Avondquote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:35 schreef themauster het volgende:
Goedemorgen!![]()
Zometeen naar de huisarts heb vanacht wakker gelegen van de oorpijn![]()
Maar eerst bruine bollen met knakwordt
Oorontstekingquote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:35 schreef themauster het volgende:
Goedemorgen!![]()
Zometeen naar de huisarts heb vannacht wakker gelegen van de oorpijn![]()
Maar eerst bruine bollen met knakworst
Absoluutquote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:44 schreef morpheus_at_work het volgende:
Nothing Compares
wat een heerlijke av vandaag
Staat hem best aardigquote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:58 schreef ThunderChild het volgende:
Wauw, dat koppie van Rob is kort geworden![]()
Stel kleine kindjes zijn het ookquote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:06 schreef -Hans- het volgende:
Armin en Tiesto zijn geloof ik ook niet echt de beste vrienden ( http://www.radiofreak.nl/nieuws.php?id=8082 )
538 nieuws in een 3FM topicquote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:06 schreef -Hans- het volgende:
Armin en Tiesto zijn geloof ik ook niet echt de beste vrienden ( http://www.radiofreak.nl/nieuws.php?id=8082 )
Dat was ook mijn eerste reactie. Super kinderachtig allemaalquote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:09 schreef morpheus_at_work het volgende:
Stel kleine kindjes zijn het ook
Nou eerder wie heeft de meeste macht , in dit geval Tiëstoquote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:09 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
538 nieuws in een 3FM topic![]()
Maar was te verwachten met al die contracten zooi en zo. Gaat enkel en alleen om wie er z'n poot het langst stijf kan houden . . .![]()
Sorryquote:
Tsja, helaas wel en machtquote:Maar was te verwachten met al die contracten zooi en zo. Gaat enkel en alleen om wie er z'n poot het langst stijf kan houden . . .![]()
Ja, dat dusquote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:13 schreef Sersjee het volgende:
Oe, Joe in de canon! Bindend stemadvies: Be my number two!
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:13 schreef Sersjee het volgende:
Oe, Joe in de canon! Bindend stemadvies: Be my number two!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |