abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65107969
Ik ook, ze zullen het wel allemaal in 1 keer tot nu toe eruit gegooid hebben.
pi_65178880
Al 21.000 leden Het gaat toch nog redelijk vlot. Ik had verwacht dat het na de 1e dag onwijs langzaam zou gaan. Maar ze gaan het wel redden.
-je webicon was te groot, niet terugplaatsen-
pi_65180174
quote:
Op zondag 18 januari 2009 17:48 schreef ikvalopdikkewijven het volgende:
Al 21.000 leden Het gaat toch nog redelijk vlot. Ik had verwacht dat het na de 1e dag onwijs langzaam zou gaan. Maar ze gaan het wel redden.
ze zijn nog niet op de helft he .

en moet het voor 1`april?
pi_65180400
GS is baggerjournalistiek, dus nee
당신을 사랑합니다
  zondag 18 januari 2009 @ 18:39:55 #105
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_65180649
quote:
Op zondag 18 januari 2009 18:25 schreef koemleit het volgende:

[..]

ze zijn nog niet op de helft he .

en moet het voor 1`april?
ja
pi_65181548
quote:
Op zondag 18 januari 2009 17:48 schreef ikvalopdikkewijven het volgende:
Dat komt neer op 5000 nieuwe leden in de afgelopen week, niet slecht. Ze hebben nog 10 weken te gaan, dus ze moeten vanaf deze week gemiddeld 3000 nieuwe leden per week trekken. Ik denk dat het nog wel flink in gaat zakken en dat het heel lastig gaat worden om die 50.000 grens te halen voor 1 april.
  zondag 18 januari 2009 @ 19:35:13 #107
231016 Goverman
asfalteren kun je leren
pi_65182410
Ik heb me opgegeven! Redenen:
- heerlijk om te zien hoe het establishment nu al onrustig wordt
- Geenstijl onderuit zien gaan (ze gaan het denk ik niet halen)
- ik wil 25 cent winst halen
- Een grote grap, daar wil ik wel aan meewerken

Over de reacties op Geenstijl: vaak ongenuanceerd, maar wanneer je verder naar beneden scrolt dan zie je dat er na zo'n 100 reacties vaak toch wel genuanceerdere en onderbouwde reacties komen. Ofwel: de reaguurders op geenstijl zijn wellicht slimmer dan dat geenstijl wordt neergezet.

En eerlijk is eerlijk: ze vervullen een functie op de internetgemeenschap en een waar steeds vaker rekening mee gehouden wordt. Soms is dat onterecht, maar soms ook niet. Pedo's die zich voordoen als pedohunters worden door geenstijl onderuit gehaald (en terecht). En... het zijn weer eens andere geluiden dan de (rest van de) publieke omroep, ook wel eens verfrissend.
Als alles op jou afkomt, zit jij op de verkeerde baan.
pi_65220793
quote:
Op zondag 18 januari 2009 18:31 schreef Microtechs het volgende:
GS is baggerjournalistiek, dus nee
Toelichting???

Lid!! btw
pi_65248193
  dinsdag 20 januari 2009 @ 16:03:03 #110
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_65248513
ben benieuwd of ze het halen...
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_65255494
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 19:28 schreef pfaf het volgende:

[..]

Ik kan niet in de keuken kijken, maar ze schijnt goede dossierkennis te hebben en ik had het gevoel dat ze rustig en zorgvuldig te werk ging in een duidelijk vastgesteld plan.
Ik geloof dat zo'n beetje iedereen van uiterst links tot uiterst rechts het er mee eens was dat het een dramatische minister was.

Een goede bestuurder? Wat heeft zij voor doelstelling behaald dan? Behalve zeggen dat de doelstellingen niet haalbaar zijn. Oh en van standpunt veranderen.. Tegen boerkaverbod voor boerkaverbod,
Islamles op openbare scholen willen, 6 ton verspillen aan de bustour van vogelaar door de probleemwijken, zeggen dat ons land een joods-christelijke- islamitische traditie heeft etc etc etc
Losers always whine about there best.Winners go home and fuck the prom queen!
pi_65255705
Tuurlijk gaan ze het halen, al worden ze onderweg wel op alle mogelijke manieren tegengewerkt, dan is het alleen nog afwachten op welke tijdstippen ze mogen uitzenden.
  dinsdag 20 januari 2009 @ 20:23:52 #113
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_65258711
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 18:55 schreef -Jean- het volgende:

[..]

Ik geloof dat zo'n beetje iedereen van uiterst links tot uiterst rechts het er mee eens was dat het een dramatische minister was.
Buiten de schreeuwerige media heb ik genoeg genuanceerde meningen gelezen van mensen die haar een bekwame minister vonden.
pi_65265462
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 20:23 schreef pfaf het volgende:

[..]

Buiten de schreeuwerige media heb ik genoeg genuanceerde meningen gelezen van mensen die haar een bekwame minister vonden.
1% tegen 99%
  dinsdag 20 januari 2009 @ 22:46:30 #115
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_65265577
Nee, ben al lid van BNN
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
pi_65266281
ik ga me ook wel inschrijven... ..over een tijdje
Ik zeg altijd maar zo, met drie wielen heb je nog geen auto.
  woensdag 21 januari 2009 @ 08:40:05 #117
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_65272189
Een goede column van Peter Middendorp vanochtend in De Pers over GeenStijl: http://www.depers.nl/binnenland/278691/GeenStijl.html
pi_65272252
Er staan nu 13 berichten op de homepage van GeenStijl waarvan er 5 over PowNed gaan en soms ook nog die enorme reclame net na het eerste bericht.

Ik vind het bar overdreven dat bijna de helft van de berichten op GeenStijl over GeenStijl zelf gaan. Net wat Peter Middendorp dus zegt: "Op GeenStijl gaat het alleen nog over GeenStijl, de grappen die ze hebben gemaakt, de plannen die ze hebben, wat anderen elders nu weer over hen hebben gezegd."
pi_65272341
Zeer irritant ja!
  woensdag 21 januari 2009 @ 09:08:57 #121
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_65273465
En om de column nog maar eens te bevestigen verscheen zojuist het volgende bericht op GeenStijl: Filosofe: GeenStijl-bezoekers zijn ApEn!!1!, wederom een bericht op GS over GS.
  woensdag 21 januari 2009 @ 09:59:38 #123
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_65273514
Time paradox!
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_65273971
http://www.geenstijl.nl/m(...)omroep_opzeggen.html

Dit bericht is ook maar geschreven om gewoon die registratielink van PowNed te promoten
  woensdag 21 januari 2009 @ 10:24:40 #125
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_65274245
Dus de laatste 4 GS-berichten gaan allemaal over GS zelf. Da's echt sneu.
pi_65277297
quote:
PowNed, het werven gaat beginnen!
Zo, we gaan beginnen! Zonder ook maar 1 euro aan marketing hebben we inmiddels bijna de helft van onze leden voor PowNed binnen. Met nog 71 dagen te gaan, betekent dit dat we gemiddeld 387 nieuwe leden per dag moeten werven. Ofwel, PowNed gaat er komen! Want vanaf vandaag starten we pas echt met werven. Zo werd Nederland vanochtend wakker met een full color pagina in de Televaag en een spread (2 pagina’s met een nietje er doorheen) in Sp!ts. Toch wel handig, zo’n zusje. Maar die drie lullige pagina’s zijn nog maar het begin. Niet alleen blijven we wakker Nederland en de gemiddelde NS-jaarkaarthouder de komende 71 dagen lastig vallen informeren met ons testbeeld, vanaf volgende week gaan we groots los op televisie. En met groots, bedoelen we ook echt groots. Hierover later meer. Daarom zal naast de grootschalige print- en televisiecampagne vanaf maandag ook de luisteraar van 3FM, Radio 538, Q Music, Sky Radio en Veronica tot aan vervelens aan toe te horen krijgen dat PowNed echt nodig is. Verder nog nieuws? Ja, er worden op dit moment honderdduizend zeer lastig te verwijderen stickers gedrukt, vlaggen gefabriceerd en promotiemeisjes geselecteerd. Maar alles op zijn tijd. Hier de PDF zoals deze vandaag op dode boom is te bewonderen. Print hem uit, stuur hem door, steek hem in de brand (wel eerst uitprinten) hang hem voor je raam, plak hem voor je televisie of plak hem wild (bewijs graag naar Dumpert). Opeten is ook een optie, evenals het inscannen ervan. Wij gaan schoon schip maken in Hilversum! Nog geen lid? HIERRR...
pi_65294781
quote:
PowNed is bedoeld voor wat wij de netwerkgeneratie noemen. Actief lid van de informatiemaatschappij. Altijd verbonden met internet (mobiel of niet) en met elkaar. Onze netwerken zijn grotendeels virtueel.

De zichtbare cohesie is klein. Maar ze vormen een groep. Een groep van honderdduizenden, zo niet miljoenen mensen. Een groep sterk verdeeld in politieke opvattingen, in smaak, in afkomst en levensbeschouwing. Toch zoeken ze elkaar dagelijks weer op. Want ze zijn de netwerkgeneratie. Ze flocken samen op weblogs, op fora als Fok! en op MSN en Hyves. Ze zijn niet bevreesd voor technologie, ze zijn er mee opgegroeid en vinden technologie net zo spannend als een broodrooster.

Het is een groep die multitaskend en netwerkend opgroeit en nu al groter is dan de naoorlogse babyboomgeneratie.

Ze hebben sociale codes, scherpen hun opinies en opvattingen aan elkaar. Kennen het klappen van de zweep. Deze groep heeft recht op haar eigen omroep. Een omroep die voortkomt uit het sociale fiber van deze netgeneratie.

We hebben te maken met een licht cynische groep die -hoewel in de praktijk best gezagsgetrouw is- weinig op heeft met autoriteit. Want hoe kan dit ook anders? Op het moment dat een minister president ergens een persconferentie geeft, is het deze groep die zijn uitspraken onder een vergrootglas legt. Die feilloos doorheeft hoe gezag werkt, hoe oude structuren vechten om te overleven.

Gezagsdragers worden op internet -tot hun ongenoegen- gefileerd en doorgelicht op hun inconsequenties door honderdduizend man tegelijkertijd. Een groep die heel weinig op heeft met goede doelen en instanties, omdat ze binnen drie muisklikken en vier zoekopdrachten de geoliede pr-machine van ongeacht welk instituut dan ook, onderuit weten te halen met bewijzen dat het 'anders zit'. Dat is de kracht van het netwerk. Informatie verspreidt zich sneller dan ooit tevoren. De informatiemaatschappij, dat zijn wij!

Zij voelen zich niet serieus genomen door de traditionele media. Ze prikken met hun zogenaamde ‘bullshitdetector’ door de meningen en stellingen van oude media heen.

Wij maken PowNed voor mensen die de hedendaagse televisie één grote herhaling en 'oude meuk' vinden. Waarom? Discussies voeren ze niet door naar Rondom Tien te kijken, maar door MEE te doen op een forum of weblog. Amerikaanse tv-series hebben ze al lang gedownload en bekeken en weer weggegooid. Muziekbeleving gaat via internet. Oh, en komt er wel een keer iets leuks op televisie? Dan horen we dat via weblogs of de media. Of via een krabbel op Hyves. Uitzending gemist? Dan zien we dat toch wel op GeenStijl, Dumpert, Youtube of Uitzending Gemist. PowNed streeft innovatieve oplossingen na die de verbinding gaan maken. Tussen de verschillende media en tussen de doelgroep en radio en TV.

Wij maken PowNed voor mensen die geïnteresseerd zijn in nieuws en opinie. Het zijn nieuwsgrazers, ze halen hun nieuws uit de meest onmogelijke uithoeken. Of het nu CNN is, dan wel de BBC, maar ook de regionale kranten/omroepen als de weblogs. Kortom, de nieuwsbehoefte is er wel, alleen wordt de netwerkgeneratie tot op heden niet goed aangesproken door de media.
We worden genoemd!
Death solves all problems: no man, no problem.
pi_65312987
Ik denk wel dat ik lid ga worden. Kan iemand me argumenten geven?

Voor nu sta ik wel achter het initiatief om de maatschappij verder naar de klote te helpen. Hell yeah! Respect is niet meer van deze tijd en ik ben het ook zat om altijd maar aan andere mensen te denken. Het wordt tijd dat er een zender komt die het egocentrisme verheerlijkt en alles kapotmaakt. Heerlijk.

Let's fuck this society up!
pi_65313184
Ik ben ook lid van PowNed. Puur omdat ik wil zien of je zoiets kan bewerkstelligen. De boel opschudden is helemaal niet verkeerd, zeker niet bij de publieke omroepen. Wat een corrupte zooi is het daar.
  donderdag 22 januari 2009 @ 12:35:41 #130
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_65313445
Hebben mensen nu werkelijk de illusie dat een paar uurtjes in de week GS-tv ook maar íets gaat veranderen in omroepland?
pi_65313453
Iedereen lid worden! Het is tijd dat we het woord respect compleet verkrachten en iets doen tegen de linkse media-terreur. Laat landen als Afrika en India kapotvallen, we hebben het hier al moeilijk genoeg.

Zelfs de site van de LLiNK hippies bevat niet zoveel zelfpromotie als GeenStijl.
pi_65313509
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 12:35 schreef pfaf het volgende:
Hebben mensen nu werkelijk de illusie dat een paar uurtjes in de week GS-tv ook maar íets gaat veranderen in omroepland?
Nee.
pi_65313730
Nee. En ik heb ook niet de illusie dat ze het gaan halen. En als dat wel zo is, wens ik ze héél veel succes.
quote:
door Thomas van Aalten

Dit mediaweekend was weer in handen van de deugnietenkapel van GeenStijl. In het dorp waar ik oorspronkelijk vandaan kom had je carnavalsverenigingen die Ons Reetke, de Billezuupers en de Ballonnekes heetten. In de virtuele weilanden heet zo’n vereniging GeenStijl die met zijn gammele praalwagens scoort met andermans uutglieêrs met als gedroomd hoogtepunt de blote piel van de burgervoader. Maar wat doen de media? Ze behandelen ze als enge machthebbers, het Paard van Troje vol markante programmamakers in het toekomstige publieke bestel.

Word lid van Llink, schreef ik eerder deze week nog in een column op een andere website. Al is het maar om GeenStijl te sarren. Inmiddels wil ik daar iets aan toevoegen. Word lid van Powned.tv! Rol de loper uit voor Dominique Weesie, geef hem het mooiste marmeren bureau op het mediapark, met een internetverbinding van 5 GB per nanoseconde. Laat de door hem aangedragen programmamakers Herman Koch en Prem Radhakishun (zoals hij suggereerde tijdens de uitzending van TV-moment van het jaar) aanrukken in gouden limousines, geef Rutger Castricum een exclusieve smoking van Milanese snit, laat Balkenende zeggen dat Powned.tv zijn favoriete omroep is en dan… en dan… en dan?

GeenStijl opereert immers onder dezelfde omstandigheden als een groep hangjongeren die de lokale snackbars onaangenaam verrast. Delletje in het vet, weglopen zonder te betalen. Even uitproberen. Volgende keer een grillpan van Tefal aanbieden. Zag je zijn gezicht? Hu-hu-hu. Als ze na twee weken dezelfde trucs in een sterrenrestaurant hebben uitgehaald, is er weinig lol meer over. Even een pik tekenen op de muur, stiekem de burgervoader afluisteren om te kijken of-ie z’n blote piel nog in de naad van Tante Bonnie heeft gestoken.

Zodra de breekijzer- en knipoog-tv van GeenStijl is ingebed en onderdeel wordt van het establishment (en dat is onvermijdelijk met zo’n stap), verdwijnt het branie-karakter waar het nu zo prat op gaat. Nu redt Weesie er zich nog uit, maar ik geef het hem te doen. Beraad met de zendercoördinator, vergaderingen, kijkcijfers. Af en toe een stukkie tikken met een link is tot daar aan toe; reaguurders zitten de hele dag op hun werk en vinden het wel best, comments volpissen in de baas zijn tijd. Maar als er een paar uur televisie en radio in de week van Powned.tv komt – echt, het gaat maar om een paar uur, al die moeite – gaan de fans dan roepen tegen de speakers van de flatscreen en de radio, bij wijze van comment? Deden ze dat ook bij Trots op Onze Jongens (oei, herinnert u zich dat nog?) van Veronica, een samenwerkingsverband met GeenStijl? Nope. Dat trokken de gelkoppen uit Bemmel niet. Die snappen Jensen, omdat die z’n grappen nog van de autocue plukt. De ironie van een oranje tank, het woord ’spin doctor’, allemaal veel te moeilijk.

Een keer in de week in de lift moonen naar Daniël Dekker, Ron Stoeltie of Roek Lips is vast om te gillen, maar wat komt daarna? Een varkensboerderij oprichten en landbouwsubsidie vangen ‘omdat het kan’? Een musical schrijven over Francisco van Jole en dan geld vangen van het Fonds voor de Kunsten ‘omdat het kan’? Een band beginnen, Rutger & The Castricumshots en geld vangen van Buma Cultuur ‘omdat het kan’? Want het komt allemaal van onze zuur betaalde belastingcentjes want de halve wereld is in handen van stoute meneren en mevrouwen! Ik heb een tip: begin een dakdekkersbedrijf zodat je bij de Makro boodschappen kan doen. Waarom? Je weet waarom.

Ik voorspel dat de handen regelmatig in een haardos verdwijnen.
‘Waar zijn we aan begonnen, dit omroepbestel is nog ouderwetser en politieker dan we dachten, voor wie deden we het ook al weer?’
‘Niet lullen over wie, maar omdat het kán, Dominique!’
‘Oh ja, kut, ik moet zo naar die vergadering in de Net 3-vleugel, daar is het koffieapparaat stuk. Pff, hoeveel BN-ers hebben we al in de maling genomen, hoeveel onderste stenen hebben we al boven en vooral: hoeveel politici kunnen we nog naaien? Shit, echt, zo weinig? Wanneer ga je naar het binnenhof? O, je bent al terug? Wat, is het DV-bandje stuk? Nee hè. En we moeten nog een heel seizoen…’

Pesten, puberen en pissen moet je niet reguleren. GeenStijl gedijt bij de toevallige vondst, het jachtige moment, een oneliner, de juiste temperatuur van het frituurvet en dan het nasissen van de comments. Als je dat moet uitsmeren over meerdere televisie- en radioprogramma’s, wordt het een domper, hoeveel ‘publiek geld’ er mee gemoeid is.

Ze zijn bovendien dertig jaar te laat want Sjef van Oekel kon op de publieke omroep voor een theatergordijn minutenlang een tekst lullen en dan verwilderd roepen: ‘waar gaat het nu eigenlijk allemaal om?’ En dat met niets anders twee publieke netten. Daarom was het briljant. Het vluchtige karakter van GeenStijl in de mediajungle past niet in die traditie, hoe graag ze het zouden willen.

Tenzij ze, en daar hoop ik stiekem op, beroepscollaborateur Dijkshoorn alias P. Kouwes alle zendtijd geven, met een zilvergeschminkte kop en een rits meelworsten rond zijn nek gezwachteld terwijl hij zijn verhalen voorleest. Dat geeft de burger moed.

Kortom, word lid van Powned.tv en de tijd zal het leren. En over vijf jaar nog eens deze bijdrage lezen.
  donderdag 22 januari 2009 @ 12:48:25 #134
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_65313863
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 12:35 schreef w8jij17 het volgende:
Iedereen lid worden! Het is tijd dat we het woord respect compleet verkrachten en iets doen tegen de linkse media-terreur. Laat landen als Afrika en India kapotvallen, we hebben het hier al moeilijk genoeg.
En dit heeft te maken met GS/PowNed, omdat ...
pi_65315209
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 12:48 schreef pfaf het volgende:

[..]

En dit heeft te maken met GS/PowNed, omdat ...
Gewoon, omdat het kan.

Leuk he? Vrijheid van meningsuiting.
  donderdag 22 januari 2009 @ 14:13:18 #136
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_65329252
Lid.
pi_65330843
To do list:

-Lid worden van PowNed

Check!
Calm down, your nervous state
I'll sing you a lullaby.
Calm down, cause no mistake
Should keep you up all night
pi_65403679
http://www.dumpert.nl/med(...)rt_op_televisie.html

Is de ¤5,72 bij jullie al van je rekening afgeschreven?
pi_65409631
Ben all lid geworden
  Redactie Frontpage / Weblog maandag 26 januari 2009 @ 08:07:54 #141
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_65409784
Ik ben lid
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_65414328
tvp
  maandag 26 januari 2009 @ 11:47:06 #143
136730 PiRANiA
pi_65414387
quote:
Op zondag 25 januari 2009 23:17 schreef Gorill0r het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)rt_op_televisie.html

Is de ¤5,72 bij jullie al van je rekening afgeschreven?
Neen
pi_65423125
quote:
Op zondag 18 januari 2009 19:05 schreef MrBadGuy het volgende:

[..]

Dat komt neer op 5000 nieuwe leden in de afgelopen week, niet slecht. Ze hebben nog 10 weken te gaan, dus ze moeten vanaf deze week gemiddeld 3000 nieuwe leden per week trekken. Ik denk dat het nog wel flink in gaat zakken en dat het heel lastig gaat worden om die 50.000 grens te halen voor 1 april.
Afgelopen week gedaald van 5000 naar 3000 nieuwe leden (en dat terwijl de campagne nu is gestart), ze mogen dus niet verder meer dalen.
  dinsdag 27 januari 2009 @ 16:06:29 #145
136730 PiRANiA
  Redactie Frontpage / Weblog maandag 9 februari 2009 @ 10:09:54 #146
80791 crew  Paul
pi_65873086
Volgens mij gaan ze het nooit meer redden met het aantal
  maandag 9 februari 2009 @ 10:44:43 #147
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_65873912
Ik hoop dat je gelijk krijgt
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_65881046
quote:
Op maandag 9 februari 2009 10:44 schreef fathank het volgende:
Ik hoop dat je gelijk krijgt
Waarom?? Een beetje verandering kan geen kwaad.

Slechtere programmas dan nu kunnen ze toch niet maken.
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
  maandag 9 februari 2009 @ 14:53:43 #149
38703 3MinuteHero
Big brain ...
pi_65881340
Ga jij lid worden van PowNed?

Nee
... fart.
pi_65881461
quote:
Op maandag 9 februari 2009 14:46 schreef MouzurX het volgende:

[..]

Inderdaad.

Je hebt zelfs mensen die Llink de hemel in prijzen.
  maandag 9 februari 2009 @ 15:11:45 #151
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_65881930
quote:

[..]

Slechtere programma's? De publieke omroepen zijn juist degene die nog kwaliteit leveren op TV.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_65882536
quote:

[..]

Als de website model staat voor de tvzender ga je nog verrast worden denk ik...

Oh ja:

Nee, ik ga geen lid worden van PowNed alleen al vanwege dat wanstaltige gedrocht van een naam.
pi_65882871
Mensen die die teller geloven .
pi_65885096
quote:
Op maandag 9 februari 2009 14:56 schreef Specularium het volgende:

[..]

Inderdaad.

Je hebt zelfs mensen die Llink de hemel in prijzen.
llink maak mooie radioprogrammas en reisprogramma
  maandag 9 februari 2009 @ 16:56:29 #155
136730 PiRANiA
pi_65885490
quote:
Op maandag 9 februari 2009 15:39 schreef boskameel het volgende:
echt he
  maandag 9 februari 2009 @ 17:04:28 #156
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_65885782
Fuck nee.. ik zit niet te wachten op die bralapen op de televisie. Daarnaast ben ik wel tevreden met wat de publieke omroepen op dit moment bieden. Daar hoef ik Powned (...) niet tussen te zien.
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_65886202
quote:
Op maandag 9 februari 2009 15:11 schreef fathank het volgende:

[..]

Slechtere programma's? De publieke omroepen zijn juist degene die nog kwaliteit leveren op TV.
Meer bagger dan kwaliteit als je het mij vraagt (Bananasplit, Toppers, Spuiten en Slikken, Lingo, etc.). Al is het gemiddeld wel beter dan bij de commerciëlen (op Discovery en NGC na, alleen is het daar een en al herhaling).
pi_65886222
quote:
Op maandag 9 februari 2009 15:39 schreef boskameel het volgende:
Jij gelooft dat ze in april boven de 50.000 zitten?
  maandag 9 februari 2009 @ 17:29:02 #159
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_65886506
quote:
Op maandag 9 februari 2009 17:19 schreef MrBadGuy het volgende:

[..]

Meer bagger dan kwaliteit als je het mij vraagt (Bananasplit, Toppers, Spuiten en Slikken, Lingo, etc.). Al is het gemiddeld wel beter dan bij de commerciëlen (op Discovery en NGC na, alleen is het daar een en al herhaling).
Draadstaal, 24 uur met, de wereld draait door, Wie is de Mol, Llink op reis (oid), en dan mis ik er nog een hele zwik. Maar ok, ieder zn mening.
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_65886514
waarom zou die teller niet kloppen?
pi_65886599
quote:
Op maandag 9 februari 2009 15:11 schreef fathank het volgende:

[..]

Ja, real life-soap van Nick&Simon en Jan Smit. Wow.
  maandag 9 februari 2009 @ 17:43:42 #162
136730 PiRANiA
pi_65886945
quote:
Op maandag 9 februari 2009 17:29 schreef koemleit het volgende:
waarom zou die teller niet kloppen?
omdat het geenstijl is
pi_65888166
quote:
Op maandag 9 februari 2009 17:20 schreef MrBadGuy het volgende:

[..]

Jij gelooft dat ze in april boven de 50.000 zitten?
Jij denkt niet dat GS, die per maand 1.6 miljoen unieke pageviews heeft, geen 50000 leden kan krijgen?
pi_65888282
quote:
Op maandag 9 februari 2009 18:28 schreef boskameel het volgende:

[..]

Jij denkt niet dat GS, die per maand 1.6 miljoen unieke pageviews heeft, geen 50000 leden kan krijgen?
ik kijk elke dag op geenstijl... lid worden? mij te veel moeite/te duur/ ik sta niet achter ze..

hoeveel mensen denk je dat een van bovenstaande denkt?

nu is het gewoon een site waar je op komt voor nop. Niet een omroep waar je lid van bent.
Voor vele is het gewoon vermaak zonder zich er "betrokken" bij te voelen.

-edit- FOK! heeft bv ook een heleboel unieke pageviews maar ze halen nog niet eens 500 abbonnees
pi_65888313
quote:
Op maandag 9 februari 2009 18:28 schreef boskameel het volgende:

[..]

Unieke pageviews, wat zijn dat?

En nee, ik denk dat het aantal wat ze nu laten zien vrij realistisch is. Maar over een kleine 2 maand weten we het zeker, ik ben nu iig al benieuwd wat hun smoes zal zijn als ze het niet gaan halen.
pi_65888796
Lid. Stukken goedkoper dan een pimp-abo bij Fok.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_65891666
quote:
Op maandag 9 februari 2009 18:33 schreef MrBadGuy het volgende:

[..]

Unieke pageviews, wat zijn dat?

En nee, ik denk dat het aantal wat ze nu laten zien vrij realistisch is. Maar over een kleine 2 maand weten we het zeker, ik ben nu iig al benieuwd wat hun smoes zal zijn als ze het niet gaan halen.
Ik bedoelde unieke bezoekers .
pi_65891757
quote:
Op maandag 9 februari 2009 18:31 schreef koemleit het volgende:

[..]

ik kijk elke dag op geenstijl... lid worden? mij te veel moeite/te duur/ ik sta niet achter ze..

hoeveel mensen denk je dat een van bovenstaande denkt?

nu is het gewoon een site waar je op komt voor nop. Niet een omroep waar je lid van bent.
Voor vele is het gewoon vermaak zonder zich er "betrokken" bij te voelen.

-edit- FOK! heeft bv ook een heleboel unieke pageviews maar ze halen nog niet eens 500 abbonnees
Dat is heel wat anders. Je betaald voor FOK! namelijk een maandelijks bedrag. Tevens krijg je voor dat geld geen omroep. Nog een ander iets, mochten ze het niet redden, die 50000 leden, dan krijgt iedereen geld + klein bedrag terug.
pi_65921401
Teller gaat idd niet hard meer, maar bij zulk soort dingen (registraties) zie je altijd dat er 2 hozen zijn. Eerst vlak na opening dat alle enthousiastelingen zich registreren. Daarna blijft het heel lang stil en aan het eind krijg je nog weer een hoos van mensen die zich al wel wilden registreren, maar dit hebben uitgesteld tot het laatste moment. Dus ik denk, zeker met zo'n televisieprogramma e.d., dat ze de laatste week nog wel 10-15000 binnenhalen en dat ze uiteindelijk wel over die 50000 heen gaan.

Ik denk overigens wel dat die teller gewoon echt is. Zou niet echt in het open karakter passen (wat ze pretenderen met 'Powned') om daar over te liegen. Het gaat immers ook om geld van mensen.
Zou wel een gigantische afgang zijn als ze het niet halen Imo is dan in 1 klap alle geloofwaardigheid weg tegenover de gevestigde media. Zo van "zie je nou wel, die aanhang stelt helemaal niks voor, uiteindelijk kiest het geenstijl-publiek ook gewoon voor de oude media"....
pi_65921985
Nee, alleen om de naam.
pi_65934556
-edit-
Ik zeg altijd maar zo, met drie wielen heb je nog geen auto.
pi_65934641
Die teller op GS is fake dat weet iedereen nu wel, verwacht dat ze ver boven de 50.000 zitten.
Op zondag 9 augustus 2009 00:52 schreef yvonne het volgende:
@remake zet je jezelf er even bij op je banlijstje?
Op zondag 9 augustus 2009 00:53 schreef Remake het volgende:
Nee.
pi_65934820
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 23:57 schreef Remake het volgende:
Die teller op GS is fake dat weet iedereen nu wel, verwacht dat ze ver boven de 50.000 zitten.
Yeah right, we zullen het op 1 april wel zien.
pi_65935219
Ik sla je reactie alvast op, word een leuke quote 1 april
Op zondag 9 augustus 2009 00:52 schreef yvonne het volgende:
@remake zet je jezelf er even bij op je banlijstje?
Op zondag 9 augustus 2009 00:53 schreef Remake het volgende:
Nee.
pi_65947926
quote:
Playmates gaan PowNed aanduwen

De teller van PowNed gaat de laatste dagen zo traag als dikke peop, tijd voor actie. Komende vrijdag starten we met ons wekelijks terugkerende televisieprogramma, dat ons met een beetje geluk nog voor uitzending een kort geding gaat opleveren. Daarover later meer. In samenwerking met JorisWorks© lanceert GeenStijl nog deze week met een beetje geluk het langverwachte Premium-gedeelte. PowNed-members only. Verder zijn we met de Amsterdam RAI op dit moment in een vergevorderd stadium voor een knallend PowNed feest, zijn de eerste 500.000 stickers binnen, struikelt u binnenkort over PowNed-ansichtkaarten en wordt u vanaf volgende week hinderlijk gevolgd door in stijlloos roze gehulde promotie-meisjes. Laatstgenoemden worden op dit moment onderworpen aan ons gepatenteerde veiligheidsonderzoek. En wanneer we het dan toch over meisjes hebben. We gaan een nummer 1 hit scoren. Samen met de Playmates. Gewoon omdat het kan! Eén probleem: de dames hebben wel de looks, maar geen tekst. Of u hen dus even wat woordjes kunt influisteren. Complete songteksten mag ook, als er maar een enigszins wervende werking vanuit gaat. De beste inzendingen worden niet alleen verwerkt in het nummer, maar maken tevens kans op een avondje borrelen met de dames. Wel even een schone onderbroek aantrekken. Enfin roept u maar, dan zetten wij de dames nog deze maand op nummer 1. Oh ja, u was nog geen lid? DOE ES WORDEN DAN...
pi_65950071
quote:
Oja?
pi_65950968
quote:
Dat geloof ik echt niet hoor. Zullen genoeg van die kritische mannetjes zijn die dan heel pissed worden omdat ze vanwege de lage teller toch nog lid zijn geworden, terwijl dat helemaal niet meer nodig was, en hun lidmaatschap weer opzeggen. Het is sowieso misleiding, wat die omroepraad (oid) die beslist of ze uiteindelijk door mogen gaan, bepaald niet positief zal laten meewegen in hun besluit.

Ga er maar vanuit dat die teller klopt en dat ze er vooralsnog lang niet zijn.
pi_65951485
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 15:26 schreef Palomar het volgende:

[..]

Dat geloof ik echt niet hoor. Zullen genoeg van die kritische mannetjes zijn die dan heel pissed worden omdat ze vanwege de lage teller toch nog lid zijn geworden, terwijl dat helemaal niet meer nodig was, en hun lidmaatschap weer opzeggen. Het is sowieso misleiding, wat die omroepraad (oid) die beslist of ze uiteindelijk door mogen gaan, bepaald niet positief zal laten meewegen in hun besluit.

Ga er maar vanuit dat die teller klopt en dat ze er vooralsnog lang niet zijn.
Als die teller fake is, is dat op 1 of andere manier wel weer recht te lullen, maar je weet het niet, denk wel dat het echt is. Gaat nu idd wel sloom, maar op het eind gaan mesnen die het wel willen, maar nog even wachten. Zien zichzelf als soort Backup Ploeg, willen alleen lid worden als de 50k niet gehaald is tegen het eind. Denk ik.
pi_65952069
Die smsjes worden volgens mij pas op het laatst meegerekend. staat ook op hun twitter. Want er is niet meer extra bijgekomen. Lastig dus om een schatting te maken hoe ze er voor staan.
http://twitter.com/powned
pi_65952722
Ik betwijfel eigenlijk of ze al die leden gaan halen (en of het dan ook écht gehaald is). Maarja, GS flikt een hoop. Dit moet ze ook af kunnen gaan. Ik ben geen lid overigens, ik word het wellicht als ik zie wat het programma-aanbod is.
pi_65955593
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 16:10 schreef Blaxje het volgende:
Ik betwijfel eigenlijk of ze al die leden gaan halen (en of het dan ook écht gehaald is). Maarja, GS flikt een hoop. Dit moet ze ook af kunnen gaan. Ik ben geen lid overigens, ik word het wellicht als ik zie wat het programma-aanbod is.
Programma aanbod kan niet slechter zijn dan de rotzooi (met uitzondering van sommige programma's op 1,2 en 3) die we nu voorgeschoteld krijgen. Dus ik zou zeggen word maar vast lid, want ik denk dat de meeste mensen het wel bevalt.
pi_65958456
  Redactie Frontpage / Weblog zondag 15 februari 2009 @ 13:33:53 #183
80791 crew  Paul
pi_66081358
We zijn over de 30000 leden
  zondag 15 februari 2009 @ 13:35:46 #184
158452 IQM
I am the one
pi_66081448
Oftewel, 444 leden per dag en dan halen ze het.
Scio Melius
Op zaterdag 6 juni 2009 15:53 schreef Emimich het volgende:
Gelul.
pi_66086253
Gisteren 1650, maar dat kwam door de uitzending op Veronica. Vandaag zal het rond de 200-250 eindigen en de komende dagen zal het wel weer richting de 100 gaan, dit wordt hem dus niet
  Redactie Frontpage / Weblog zondag 15 februari 2009 @ 15:46:34 #186
80791 crew  Paul
pi_66086294
Naja als het niet lukt moeten ze maar uitzendingen gaan maken op veronica opgelost slotje
  zondag 15 februari 2009 @ 16:05:16 #187
245398 Remcosb
de enige echte
pi_66086832
Het lijkt me wel leuk als ze een plekje bemachtigen in het Publieke Bestel. Ik ben benieuwd wat er dan gebeurd. Het zorgt voor wat meer spraakmakende programma's.
pi_66090870
15-02-2009 18:00 30454, oftewel 204 nieuwe leden in de afgelopen 24 uur.
  zondag 15 februari 2009 @ 18:08:31 #189
245398 Remcosb
de enige echte
pi_66090887
quote:
Op zondag 15 februari 2009 18:07 schreef MrBadGuy het volgende:
15-02-2009 18:00 30454, oftewel 204 nieuwe leden in de afgelopen 24 uur.
Als ze zo doorgaan gaat het erom spannen of het gaat lukken.
pi_66091926
quote:
Op zondag 15 februari 2009 18:08 schreef Remcosb het volgende:

[..]

Als ze zo doorgaan gaat het erom spannen of het gaat lukken.
Als het zo doorgaat dan gaat het er juist helemaal niet om spannen.
pi_66127918
16-02-2009 18:15 30.611, 157 nieuwe leden.
pi_66128038
Dan zou ik echt eerder lid worden van Linkk. Tenzij ze komen met ideeën voor leuke programma's. Maar die items die z nu op Veronica uitzonden zijn niet slecht, maar daar ga ik geen lid voor worden. Voegt echt helemaal niks toe zo.
  maandag 16 februari 2009 @ 18:30:59 #193
136730 PiRANiA
pi_66128380
quote:
Op maandag 16 februari 2009 18:21 schreef northernlight81 het volgende:
Dan zou ik echt eerder lid worden van Linkk. Tenzij ze komen met ideeën voor leuke programma's. Maar die items die z nu op Veronica uitzonden zijn niet slecht, maar daar ga ik geen lid voor worden. Voegt echt helemaal niks toe zo.
Ik vond het juist wel wat toevoegen
  † In Memoriam † maandag 16 februari 2009 @ 18:32:23 #194
128220 Peter6000
pi_66128431
Die zielige populistische vreemdelingenhatende reaguurder met zijn treurauge taolgebroik.
En ze lopen toch altijd zo`n kritiek te leveren op de publieke omroep, omdat het door belastinggeld wordt gefinancierd?

Gewoon omdat het kan.
Omdat in het huidige bestel een grote groep mensen niet wordt gehoord.

Flikker toch op zeg, met je haatzaaiende rotzooi.
pi_66128535
quote:
Op maandag 16 februari 2009 18:32 schreef Peter6000 het volgende:
Flikker toch op zeg, met je haatzaaiende rotzooi.
Geenstijl haatzaaiend?
  maandag 16 februari 2009 @ 19:00:23 #196
245398 Remcosb
de enige echte
pi_66129498
quote:
Op maandag 16 februari 2009 18:35 schreef Specularium het volgende:

[..]

Geenstijl haatzaaiend?
Soms wel ja, sommige mensen die op Geenstijl negatief in het nieuws komen, worden bedreigd doormiddel van mailtjes of telefoontjes.
pi_66129603
quote:
Op zondag 15 februari 2009 15:45 schreef MrBadGuy het volgende:
Gisteren 1650, maar dat kwam door de uitzending op Veronica. Vandaag zal het rond de 200-250 eindigen en de komende dagen zal het wel weer richting de 100 gaan, dit wordt hem dus niet
Als ze na elke uitzending 1500 leden erbij krijgen, dan gaat het wel hard.
  maandag 16 februari 2009 @ 19:03:44 #198
245398 Remcosb
de enige echte
pi_66129637
quote:
Op maandag 16 februari 2009 19:02 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Als ze na elke uitzending 1500 leden erbij krijgen, dan gaat het wel hard.
Wanneer moeten ze die 50.000 man eigenlijk hebben?
pi_66129676
1 april.
pi_66131596
quote:
Op maandag 16 februari 2009 19:04 schreef BliksemSchigt het volgende:
1 april.
EASY!!!!!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')