Is het ook, vooral met wat pilsjes op . . .quote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:00 schreef Glacier het volgende:
Het is afgrijselijk gezongen, maar ik moet bekennen dat ik de tekst wel grappig vind![]()
Roosbeef vind ik nog wel leuk en eigenzinnig.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:17 schreef LeonH het volgende:
2009 gaat lekker
Krezip stopt, Leaf stopt en we zijn pas een halve maand onderweg
nu Roosbeef nog
Preciesquote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:24 schreef cosmick het volgende:
[..]
Roosbeef vind ik nog wel leuk en eigenzinnig.
waar mag ik tekenen ?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:17 schreef LeonH het volgende:
2009 gaat lekker
Krezip stopt, Leaf stopt en we zijn pas een halve maand onderweg
nu Roosbeef nog
Mwah, best wel. Alleen het opstaan was lastigquote:
Zo'n gevoel heb ik bij dit gedrocht van een plaat.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:53 schreef Piles het volgende:
Krijg wel enorm de behoefte om een pen in iemands oog te steken bij zo'n plaat
UPS doet het beter dan DHL , UPS belt je op waar je 2de keer aanbieden geleverd wil krijgenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:37 schreef DaMook het volgende:
[..]
Mwah, best wel. Alleen het opstaan was lastig.
Dat ups maar komt voor 14:15. Verwacht 2 pakketjes.
Of dat ze hier of op twitter meelzen stond hij zojuist aan de deurquote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:45 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
UPS doet het beter dan DHL , UPS belt je op waar je 2de keer aanbieden geleverd wil krijgen
DHL gaat hardnekkig door op het adres overdag, waar je vorige keer ook al niet thuis was , omdat ze hun site slecht bij werken of toch nog maar een keer gaan sorteren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |