Welkom.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 06:25 schreef Giel.Beelen het volgende:
Mogguh! mn eerste fok bericht. ik dacht ik meld me eens misschien dat de sfeer hier wat minder zuur word. Had het net over deze prachtsite. cj G.
0900 1338 ?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 07:00 schreef borisz het volgende:
Direct ook weer weg is. Ik moet voor het eerst in lange tijd weer eens om 0900 beginnen.
Werk zequote:Op dinsdag 13 januari 2009 07:00 schreef borisz het volgende:
Direct ook weer weg is. Ik moet voor het eerst in lange tijd weer eens om 0900 beginnen.
Whehe. Hij moet je niet.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 06:58 schreef Paul het volgende:
Ja ! Giel heeft ook gepost
Gebruiksaanwijzing voor Giel op FOK!
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 07:09 schreef 3FMaster het volgende:
[..]Paul's leven is nu voor goed verpest.
Misschien maakt 'ie nog 'n kans als 'ie zich om laat bouwen.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 07:09 schreef 3FMaster het volgende:
[..]Paul's leven is nu voor goed verpest.
Ah, ok.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 07:14 schreef borisz het volgende:
[..]
Studie![]()
Ik heb zo college economische filosofie
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 07:21 schreef Paul het volgende:
Giel, die blauwe moet je voor oppassen btw
quote:
Morgenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 07:34 schreef -Hans- het volgende:
Morguh
Giel heeft nu ook een Fok-account?! Welkom
En hij kan niet spellen. Dus het isquote:Op dinsdag 13 januari 2009 07:34 schreef -Hans- het volgende:
Morguh
Giel heeft nu ook een Fok-account?! Welkom
Je bent bang voor de dood en je begrafenis. Je allergrootste angst is dat er allemaal foute platen worden gedraaid op je begrafenis en dat Nickelback op je graf gaat spelen en de grafsteen kapot trilt met hun harde bas. En dat Michiel niet naar je begrafenis komt.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 07:40 schreef Cee het volgende:
[..]
En hij kan niet spellen. Dus het is
a. een hoax, maar
b. het zou me eigenlijk niks verbazen
Jongens, wie had er gisteren ook alweer een 3fm-droom? Ik had er vannacht eentje. Ik was in New York en ergens in een of ander buurthuis was een feestje en daar was Michiel allemaal foute platen aan het draaien voor een uitzinnige menigte die allemaal naar de radio aan het luisteren was (dus niet naar Michiel). En dat terwijl er buiten een festival bezig was met folk bandjes en een Nickelback coverband.
Wat moet ik hiervan denken?
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 07:44 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Je bent bang voor de dood en je begrafenis. Je allergrootste angst is dat er allemaal foute platen worden gedraaid op je begrafenis en dat Nickelback op je graf gaat spelen en de grafsteen kapot trilt met hun harde bas. En dat Michiel niet naar je begrafenis komt.
De tijd zal het uitwijzen of het waar is of nietquote:Op dinsdag 13 januari 2009 07:40 schreef Cee het volgende:
[..]
a. een hoax, maar
b. het zou me eigenlijk niks verbazen
Jongens, wie had er gisteren ook alweer een 3fm-droom? Ik had er vannacht eentje. Ik was in New York en ergens in een of ander buurthuis was een feestje en daar was Michiel allemaal foute platen aan het draaien voor een uitzinnige menigte die allemaal naar de radio aan het luisteren was (dus niet naar Michiel). En dat terwijl er buiten een festival bezig was met folk bandjes en een Nickelback coverband.
Wat moet ik hiervan denken?
Het is echt giel, Danny heeft t account voor m aangemaakt nav mn beziek aan t Glazen Huisquote:Op dinsdag 13 januari 2009 07:40 schreef Cee het volgende:
[..]
a. een hoax, maar
Je intentie voor het nieuwe jaar is goed, ik merk al veranderingen in de positieve zinquote:Op dinsdag 13 januari 2009 06:25 schreef Giel.Beelen het volgende:
Mogguh! mn eerste fok bericht. ik dacht ik meld me eens misschien dat de sfeer hier wat minder zuur word. Had het net over deze prachtsite. cj G.
Eigenlijk zou fok net als hyves, geverifieerde accounts moeten hebben voor bepaalde personenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 08:53 schreef Stefan het volgende:
[..]
Het is echt giel, Danny heeft t account voor m aangemaakt nav mn beziek aan t Glazen Huis
The Madd bedoel je, en da's idd een best goede band.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 09:23 schreef dubidub het volgende:
Dat optreden van vanochtend (The Meth ofzo?) klonk wel aardig
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 09:39 schreef Glacier het volgende:
Hoi Eliza
Mag ik iedereen hier bij deze van harte condoleren met het stoppen van Leaf?
En ik maar denken dat jij de grootste fan wasquote:Op dinsdag 13 januari 2009 09:42 schreef muisje-eliza het volgende:
* muisje-eliza gaat sjokobroodje halen om het te vieren
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 09:49 schreef Glacier het volgende:
[..]
En ik maar denken dat jij de grootste fan was
Highway to Hell.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 09:54 schreef Sirolf het volgende:
Highways of my life -> Life is a highway
Wat zou de volgende link worden... iig iets met auto's oid.
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:09 schreef muisje-eliza het volgende:
liefde chokobroodjes gaat door de maag heh
en wat zingt ze nou daarna...move your hennep...need your hennep?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
Iedereen is aan het kijken voor iets.
Goedemorgenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:23 schreef Brennel het volgende:
Mogge!
Het is hier donker, grijs en grauw, en bijna alle sneeuw is weg... weg betoverend bos![]()
* Brennel doet een lampje aan.
Het was wel heerlijk om vannacht naar de harde regen en wind te luisteren in m'n warme bedje
Best wel jalours is op jouw plekje waar je huisje staatquote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:23 schreef Brennel het volgende:
Mogge!
Het is hier donker, grijs en grauw, en bijna alle sneeuw is weg... weg betoverend bos![]()
Het was wel heerlijk om vannacht naar de harde regen en wind te luisteren in m'n warme bedje
Las hetquote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:40 schreef Sirolf het volgende:
Rudy is betrapt door Milow!
http://standaard.typepad.(...)ss-versus-milow.html
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:40 schreef Sirolf het volgende:
Rudy is betrapt door Milow!
http://standaard.typepad.(...)ss-versus-milow.html
doeszequote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:49 schreef Brennel het volgende:
* Brennel gaat lekker uitgebreid douchen
Wie Is de Chef bedoel je? Een tijdje geleden al.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:00 schreef Urquhart het volgende:
Goedemorgen allemaal
De vrouw van Gerard doet mee met dat kookprogramma?
Hooiquote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:23 schreef Brennel het volgende:
Mogge!
het is bijna allemaal hoog zomer opgenomen of de uitloop ervan, ze eten nu nog steeds buitenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:04 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Wie Is de Chef bedoel je? Een tijdje geleden al.
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:03 schreef morpheus_at_work het volgende:
http://www.amberalertnederland.nl/
leuk dat amber alert
maar gaat zijn doel compleet missen
niet meer dan 10 berichten per jaar, betalen voor ontvangen sms
Geeft de plantjes/bomen en dieren ook nog waterquote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:06 schreef Glacier het volgende:
[..]
Hooi
Ja, dat is het enige voordeel van regen..het tikt zo lekker op de ramen
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:10 schreef muisje-eliza het volgende:
*dit gesprek kost 1,30 euro per minuut plus de kosten van het gebruik van uw mobiele telefoon...*klik* Welkom bij Amber Alert.. Het waarschuwingssysteem voor vermiste kinderen...
Er volgt nu een keuze menu...
Toets 1 als u een vermist kind ziet
Toets 2 als u michael jackson ziet
Toets 3 als u een kind als vermist wil opgeven
Toets 4 als u zelf een vermist kind bent
Toets 5 als u zelf een kind achter het behang wil plakken.
*
Het is ook al een keer eerder uitgezonden in de zomer of begin van de herfst. Deze week zijn er dus herhalingen.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:06 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
het is bijna allemaal hoog zomer opgenomen of de uitloop ervan, ze eten nu nog steeds buiten
U heeft een ongeldige keuze gemaakt, hier volgt opnieuw het menu...quote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:10 schreef muisje-eliza het volgende:
*dit gesprek kost 1,30 euro per minuut plus de kosten van het gebruik van uw mobiele telefoon...*klik* Welkom bij Amber Alert.. Het waarschuwingssysteem voor vermiste kinderen...
*
Daar gaat menig 5 toetsenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:10 schreef muisje-eliza het volgende:
*
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:15 schreef Glacier het volgende:
[..]
U heeft een ongeldige keuze gemaakt, hier volgt opnieuw het menu...
*huiver*
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
Gelukkig wordt Kate Perry normaal niet gedraaid.
Had jij dan liever Jordy gehad ??quote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
Gelukkig wordt Kate Perry normaal niet gedraaid.
neeh! MARSquote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:21 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Had jij dan liever Jordy gehad ??![]()
Avondquote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:35 schreef themauster het volgende:
Goedemorgen!![]()
Zometeen naar de huisarts heb vanacht wakker gelegen van de oorpijn![]()
Maar eerst bruine bollen met knakwordt
Oorontstekingquote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:35 schreef themauster het volgende:
Goedemorgen!![]()
Zometeen naar de huisarts heb vannacht wakker gelegen van de oorpijn![]()
Maar eerst bruine bollen met knakworst
Absoluutquote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:44 schreef morpheus_at_work het volgende:
Nothing Compares
wat een heerlijke av vandaag
Staat hem best aardigquote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:58 schreef ThunderChild het volgende:
Wauw, dat koppie van Rob is kort geworden![]()
Stel kleine kindjes zijn het ookquote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:06 schreef -Hans- het volgende:
Armin en Tiesto zijn geloof ik ook niet echt de beste vrienden ( http://www.radiofreak.nl/nieuws.php?id=8082 )
538 nieuws in een 3FM topicquote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:06 schreef -Hans- het volgende:
Armin en Tiesto zijn geloof ik ook niet echt de beste vrienden ( http://www.radiofreak.nl/nieuws.php?id=8082 )
Dat was ook mijn eerste reactie. Super kinderachtig allemaalquote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:09 schreef morpheus_at_work het volgende:
Stel kleine kindjes zijn het ook
Nou eerder wie heeft de meeste macht , in dit geval Tiëstoquote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:09 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
538 nieuws in een 3FM topic![]()
Maar was te verwachten met al die contracten zooi en zo. Gaat enkel en alleen om wie er z'n poot het langst stijf kan houden . . .![]()
Sorryquote:
Tsja, helaas wel en machtquote:Maar was te verwachten met al die contracten zooi en zo. Gaat enkel en alleen om wie er z'n poot het langst stijf kan houden . . .![]()
Ja, dat dusquote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:13 schreef Sersjee het volgende:
Oe, Joe in de canon! Bindend stemadvies: Be my number two!
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:13 schreef Sersjee het volgende:
Oe, Joe in de canon! Bindend stemadvies: Be my number two!
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:13 schreef morpheus_at_work het volgende:
Nou eerder wie heeft de meeste macht ego , in dit geval Tiësto
Effetjes kloppend gemaaktquote:
Stream ??quote:
De Shoutcast-stream ook?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:26 schreef Piles het volgende:
[..]
Geblokkeerd
En Apple vond het niet nodig om de iPod met FM-radio te voorzien
ik las t gister al...volgens mij klopt wer niet veel aan dat bericht, Armin en Tiesto hebben heus elkaars foonnummer wel, en dit kinderachtige gedoe is volgens mij erg opgeblazen, die mannen bellen of smssen elkaar heus wel even over dit "gedoe"quote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:06 schreef -Hans- het volgende:
Armin en Tiesto hebben tientallen platen samen gemaakt. Het zal wel opgeblazen zijn ja.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:28 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik las t gister al...volgens mij klopt wer niet veel aan dat bericht, Armin en Tiesto hebben heus elkaars foonnummer wel, en dit kinderachtige gedoe is volgens mij erg opgeblazen, die mannen bellen of smssen elkaar heus wel even over dit "gedoe"
Het is afgrijselijk gezongen, maar ik moet bekennen dat ik de tekst wel grappig vindquote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:55 schreef LeonH het volgende:
ik dacht dat Stenders over het algemeen wel een heule goed smaak heeft maar met het draaien van Roosbeef is hij bij mij toch weer een paar trapjes gedaald....
Het is zo afschuwelijk dat ik nog nooit echt geluisterd heb naar de tekstquote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:00 schreef Glacier het volgende:
[..]
Het is afgrijselijk gezongen, maar ik moet bekennen dat ik de tekst wel grappig vind
Is het ook, vooral met wat pilsjes op . . .quote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:00 schreef Glacier het volgende:
Het is afgrijselijk gezongen, maar ik moet bekennen dat ik de tekst wel grappig vind![]()
Roosbeef vind ik nog wel leuk en eigenzinnig.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:17 schreef LeonH het volgende:
2009 gaat lekker
Krezip stopt, Leaf stopt en we zijn pas een halve maand onderweg
nu Roosbeef nog
Preciesquote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:24 schreef cosmick het volgende:
[..]
Roosbeef vind ik nog wel leuk en eigenzinnig.
waar mag ik tekenen ?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:17 schreef LeonH het volgende:
2009 gaat lekker
Krezip stopt, Leaf stopt en we zijn pas een halve maand onderweg
nu Roosbeef nog
Mwah, best wel. Alleen het opstaan was lastigquote:
Zo'n gevoel heb ik bij dit gedrocht van een plaat.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:53 schreef Piles het volgende:
Krijg wel enorm de behoefte om een pen in iemands oog te steken bij zo'n plaat
UPS doet het beter dan DHL , UPS belt je op waar je 2de keer aanbieden geleverd wil krijgenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:37 schreef DaMook het volgende:
[..]
Mwah, best wel. Alleen het opstaan was lastig.
Dat ups maar komt voor 14:15. Verwacht 2 pakketjes.
Of dat ze hier of op twitter meelzen stond hij zojuist aan de deurquote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:45 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
UPS doet het beter dan DHL , UPS belt je op waar je 2de keer aanbieden geleverd wil krijgen
DHL gaat hardnekkig door op het adres overdag, waar je vorige keer ook al niet thuis was , omdat ze hun site slecht bij werken of toch nog maar een keer gaan sorteren
en niet meer zo lang er mee doorlopenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:07 schreef themauster het volgende:
Terug van de huisarts oorontsteking. Ik heb nu een kuur gekregen met 6 pillen per dag nou maar hopen dat het snel over gaat.
hahaquote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:51 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
[..]
Hoe weet jij nou hoe ik heet
*sorry, even flauw doen*
Ja. De zender die ooit goede muziek draaide en daar ook hart voor had, gaat nu op safe met makkelijke hitjes en die 10 immer roterende klassiekers.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:51 schreef LeonH het volgende:
pff tijdmachine... ik begin helaas de laatste tijd genoeg te krijgen van 3fm... niet zozeer de dj's maar wel de muziek
Niet hard genoeg gehoopt ondanks je veto rechtenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:53 schreef Sersjee het volgende:
Gloeiendegloeiendegloeiende... Be my number two tweede...
t blijft ook number two hehquote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:54 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Niet hard genoeg gehoopt ondanks je veto rechten
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:53 schreef Sersjee het volgende:
Gloeiendegloeiendegloeiende... Be my number two tweede...
Helemaal niet nieuwsgierig is , wat voor leuks heb je geimportereerdquote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:50 schreef DaMook het volgende:
[..]
Of dat ze hier of op twitter meelzen stond hij zojuist aan de deur. Nu eind van de week nog een keertje
.
Ik ben even ontbijten.
Shit, gemistquote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:49 schreef morpheus_at_work het volgende:
Haha Lex werd terecht op zijn plek gewezen
Deze vuist op je gezicht![]()
Nee zal ik inderdaad niet meer doenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:52 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
en niet meer zo lang er mee doorlopen
Wil het ??quote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:05 schreef Roel_Jewel het volgende:
kotskotskotsbraakbraakbraak.
Ik hoor dit liever helemaal niet meer.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:08 schreef cosmick het volgende:
[..]!
Ik hoor dit liever dan dat afgrijselijke Zombie. Hoor.
Niet echt geimporteerd, maar Eyetv hybrid (tv usb stick) en logitech pure-fi anytimequote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:56 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Helemaal niet nieuwsgierig is , wat voor leuks heb je geimportereerd
mijn speakers staan nu bij de Britse Douane
En kom op, op woensdagmiddag om half vier natuurlijkquote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:12 schreef borisz het volgende:
3FM is alleen leuk tijdens AV en na 1900.
op muziek gebied true aangezien het me overdag teveel poppy klinkt. Op presentatie gebied heeft iedereen wel zijn eigen fijne stijlquote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:12 schreef borisz het volgende:
Het is toch allang na 1900? Het is zelfs 2009!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:12 schreef borisz het volgende:
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:12 schreef borisz het volgende:
3FM is alleen leuk tijdens AV en na 1900 2200.
Ik heb het dan vooral over de muziek ja, Ekdom weet van AV meestal wel een muzikaal feestje te maken, maar bij Rob zakt de muziek meestal al in met als dieptepunt C&S.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:14 schreef LeonH het volgende:
[..]
op muziek gebied true aangezien het me overdag teveel poppy klinkt. Op presentatie gebied heeft iedereen wel zijn eigen fijne stijl
en de vrijdag avond uiteraard neit vergeten he
... zonder Ilsequote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:13 schreef cosmick het volgende:
En kom op, op woensdagmiddag om half vier natuurlijk!
Hoe gaat het met je ratjes?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:31 schreef muisje-eliza het volgende:
wat is iedereen toch aan het zeuren zeg
quote:
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:40 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
2 gaan bijna dood![]()
![]()
![]()
1tje laat ik vanaaf inslapen bij de dierenarts en de andere is heel erg bejaard en zal ook niet zo lang meer meegaan![]()
![]()
ongeveer 2, maar deze twee zijn daar al ver overheenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:42 schreef TheZapster het volgende:
[..]
![]()
Hoe lang leven die beesten normaal gesproken?
Je zou Visual Paradigm nog kunnen proberen. Wordt hier op mijn opleiding gebruikt en werkt best redelijk.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:30 schreef borisz het volgende:
Wat zijn goede UML programma's die het ook willen doen ?![]()
Visio telt even niet mee en starUML is kut.
Daar kwam google ook op uit.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:42 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Je zou Visual Paradigm nog kunnen proberen. Wordt hier op mijn opleiding gebruikt en werkt best redelijk.
2 maand?!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:42 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ongeveer 2, maar deze twee zijn daar al ver overheen
Een hamer kopen voor het inslapen van je ratten?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:44 schreef muisje-eliza het volgende:
* muisje-eliza is ff naar de praxis
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:46 schreef Sirolf het volgende:http://twitpic.com/12frh
Michiels playlist-overleg is blijkbaar relatief rustig verlopen...
haalt me de woorden uit de mond.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:45 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Een hamer kopen voor het inslapen van je ratten?
Gewoon platstampenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:49 schreef LeonH het volgende:
[..]
haalt me de woorden uit de mond.
Of gewoon rattenvergif kan ook
Die komt idd m'n neus wel uit nuquote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:51 schreef cosmick het volgende:
En ook gewoon blijven draaien, dat 'Delaila'-vehikel.
Wie is dat eigenlijk ??quote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:46 schreef Sirolf het volgende:http://twitpic.com/12frh
Michiels playlist-overleg is blijkbaar relatief rustig verlopen...![]()
Rattengif is veel leuker. Kan je zien hoe ze creperen . . .quote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:52 schreef TheZapster het volgende:
Dan worden je schoenen vuil![]()
Een hamer geeft hetzelfde plezier![]()
Roosmarijn. Van de muziek redactie enzoquote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:09 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Wie is dat eigenlijk ??
[..]
Rattengif is veel leuker. Kan je zien hoe ze creperen . . .![]()
![]()
Tevens DJ in de donderdag-op-vrijdagnacht tussen 1 en 4 uur en vorige week (dus niet afgelopen vrijdag, maar die daarvoor) aanwezig tijdens de Vrijdag Freaknacht.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:11 schreef LeonH het volgende:
[..]
Roosmarijn. Van de muziek redactie enzo
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:11 schreef LeonH het volgende:
Roosmarijn. Van de muziek redactie enzo
Owww, die. Ziet er wel appetijtelijk uit op die fotoquote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:12 schreef Sirolf het volgende:
Tevens DJ in de donderdag-op-vrijdagnacht tussen 1 en 4 uur en vorige week (dus niet afgelopen vrijdag, maar die daarvoor) aanwezig tijdens de Vrijdag Freaknacht.
Ze heeft ook al een paar keer Arbeidsvitaminen gedaan een tijdje terug.
S'middagsquote:
Al een tijd niks meer van d'r gehoordquote:
Tegenwoordig maar weinig 'zucht' aanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |