UPS doet het beter dan DHL , UPS belt je op waar je 2de keer aanbieden geleverd wil krijgenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:37 schreef DaMook het volgende:
[..]
Mwah, best wel. Alleen het opstaan was lastig.
Dat ups maar komt voor 14:15. Verwacht 2 pakketjes.
Of dat ze hier of op twitter meelzen stond hij zojuist aan de deurquote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:45 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
UPS doet het beter dan DHL , UPS belt je op waar je 2de keer aanbieden geleverd wil krijgen
DHL gaat hardnekkig door op het adres overdag, waar je vorige keer ook al niet thuis was , omdat ze hun site slecht bij werken of toch nog maar een keer gaan sorteren
en niet meer zo lang er mee doorlopenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:07 schreef themauster het volgende:
Terug van de huisarts oorontsteking. Ik heb nu een kuur gekregen met 6 pillen per dag nou maar hopen dat het snel over gaat.
hahaquote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:51 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
[..]
Hoe weet jij nou hoe ik heet
*sorry, even flauw doen*
Ja. De zender die ooit goede muziek draaide en daar ook hart voor had, gaat nu op safe met makkelijke hitjes en die 10 immer roterende klassiekers.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:51 schreef LeonH het volgende:
pff tijdmachine... ik begin helaas de laatste tijd genoeg te krijgen van 3fm... niet zozeer de dj's maar wel de muziek
Niet hard genoeg gehoopt ondanks je veto rechtenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:53 schreef Sersjee het volgende:
Gloeiendegloeiendegloeiende... Be my number two tweede...
t blijft ook number two hehquote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:54 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Niet hard genoeg gehoopt ondanks je veto rechten
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:53 schreef Sersjee het volgende:
Gloeiendegloeiendegloeiende... Be my number two tweede...
Helemaal niet nieuwsgierig is , wat voor leuks heb je geimportereerdquote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:50 schreef DaMook het volgende:
[..]
Of dat ze hier of op twitter meelzen stond hij zojuist aan de deur. Nu eind van de week nog een keertje
.
Ik ben even ontbijten.
Shit, gemistquote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:49 schreef morpheus_at_work het volgende:
Haha Lex werd terecht op zijn plek gewezen
Deze vuist op je gezicht![]()
Nee zal ik inderdaad niet meer doenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:52 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
en niet meer zo lang er mee doorlopen
Wil het ??quote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:05 schreef Roel_Jewel het volgende:
kotskotskotsbraakbraakbraak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |