan iedereen die ooit van mij een PM heeft gehad en dat nog in zijn inbox heeft staan mij een plezier doen en dat uit zijn inbox verwijderen?
Thenks, en al weer terug..quote:
Storm doet aan het sneeuwdieet?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:10 schreef Sugar het volgende:
Dit is 'm, in een lijst. Ik ben er blij mee!
[ afbeelding ]
Ging het wel goed verder?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:11 schreef P.F het volgende:
[..]
Thenks, en al weer terug..
60 meerkeuze vragenHad alleen psychologie niet goed genoeg geleerd..
Maar negatieve straf/reinforcemnt/stimuli/blabla is ook saai
Zelfs PFje sleutelt aan haar oude tvquote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:03 schreef motorbloempje het volgende:
De Fok! vrouwen zijn ook niet echt representatief overigens
ga 't weer eens over gebroken nagels hebben enzo
Leuke foto zeg!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:10 schreef Sugar het volgende:
Dit is 'm, in een lijst. Ik ben er blij mee!
[ afbeelding ]
De laatste 30 vragen (statistiek) heb ik wel goedquote:
O ja of het wel kon (een boyfriend jeans)quote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:27 schreef Greys het volgende:
PF, over foto gesproken:
Wat was de bedoeling met die bankspringfoto, de laatste uit het vorige topic?
Moeten we daar nog iets over zeggen of het staat of niet ofzo?
Ik wil niet dat je je genegeerd voelt, maar ik weet niet helemaal of je er iets mee wilt?
Ah, thanks voor de tip!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:25 schreef DevilsAndDust het volgende:
Tip: je kunt je pm-box selecteren op gebruiker en dan krijg je een alfabetische lijst. Zoekt wat gemakkelijker misschien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |