Omdat Danny deze account voor hem gemaakt heeftquote:Op dinsdag 13 januari 2009 08:30 schreef Red_Cat het volgende:
Hoe is het eigenlijk zo zeker dat het echt Giel is?
Ok duidelijkquote:Op dinsdag 13 januari 2009 08:33 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Omdat Danny deze account voor hem gemaakt heeft
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 08:33 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Omdat Danny het account voor hem gemaakt heeft
Danny is de baas van FOK! die voor iemand anders een account kan aanmaken.quote:
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 08:50 schreef Stefan het volgende:
[..]
Danny is de baas van FOK! die voor iemand anders een account kan aanmaken.
oh realyquote:Op dinsdag 13 januari 2009 08:57 schreef TwyLight het volgende:
Kan iedereen hoor ;').
Account maken wachrwoord geven
99.9% in favor of the dimplefacequote:Op dinsdag 13 januari 2009 09:03 schreef Scorpie het volgende:
Denk je echt dat Beelen achter die account zit? Hoe groot is de kans dat het een of andere puber is?
Niet aangezien Danny op 24 12 al gezegd heeft dit account voor m te hebben aangemaakt nav mn bezoek aan t Glazen Huisquote:Op dinsdag 13 januari 2009 09:03 schreef Scorpie het volgende:
Denk je echt dat Beelen achter die account zit? Hoe groot is de kans dat het een of andere puber is?
mja, hij heeft nergens gezegd dat het dit account was, dat meldde hij alleen achter de schermen. Maar het is 'm idd dus.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 09:06 schreef Stefan het volgende:
[..]
Niet aangezien Danny op 24 12 al gezegd heeft dit account voor m te hebben aangemaakt nav mn bezoek aan t Glazen Huis
FOK! overhandigt ¤11.111,- aan 3FM Serious Request
en bedankt voor het kapen van mijn postquote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:31 schreef Svensational het volgende:
[..]
mja, hij heeft nergens gezegd dat het dit account was, dat meldde hij alleen achter de schermen. Maar het is 'm idd dus.
Ik las t ergens voor de schermen, geen idee waar.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:31 schreef Svensational het volgende:
[..]
mja, hij heeft nergens gezegd dat het dit account was, dat meldde hij alleen achter de schermen. Maar het is 'm idd dus.
Ik las 't hier: http://forum.fok.nl/topic/1233501/3/50#64305275quote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:33 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ik las t ergens voor de schermen, geen idee waar.
Giel zei ook op de radio dat hij op fok ging inloggenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:31 schreef Svensational het volgende:
[..]
Mijn allerbeste FOK!sporter, dan weet je toch nog steeds niet dat dit het goeie account is en dat het niet bijvoorbeeld Stefan is die loopt te kuttenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:50 schreef Paul het volgende:
[..]
Giel zei ook op de radio dat hij op fok ging inloggen
ja, zag je posts en was weer wegquote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:50 schreef Paul het volgende:
[..]
Giel zei ook op de radio dat hij op fok ging inloggen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |