Maria gooide raak.quote:
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:18 schreef DarkElf het volgende:
Top 50 posters in CUL
Plaats / aantal / gebruiker
011. 3122 Principessa.Farfallus
024. 1566 Principessa.Farfalla
Arme hondquote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:35 schreef Anosmie het volgende:
Zelfverdediging voor vrouwen, les 1.
Gebruik hetgeen je voorhanden hebt om je belager af te weren.
*voorbeeld*
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:37 schreef Anosmie het volgende:
W00t!
Ik ben uitgenodigd bij het bedrijf met wiens W&S mensen ik overhoop lag.
Joepie!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:37 schreef Anosmie het volgende:
W00t!
Goed nieuws!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:37 schreef Anosmie het volgende:
W00t!
Hoera voor Viking!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:40 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb een operatiedatum: 28 januari opname, 29e operatie
.
Goed nieuws!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:40 schreef Viking84 het volgende:
.
Hoera voor ons!!!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:43 schreef Viking84 het volgende:
Het is idd vrij snel (vaak duurt het wel enkele maanden), maar ik wist wel dat het eind deze maand al zou zijn.
En joepie voor Anos.
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:43 schreef vamperotica het volgende:
Vik en Anos, wat goed!!!
Hier weer ff wat minder nieuws...
Zoessie ligt weer in het ziekenhuis
Nou eigenlijk nietquote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:47 schreef Mini_rulez het volgende:
Jeej voor Anosmie en Viking!
Muis: wat een prutsers zeg. Wel lekker, een dagje vrij, of heb je het liever gehad?
Zoessie is mijn zusje ( Draculettetje)quote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:47 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
![]()
![]()
Wie is Zoessie?
Is het ernstig?
Ja, muziek luisteren lukt nog wel gelukkigquote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:58 schreef Mini_rulez het volgende:
Dus iPod luisteren gaat beter dan bellen, Vik?
De arme ziel. Dystrofie hebben en dan dit er ook nog eens bij.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:52 schreef vamperotica het volgende:
Zoessie is mijn zusje ( Draculettetje)
Ze heeft dystrofie en was met kerst naar de huisartsenpost geweest omdat ze heel veel pijn in dr lies had en veel krampen in dr been... Naar huis gestuurd met een "verrekt spiertje" en als het over zus en zo lang niet over is naar de huisarts... been werd ook steeds roder en au enzo...
Huisarts heeft 'r doorgestuurd naar het ziekenhuis om te controleren op trombose... Daar bleek dat de roodheid van een flinke huidinfectie kwamen... Infuus gehad en op een gegeven moment mocht ze weer naar huis en kreeg nog een kuurtje mee... Maar nou steekt die infectie de kop weer op en mag ze voor nóg eens 5 dagen aan het infuus.
Ja, ik weet het. Gelukkig heb ik wel één van de weinige laptopplekken in de UB met verstelbare stoelen bemachtigd, maar echt prettig is het nog niet. Ik ga nog even wat doornemen (dus geen laptopwerk) en dan naar huis.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:24 schreef Phaidra het volgende:
DaD, kijk uit hoor! Een keer pijn hebben door te lang in een verkeerde houding te zitten kan niet veel kwaad, maar als het vaker voorkomt kan het chronisch worden en dat is echt niet fijn. Ik heb een tijdje gehad dat ik maar 10 min. achter elkaar achter mijn pc mocht zitten en dat is dus echt een ramp als je een scriptie schrijft. Maar nu gaat het weer veel beter omdat ik me bewuster ben van mijn houding.
Laten ze 'm vooral maar even goed maken en daarna ff testenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:44 schreef Muis006 het volgende:
Ja hoi!
Apparaat doet het dus nog steeds niet, de technicus weet niet wat er mis is: het apparaat zou het gewoon moeten doen. Ik ben dus weer in Utrecht: geen bestraling vandaag! Er wordt dus een extra dag aan mijn behandeling geplakt.Ze zijn nu nog steeds bezig om dat apparaat aan de praat te krijgen. Lukt dat niet, dan bellen ze vanavond en heb ik morgen een dag vrij.
Fijnquote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:40 schreef Viking84 het volgende:
.
Ja haha daarom zijn we niet blijven wachten! Mijn moeder zei al: laat de vrouw die na jou moest maar lekker vandaag, want ik wil jou niet als eerst onder dat ding hebben nadat ze hem hebben gemaakt.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:29 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Laten ze 'm vooral maar even goed maken en daarna ff testenop iemand
Dit is geen apparatuur om mee te stunten
En moeders hebben gelijk, dat weet jequote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:30 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja haha daarom zijn we niet blijven wachten! Mijn moeder zei al: laat de vrouw die na jou moest maar lekker vandaag, want ik wil jou niet als eerst onder dat ding hebben nadat ze hem hebben gemaakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |