Ok Giel daar gaan we danquote:Op dinsdag 13 januari 2009 06:25 schreef Giel.Beelen het volgende:
Mogguh! mn eerste fok bericht. ik dacht ik meld me eens misschien dat de sfeer hier wat minder zuur word. Had het net over deze prachtsite. cj G.
Aaaahhh ..... al die tijd fappen op pics van die lelijkerd en dan wordt je afgewezen .....quote:
Volgens mij heeft Giel het al weer gezien hierquote:Op dinsdag 13 januari 2009 07:21 schreef Paul het volgende:
Giel, die blauwe moet je voor oppassen btw
mooi, kan dit baggertopic ook weer dichtquote:Op dinsdag 13 januari 2009 07:22 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Giel het al weer gezien hier
Omdat Danny deze account voor hem gemaakt heeftquote:Op dinsdag 13 januari 2009 08:30 schreef Red_Cat het volgende:
Hoe is het eigenlijk zo zeker dat het echt Giel is?
Ok duidelijkquote:Op dinsdag 13 januari 2009 08:33 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Omdat Danny deze account voor hem gemaakt heeft
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 08:33 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Omdat Danny het account voor hem gemaakt heeft
Danny is de baas van FOK! die voor iemand anders een account kan aanmaken.quote:
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 08:50 schreef Stefan het volgende:
[..]
Danny is de baas van FOK! die voor iemand anders een account kan aanmaken.
oh realyquote:Op dinsdag 13 januari 2009 08:57 schreef TwyLight het volgende:
Kan iedereen hoor ;').
Account maken wachrwoord geven
99.9% in favor of the dimplefacequote:Op dinsdag 13 januari 2009 09:03 schreef Scorpie het volgende:
Denk je echt dat Beelen achter die account zit? Hoe groot is de kans dat het een of andere puber is?
Niet aangezien Danny op 24 12 al gezegd heeft dit account voor m te hebben aangemaakt nav mn bezoek aan t Glazen Huisquote:Op dinsdag 13 januari 2009 09:03 schreef Scorpie het volgende:
Denk je echt dat Beelen achter die account zit? Hoe groot is de kans dat het een of andere puber is?
mja, hij heeft nergens gezegd dat het dit account was, dat meldde hij alleen achter de schermen. Maar het is 'm idd dus.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 09:06 schreef Stefan het volgende:
[..]
Niet aangezien Danny op 24 12 al gezegd heeft dit account voor m te hebben aangemaakt nav mn bezoek aan t Glazen Huis
FOK! overhandigt ¤11.111,- aan 3FM Serious Request
en bedankt voor het kapen van mijn postquote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:31 schreef Svensational het volgende:
[..]
mja, hij heeft nergens gezegd dat het dit account was, dat meldde hij alleen achter de schermen. Maar het is 'm idd dus.
Ik las t ergens voor de schermen, geen idee waar.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:31 schreef Svensational het volgende:
[..]
mja, hij heeft nergens gezegd dat het dit account was, dat meldde hij alleen achter de schermen. Maar het is 'm idd dus.
Ik las 't hier: http://forum.fok.nl/topic/1233501/3/50#64305275quote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:33 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ik las t ergens voor de schermen, geen idee waar.
Giel zei ook op de radio dat hij op fok ging inloggenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:31 schreef Svensational het volgende:
[..]
Mijn allerbeste FOK!sporter, dan weet je toch nog steeds niet dat dit het goeie account is en dat het niet bijvoorbeeld Stefan is die loopt te kuttenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:50 schreef Paul het volgende:
[..]
Giel zei ook op de radio dat hij op fok ging inloggen
ja, zag je posts en was weer wegquote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:50 schreef Paul het volgende:
[..]
Giel zei ook op de radio dat hij op fok ging inloggen
Rob van Somerenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:35 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Wie is je volgende held?
André Pronk?![]()
dat zou ik ook doen als ik jouw reacies lees jaquote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:43 schreef Het_hupt het volgende:
weer iemand, die het straks na 2 posts wel op FOK! gezien heeft
check dit danquote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:47 schreef Re het volgende:
[..]
dat zou ik ook doen als ik jouw reacies lees ja
Dit was allemaal niet gebeurd als ik de rondleiding gaf.quote:Op maandag 19 januari 2009 13:16 schreef Paul het volgende:
Willen jullie een klein beetje meer respect tonen voor onze celeb gast Giel Beelen?
Dank jullie wel.
Hoezo ben ik niet humaan danquote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:07 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dit was allemaal niet gebeurd als ik de rondleiding gaf.
Ik ben wel saaier, maar wel iets humaner en effectiever.
Dat.quote:Op woensdag 14 januari 2009 12:11 schreef cerror het volgende:
Paultjuhhh heeft in z'n eentje fok verneukt voor Giel. Gefeliciteerd met je stalkergedrag man!
Noujaquote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:29 schreef Ofyles2 het volgende:
Hierbij roep ik op tot een boycot van Paul.
Open dr een topic over in FBquote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:29 schreef Ofyles2 het volgende:
Hierbij roep ik op tot een boycot van Paul.
IK EIS EEN NAAMTOPICquote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:39 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Is dat toegestaan of krijg ik er problemen mee?
gewoon proberen, je argumenten goed en duidelijk uit een zettenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:39 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Is dat toegestaan of krijg ik er problemen mee?
Heb je nog steeds niet door dat Giel beelen nu denkt dat fok vol zit met mongolen zoals jij?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:44 schreef Paul het volgende:
Ga eens ff anders baggeren het hupt en olyfes
Dank
Alsof Giel dat boeit zegquote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:47 schreef cerror het volgende:
[..]
Heb je nog steeds niet door dat Giel beelen nu denkt dat fok vol zit met mongolen zoals jij?
Nouja, dat is ook eigenlijk zo, maar slechts een matig percentage.
Ga eens ergens anders ballen trappen ofzo!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:44 schreef Paul het volgende:
Ga eens ff anders baggeren het hupt en olyfes
Dank
Vroeger toen hij nog in de nacht zat was hijquote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:49 schreef Paul het volgende:
[..]
Alsof Giel dat boeit zeg
EN IK KAN HET WETEN
Hij vind het wel jammer dat veel mensen hem haten op fok
Daarom ben ik er met nog 1 of 2fokkers voor het tegenwicht
quote:
cerror rofled hem dr zo weer inquote:
Tuurlijk Paultjuhhquote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:59 schreef Paul het volgende:
[..]
Als ik homo zou zijn zou ik niet op Giel vallen hoor
het blijft alleen bij fappen dus?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:59 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik ben al heel wat jaren uit de kast.quote:
jij bent ook lesbisch?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:03 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik ben al heel wat jaren uit de kast.
Maar als jij je zekerder voelt als je medestanders hebt dan zeg ik wel dat ik op 'm val.
Maar als hetero dus welquote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:59 schreef Paul het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |