Welkom.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 06:25 schreef Giel.Beelen het volgende:
Mogguh! mn eerste fok bericht. ik dacht ik meld me eens misschien dat de sfeer hier wat minder zuur word. Had het net over deze prachtsite. cj G.
0900 1338 ?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 07:00 schreef borisz het volgende:
Direct ook weer weg is. Ik moet voor het eerst in lange tijd weer eens om 0900 beginnen.
Werk zequote:Op dinsdag 13 januari 2009 07:00 schreef borisz het volgende:
Direct ook weer weg is. Ik moet voor het eerst in lange tijd weer eens om 0900 beginnen.
Whehe. Hij moet je niet.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 06:58 schreef Paul het volgende:
Ja ! Giel heeft ook gepost
Gebruiksaanwijzing voor Giel op FOK!
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 07:09 schreef 3FMaster het volgende:
[..]Paul's leven is nu voor goed verpest.
Misschien maakt 'ie nog 'n kans als 'ie zich om laat bouwen.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 07:09 schreef 3FMaster het volgende:
[..]Paul's leven is nu voor goed verpest.
Ah, ok.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 07:14 schreef borisz het volgende:
[..]
Studie![]()
Ik heb zo college economische filosofie
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 07:21 schreef Paul het volgende:
Giel, die blauwe moet je voor oppassen btw
quote:
Morgenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 07:34 schreef -Hans- het volgende:
Morguh
Giel heeft nu ook een Fok-account?! Welkom
En hij kan niet spellen. Dus het isquote:Op dinsdag 13 januari 2009 07:34 schreef -Hans- het volgende:
Morguh
Giel heeft nu ook een Fok-account?! Welkom
Je bent bang voor de dood en je begrafenis. Je allergrootste angst is dat er allemaal foute platen worden gedraaid op je begrafenis en dat Nickelback op je graf gaat spelen en de grafsteen kapot trilt met hun harde bas. En dat Michiel niet naar je begrafenis komt.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 07:40 schreef Cee het volgende:
[..]
En hij kan niet spellen. Dus het is
a. een hoax, maar
b. het zou me eigenlijk niks verbazen
Jongens, wie had er gisteren ook alweer een 3fm-droom? Ik had er vannacht eentje. Ik was in New York en ergens in een of ander buurthuis was een feestje en daar was Michiel allemaal foute platen aan het draaien voor een uitzinnige menigte die allemaal naar de radio aan het luisteren was (dus niet naar Michiel). En dat terwijl er buiten een festival bezig was met folk bandjes en een Nickelback coverband.
Wat moet ik hiervan denken?
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 07:44 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Je bent bang voor de dood en je begrafenis. Je allergrootste angst is dat er allemaal foute platen worden gedraaid op je begrafenis en dat Nickelback op je graf gaat spelen en de grafsteen kapot trilt met hun harde bas. En dat Michiel niet naar je begrafenis komt.
De tijd zal het uitwijzen of het waar is of nietquote:Op dinsdag 13 januari 2009 07:40 schreef Cee het volgende:
[..]
a. een hoax, maar
b. het zou me eigenlijk niks verbazen
Jongens, wie had er gisteren ook alweer een 3fm-droom? Ik had er vannacht eentje. Ik was in New York en ergens in een of ander buurthuis was een feestje en daar was Michiel allemaal foute platen aan het draaien voor een uitzinnige menigte die allemaal naar de radio aan het luisteren was (dus niet naar Michiel). En dat terwijl er buiten een festival bezig was met folk bandjes en een Nickelback coverband.
Wat moet ik hiervan denken?
Het is echt giel, Danny heeft t account voor m aangemaakt nav mn beziek aan t Glazen Huisquote:Op dinsdag 13 januari 2009 07:40 schreef Cee het volgende:
[..]
a. een hoax, maar
Je intentie voor het nieuwe jaar is goed, ik merk al veranderingen in de positieve zinquote:Op dinsdag 13 januari 2009 06:25 schreef Giel.Beelen het volgende:
Mogguh! mn eerste fok bericht. ik dacht ik meld me eens misschien dat de sfeer hier wat minder zuur word. Had het net over deze prachtsite. cj G.
Eigenlijk zou fok net als hyves, geverifieerde accounts moeten hebben voor bepaalde personenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 08:53 schreef Stefan het volgende:
[..]
Het is echt giel, Danny heeft t account voor m aangemaakt nav mn beziek aan t Glazen Huis
The Madd bedoel je, en da's idd een best goede band.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 09:23 schreef dubidub het volgende:
Dat optreden van vanochtend (The Meth ofzo?) klonk wel aardig
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 09:39 schreef Glacier het volgende:
Hoi Eliza
Mag ik iedereen hier bij deze van harte condoleren met het stoppen van Leaf?
En ik maar denken dat jij de grootste fan wasquote:Op dinsdag 13 januari 2009 09:42 schreef muisje-eliza het volgende:
* muisje-eliza gaat sjokobroodje halen om het te vieren
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 09:49 schreef Glacier het volgende:
[..]
En ik maar denken dat jij de grootste fan was
Highway to Hell.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 09:54 schreef Sirolf het volgende:
Highways of my life -> Life is a highway
Wat zou de volgende link worden... iig iets met auto's oid.
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:09 schreef muisje-eliza het volgende:
liefde chokobroodjes gaat door de maag heh
en wat zingt ze nou daarna...move your hennep...need your hennep?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
Iedereen is aan het kijken voor iets.
Goedemorgenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:23 schreef Brennel het volgende:
Mogge!
Het is hier donker, grijs en grauw, en bijna alle sneeuw is weg... weg betoverend bos![]()
* Brennel doet een lampje aan.
Het was wel heerlijk om vannacht naar de harde regen en wind te luisteren in m'n warme bedje
Best wel jalours is op jouw plekje waar je huisje staatquote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:23 schreef Brennel het volgende:
Mogge!
Het is hier donker, grijs en grauw, en bijna alle sneeuw is weg... weg betoverend bos![]()
* Brennel doet een lampje aan.
Het was wel heerlijk om vannacht naar de harde regen en wind te luisteren in m'n warme bedje
Las hetquote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:40 schreef Sirolf het volgende:
Rudy is betrapt door Milow!
http://standaard.typepad.(...)ss-versus-milow.html
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:40 schreef Sirolf het volgende:
Rudy is betrapt door Milow!
http://standaard.typepad.(...)ss-versus-milow.html
doeszequote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:49 schreef Brennel het volgende:
* Brennel gaat lekker uitgebreid douchen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |