Het is afgrijselijk gezongen, maar ik moet bekennen dat ik de tekst wel grappig vindquote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:55 schreef LeonH het volgende:
ik dacht dat Stenders over het algemeen wel een heule goed smaak heeft maar met het draaien van Roosbeef is hij bij mij toch weer een paar trapjes gedaald....
Het is zo afschuwelijk dat ik nog nooit echt geluisterd heb naar de tekstquote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:00 schreef Glacier het volgende:
[..]
Het is afgrijselijk gezongen, maar ik moet bekennen dat ik de tekst wel grappig vind
Is het ook, vooral met wat pilsjes op . . .quote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:00 schreef Glacier het volgende:
Het is afgrijselijk gezongen, maar ik moet bekennen dat ik de tekst wel grappig vind![]()
Roosbeef vind ik nog wel leuk en eigenzinnig.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:17 schreef LeonH het volgende:
2009 gaat lekker
Krezip stopt, Leaf stopt en we zijn pas een halve maand onderweg
nu Roosbeef nog
Preciesquote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:24 schreef cosmick het volgende:
[..]
Roosbeef vind ik nog wel leuk en eigenzinnig.
waar mag ik tekenen ?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:17 schreef LeonH het volgende:
2009 gaat lekker
Krezip stopt, Leaf stopt en we zijn pas een halve maand onderweg
nu Roosbeef nog
Mwah, best wel. Alleen het opstaan was lastigquote:
Zo'n gevoel heb ik bij dit gedrocht van een plaat.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:53 schreef Piles het volgende:
Krijg wel enorm de behoefte om een pen in iemands oog te steken bij zo'n plaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |