Dikke kus Nynke!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:14 schreef AKnynke het volgende:
[..]
eigenlijk vind ik te stiekem wel fijn. Voor haar, omdat het dan eindelijk over is, maar ook voor iedereen eromheen, omdat we dan duidelijkheid hebben. Ik vind deze onzekerheid zo afschuwelijk. Weet niet eens of ik m'n tentamen kan maken zaterdag, of ik kan verhuizen zondag, of ik met studiereis mee kan of niet, etc. En dat vind ik best slopend.
Ik ook. En nu ga ik even 4 trappen op. De kinderen maken chaos boven.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:26 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ja dat is waar... het is maar net waar je de prioriteiten legt.
Ik eet liever veel meer en beweeg veel...
Vergeet soms dat niet iedereen zoveel beweegt.
Is dit veel? Een schamel ontbijt, een niet overdreven lunch, en avondeten?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:19 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Jij eet altijd zo flinkWaarschijnlijk ben je gezegend met een retesnelle stofwisseling!! Of beweeg je ook heel veel?
Al mijn woorden hebben een diepere betekenisquote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Jij denkt dat ik heul populair ben en een volle inbox heb?
Maar nee, da's nog nooit het geval geweest, ik leeg soms tussendoor
Co en Viev, dat zijn de populairderts! Die moeten regelmatig legen!
Maar je zei het zomaar, zeker?
Zoals wel vaker het geval is bij jou?![]()
He, in principe is dit topic toch ook juist voor dit soort constateringen / verwonderingen bedoeld? Ik kom juist daarvoor hoor! Ook voor het commentaar dat het (blijkbaar relatief) veel isquote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:27 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Precies, ik zit op kantoor en sport niet dus ik zou erg rap aankomen van deze hoeveelheden.
Neemt niet weg dat ik helemaal niet vind dat Sigme teveel eet, hoor!
Wie zegt dat je zeurt gaat maaswater drinken als het aan mij ligtquote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:42 schreef AKnynke het volgende:
thanks allen! En sorry dta ik er zo over zeur. Tis fijn t even kwijt te kunnen, zonder steeds t vriendje lastig te moeten vallen. Die heeft ook al genoeg gezeur van me aan z'n hoofd.
De foto's krijgen nog hoge cijfers ookquote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:41 schreef Razztwizzle het volgende:
Mijn lijstje vandaag:
O: Mueslibol, komkommer, gekookt eitje.
T: Banaan
L: Twee boterhammen met pindakaas en komkommer.
T: Boterham met ham, kop cappucino, glas lessini.
Zometeen: Grote kom champignonsoep, stukje focaccia. Toe een vitalinea yoghurt-ding.
Ohja, er staan nu blijkbaar foto's van het ongeluk dat m'n lief heeft gehad op internet. Welke debiel het leuk vindt om foto's van ongelukken te maken en die op internet te zetten weet ik ook niet, maar goed, even voor het "wat een geluk dat hij nog leeft" gevoel: klik. Dat linkerraampje heeft hij dus met z'n hoofd eruit gekopt. Wat is een hoofd eigenlijk hard dan.
Jemig! Wel een geluk dat 'ie in een stevige auto zat.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:41 schreef Razztwizzle het volgende:
Ohja, er staan nu blijkbaar foto's van het ongeluk dat m'n lief heeft gehad op internet. Welke debiel het leuk vindt om foto's van ongelukken te maken en die op internet te zetten weet ik ook niet, maar goed, even voor het "wat een geluk dat hij nog leeft" gevoel: klik. Dat linkerraampje heeft hij dus met z'n hoofd eruit gekopt. Wat is een hoofd eigenlijk hard dan.
Zo raar is dat toch niet? Zulke sites maken gewoon melding van alle ongelukken en dergelijke die gebeurd zijn in een bepaalde regio. Vaak hebben ze fotografen in dienst (al dan niet als vrijwilligers) die de politie-/brandweer-/ambulancemeldingen volgen en dan naar de desbetreffende plaatsen gaan.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:01 schreef Mini_rulez het volgende:
Razz: die foto's zijn er dus op gezet door iemand die er niet eens bij betrokken was? Apart... Maar inderdaad wel een geluk dat hij er goed vanaf is gekomen!
Tja... nu je het zegt, het gebeurt natuurlijk heel vaak dat kranten of het journaal foto's laten zien van ongelukken. Toch zou ik er niet blij mee zijn als ik er zo over nadenk, zeker niet als de gevolgen ernstiger waren geweest. Stel je voor dat een geliefde overlijdt bij een ongeluk en je dan op internet foto's van het wrak tegenkomt die één of andere vreemde erop heeft gezet. Da's toch best wel persoonlijk.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:08 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Zo raar is dat toch niet? Zulke sites maken gewoon melding van alle ongelukken en dergelijke die gebeurd zijn in een bepaalde regio. Vaak hebben ze fotografen in dienst (al dan niet als vrijwilligers) die de politie-/brandweer-/ambulancemeldingen volgen en dan naar de desbetreffende plaatsen gaan.
Iewquote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:41 schreef Razztwizzle het volgende:
Mijn lijstje vandaag:
O: Mueslibol, komkommer, gekookt eitje.
T: Banaan
L: Twee boterhammen met pindakaas en komkommer.
T: Boterham met ham, kop cappucino, glas lessini.
Zometeen: Grote kom champignonsoep, stukje focaccia. Toe een vitalinea yoghurt-ding.
even puur uit nieuwsgierigheid: speel je frans of duits? en alleen een bes of ook een a?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:25 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ah, vandaar. 't Is nu wat duidelijker, al weet ik niet wat off- en allroaden is.
Mijn plan is ooit een nieuwe klarinet te kopen. Maar dan moet ik wel eerst geld hebben en aangezien dat ding rond de 3000 euro kost, zit dat er even niet in. Zeker niet omdat in oktober mijn stufi afloopt en ik nog lang niet klaar ben met studeren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door kwakveense op 13-01-2009 18:59:40 ]Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
ik wist niet wie - wie was...en ik wil niet zomaar mensen hun nick op hun hyves gebruikenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:00 schreef Sugar het volgende:
Dat van die PM's is omdat er wat mis was gegaan kennelijk.
Dat van hyves snap ik ook niet zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |