Slechtere programma's? De publieke omroepen zijn juist degene die nog kwaliteit leveren op TV.quote:Op maandag 9 februari 2009 14:46 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Waarom?? Een beetje verandering kan geen kwaad.
Slechtere programmas dan nu kunnen ze toch niet maken.
Als de website model staat voor de tvzender ga je nog verrast worden denk ik...quote:Op maandag 9 februari 2009 14:46 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Waarom?? Een beetje verandering kan geen kwaad.
Slechtere programmas dan nu kunnen ze toch niet maken.
llink maak mooie radioprogrammas en reisprogrammaquote:Op maandag 9 februari 2009 14:56 schreef Specularium het volgende:
[..]
Inderdaad.![]()
Je hebt zelfs mensen die Llink de hemel in prijzen.
Meer bagger dan kwaliteit als je het mij vraagt (Bananasplit, Toppers, Spuiten en Slikken, Lingo, etc.). Al is het gemiddeld wel beter dan bij de commerciëlen (op Discovery en NGC na, alleen is het daar een en al herhaling).quote:Op maandag 9 februari 2009 15:11 schreef fathank het volgende:
[..]
Slechtere programma's? De publieke omroepen zijn juist degene die nog kwaliteit leveren op TV.
Draadstaal, 24 uur met, de wereld draait door, Wie is de Mol, Llink op reis (oid), en dan mis ik er nog een hele zwik. Maar ok, ieder zn mening.quote:Op maandag 9 februari 2009 17:19 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Meer bagger dan kwaliteit als je het mij vraagt (Bananasplit, Toppers, Spuiten en Slikken, Lingo, etc.). Al is het gemiddeld wel beter dan bij de commerciëlen (op Discovery en NGC na, alleen is het daar een en al herhaling).
Ja, real life-soap van Nick&Simon en Jan Smit. Wow.quote:Op maandag 9 februari 2009 15:11 schreef fathank het volgende:
[..]
Slechtere programma's? De publieke omroepen zijn juist degene die nog kwaliteit leveren op TV.
Jij denkt niet dat GS, die per maand 1.6 miljoen unieke pageviews heeft, geen 50000 leden kan krijgen?quote:Op maandag 9 februari 2009 17:20 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Jij gelooft dat ze in april boven de 50.000 zitten?
ik kijk elke dag op geenstijl... lid worden? mij te veel moeite/te duur/ ik sta niet achter ze..quote:Op maandag 9 februari 2009 18:28 schreef boskameel het volgende:
[..]
Jij denkt niet dat GS, die per maand 1.6 miljoen unieke pageviews heeft, geen 50000 leden kan krijgen?
Unieke pageviews, wat zijn dat?quote:Op maandag 9 februari 2009 18:28 schreef boskameel het volgende:
[..]
Jij denkt niet dat GS, die per maand 1.6 miljoen unieke pageviews heeft, geen 50000 leden kan krijgen?
Ik bedoelde unieke bezoekersquote:Op maandag 9 februari 2009 18:33 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Unieke pageviews, wat zijn dat?
En nee, ik denk dat het aantal wat ze nu laten zien vrij realistisch is. Maar over een kleine 2 maand weten we het zeker, ik ben nu iig al benieuwd wat hun smoes zal zijn als ze het niet gaan halen.
Dat is heel wat anders. Je betaald voor FOK! namelijk een maandelijks bedrag. Tevens krijg je voor dat geld geen omroep. Nog een ander iets, mochten ze het niet redden, die 50000 leden, dan krijgt iedereen geld + klein bedrag terug.quote:Op maandag 9 februari 2009 18:31 schreef koemleit het volgende:
[..]
ik kijk elke dag op geenstijl... lid worden? mij te veel moeite/te duur/ ik sta niet achter ze..
hoeveel mensen denk je dat een van bovenstaande denkt?
nu is het gewoon een site waar je op komt voor nop. Niet een omroep waar je lid van bent.
Voor vele is het gewoon vermaak zonder zich er "betrokken" bij te voelen.
-edit- FOK! heeft bv ook een heleboel unieke pageviews maar ze halen nog niet eens 500 abbonnees
Yeah right, we zullen het op 1 april wel zien.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:57 schreef Remake het volgende:
Die teller op GS is fake dat weet iedereen nu wel, verwacht dat ze ver boven de 50.000 zitten.
quote:Playmates gaan PowNed aanduwen
De teller van PowNed gaat de laatste dagen zo traag als dikke peop, tijd voor actie. Komende vrijdag starten we met ons wekelijks terugkerende televisieprogramma, dat ons met een beetje geluk nog voor uitzending een kort geding gaat opleveren. Daarover later meer. In samenwerking met JorisWorks© lanceert GeenStijl nog deze week met een beetje geluk het langverwachte Premium-gedeelte. PowNed-members only. Verder zijn we met de Amsterdam RAI op dit moment in een vergevorderd stadium voor een knallend PowNed feest, zijn de eerste 500.000 stickers binnen, struikelt u binnenkort over PowNed-ansichtkaarten en wordt u vanaf volgende week hinderlijk gevolgd door in stijlloos roze gehulde promotie-meisjes. Laatstgenoemden worden op dit moment onderworpen aan ons gepatenteerde veiligheidsonderzoek. En wanneer we het dan toch over meisjes hebben. We gaan een nummer 1 hit scoren. Samen met de Playmates. Gewoon omdat het kan! Eén probleem: de dames hebben wel de looks, maar geen tekst. Of u hen dus even wat woordjes kunt influisteren. Complete songteksten mag ook, als er maar een enigszins wervende werking vanuit gaat. De beste inzendingen worden niet alleen verwerkt in het nummer, maar maken tevens kans op een avondje borrelen met de dames. Wel even een schone onderbroek aantrekken. Enfin roept u maar, dan zetten wij de dames nog deze maand op nummer 1. Oh ja, u was nog geen lid? DOE ES WORDEN DAN...
Oja?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:57 schreef Remake het volgende:
Die teller op GS is fake dat weet iedereen nu wel, verwacht dat ze ver boven de 50.000 zitten.
Dat geloof ik echt niet hoor. Zullen genoeg van die kritische mannetjes zijn die dan heel pissed worden omdat ze vanwege de lage teller toch nog lid zijn geworden, terwijl dat helemaal niet meer nodig was, en hun lidmaatschap weer opzeggen. Het is sowieso misleiding, wat die omroepraad (oid) die beslist of ze uiteindelijk door mogen gaan, bepaald niet positief zal laten meewegen in hun besluit.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:57 schreef Remake het volgende:
Als die teller fake is, is dat op 1 of andere manier wel weer recht te lullen, maar je weet het niet, denk wel dat het echt is. Gaat nu idd wel sloom, maar op het eind gaan mesnen die het wel willen, maar nog even wachten. Zien zichzelf als soort Backup Ploeg, willen alleen lid worden als de 50k niet gehaald is tegen het eind. Denk ik.quote:Op woensdag 11 februari 2009 15:26 schreef Palomar het volgende:
[..]
Dat geloof ik echt niet hoor. Zullen genoeg van die kritische mannetjes zijn die dan heel pissed worden omdat ze vanwege de lage teller toch nog lid zijn geworden, terwijl dat helemaal niet meer nodig was, en hun lidmaatschap weer opzeggen. Het is sowieso misleiding, wat die omroepraad (oid) die beslist of ze uiteindelijk door mogen gaan, bepaald niet positief zal laten meewegen in hun besluit.
Ga er maar vanuit dat die teller klopt en dat ze er vooralsnog lang niet zijn.
Programma aanbod kan niet slechter zijn dan de rotzooi (met uitzondering van sommige programma's op 1,2 en 3) die we nu voorgeschoteld krijgen. Dus ik zou zeggen word maar vast lid, want ik denk dat de meeste mensen het wel bevalt.quote:Op woensdag 11 februari 2009 16:10 schreef Blaxje het volgende:
Ik betwijfel eigenlijk of ze al die leden gaan halen (en of het dan ook écht gehaald is). Maarja, GS flikt een hoop. Dit moet ze ook af kunnen gaan. Ik ben geen lid overigens, ik word het wellicht als ik zie wat het programma-aanbod is.
Als ze zo doorgaan gaat het erom spannen of het gaat lukken.quote:Op zondag 15 februari 2009 18:07 schreef MrBadGuy het volgende:
15-02-2009 18:00 30454, oftewel 204 nieuwe leden in de afgelopen 24 uur.
Als het zo doorgaat dan gaat het er juist helemaal niet om spannen.quote:Op zondag 15 februari 2009 18:08 schreef Remcosb het volgende:
[..]
Als ze zo doorgaan gaat het erom spannen of het gaat lukken.
Ik vond het juist wel wat toevoegenquote:Op maandag 16 februari 2009 18:21 schreef northernlight81 het volgende:
Dan zou ik echt eerder lid worden van Linkk. Tenzij ze komen met ideeën voor leuke programma's. Maar die items die z nu op Veronica uitzonden zijn niet slecht, maar daar ga ik geen lid voor worden. Voegt echt helemaal niks toe zo.
Geenstijl haatzaaiend?quote:Op maandag 16 februari 2009 18:32 schreef Peter6000 het volgende:
Flikker toch op zeg, met je haatzaaiende rotzooi.
Soms wel ja, sommige mensen die op Geenstijl negatief in het nieuws komen, worden bedreigd doormiddel van mailtjes of telefoontjes.quote:
Als ze na elke uitzending 1500 leden erbij krijgen, dan gaat het wel hard.quote:Op zondag 15 februari 2009 15:45 schreef MrBadGuy het volgende:
Gisteren 1650, maar dat kwam door de uitzending op Veronica. Vandaag zal het rond de 200-250 eindigen en de komende dagen zal het wel weer richting de 100 gaan, dit wordt hem dus niet
Wanneer moeten ze die 50.000 man eigenlijk hebben?quote:Op maandag 16 februari 2009 19:02 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Als ze na elke uitzending 1500 leden erbij krijgen, dan gaat het wel hard.
Dat hoop ik welquote:Op maandag 16 februari 2009 19:57 schreef TerroRobbie het volgende:
En de laatste week / dagen zal er ook altijd wel een grote groep mensen op het "nog ff snel lid worden"
Nog 6 afleveringen te gaan, dat betekent 9000 leden door de uitzendingen, das nog steeds te weinig. Daarnaast denk ik niet dat ze dat gaan halen, de eerste dag haalden ze 10.000 leden en daarna ging het snel naar beneden, de eerste uitzending haalde 1650 leden binnen, dat zal ook wel snel gaan dalen.quote:Op maandag 16 februari 2009 19:02 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Als ze na elke uitzending 1500 leden erbij krijgen, dan gaat het wel hard.
Tenzij ze dat programma gaan gebruiken om ideeën te laten zien voor leuke programma's gebeurt dat zeker. Ze moeten ook echt een andere presentator erbij nemen, iemand die wat serieuzer is. Met Rutger wordt alles flauwekul.quote:Op maandag 16 februari 2009 20:08 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Nog 6 afleveringen te gaan, dat betekent 9000 leden door de uitzendingen, das nog steeds te weinig. Daarnaast denk ik niet dat ze dat gaan halen, de eerste dag haalden ze 10.000 leden en daarna ging het snel naar beneden, de eerste uitzending haalde 1650 leden binnen, dat zal ook wel snel gaan dalen.
De Telegraaf zet idd wel alles op alles nu. Ze zien dat PowNed het wel heel lastig gaat krijgen, dus dan maar zelf proberen. Met zoveel abonnees moet het vast wel lukken, helaasquote:Op dinsdag 17 februari 2009 08:23 schreef Dagonet het volgende:
Ik denk dat ze allemaal gratis mogen overstappen naar de nieuwe omroep Wakker Nederland.
quote:PopNed gooit de handdoek
Ronald Sörensen, oprichter van de Populistische Omroep Nederland PopNed, is bereid zijn omroep op te heffen als Wakker Nederland het vereiste aantal van 50.000 leden haalt. Dat zei de fractievoorzitter van Leefbaar Rotterdam in KRO's Goedemorgen Nederland op Radio 1.
De Telegraaf maakte vanmorgen bekend een eigen omroep te willen beginnen, genaamd Wakker Nederland. Als Wakker Nederland de benodigde 50.000 leden heeft, wordt op 1 april een aanvraag ingediend om tot het publieke bestel te worden toegelaten. Volgens Sörensen heeft PopNed dezelfde doelgroep als Wakker Nederland.
Powned, de omroep van GeenStijl, gaat gewoon door. Lid worden dus!
Spitnieuws en Geenstijl vallen beide onder News Media. Ga maar naar spitsnieuws.nl en kijk naar de grote banner boveninquote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:22 schreef northernlight81 het volgende:
Ook wel opmerkelijk dat spitsnieuws ook zo overtuigend voor Powned kiest:
[..]
Maar ze zijn toch beide gewoon van telegraaf?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:30 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Spitnieuws en Geenstijl vallen beide onder News Media. Ga maar naar spitsnieuws.nl en kijk naar de grote banner bovenin
News Media is weer voor 100% van de Telegraaf idd.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:32 schreef northernlight81 het volgende:
[..]
Maar ze zijn toch beide gewoon van telegraaf?
17-02-2009 20:25 30.937 326 nieuwe ledenquote:Op maandag 16 februari 2009 18:17 schreef MrBadGuy het volgende:
16-02-2009 18:15 30.611, 157 nieuwe leden.
Goh, deze 'voorspelling' deed ik vanochtend ook al op de FPquote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:17 schreef MrBadGuy het volgende:
Het heet hoax blog, maar klinkt toch vrij realistisch:
http://hoax.blog.nl/nieuw(...)ap-leden-naar-powned
Gelukkig is 50.000 leden niet de enige eis.
Dan rijst bij mij de vraag: hoe zit dat dan met PowNed? Dat is toch ook een commerciële partij omdat het met steun van GeenStijl word opgericht?quote:De financiële huishouding van de nieuwe omroepvereniging Wakker Nederland en haar relatie met De Telegraaf worden kritisch tegen het licht gehouden door het Commissariaat voor de Media (CvdM). "Nu reeds valt te voorzien dat in het bijzonder de commerciële onafhankelijkheid van de vereniging ten opzichte van de krant en de naamvoering punten van aandacht zullen zijn", zegt de woordvoerster van het CvdM.
Volgens haar dient een omroepvereniging met haar media-aanbod onafhankelijk te zijn van commerciële invloeden zoals een krant. Pas na indiening van de aanvraag zal het initiatief van De Telegraaf door het Commissariaat worden getoetst. Dit gebeurt na 1 april. Een van de wettelijke taken van het instituut is het controleren van het benodigde aantal van minimaal 50.000 leden.
Daarnaast onderzoekt het Commissariaat of de nieuwe omroep een stroming vertegenwoordigt en een vernieuwende bijdrage kan leveren aan het publieke bestel. Om mee te tellen als lid van een omroepvereniging moeten de leden volgens het Commissariaat zelf verklaren dat zij lid willen zijn van de vereniging en moeten zij zelf het lidmaatschapsgeld voldoen. Leden moet ouder zijn dan 16 jaar en in Nederland wonen.
Dus ook met steun van de Telegraaf. Reken maar dat dat ook wordt onderzocht, maar dan zullen ze eerst die 50.000 leden moeten halen. Het zou toch wat zijn, zometeen twee telegraaf omroepenquote:Op woensdag 18 februari 2009 08:23 schreef Dichterbijer het volgende:
Een bericht over 'Wakker Nederland':
[..]
Dan rijst bij mij de vraag: hoe zit dat dan met PowNed? Dat is toch ook een commerciële partij omdat het met steun van GeenStijl word opgericht?
Wat een nachtmerrie!quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:19 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Dus ook met steun van de Telegraaf. Reken maar dat dat ook wordt onderzocht, maar dan zullen ze eerst die 50.000 leden moeten halen. Het zou toch wat zijn, zometeen twee telegraaf omroepen
precies. Daar ben ik ook 1 van. Als ze de 29ste nog niet genoeg hebben, meld ik me ook aan.quote:Op woensdag 11 februari 2009 15:39 schreef Donstyle het volgende:
[..]
Als die teller fake is, is dat op 1 of andere manier wel weer recht te lullen, maar je weet het niet, denk wel dat het echt is. Gaat nu idd wel sloom, maar op het eind gaan mesnen die het wel willen, maar nog even wachten. Zien zichzelf als soort Backup Ploeg, willen alleen lid worden als de 50k niet gehaald is tegen het eind. Denk ik.
Hier hetzelfdequote:Op woensdag 18 februari 2009 16:53 schreef Qwea het volgende:
[..]
precies. Daar ben ik ook 1 van. Als ze de 29ste nog niet genoeg hebben, meld ik me ook aan.
Als hij al fake is (wat ik niet geloof) dan hebben ze waarschijnlijk minder dan 30.000 leden. Als ze al bijna bij de 50.000 waren of er zelfs al overheen zijn dan is er geen reden voor de Telegraaf om zelf een PO te starten. De Telegraaf ziet zelf ook wel dat GS het moeilijk gaat krijgen/niet gaat redden.quote:Op woensdag 18 februari 2009 17:10 schreef IQM het volgende:
De teller staat volgens mij al de halve dag op 31.105.
Die teller lijkt me dan ook fake, ja.
ze willen het idee hebben dat ze belangrijk zijn; de beslissende factorquote:Op woensdag 18 februari 2009 17:32 schreef GuyFawkes het volgende:
Waarom willen jullie alleen lid worden als ze nog niet genoeg hebben?
Als tweede naam, dat vind ik minder erg dan als voornaam. De aangifte van de geboorte laat Rutger vrijdag zien op tv.quote:
quote:Op woensdag 18 februari 2009 17:57 schreef Palomar het volgende:
[..]
ze willen het idee hebben dat ze belangrijk zijn; de beslissende factor
omdat ik voor die 5.75 liever wat anders koop. Maar alst niet anders kan, dan steek ik het wel in pownedquote:Op woensdag 18 februari 2009 17:32 schreef GuyFawkes het volgende:
Waarom willen jullie alleen lid worden als ze nog niet genoeg hebben?
18-02-2009, 19:04, 31.105, 168 nieuwe ledenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:27 schreef -Jean- het volgende:
[..]
17-02-2009 20:25 30.937 326 nieuwe leden
Link?quote:Op woensdag 18 februari 2009 20:25 schreef w8jij17 het volgende:
Wat een klassevertoning van überhufter Rutger tijdens zijn bezoekje aan het LLiNK hoofdkantoor. Echt knap als je zo dichtbij het niveau van Dumpert weet te blijven en iemand in een zwakkere positie naar beneden weet te halen. Dat doen kleine kindjes op de basisschool ook, die pakken ook altijd de kwetsbare. Nou, jongens ik hoop dat PowNed het haalt! Echt waar, laat maar zien wat ze kunnen.
Wil ik bij deze toch even mijn oprechte bewondering geven aan Tanja Lubbers, die werkelijk elke mogelijkheid voor Rutger om voor open doel te scoren weghaalde. Diep respect voor de manier waarop ze die überloser te woord gestaan heeft. Slecht karma komt altijd terug. What comes around goes around en ik ben benieuwd hoe PowNed haar eventuele nederlaag op zal pakken. Een grotere afgang kan ik niet bedenken.
nee LLiNKquote:
Behalve dat ik hoop dat ze het wel halen ging Rutger hier net effe te ver.quote:Op woensdag 18 februari 2009 20:25 schreef w8jij17 het volgende:
Wat een klassevertoning van überhufter Rutger tijdens zijn bezoekje aan het LLiNK hoofdkantoor. Echt knap als je zo dichtbij het niveau van Dumpert weet te blijven en iemand in een zwakkere positie naar beneden weet te halen. Dat doen kleine kindjes op de basisschool ook, die pakken ook altijd de kwetsbare. Nou, jongens ik hoop dat PowNed het haalt! Echt waar, laat maar zien wat ze kunnen.
Wil ik bij deze toch even mijn oprechte bewondering geven aan Tanja Lubbers, die werkelijk elke mogelijkheid voor Rutger om voor open doel te scoren weghaalde. Diep respect voor de manier waarop ze die überloser te woord gestaan heeft. Slecht karma komt altijd terug. What comes around goes around en ik ben benieuwd hoe PowNed haar eventuele nederlaag op zal pakken. Een grotere afgang kan ik niet bedenken.
inderdaad.quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:03 schreef Specularium het volgende:
[..]
Behalve dat ik hoop dat ze het wel halen ging Rutger hier net effe te ver.
Het mag een wedstrijd zijn maar dat doe je niet zo.
dat geld ben je kwijtquote:Op woensdag 18 februari 2009 22:08 schreef -Mk- het volgende:
Ben bij deze lid geworden van Llink.
Rutger was in dit filmpje een echte stakker.
Geld verneukt.quote:Op donderdag 19 februari 2009 09:03 schreef Dichtpiet. het volgende:
Wat een rat die Rutger. Die vrouw was er gewoon een beetje kapot van van de drama daar en hij zegt gewoon glashard in haar gezicht dat ze wat hem betreft nog meer problemen mag krijgen. Wat heeft zij hem misdaan?
quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:08 schreef -Mk- het volgende:
Ben bij deze lid geworden van Llink.
MINDER ERG?quote:Op woensdag 18 februari 2009 18:05 schreef Remcosb het volgende:
[..]
Als tweede naam, dat vind ik minder erg dan als voornaam. De aangifte van de geboorte laat Rutger vrijdag zien op tv.
Niet op de manier van linkquote:Op donderdag 19 februari 2009 09:15 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Nou en? Dat gaat hij straks ook doen.
Dit is wel triest inderdaadquote:Op donderdag 19 februari 2009 09:11 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
MINDER ERG?
Het is triest man. Je gaat je kind toch niet verbinden met politiek.
Zeur niet zo, financieel mismanagement van belastingcentjes mag best aangepakt worden. Kwetsbare mijn aars dus. De kijkcijfers van de programma’s van LLiNK schommelen zo rond de 200.000 tot 250.000, met af en toe een uitschieter omhoog of omlaag. Dat is ook wel wat karig natuurlijk, maar is gezien de doelgroep wellicht een goede afspiegeling. Daarnaast doet Lubbers dit op een normale en volwassen manier. Prima dus! Rutger speelt hier inderdaad de vervelende jongen, maar zij bewijst er goed mee om te kunnen gaan.quote:Op woensdag 18 februari 2009 20:25 schreef w8jij17 het volgende:
Wil ik bij deze toch even mijn oprechte bewondering geven aan Tanja Lubbers, die werkelijk elke mogelijkheid voor Rutger om voor open doel te scoren weghaalde. Diep respect voor de manier waarop ze die überloser te woord gestaan heeft. Slecht karma komt altijd terug. What comes around goes arounden ik ben benieuwd hoe PowNed haar eventuele nederlaag op zal pakken. Een grotere afgang kan ik niet bedenken.
In wezen zeg je in deze post hetzelfde als die gene die je quote.quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:51 schreef IdlersDream het volgende:
[..]
Zeur niet zo, financieel mismanagement van belastingcentjes mag best aangepakt worden. Kwetsbare mijn aars dus. De kijkcijfers van de programma’s van LLiNK schommelen zo rond de 200.000 tot 250.000, met af en toe een uitschieter omhoog of omlaag. Dat is ook wel wat karig natuurlijk, maar is gezien de doelgroep wellicht een goede afspiegeling. Daarnaast doet Lubbers dit op een normale en volwassen manier. Prima dus! Rutger speelt hier inderdaad de vervelende jongen, maar zij bewijst er goed mee om te kunnen gaan.
Neemt niet weg dat Llink gewoon te weinig mensen aanspreekt om aan het totale aantal leden te komen en dat men deze constatering heeft geïnterpreteerd als een signaal om alles of niets te spelen. Gegokt, maar verloren. Daaaaaaaaag!!
Niet helemaal als je goed leest. Ik vind het niet zielig. Sterker nog, Rutger toont in dit filmpje precies aan waar GS tegen ageert; het totaal verouderde, vastgelopen en geldverspillende systeem van de publieke omroep.quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:54 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
In wezen zeg je in deze post hetzelfde als die gene die je quote.
Tis watquote:Op donderdag 19 februari 2009 17:37 schreef w8jij17 het volgende:
De bom is in eigen gezicht ontploft: LLiNK heeft er vandaag 500 leden bijgekregen en het commentaar bij de nieuwsberichten en het filmpje op Dumpert geven aan dat mevrouw Lubbers de glorieuze winnaar is van deze droevige actie van Flutger.
Waar zie je dat?quote:Op donderdag 19 februari 2009 18:02 schreef MrBadGuy het volgende:
19-02-2009, 18:00, 31.465, 360 nieuwe leden
kwestie van zelf rekenen he.quote:
Het is even kijken of de uitzending van morgen weer een ledenboost gaat opleveren.quote:Op donderdag 19 februari 2009 18:07 schreef koemleit het volgende:
[..]
kwestie van zelf rekenen he.
maar ze hebben nu nog 40 dagen om 18.535 leden binnen te halen. Dus das zegmaar 463 per dag.
gaat heeeeeeeeeeel lastig worden hoor.
of ze moeten echt met tv spotjes komen en zulks.
Nog 27.340 nodig, met 40 dagen komt dat neer op 683,5 per dag. Dat wordt wel héél spannend.quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:39 schreef w8jij17 het volgende:
LLiNK heeft er vandaag 650 nieuwe leden bij.
Van welk geld?quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:39 schreef w8jij17 het volgende:
Als de pleuris niet volledig uitbreekt komen er ook van LLiNK nog wat leuke acties.
http://llink.nl/beginpagina/index.phpquote:Op donderdag 19 februari 2009 21:38 schreef -Jean- het volgende:
[..]
Van welk geld?
Waar is trouwens een teller van Llink, of hoe kom je eraan?
Vrijwilligers noemen ze dat.quote:Op donderdag 19 februari 2009 21:38 schreef -Jean- het volgende:
[..]
Van welk geld?
Waar is trouwens een teller van Llink, of hoe kom je eraan?
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 @ 11:28 schreef Prismatic het volgende:
Iedereen die PowNed een warm hart toedraagt maar LLINK niet, mag van mij een nekschot. Ja, ik ben lid van LLINK, maar dat staat hier eventjes buiten. Ik vind GeenStijl echt zo vreselijk überkansloos, als dat een signaal is wat mensen willen dan mag er van mij een grote komeet neerploffen op dit land, Christus nog-aan-toe.
Over kansloos spreken, maar tegelijkertijd wel mensen dood wensen. Yeah Right.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:21 schreef Symer het volgende:
Deze reactie op de FP is te mooi om hier niet gequote te worden
[..]
Als ik nog lid was van PowNed was ik nu wel geworden.
Ze moet nog huilen ook van Rutgertquote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:53 schreef -Jean- het volgende:
Vandaag zal Ella overigens nog een allerlaatste keer zonder spindokter in gesprek te zien zijn met de populistische media. In een interview met niemand minder dan Rutger Castricum.
Oh, ironie!
Of ze weer niks gaat zeggen?
Kijk zelf maar: PowNed, 22.30 u Veronica.
bron: http://sargasso.nl/
Hoezo dood wensen? Hij wenst ze allemaal een gesigneerde cartoon van Gregorius Nekschot.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:31 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
Over kansloos spreken, maar tegelijkertijd wel mensen dood wensen. Yeah Right.
Ja, daarom maar even loerenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:42 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ze gaan Vogelaar weer interviewen
Fucking krent.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:43 schreef Jovatov het volgende:
Tja ik zit er nu wel erg sterk aan te denken om lid te worden van Powned, al was het maar om die ¤0,25 te innen
Maar ik denk dat ik nog maar ff wacht
+ de leden van Wakker Nederlandquote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:10 schreef koemleit het volgende:
31610 dus + 145 dus..
beetje karig dus.
Geen idee. Maar ik kan het me niet voorstellen dat ze concurrenten van elkaar zullen zijnquote:
Vanavond wellicht weer een boost van (een paar) duizend met de uitzending.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:10 schreef koemleit het volgende:
31610 dus + 145 dus..
beetje karig dus.
"Om duurzaam met geld om te leren gaan, heeft de omroep een bewindvoerder toegewezen gekregen." LOLquote:Op donderdag 19 februari 2009 21:46 schreef w8jij17 het volgende:
[..]
Vrijwilligers noemen ze dat.
Vanochtend gingen ze over de 122.000 heen... en staan nu op 863
Zie site voor een teller die wél up-to-date is
Nog geen uurtje na de uitzending... + 1000quote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:10 schreef koemleit het volgende:
31610 dus + 145 dus..
beetje karig dus.
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:48 schreef -Jean- het volgende:
[..]
Nog geen uurtje na de uitzending... + 1000
32.620
Dat idee heb ik ook. Je gaat toch niet zo'n figuur als paradijs op de voorgrond in verband brengen met je omroep. Bij de vrachtwagen: jah we gaan zo een broodje eten, in Den Haag: jah ik ga even op de hoek een broodje eten. Wat wil hij met zijn omroep gaan brengen: sandwich time, lekker broodjes maken met mr. Paradijs.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:07 schreef -Jean- het volgende:
Ik vraag het me ook of het niet een plannetje is van de telegraaf ja. Ze zeggen ook precies dezelfde televisie te gaan brengen. Bovendien is Geenstijl van de Telegraaf. Het is misschien ook niet toevallig dat Geenstijl direct het bandenfilmpje naar buiten brengt om die suggestie om zeep te helpen.
P ublieke O mroep W akker NED
Je kan alleen niet zomaar leden van 2 verenigingen bij elkaar voegen, dus dat kan niet.quote:
Llink is ook gefuseerd toen ze te weinig leden hadden....quote:Op zaterdag 21 februari 2009 07:53 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Je kan alleen niet zomaar leden van 2 verenigingen bij elkaar voegen, dus dat kan niet.
Het kan wel maar niet zomaar. Je zal toch via een ledenvergadering of ledenraadpleging tot dit besluit moeten komen.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 08:34 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Llink is ook gefuseerd toen ze te weinig leden hadden....
Dus het kan, opgelost slotjequote:Op zaterdag 21 februari 2009 08:51 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Het kan wel maar niet zomaar. Je zal toch via een ledenvergadering of ledenraadpleging tot dit besluit moeten komen.
als ze genoeg leden hebben , kan Hagoort hoog of laag springen , ze komen er dan gewoon.quote:Op zondag 22 februari 2009 20:04 schreef Paul het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)ut_het_interessantst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |